Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      18.018


  2. Διογένης

    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      22


  3. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.467


  4. thstam

    thstam

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      38


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/09/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Ο έλεγχος δεν έχει καμία σχέση με κοστολόγηση. Το έχουν πει ξεκάθαρα στο webinar. Ο σκοπός είναι να γίνει καταγραφή των προβλημάτων για να μπορέσουν να κάνουν μια αδρή προκοστολόγηση, ώστε να ξέρουν τι κονδύλια θα απαιτηθούν. Στη συνέχεια θα ανατεθούν οι σχετικές μελέτες και ο μελετητής θα προτείνει λύσεις, θα κοστολογήσει κοκ. Ο ελεγκτής δεν κοστολογεί, δεν αποτυπώνει, δεν προτείνει λύσεις. Άντε να κάνει κανένα σκαρίφημα, αν υπάρχει καμιά δύσκολη περίπτωση.
    2 points
  2. Γι αυτό λέμε ότι θα πρέπει να καθαριστεί η λάσπη, διότι δεν πρέπει να χαθεί το απαιτούμενο μέρος της επικάλυψης οπλισμού από το σκυρόδεμα στο κάτω μέρος. Για τον καθαρισμό θα συνεργαστείς με το συνεργείο σου. Εκτιμώ πως μια λύση θα ήταν νερό υπό κάποια πίεση, έχοντας πρώτα ανοίξει κάποιες θυρίδες στον ξυλότυπο για να φύγουν τα λασπόνερα έξω , οι οποίες φυσικά θα κλείσουν προ σκυροδέτησης και ίσως όταν στεγνώσει καλά ο χώρος να χρειαστεί και ηλεκτρική -επαγγελματική -σκούπα να τραβήξει και ότι δεν έφυγε με το νερό. Εσύ, αν είσαι ο επιβλέπων, δώσε εντολή για καθαρισμό και απαγόρευσε την σκυροδέτηση .
    2 points
  3. @DimitrisTNT 1200 E/τμ κτίριο συμβατικής κατασκευής (σκελετός Ο.Σ, οπτοπλινθοδομές κλπ) με τις σημερινές τιμές δεν παίζει. Αυτό το κόστος υπήρχε πριν το 2021. Ότι σου είπε παραπάνω ο συνάδελφος ισχύει.
    1 point
  4. και 1800€ να ακούσεις για χώρους κύριας χρήσης δεν θα είναι ψέματα .... όμως..... Ποτέ μη βγάζεις συμπέρασμα με γενικές τιμές "μέσο όρο".... Κοστολόγηση πιο κοντα στην πραγματικότητα όταν θα έχεις το οικόπεδο και τα σχέδια του σπιτιού που θα κάνεις.....
    1 point
  5. Η κοστολόγηση που προτείνεται στα σχετικά πεδία είναι κατ' εκτίμηση και δεν προκύπτει από προϋπολογισμό.
    1 point
  6. Ναι. Όχι, δεν μπορείς. Όμως σύμφωνα με την εγκύκλιο 2 "ο έλεγχος του υπολογισμού της υπέρβασης έως 40% μπορεί να γίνεται για μέρος ή το σύνολο του κτιρίου, μετά από συναίνεση του συνόλου των αντίστοιχων συνιδιοκτητών, ακόμα και στην περίπτωση που έχουν υποβληθεί μεμονωμένες δηλώσεις υπαγωγής για επιμέρους ιδιοκτησίες του ακινήτου".
    1 point
  7. 3αρης είναι λίγο έτσι κι αλλιώς. Πως αι δεν πήγατε με 5 cm τουλάχιστον; Πρέπει να καθαρίσεις.
    1 point
  8. Ναι. Για το παράδειγμά σου: Έχεις 50 τ.μ. αυθαίρετη κατασκευή και 200 τ.μ. επιτρεπόμενη κάλυψη βάσει των ισχυόντων όρων δόμησης. Το ποσοστό υπέρβασης είναι 50/200 = 25%.
    1 point
  9. Καλησπέρα @Roukat, προφανώς και δεν υπάρχει κανένα θέμα όποιος και αν έχει κάνει το dislike, ίσα – ίσα βοηθητικό είναι στην περίπτωση που δεν έχω κατανοήσει κάτι σωστά. Πιστεύω ότι αν έχεις έναν αυθαίρετο επικλινή όροφο, το τμήμα του αυθαίρετου ορόφου που υπερβαίνει μόνο το ύψος της άδειας και όχι το επιτρεπόμενο της περιοχής η Υ.Υ. ρυθμίζεται με αναλυτικό, ενώ το τμήμα που υπερβαίνει και το επιτρεπόμενο της περιοχής η Υ.Υ. πηγαίνει με συντελεστή, τον οποίο προσωπικά θα υπολόγιζα όπως αναφέρω στο προηγούμενο post. Δηλαδή αν είχες με άδεια ένα διώροφο κτίριο ύψους 6 μέτρων με επιτρεπόμενο ύψος περιοχής 9,00 μ. και έκανες αυθαίρετο όροφο 3,00 μ. θα τακτοποιούσες την Υ.Υ. με αναλυτικό (δεν υπερβαίνεις το επιτρεπόμενο της περιοχής) ενώ αν είχες επικλινή όροφο (έστω με δίρριχτη στέγη) όπου το μέγιστο ύψος του στο κέντρο του ορόφου είναι 3,50 μ. και «σβήνει» στις άκρες του σε ύψος κάτω από 3,00 μ., θα χρέωνες όλη την επιφάνεια (και αυτή που είναι μεν αυθαίρετη αλλά κάτω από το επιτρεπόμενο της περιοχής) του αυθαίρετου ορόφου με συντελεστή Υ.Υ.; Προσωπικά το θεωρώ πολύ αυστηρό, συγκριτικά με τις 2 περιπτώσεις. Με προβληματίζει ο τρόπος υπολογισμού του συντελεστή Υ.Υ. Για παράδειγμα στη δική μου περίπτωση όπου επιτρεπόμενο ύψος 7,50 μ. + 2,00 μ. στέγη αν έχει κατασκευαστεί εξολοκλήρου αυθαίρετη στέγη 3,00 μ., αν αποτελεί απλή κατασκευή, με συναδέλφους που το έχω συζητήσει, κάποιοι θα αντιμετώπιζαν την υπέρβαση ύψους του 1 μ. από το επιτρεπόμενο της περιοχής με αναλυτικό ενώ κάποιοι με συντελεστή Υ.Υ. = 1/9,50 = 10,53% < 20%. Ενώ αν η στέγη «κρύβει» από κάτω δόμηση, προσωπικά πάλι πιστεύω ότι ο συντελεστής Υ.Υ. υπολογίζεται 1/9,50 και όχι 3/7,50 ή 3/9,50 που με οδηγεί σε κατ. 5. Το θεωρώ και ακραίο και οξύμωρο η ίδια όψη, μια στέγη 3 μ. φαίνεται, η ύπαρξη δόμησης κάτω από αυτή να με οδηγεί μέσω του συντελεστή Υ.Υ. σε κατηγορία 5, ενώ αν αποτελεί μια απλή κατασκευή να μπορεί να τακτοποιηθεί. (Προφανώς βέβαια το πρόστιμο θα είναι μεγαλύτερο λόγω Υ.Δ. κάτω από τη στέγη και στο συγκεκριμένο παράδειγμα που αναλύω αν είναι να οδηγηθώ σε κατ. 5 λόγω της ύπαρξης δόμησης να οδηγηθώ μέσω του συντελεστή Υ.Δ.)
    1 point
  10. Να έχει καθαριστεί η λάσπη και να στεγνώσουν όλα πολύ καλά πριν τη σκυροδέτηση.
    1 point
  11. Σε δόμηση και ογκο δε μετράει, από το αρ. 11 παρ. 6γ και το άρθρο 13 που εξαιρεί την 6γ από όγκο. Από κάλυψη δεν το εξαιρεί σε κάποιο σημείο το άρθρο 12, και επίσης αν δεεν μετραγε σε κάλυψη θα υπήρχε θέμα απόστασης δ από το όριο, αλλά και θέμα τοποθέτησής ενός μελλοντικού κτιρίου στο όμορο οικόπεδο. Αν έχεις δοκάρι στο όριο το δοκάρι μετράει σε κάλυψη/ δόμηση και πρέπει να κάνεις και τοίχο λόγο ΚΚ και αφαιρείς μόνο το κατακόρυφο φρεάτιο. Δεν είναι εσοχή του ακάλυπτου που από τις ΤΟ σε αφήνει να έχεις και δοκάρι. Αυτό είναι είπαμε το αρ. 12 παρ. 4α και δεν σε πιάνει γιατί δεν έχεις ακάλυπτο είσαι στο όριο... Σε κάθε περίπτωση αυτό που σκέφτεσαι, μηχανικός αερισμός φωτισμός αλλά και το άνοιγμα αυτό είναι μια καλή και λειτουργική λύση για τους χρήστες
    1 point
  12. @Διογένης Πέραν του αυτονόητου, ότι κανείς μηχανικός αγοραστή δεν θα συμβούλευε τον πελάτη του να αγοράσει ακίνητο με αυθαιρεσίες, στην περίπτωση αυτή (υποθέτουμε ότι εμπίπτει στην κατηγορία 3) έχουμε παραβίαση κοινόχρηστου χώρου πόλης και ως εκ τούτου προσκρούει στις διατάξεις του άρθρου 89 (απαγόρευση μεταβίβασης αυθαίρετων κατασκευών άνωθεν Κ.Χ πόλης). Η μόνη περίπτωση που επιτρέπεται είναι να ρυθμιστεί με βάση την υποπαρ. γγ της κατηγορίας 3. "αλλαγή των διαστάσεων των εξωστών που προκαλεί υπέρβαση της επιφανείας τους έως είκοσι τις εκατό (20%). Συμπεριλαμβάνονται και εξαιρούνται οριστικά της κατεδάφισης αυθαίρετοι ανοικτοί εξώστες ή τμήματά τους, που υπέρκεινται του κοινόχρηστου χώρου της πόλης (ρυμοτομική γραμμή), υπό την προϋπόθεση, ότι η προβολή τους δεν ξεπερνά το κρασπεδόρειθρο,"
    1 point
  13. Rμετά =Rπριν+ Rθερμοπρόσοψης => 1/Uμετά = 1/Uπριν+1/Uθερμοπρόσοψης => Uμετά = ..... + 0,20 W/(m2.K)(λόγω θερμογεφυρών)
    1 point
  14. @teodimo πρόκειται περί τακτοποίησης και όχι νομιμοποίησης. 1. Όχι, έχεις παράβαση αναλυτικού προϋπολογισμού. 2. Είναι αυθαίρετα δομημένος χώρος (και ας είναι 1,90 το ύψος). Σε υπόγειους αυτοτελείς χώρους εφαρμόζεται συντελεστής 0,50. @irene2023 ούτε το 1 ούτε το 2 αποτελεί λόγο υπαγωγής στον νόμο.
    1 point
  15. Ας τα πούμε χοντρά χοντρά.... 1. Πλάκα ΟΣ 2. Εξισωτική 10-15mm με Penetron 3. XPS 200 ή MW 200 για μεγάλο υγροσκοπικό φορτίο 4. Μεμβράνη απεμπλοκής. SD έως 2 5. Γέμισμα με ρύση 1.5% σακιασμενο ώστε να στεγνώσει το πολύ σε δύο εβδομάδες. Χαρμάνια επιτόπου ξεχάστε τα. Υπάρχουν και έτοιμα με θερμομονωτικές ιδιότητες. Στα σιφώνια min πάχος 40-50mm. Τα σιφώνια με ενσωματωμένη μεμβράνη και φυσικά EN. 6. περιμετρικά αρμοί (ή ταινία αποσυμπλεξης) που σφραγίζονται με χυτή πολυουρεθάνη. 7. Μεμβράνη αποσυμπλεξης στεγανή και με SD 1. 8. Κόλλα πλακιδίων S2 9. Πλακάκια διαστάσεων μέχρι 50Χ50. Κόστος από 90€ το τμ. Για χαμηλότερο κόστος αντί για πλακάκια μπαινει και ... συνθετικός χλοοτάπητας! Προσοχή στην ποιότητα να μην τον πολυμερισει ο ήλιος... Το δώμα είναι από τα ακριβότερα δάπεδα της κατασκευής. Και όλα αυτά αν δεν επιλυθούν τουλάχιστον με ένα Glaser που όλοι οι μηχανικοί έχουν κάνει στο δεύτερο έτος, μπαίνουν σε λογισμικό με τα κατάλληλα δεδομένα υλικών, κατακρυμνήσεων, χρήσης χώρων κλπ και ελέγχονται για τυχόν αστοχίες σε βάθος χρόνου.
    1 point
  16. @Spiros Papas Ζήτημα δύσκολο που χρήζει ειδικής μελέτης. Το αφρομπετόν είναι το "μαύρο κουτί" της όλης ιστορίας αφού κανείς δεν μπορεί να προβλέψει την συμπεριφορά του στην απορρόφηση υγρασίας. Παραθέτω από σχετικό θέμα απάντηση του καθηγητή κ. Ροδόπουλου και ελπίζω να φανεί χρήσιμο για την λήψη αποφάσεων.
    1 point
  17. Δεν εννοώ ότι θα είσαστε εσείς εκτεθειμένη αλλά σίγουρα ο μεταγενέστερος έλεγχος θα είναι ένα φόβητρο για αυτούς τους "συναδέλφους" μας που όλα τα σφάζουν και όλα τα μαχαιρώνουν...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.