Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/09/2023 σε όλες τις περιοχές
-
Όταν ξεκίνησα τοπογράφος το 2004-05 υπήρχαν 4 εταιρίες που πουλούσαν branded μετρητικό εξοπλισμό με πολύ συγκεκριμένα μοντέλα η κάθε εταιρία . Η απόφαση αγοράς δεν είχε πολύ περιπέτεια . Με ένα χ budget ήξερες που θα κατέληγες . Σήμερα η αγορά αλλάζει ραγδαία. Τα branded μοντέλα υποχωρούν στην μερίδα αγοράς και παίρνουν τη θέση τους κινέζικα με 8000 κανάλια και ακρίβειες 3χιλιοστα κάτω απο πιλοτή. Ανά 3 μήνες εισάγονται νέα rover, πολλές φορές χωρίς εταιρία με όνομα μοντέλου βαπτισμένο από τον έλληνα που τα εμπορεύεται . Στο Alibaba πουλάνε GPS με δικό σου λογότυπο πχ Mitsos 3000 . Τα περιβλήματα είναι 4-5 τύποι και αλλάζουν τα χρώματα ανά μάρκα . Στο χαοτικό αυτό τοπίο ενδιαφέρον έχει πως οι παραδοσιακές αντιπροσωπίες branded εξοπλισμού, προσαρμόστηκαν και πουλούν εν κρυπτώ τέτοια κινέζικα μοντέλα χωρίς να τα βρίσκεις στα επίσημα σαιτ τους ή στην καλύτερη διατηρούν έταιρο ανώνυμο σαιτ που τα διαθέτουν. Πήγα πρόσφατα σε επίδεξη εξοπλισμού που επιδύκνειαν με περηφάνεια και αυτοπεποίθηση τις δυνατότητες κινέζικου GNSS δέκτη να μετράει κάτω από δένδρα και να είναι fixed . Οι μονάδες έδειχναν εξωτερικά καλής ποιότητας, ποιοτικά πλαστικά και δεμένη κατασκευή. Όταν πρότεινα να μετρήσουμε επί τόπου με μέτροταινία μερικές fixed θέσεις για να δούμε κατά πόσο ανταποκρίνονται και στην πραγματικότητα, ο ιδιοκτήτης της εταιρίας σχεδόν προσβλήθηκε και εκεί τα χαμόγελα και η αυτοπεποίθηση έσβησαν. Δεν δέχτηκε να αποδείξει αν πρακτικά τα fixed ήταν αξιόπιστα . Το ερώτημα που προκύπτει είναι εύλογο . Υπάρχει κάποια αρχή πιστοποίησης των δεκτών GNSS που εισάγονται από Κίνα ; Έλεγχος hardware αν τηρούνται κάποια πρότυπα κατασκευής και αν τα μετρητικά τους αποτελέσματα ανταποκρίνονται με τις προδιαγραφές.1 point
-
Δεν μου αρέσουν οι γενικεύσεις, (γιαυτό λέω συνήθως). Πάντως θέλουν καλό ψάξιμο (πιστοποιήσεις, πληρότητα τεχνικών εντύπων προδιαγραφών - αποδόσεων, σχόλια χρηστών κλπ). Το ίδιο ισχύει για όλα... και όχι μόνο ΑΘ & AC...1 point
-
Εννοώ να είναι όλα σοβαρών, γνωστών, επώνυμων κατασκευαστών ( που προτείνω άλλωστε ) και ομοίων επιδόσεων. Μη ασχολείσαι με φτηνά ( συνήθως ανατολικοασιάτικα ) μηχανήματα, που οι επιδόσεις τους υπάρχουν μόνο στο προσπέκτους. Υ.Γ. Φυσικά ο γεωγραφικός προσδιορισμός δεν αφορά Ιαπωνία!!!1 point
-
Αν τα πολλά μηχανήματα έξω δεν ενοχλούν και αν η οικονομική σύγκριση έγινε για όμοιας ποιότητας μηχανήματα, βάλτε AC.1 point
-
Έχει κάποιες οδηγίες διανομής στο παρακάτω, δεν γνωρίζω αν βοηθάνε όμως: https://www.deddie.gr/media/9795/8δοδηγιεσ-διανομησ-59-60-83-118-127-128-132.pdf1 point
-
Με βασικότερο πλεονέκτημα της ΑΘ το ότι θα έχεις μόνο 1 μηχάνημα έξω, δεν βλέπω κανένα σημαντικό μειονέκτημα αφού πρόκειται για νέα οικοδομή1 point
-
ναι θα γίνω. Θα βρείτε νέο μηχανικό που θα του έχετε εμπιστοσύνη και ας χάσετε λεφτά γιατί αργότερα θα χάσετε και περισσότερα. Ψάχνετε να βρείτε απαντήσεις μέσω φόρουμ και διαδικτύου για τέτοια θέματα και χωρίς να είστε ειδικός. Το πρόβλημα με τη δόμηση λέγεται ΝΟΚ , είναι περίπλοκος με πολλές εγκυκλίους και τροποποιήσεις που ακόμα και μεταξύ μας προκαλεί πολλές διαμάχες λόγω διαφορετικών ερμηνειών. Επίσης ένα άλλο ζήτημα είναι και το επαγγελματικό, γιατί να σας ενημερώσω για κάτι που έχω φάει τα χρόνια μου να μάθω, ακόμα το μαθαίνω μεσώ ενημερώσεων και εσείς το θέλετε δωρεάν μέσω ενός φόρουμ; Οπότε ακούστε τη συμβουλή που σας έδωσαν και άλλοι συνάδελφοι και βρείτε μηχανικό της εμπιστοσύνης σας γιατί το θέμα είναι σοβαρό1 point
-
Ενημέρωσε τους κι εσύ ότι αν ξεκαλουπώσει πριν πεις εσύ και δεν κάνει πύκνωση και πιο καλή στήριξη όπως θα υποδείξεις εσύ ή ο Στατικός σου ή όποιος έχει ή έχετε την κατα νόμο επίβλεψη την ίδια ημέρα καταθέτεις διακοπή της επίβλεψης και η Άδεια θα ανακληθεί άμεσα μέχρι να βρουν άλλον αυτοφοράκια .... απλά απλά Δημοκρατικά και χωρίς να φας κανέναν ......1 point
-
1 point
-
...και στην μεσαία ταχύτητα του ανεμιστήρα. Μία είναι η μέθοδος. Από την συνολική μελέτη ψυκτικών απωλειών της κατοικίας.1 point
-
1 point
-
Κανενα φθηνο προγραμμα για να φτιαχνουμε ορθοφωτοχαρτες υπαρχει....ή ολα ειναι στα 4000 ευρω?-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-