Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.769


  2. thanasis e.

    thanasis e.

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      41


  3. kfil

    kfil

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      290


  4. Paul_Mix

    Paul_Mix

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.588


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/09/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Κατά την γνώμη μου απαράδεκτη είναι αυτή που δεν ικανοποιεί τους κανονισμούς. (αυτό έλεγχε βάσει υπουργικών αποφάσεων και εγκυκλίων και η πολεοδομία παλαιότερα όπως θα θυμούνται οι κάπως παλαιότεροι) Κακή αυτή που από την εμπειρία μου ή από ζητήματα που έχουν τεθεί σε συνέδρια σε βιβλιογραφία κ.λ.π θέλει βελτιώσεις . Η παρέμβαση μου σε άλλην μελέτη (αν μου ζητούταν φιλικά και όχι τυπικά μέσω σύμβασης) θα ήταν για την πρώτη περίπτωση. Άλλωστε αυτά τα έγραψα και παραπάνω. Τώρα ο καθένας κανί ότι νομίζει και αναλαμβάνει φυσικά όλη την ευθύνη για τα περαιτέρω.
    2 points
  2. Σου είπαν που το γράφει αυτό στον οδηγό? 😉
    1 point
  3. Το φιλμ ανοίγει με την άφιξη δυο Alfa Romeo (Alfetta και Alfasud) στο τότε εργοτάξιο όπου εκτελούνταν τα έργα για την δημιουργία του φράγματος του Μόρνου στον Nομό Φωκίδος. Στην περίφραξη βλέπουμε την ονομασία της κατασκευαστικής εταιρείας «Προοδευτική» που εκτελούσε τα έργα. Το έργο ξεκίνησε το 1969, ολοκληρώθηκε το 1979, αλλά η λειτουργία του ξεκίνησε το 1981. Το φράγμα φτάνει τα 125 μέτρα και η τεχνητή λίμνη που δημιουργήθηκε καλύπτει τις ανάγκες ύδρευσης της Αθήνας και των γύρω περιοχών. Ο φακός ακολουθεί τους ψηλούς χωμάτινους όγκους και τον κινηματογραφιστή με την συνοδό του καθώς ξεναγούνται στις εγκαταστάσεις. Παρακολουθούμε την αυτόνομη μονάδα παραγωγής τσιμέντου, μπετονιέρες, μονάδες θραύσης και γερανούς που εκτοξεύουν δομικά υλικά. Στη συνέχεια του φιλμ πανοραμικές λήψεις του εργοταξίου από ψηλά και του καναλιού υπό κατασκευή. Ύστερα ο φακός ακολουθεί το αμάξι καθώς εισέρχεται και εξέρχεται από μια σήραγγα, καταγράφει έναν εκσκαφέα επί το έργω, άλλον έναν που κινείται πάνω στο χείλος του χωμάτινου όγκου και τέλος τις εργασίες με ανυψωτικό μηχάνημα στην είσοδο ενός τούνελ. Επιστροφή στο εργοτάξιο με τον φακό να καταγράφει εργασίες με βαρέα μηχανήματα, την ξενάγηση του κινηματογραφιστή σε μια σήραγγα όπου αγωγοί δεσπόζουν στο πάνω μέρος της και τέλος ξενάγηση στα ανοιχτά κανάλια μεταφοράς του νερού κατά πάσα πιθανότητα, όπου παρακολουθούμε εργασίες εντός τους. Το φιλμ κλείνει με πλάνα από την σήραγγα της Γκιώνας, όπου για την κατασκευή της χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα μηχάνημα ολομέτωπης κοπής από την εργοληπτική εταιρεία που είχε αναλάβει το έργο Ε.Δ.Ο.Κ. Α.Ε. Αξίζει να σημειωθεί πως για την κατασκευή του έργου θυσιάστηκε η αρχαία πόλη Καλλίπολη και το χωριό Κάλλιο τα οποία σκεπάστηκαν από τα νερά της λίμνης. Κάθε φορά που η στάθμη της λίμνης κατεβαίνει λόγω ξηρασίας το χωριό αναδύεται καθώς και το οχυρωματικό τείχος της αρχαίας πόλης. Συντεταγμένες 38.523319915757305,22.116965107347482
    1 point
  4. Για εμάς τους μηχανικούς μια τέτοια κατάσταση είναι ανεπίτρεπτη. Όμως, δυστυχώς συνέβη. Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με σιγουριά για το πως πρέπει να αντιμετωπιστεί η κατάσταση. Ιδανικά θα έπρεπε να διορθωθεί (μονομερώς ίσως) η σύσταση και να εισαχθεί κάτοψη πυλωτής με διαγράμμιση περιγράμματος της θέσης κα εμβαδομέτρησής της. Η ΗΤΚ σκοπό έχει να καταδείξει την πραγματική κατάσταση ενός ακινήτου και όχι να "αναμασήσει"-κουκουλώσει συμβολαιογραφικούς ελιγμούς. Στείλε και ένα mail στο ΤΕΕ να δούμε την απάντησή τους.
    1 point
  5. Ψάχνεις τα τεχνικά φυλλάδια για τις αποδόσεις της ΑΘ στην εξωτερική θερμοκρασία που υπολόγισες τις απώλειες και για την θερμοκρασία νερού που χρειάζεσαι στο δίκτυό σου ανάλογα τι έχεις (ενδοδαπέδιο ή FCU, ή θερμ σώματα). Και εννοείται βάζουμε πάντα κάποιο περιθώριο προς τα πάνω... Υ.Γ. Αν καταλήξεις σε επιλογή μιάς ΑΘ π.χ. 15 KW ΧΨΖ του τάδε κατασκευαστή.... , μη θεωρήσεις ποτέ ότι η οποιαδήποτε άλλη 15άρα κάνει τη δουλειά σωστά!
    1 point
  6. Δεν θα έχεις. Η μη πληρωμή του ΦΕΜ είναι φορολογική παράβαση και δεν αφορά την πολεοδομία. Στην περίπτωση που περιγράφεις, δεν πρόκειται —κατά πάσα πιθανότητα— ν’ ασχοληθεί κανείς.
    1 point
  7. Την πιστοποίηση Eurovent μπορείς να εμπιστευθείς για τις αποδόσεις. Το CE εννοείται ότι είναι απαραίτητο, αλλά τσεκάρισε ότι είναι το σωστό και όχι China Export (βρες το σωστό γκουγκλάρωντας)
    1 point
  8. Αν δικαιούσαι 10.000€ και τα τιμολόγια γράφουν 8.000€, δεν κάνεις τίποτα. Αν δικαιούσαι 10.000€ και τα τιμολόγια γράφουν 12.000€, πληρώνεις επιπλέον 2.000€ , με καταθέσεις στην τράπεζα προς τα συνεργεία.
    1 point
  9. Πριν απο μερικά χρόνια είχαμε πληρωθεί τόκους για απλήρωτο λογαριασμό χωρίς να ανακατευτεί δικηγόρος, με μια αίτηση και πίνακα υπολογισμού τόκων υπερημερίας. Το άλλαξαν τώρα και απαιτείται δικηγόρος? Δεν ισχύει ο Ν. 4412/2016 και ο Ν. 4152 ?
    1 point
  10. Σύνάδελφε πολύ σωστά αυτά που λες αλλά.... η χρεοκοπία μας ήταν "επιλεκτική" αν θυμάσαι (greek type-patent???).... Άρα γίνονται επιλογές.... κοινώς όπου μας παίρνει (= όπου είναι "αρνιά")... κόβουμε...) Και μάλλον είμαστε τα ....πιό τρυφερά αμνοερίφια!
    1 point
  11. ναι θα γίνω. Θα βρείτε νέο μηχανικό που θα του έχετε εμπιστοσύνη και ας χάσετε λεφτά γιατί αργότερα θα χάσετε και περισσότερα. Ψάχνετε να βρείτε απαντήσεις μέσω φόρουμ και διαδικτύου για τέτοια θέματα και χωρίς να είστε ειδικός. Το πρόβλημα με τη δόμηση λέγεται ΝΟΚ , είναι περίπλοκος με πολλές εγκυκλίους και τροποποιήσεις που ακόμα και μεταξύ μας προκαλεί πολλές διαμάχες λόγω διαφορετικών ερμηνειών. Επίσης ένα άλλο ζήτημα είναι και το επαγγελματικό, γιατί να σας ενημερώσω για κάτι που έχω φάει τα χρόνια μου να μάθω, ακόμα το μαθαίνω μεσώ ενημερώσεων και εσείς το θέλετε δωρεάν μέσω ενός φόρουμ; Οπότε ακούστε τη συμβουλή που σας έδωσαν και άλλοι συνάδελφοι και βρείτε μηχανικό της εμπιστοσύνης σας γιατί το θέμα είναι σοβαρό
    1 point
  12. Όχι, όλα έχουν ηλεκτρικό κλείστρο και δεν βγαίνει ΚΑΝ κοντά οποιοδήποτε μοντέλο, ούτε καν στις αναλογίες. Παίζεις μόνο σε κάποιο Phantom 4 PRO στην τιμή αυτήν ή πας στο Mavic 3E με το RKT. Μόνο αυτά έχουν μηχανικό κλείστρο και κάνουν για φωτογραμμετρία Τα υπόλοιπα ξεφεύγουν τιμή. Αν θες απλά να παίξεις για να δεις ότι όντως παράγεται ένα 3d, πάρε ένα των 100 ευρώ. Το ίδιο αποτέλεσμα θα σου δώσει σε σχέση με το mini των 1000 ευρώ, από άποψη ακρίβειας. Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στον χειρισμό σε σχέση με ένα φθηνό και ένα ακριβό drone. Πλέον η DJI προσφέρει και πακέτα δωρεάν αντικατάστασης σε περίπτωση πτώσης. Αν σκοπεύεις να το χρησιμοποιείς συχνά, πήγαινε με κλειστά μάτια στο 3E. Ξεκίνησα από inspire, πήγα σε phantom και τώρα με το mavic 3e τα έχω δει όλα! Και με την ακρίβεια, και με την μπαταρία και με την ανάλυση, και την ταχύτητα πτήσης και το λογισμικό, ειδικά η επιλογή για Live δημιουργία αναγλύφου για ομοιόμορφες φωτογραφίες.
    1 point
  13. Κανενα φθηνο προγραμμα για να φτιαχνουμε ορθοφωτοχαρτες υπαρχει....ή ολα ειναι στα 4000 ευρω?
    1 point
  14. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση. Όντως είμαι ανάμεσα στο phantom 4 rtk και το standard. Fixed wing δεν τα ακουμπάω. Επειδή τα επιδοτούμαι μπορώ να αγοράσω και τα 2 αλλα οι απόψεις διίστανται όσον αφορά το rtk σε αυτή την κατηγορία χρημάτων. Επισης εννοείται οτι σε κάθε περίπτωση θα χρησιμοποιώ φωτοσταθερά και σημεία ελέγχου απλά πιστεύω πως το rtk θα μου χρειαστεί σίγουρα κάποια φορά σε ένα δύσβατο μέρος.
    1 point
  15. Καλησπέρα σε όλους. Δεν βρήκα κάποιο άλλο σχετικό τοπικ οποτε αποφάσισα να κανω εδώ κάποιες ερωτησεις καθώς βλεπω οτι υπάρχουν αρκετοί εμπειροι στο θέμα. Επιδοτούμαι από πρόγραμμα επιδότησης εσπα και πρόκειται να προβώ σε αγορά drone. Δεν έχω αντίστοιχη εμπειρία ως τώρα σε τέτοιου είδους αποτυπώσεις οπότε οτιδήποτε από εσάς θα με βοηθούσε . (βιβλιογραφία , οτιδήποτε ως συμβουλή) Θα ήθελα καθοδήγηση όσον αφορά κάποιο πλήρες πακέτο για να ξεκινήσω. Επισης αξίζει να επενδύσω σε rtk drone ? το θεωρώ πιο ασφαλές απ τη στιγμή που δεν είμαι έμπειρος. Με την κατάλληλη εργασία μπορώ να πάρω τα ίδια αποτελέσματα και απο απλο rgb και από rtk? ευχαριστώ πολύ
    1 point
  16. Προς απάντηση απόψεων σας συνάδελφε για αυτοματοποιημένες λύσεις απλών περιπτώσεων, σίγουρα η μελέτη δεν είναι κάτι απλό στην ερμηνεία του ελληνικού χάους που λέγεται νομοθεσία-και σίγουρα ακόμα πιο δύσκολο για νέους μηχανικούς. Επειδή υπάρχουν στην αγορά προγράμματα επι πληρωμή κοιτάω μήπως μπορώ να βρω μία λύση από κάποιο template συναδέλφου και να το φτιάξω . Δεν έχει να κάνει με τις γνώσεις, καθώς θα έπρεπε να ελέγξω και το template του συναδέλφου για τυχόν λάθη. Έχει να κάνει όμως με την γνωστή έκφραση '' Ο χρόνος είναι χρήμα '' . Καλημέρα και καλή εβδομάδα
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.