Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 20/09/2023 σε όλες τις περιοχές
-
Καλησπέρα επειδή είδα ότι την διαδικασία δεν την περιγράφει κανείς σας γράφω τι γίνεται καθώς έβγαλα πινακίδες ΤΑ πρόσφατα. Καταρχήν πλέον ιδιοκατασκευές δεν περνάνε, περνάνε όσες έχουν κατασκευή μέχρι τον 6/2022. Από κει και πέρα χρειάζεστε μηχανολόγο μηχανικό που θα κάνει την μελέτη και θα πιστοποιήσει το όχημα και ο οποίος θα παει στο συγκοινωνιών για να πάρει έγκριση. Όταν παρει έγκριση σου χτυπάνε αριθμό πλαισίου (αν δεν εχει )και ένα ταμπελάκι που γράφει: Αριθμό πλαισίου Μεικτό βάρος, έτος κατασκευής κτλ. Η καντίνα επίσης θα πρέπει να έχει φώτα. Για να μην μπλέκετε με τρύπες βίδες κτλ υπάρχουν φώτα έτοιμα γύρω στα 30 ευρώ με led με μαγνήτη τα οποία τα βάζετε πάνω όταν την μετακινείτε και παίρνουν ρεύμα από την πρίζα του κοτσαδόρου. Γενικά αν η καντίνα εχει τα απαραίτητα έγγραφα είναι πολύ εύκολη η διαδικασια. Μεσα στην άδεια κυκλοφορίας πρεπει να αναγράφεται το όχημα που θα ρυμουλκεί την καντίνα. Για παράδειγμα στην δικιά μου περίπτωση γραφει την πινακίδα του αυτοκίνητου μου και πρεπει και το όχημα και η καντίνα να ανήκουν στο ίδιο πρόσωπο. Αν δεν ανήκει πχ είναι γραμμένο στο όνομα συγγενικού προσώπου πρώτου βαθμού μέχρι εκεί γίνεται μου είπαν, χρειάζεται ένα ανέγκλητο πληρεξούσιο (για να μην λήγει σαν την εξουσιοδότηση στο τρίμηνο) που να λεει ότι ο Α παραχωρεί στον Β το όχημα Γ ώστε το όχημα Γ να ρυμουλκεί την καντίνα που ανήκει στον Β. Συνήθως λόγο μεγέθους και βάρους οι καντίνες ανήκουν στην Κατηγορία 02 .2 points
-
Η αστοχία σε μια διάταξη νόμου δεν παράγει νόμο. Δεν εξαίρεσαν το πρόσωπο. Η πρασιά και η υποχώρηση του κτηρίου είναι πάντοτε υποχρεωτικός ακάλυπτος, ανεξαρτήτως διαστάσεων. Συνέχονται με τον κοινόχρηστο χώρο.2 points
-
1 point
-
1 point
-
@MariaKar} Από τις φωτογραφίες και την περιγραφή σου εξάγεται το συμπέρασμα ότι τα δομικά στοιχεία είναι σε πολύ κακή κατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση, η μελέτη και η εφαρμογή ενισχύσεων είναι ιδιαίτερα δαπανηρές διαδικασίες. Το να αφήνεται ο, από οπλισμένο σκυρόδεμα, σκελετός εκτεθειμένος επί μακρόν δεν είναι καθόλου καλή ιδέα για οποιοδήποτε περιβάλλον (πολύ περισσότερο για παραθαλάσσιο). Εν ολίγοις, κατεδάφιση και ανέγερση εξ υπαρχής.1 point
-
'Οταν λέμε ότι η ποιότητα θέρμανσης με τα FCU δεν είναι τόσο καλή εννοούμε ότι υπάρχει ο θόρυβος του ανεμιστήρα και κίνηση - ρεύμα αέρα και δεν υπάρχει η ποιότητα της θαλπωρής, που δημιουργείται από την θέρμανση με ακτινοβολία, όπως από το ενδοδαπέδιο, τα θερμ. σώματα και τον ήλιο. Ο χώρος μπορεί να θερμανθεί πολύ καλά, όπως ακριβώς και με τα κλιματιστικά, αρκεί να έχει γίνει σωστός υπολογισμός απωλειών και επιλογή του κατάλληλου FCU ή κλιματιστικού (που σχεδόν ποτέ δεν γίνεται στα κλιματιστικά) Δεν συμφωνώ με το "παράτα το ενδοδαπέδιο" και θα σου πω :.. σε καινούργιο σπίτι δικό σου, κάντο οπωσδήποτε. Αν από το κόστος του ενδοδαπέδιου αφαιρέσεις το κόστος του "γεμίσματος" που γίνεται πάντα πάνω στην πλάκα, θα δεις ότι το τελικό κόστος δεν είναι και τόσο μεγάλο.... και σίγουρα, εκτός της απόλαυσης... θα το αποσβέσεις γρήγορα και οικονομικά. Σε περιοχή που η θερμοκρασία δεν πέφτει πολύ κάτω από το μηδέν, η σωστά διαστασιολογημένη ΑΘ μπορεί να τα καταφέρει μόνη της, χωρίς αντιστάσεις κλπ1 point
-
αρθρο 107 2. Αν το ακίνητο ανήκει σε περισσότερους συνιδιοκτήτες και έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, μέχρι τις 28.7.2011, για τον υπολογισμό των πολεοδομικών μεγεθών και την έκδοση οικοδομικής άδειας που αναλογούν στα ιδανικά μερίδια κάθε συνιδιοκτήτη, δεν λαμβάνονται υπόψη οι αυθαίρετες κατασκευές που έχουν εκτελεστεί σε άλλη οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία.1 point
-
Όχι ρητώς και δια ροπάλου. Ο συνάδελφος που κουράστηκε να το ψάξει είναι αδιάψευστος μάρτυρας. Η 4Μ ειδικα στην ψύξη θέρμανση είναι πολύ καλό εργσλείο. Αλλά το εργαλείο θέμει και τον κατάλληλο "μάστορα". Πχ για να στήσεις σωστα τη μελέτη σου ειδικά στα ψυκτικά φορτία θα πρέπει τα μέγιστα φορτία που σου εμφανίζονται σε ένα ακραίο σενάριο να τα καλύψεις την ώρα που συμβαίνουν με ελάτωση ή προσωρινό κλείσιμο του κλιματισμού σε χώρους μικρης αναγκαιότητας.1 point
-
@Alex Fragedakis} Μπορεί στον υπολογισμό του 70% να προσμετράται η κλίμακα ανόδου, όμως αυτό δεν την μετατρέπει σε πατάρι. Τα όρια του παταριού είναι τα όρια του δαπέδου του. Στο σχέδιο που έχεις αναρτήσει με την πορτοκαλί και την κίτρινη γραμμή, το ανοιχτό όριο του παταριού είναι τεθλασμένη γραμμή (ακολουθεί το δάπεδο). @klimakometro} Διάβασε το υπ' αρ. πρωτ. 50441/31.7.2015 έγγραφο της ΔΑΟΚΑ/Γ': Προσθήκη σοφίτας, ανοικτού ημιυπαίθριου χώρου και ανοικτών εξωστών σε νομίμως υφιστάμενα κτίσματα (προ ν.4067/12 – ΝΟΚ). Βάσει αυτού είναι δυνατή η προσθήκη σε νομίμως υφιστάμενο κτίριο, στέγης και σοφίτας ή η προσθήκη σοφίτας εντός νομίμως υφιστάμενης στέγης κτιρίου, εφ' όσον πληρούνται οι προϋποθέσεις χαρακτηρισμού του χώρου ως «σοφίτα» (παρ. 81 του άρθρου 2 του ν.4067/2012) και τηρούνται οι γενικοί και τυχόν ειδικότεροι όροι δόμησης και περιορισμοί που ισχύουν στην περιοχή του ακινήτου.1 point
-
Πρόκειται για μεταβολή όψης της οικοδομής. Ο κανονισμός της πολυκατοικίας δεν επιτρέπει μεμονωμένες μεταβολές στις όψεις. Η εν λόγω εργασία δεν βλέπω να υπάγεται στο άρθρο 30 ούτε και στο άρθρο 29. Άρα, οικοδομική άδεια (εφόσον λάβει την συναίνεση η οποία πιθανώς και αναλόγως κανονισμού να απαιτεί το 100% των ψήφων της συνιδιοκτησίας).1 point
-
Κάτσε να δω αν κατάλαβα καλά. Είχε ο ιδιοκτήτης μια έκταση Α, η οποία στο τμήμα Α1 ειναι χαρακτηρισμένη ΑΑ και στο τμήμα Α2 Δασική. Το πολύγωνο του γεωτεμαχίου στο κτηματολόγιο δείχνει το Α. Το κτηματολόγιο είναι λειτουργούν ή όχι? Αν όχι, τότε τα πράγματα είναι εύκολα, μεταβιβάζεις το Α1 με layer TOPO_PROP και μόνο. Αν είναι λειτουργούν, θα πρέπει να προβείς σε διόρθωση πρώτα. Το δασικό (θεωρητικά) προϋπήρχε, το Δημόσιο προέβαλλε δικαίωμα ιδιοκτησίας που του κατοχυρώθηκε, και ουσιαστικά θεωρείσαι "καταπατητής" της δασικής έκτασης. ΔΕΝ απαλλοτριώθηκε (για να βάλεις DBOUND_APAL) και δεν είναι κάτι καινούριο για να λες ότι είναι TOPO_PROP_NEW. Διορθώνεις το ΚΑΕΚ ώστε να περιλαμβάνει μόνο το τμήμα Α1. Μετά προβαίνεις στη μεταβίβαση με TOPO_PROP.1 point
-
1 point
-
@panosf υπαγωγή δύναται να γίνει είτε για κτίριο είτε για διηρημένη ιδιοκτησία. Δηλώνονται υποχρεωτικά όλες οι αυθαιρεσίες. Αφού δεν υπάρχει άδεια για την αποθήκη, είναι αυθαίρετη. Συνεπώς πρέπει να ρυθμιστεί ολόκληρη.1 point
-
Αυτή η διαδικασία δεν προβλέπεται από τον νόμο. Το σημειώνω διότι έτσι όπως το γράφεις παρουσιάζεται ως αυτονόητο. Ναι.1 point
-
Προς απάντηση απόψεων σας συνάδελφε για αυτοματοποιημένες λύσεις απλών περιπτώσεων, σίγουρα η μελέτη δεν είναι κάτι απλό στην ερμηνεία του ελληνικού χάους που λέγεται νομοθεσία-και σίγουρα ακόμα πιο δύσκολο για νέους μηχανικούς. Επειδή υπάρχουν στην αγορά προγράμματα επι πληρωμή κοιτάω μήπως μπορώ να βρω μία λύση από κάποιο template συναδέλφου και να το φτιάξω . Δεν έχει να κάνει με τις γνώσεις, καθώς θα έπρεπε να ελέγξω και το template του συναδέλφου για τυχόν λάθη. Έχει να κάνει όμως με την γνωστή έκφραση '' Ο χρόνος είναι χρήμα '' . Καλημέρα και καλή εβδομάδα1 point
-
@jbosdas όχι δυστυχώς κάποιες πολεοδομίες δεν δέχονται να περαιώσουν ακόμα και με πληρωμένα από τότε !!! Προτείνω να επικοινήσετε με το αρμόδιο ΤΕΚ πρώτα και μόνο αν το δέχονται να προχωρήσετε σε πληρωμή... Προσοχή στη συνεννόηση γιατί αν δεν γίνει σωστά θα εκτεθείτε στον πελάτη... Θα ήταν προτιμότερο να είναι παρόντας στο ΤΕΚ ή να ζητήσετε γραπτή απάντηση με γραπτή αίτηση.1 point
-
Θυμήθηκα αυτήν τη συζήτηση και έκατσα και τσέκαρα κάποιες υποθέσεις διόρθωσης ορίων (που πήγαν με 6§2), που έχουν τελεσιδικήσει θετικά από πέρσι και ακόμη δεν έχουν διορθωθεί τα ΚΑΕΚ στο υπόβαθρο.1 point
-
1 point
-
Καλημέρα, Οι Μηχανικοί ΤΕ δεν έχουν άδεια άσκησης επαγγέλματος. Δεν γίνονται δεκτοί ως Τακτικά Μέλη του ΤΕΕ. Η ΕΕΤΕΜ νομίζω δίνει και σχετική βεβαίωση για την έναρξη στην εφορία. Αντ' αυτού, γράφονται στην ΕΕΤΕΜ, και αυτός είναι ο μόνος αριθμός μητρώου που μπαίνει στη σφραγίδα. Χωρίς αυτόν δεν μπορείς να εργαστείς ως Ελεύθερος Επαγγελματίας ή να σφραγίζεις ως μισθωτός μηχανικός. Στο ΤΕΕ γίνεται αίτηση εγγραφής για την απόκτηση κωδικών πρόσβασης στο σύστημα αμοιβών. Αυτά, αν και εφόσον δεν έχει αλλάξει κάτι, καθότι λείπω πολλά χρόνια στο εξωτερικό και δεν ασχολούμαι πια.1 point
-
Δεν αναφέρθηκα στην συγκεκριμένη κριτική σου. Αυτό είναι άποψη δικιά σου κάντην ότι θές αλλά μην αναφέρεσαι στο οτι έχουμε ίδιες απόψεις.0 points
-
Ο χρόνος ο δικος σου ειναι χρήμα, ο χρόνος του "συναδέλφου" ομως ειναι τσαμπα στα downloads.... Σωραίος-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-