Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/10/2023 σε όλες τις περιοχές
-
Η Τιμή Οικοπέδου υπολογίζεται με βάση πίνακα από το Υπουργείο Οικονομικών και εξαρτάται από την Τιμή Ζώνης (που είναι η αξία 1 μ2 νεόδμητου διαμερίσματος, πρώτου ορόφου με πρόσοψη σε ένα δρόμο στην περιοχή) και τον Συντελεστή Αξιοποίησης Οικοπέδου (Σ.Α.Ο., που είναι ο συντελεστής δόμησης). Άρα, εάν κάποιος βρει από την επίσημη ιστοσελίδα, για την περιοχή ενδιαφέροντος του ακινήτου την Τιμή Ζώνης και γνωρίζει και τον Σ.Α.Ο./Σ.Δ., μπορεί να βρει την Τ.Ο. π.χ. Για Τ.Ζ. 3.000€/μ2 και Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 0,80, η Τ.Ο. είναι 1.593€/μ2. Εάν στην ίδια Τ.Ζ. ο Σ.Α.Ο./Σ.Δ. είναι 2,0, η Τ.Ο. είναι 3.525€/μ2. Εάν στην ίδια Τ.Ζ. ο Σ.Α.Ο./Σ.Δ. είναι 4,2, η Τ.Ο. είναι 6.758€/μ2. Στην συνέχεια γίνεται εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας που διαφοροποιεί τον υπολογισμό ανάλογα με τον Σ.Δ. Α. Για Σ.Δ. < 1, η Τ.Ο. πολλαπλασιάζεται επί τον αριθμό των θέσεων προς εξαγορά επί το εμβαδόν θέσης (20μ2). Π.χ. για το παραπάνω παράδειγμα με Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 0,80, για εξαγορά 5 θέσεων στάθμευσης, είναι 1.593€/μ2 x 5 θέσεις x 20μ2/θέση και η τελική εισφορά είναι 159.300€. Β. Για 1 < Σ.Δ. < 4, η Τ.Ο. πολλαπλασιάζεται επί τον αριθμό των θέσεων προς εξαγορά επί το ανηγμένο εμβαδόν θέσης (25μ2/Σ.Δ.). Π.χ. για το παραπάνω παράδειγμα για Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 2,0, για εξαγορά 5 θέσεων στάθμευσης, είναι 3.525€/μ2 x 5 θέσεις x (25μ2/θέση / 2,0) και η τελική εισφορά είναι 220.312,50€. Γ. Για Σ.Δ.> 4, η Τ.Ο. πολλαπλασιάζεται επί τον αριθμό των θέσεων προς εξαγορά επί το εμβαδόν θέσης (5μ2). Π.χ. για το παραπάνω παράδειγμα για Σ.Α.Ο./Σ.Δ. 4,2, για εξαγορά 5 θέσεων στάθμευσης, είναι 6.758€/μ2 x 5 θέσεις x 5μ2/θέση και η τελική εισφορά είναι 168.950€. Επί της τελικής εισφοράς υπάρχει σε ορισμένες περιπτώσεις η χρήση του μειωτικού συντελεστή 25% για τον τελικό υπολογισμό της. Οι περιπτώσεις αυτές είναι: α. Απαγόρευση δημιουργίας θέσεων στάθμευσης στην ευρύτερη περιοχή β. Λόγω διαστάσεων οικοπέδου (μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις: πρόσωπο 8μ, βάθος 10μ, εμβαδόν 200μ2) γ. Οικόπεδα με πρόσωπο σε οδό πλάτους <7,5μ ή με πρόσωπο επί οδού κλίσεως μικρότερης του 15% δ. Προσθήκη καθ' ύψος υφιστάμενων κτιρίων, με νόμιμη οικοδομική άδεια κατά το χρόνο εκδόσεως της οποίας δεν υπήρχε υποχρέωση δημιουργίας θέσεων στάθμευσης ε. Προσθήκη κατ' επέκταση σε υφιστάμενα κτίρια, με την προϋπόθεση ότι το τμήμα του οικοπέδου που απομένει μετά την αφαίρεση του υφιστάμενου κτιρίου (κάλυψη), υπάγεται στις παραπάνω περιπτώσεις β και γ. στ. Μεταβολή χρήσης υφιστάμενου κτιρίου ζ. Οικόπεδα στα οποία δεν επιτρέπεται η κατασκευή υπογείου για λόγους προστασίας αρχαίων, μετά από βεβαίωση της αρμόδιας Υπηρεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού. η. Οικόπεδα στα οποία δεν επιτρέπεται η κατασκευή υπογείου/ων λόγω διέλευσης Μετρό, μετά από βεβαίωσητης αρμόδιας Υπηρεσίας του Μετρό και με την επισήμανση ότι η βεβαίωση αφορά μόνο τις θέσεις που δεν μπορούν να υλοποιηθούν. θ. Προσθήκη κατ' επέκταση σε υφιστάμενα κτίρια ως προς διηρημένες κάθετες ιδιοκτησίες. Νομίζω ότι είναι οκ τα παραπάνω. Δεκτές οι επισημάνσεις για αλλαγές.3 points
-
Kαλημέρα Βασίλη. Σωστά αναφέρεις για την εύρεση τιμών ζώνης έτους 2018 (η πρώτη αναπροσαρμογή μέσω εκτιμητών) και έτους 2021 (η δεύτερη αναπροσαρμογή) από τον διαδικτυακό τόπο του Υπ. Οικονομικών. Όμως, το 2016 έγινε μια οριζόντια αναπροσαρμογή σε όλη τη χώρα (χωρίς εισηγήσεις εκτιμητών). Για την υπαγωγή στο Ν. 4495 ο υπολογισμός προστίμου βασίζεται στις τιμές ζώνης έτους 2016 όπως ορίστηκαν με την ΠΟΛ 1009/16 (ΦΕΚ 48/Β 20.1.2016) και για τον προσδιορισμό τους μπορεί κανείς να ανατρέξει στους σχετικούς πίνακες αξιών έτους 2011 και 2007 και να εφαρμόσει πολύ εύκολα την Τ.Ζ της ΠΟΛ 1009 βάσει των πινάκων που εμπεριέχονται σε αυτή. Προσοχή λοιπόν, διότι οι τιμές ζώνης έτους 2016 δεν ταυτίζονται με αυτές του 2018. Σύμφωνα με το Ν. 4495, βάσει του άρθρου 100 παρ.1 η τιμή ζώνης για τις υπαγωγές λαμβάνεται σύμφωνα με το σύστημα αντικειμενικών αξιών του Υπ. Οικονομικών της 20ης.01.2016. ΠΟΛ 1009 2016.pdf2 points
-
100.601 downloads
Το αρχείο περιλαμβάνει τα εξής: 1. ΙΚΑ - Αίτηση - Δήλωση απογραφής οικοδομοτεχνικού έργου 2. ΙΚΑ Πίνακας 1 - Μη εστεγασμένων επαγγελμάτων 3. ΙΚΑ Πίνακας 1α - Υπολογισμός ημερομησθίων 4. ΙΚΑ Πίνακας 1β - Κατανομής ημερομησθίων 5. ΙΚΑ Πίνακας 2 - Εστεγασμένων επαγγελμάτων 6. Έντυπο ΙΚΑ για έκδοση οικοδομικής άδειας 7. Πίνακας 3 ΙΚΑ - Αριθμός ημερομισθίων εργατοτεχνιτών 8. Πίνακας 3 ΙΚΑ1 point -
Χρειάζεται μελέτη μηχανολόγου...Χωρίς μελέτη μην περιμένεις να σου απαντήσει κανένας υπεύθυνα1 point
-
1 point
-
Καλησπέρα, επειδή το θέμα των αντλιών θερμότητας είναι πολύ ευαίσθητο, καλό είναι να γίνεται πάντα μελέτη από μηχανολόγο. Ερωτήματα όπως : "α) Θέλει πρωτεύων - δευτερεύων κύκλωμα; β) Θέλει δοχείο αδρανείας ή υδραυλικό διαχωριστή; γ) Μήπως θέλει απλά ένα μικρό δοχείο στην επιστροφή και είναι ΟΚ; δ) τα σώματα θα αποδίδουν επαρκώς ή όχι; ε) Μήπως τα υφιστάμενα κυκλώματα μονοσωληνίου δεν έχουν περιθώριο να δεχτούν αντλία θερμότητας;..." μπορούν να απαντηθούν μόνο με μία μελέτη. Πάντως, για να σου δώσω μια απάντηση αποκλειστικά και μόνο στο θέμα υδραυλικού διαχωριστή ή δοχείου αδρανείας, εγώ αυτό που εφαρμόζω είναι ότι αν ο όγκος του νερού στην εγκατάσταση είναι ικανοποιητικός, τότε δεν χρειάζεται το δοχείο, αλλά ο υδραυλικός διαχωριστής είναι υπεραρκετός. Και για το θέμα αν θέλει πρωτεύων - δευτερεύων κύκλωμα, εκείνο που λαμβάνω εγώ υπόψη μου είναι αν η ελάχιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα που αποδέχεται η Α/Θ χωρίς να βγάζει σφάλμα, είναι κατάλληλη για να τη στείλω στην εγκατάσταση. Αν ναι, δεν χρειάζεται ούτε δοχείο ούτε υδραυλικός διαχωριστής. Αν όχι, χρειάζεται!1 point
-
Δεν νομίζω ότι ασχολείται κανείς με διαφορά δεκαδικών του βαθμού..... που πιθανά θα υπάρχει στα δύο σημεία. Ούτε και οι περισσότεροι θερμοστάτες που χρησιμοποιούνται, έχουν τέτοια διακριτική ικανότητα.1 point
-
kan62: "Η υποχρέωση της χωροθέτησης θέσεων στάθμευσης και η συνακόλουθη δέσμευση με πράξη του ν.1221/81 είναι πολεοδομική διάταξη ελεγχόμενη στο ΔΚ." Θεοδωρε, πολυ σωστα, πλην ομως, στο ερωτημα του Βασιλη, η αδεια και η 1221 ταυτιζονται. Στα "χαρτια" δεν υπαρχει αντινομια. Αν μεταξυ τους συμφωνησαν να σταθμευει ο ενας αριστερα και ο αλλος... πιο απεναντι απο αριστερα αυτο δεν το ξρει ο μηχανικος -και καθε αλλος μηχανικος, ουτε υποχρεουται να αποδεχθει καποιες βοηθιτικες διαγραμμισεις....[που μπορει κιολας να μην υπαρχουν...]1 point
-
@Aenor Καταρχάς έχεις τις υποχρεωτικές πλάγιες και οπίσθιες αποστάσεις και την απόσταση της γραμμής δόμησης. Οι πρώτες καθορίζονται σε συνδυασμό με την ημεροχρονολογία δημιουργίας γηπέδου-επίκλησης της σχετικής κατά παρέκκλιση αρτιότητας και με τα τα μήκη προσώπου και βάθους. Η απόσταση γραμμής δόμησης για δημοτική οδό σε εκτός σχεδίου περιοχή είναι 15 μ από τον άξονα του δρόμου δυνάμει των διατάξεων του ΠΔ 209/98. Όπως, πολύ σωστά αναφέρει ο Δημήτρης, το φλέγον θέμα είναι αν το γήπεδο είναι οικοδομήσιμο, αφενός λόγω της απαίτησης για προέγκριση Ο.Α κλπ σύμφωνα με το Ν. 4759/20, αφετέρου (επίκειται εναρμόνιση της νομοθεσίας, άγνωστο το πότε) λόγω της με αρ. 176/23 απόφασης ΣτΕ που απαιτεί αναγνωρισμένο δρόμο.1 point
-
1. Σωστός φαίνεται ο συλλογισμός σας 2. Ναι. 3. Το οικόπεδο για να είναι άρτιο πρέπει να έχει πρόσωπο σε δημοτικό δρόμο μήκους όσο ορίζει το ΦΕΚ για την αρτιότητα. Δεν παίζει ρόλο αν ο δημοτικός δρόμος είναι εντός ή εκτός του οικισμού. Τουλάχιστον μέχρι τώρα δεν έχω πετύχει ΦΕΚ να λέει ότι για την αρτιότητα απαιτείται πρόσωπο εντός του οικισμού.1 point
-
Παντως, εγω το βλεπω αλλοιως... " Διαφορετικη χωροθετηση" θα ειχαμε εαν στην συσταση υπηρχε διαφορα σε σχεση με την αδεια, οπότε θα πηγαιναμε με το 100 παρ. 9 Με συσταση και αδεια "ιδιες", δεν ψαχνουμε να δουμε τι και πώς "ζωγραφισαν" το δαπεδο. τις καλημερες μου1 point
-
Υπόψη ότι στη σύσταση και στον πίνακα αναλογισμού, ενώ ο χώρος του δεξιά υπογείου έχει κάποιο εμβαδό, το εμβαδό του παραλείπεται εντελώς στη σύσταση και εμφανίζονται μόνο τα 3 εμβαδά των 12,42τ.μ με τα αντίστοιχα ονόματα τους και τα ποσοστά τους και επιπρόσθετα όλος ο χώρος; αναγράφεται ως "χώρος στάθμευσης" Οπότε μάλλον δεν θα βάλω καμία παράβαση για την αλλαγή θέσεων τους (γιατί αλλαγή θέσεων κατά τη γνώμη μου θα ήταν, μόνο αν οι θέσεις κατασκευαζόταν αντί στο δεξιό υπόγειο, στο αριστερό υπόγειο)1 point
-
Κύριε Tetris και υπόλοιποι του συγκεκριμένου θέματος χαίρετε. Είναι η πρώτη φορά που έρχομαι στην ανάγκη να αφήσω μήνυμα γι’ αυτό συγχωρήστε με αν κάνω κάποιο λάθος ή αν έχει απαντηθεί ξανά η ερώτηση, δεν γνωρίζω ακόμα καλά το forum ώστε να ψάξω παραπάνω. Πρόκειται για μια περίπτωση όμοια με τις τελευταίες σας συζητήσεις. Γεωτεμάχιο 789τμ (προ 1968). Εν μέρει εντός οικισμού (μόλις τα 12 τμ) άρα άρτιο ως έχει. Οικισμός Αρτεμώνας – Σίφνος – Κυκλάδες άρα μιλάμε για Παραδοσιακό Οικισμό και όροι σύμφωνα με το γνωστό ΦΕΚ 594Δ’/1978. Καθορισμός των ορίων έχει γίνει με Απόφαση Νομάρχη με μαρκαδόρο πάνω σε χάρτη όπως πολύ σωστά περιέγραψε προηγουμένως ο κ. Tetris. Έχω προφορική οδηγία να ακολουθώ μόνο συμβουλευτικά τον χάρτη αυτό (δηλαδή να μην τον ψηφιοποιήσω ή να μην χρησιμοποιήσω την polyline που έχει προκύψει από αυτόν). Ο χάρτης αναφέρει ρητά στο υπόμνημα ότι οι κορυφές των ορίων υλοποιούνται από γωνίες κτιρίων και οδούς. Άρα εγώ προσωπικά, αποτυπώνω τις κορυφές των δύο κτιρίων που αντιλαμβάνομαι ότι αποτελούν κορυφές της γραμμής ορίου οικισμού και με αυτό τον τρόπο την χαράσσω στο σχέδιο, με μεγάλη προσοχή κατά την αποτύπωση, μην τυχόν στο μεταξύ έχει αλλάξει το σημερινό περίγραμμα των κτιρίων σε σχέση με αυτό που φαίνεται στον χάρτη καθορισμού ορίων. ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Πράττω ορθά ως προς την χάραξη του ορίου οικισμού; ΕΡΩΤΗΣΗ 2: -Αρχικά, αυτά τα μόλις 12 τμ μου δημιουργούν οικοδομησιμότητα; Αν ναι: -Έχω ρωτήσει συναδέλφους εδώ στο νησί που δραστηριοποιούνται με έκδοση αδειών και μου έχουν πει ότι η γραμμή οικισμού ΔΕΝ περιορίζει την επιφάνεια του κτιρίου που θα προκύψει από τυχούσα οικοδομική άδεια. Μπορείτε να μου επιβεβαιώσετε αν πράγματι θα εγκριθεί μια άδεια που θα προβλέπει οικοδομή στο εντός και στο εκτός οικισμού τμήμα ταυτόχρονα; Υποθέτω ότι αυτό εξαρτάται από την εκάστοτε Πολεοδομία, θα μου πείτε. ΕΡΩΤΗΣΗ 3 (Και η σημαντικότερη) Το πρόσωπο του ακινήτου είναι έξω από το εντός οικισμού τμήμα. Ρωτώντας συναδέλφους, με ενημέρωσαν ότι σ’ αυτή την περίπτωση το ακίνητο είναι ΜΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΙΜΟ. Ισχύει; Παρακάτω θα βρείτε printscreen με δικές μου σημειώσεις επί του σχεδίου για να σας βοηθήσω. Σας ευχαριστώ.1 point
-
τιμη ζωνης εννοει η ανα τμ. αξια σε "γη" χωρις το κτισμα εδω αναλυτικα https://www.michanikos.gr/forums/topic/2284-εξαγορά-θέσεων-στάθμευσης/1 point
-
@Κακαλος σημαίνει ότι έχουν δικαίωμα υπογραφής των σχεδίων για ηλεκτρο-μηχανολογικές αδειοδοτήσεις (πλην αδειών δόμησης) σε υφιστάμενα κτήρια που δεν έχουν χαρακτηριστεί διατηρητέα (ή μνημεία) και δεν βρίσκονται σε παραδοσιακούς οικισμούς και σύνολα.1 point
-
Με βαση τις αποφασεις του ΣτΕ, υποθετω οτι εισαι αρτιος και οικοδομησιμος δες τα ΠΜ1 point
-
Δεν μπορείς, γιατί η αυθαίρετη επέκταση δεν έχει συντελεσθεί εντός νόμιμου όγκου του κτιρίου.1 point
-
Συμφωνώντας με τον Ιάσονα, θα προσθέσω και καταγγελία στον επιθ. δημ. διοίκησης, με κοινοποπίηση στα πειθαρχικά όργανα του τεε (αν κι αυτό το τελευταίο δεν πρόκειται να χαλάσει τη ζαχαρένια του). Στο εξώδικο, να ζητείται και τεκμηρίωση των παράλογων απαιτήσεων του υπαλλήλου, με παράλληλη επίρριψη ευθυνών στον υπογράφοντα (προϊστάμενο, δ/ντή, κλπ), διότι αυτός είναι στην ουσία ο κύριος υπεύθυνος. Υπάρχει, βέβαια, κι άλλος τρόπος, αλλά αυτά δεν μπορούν να γραφούν εδώ...1 point
-
1 point
-
@Artemiscv για να υπογραφεί συμφωνητικό πρέπει να συνεργάζονται και τα δύο μέρη. Η μηδενική ή η συμβολική (εικονική) αμοιβή είναι ακριβώς το ίδιο προβληματικές σε ενδεχόμενο έλεγχο από την εφορία. Η σύναψη τέτοιου είδους συμφωνητικού αποτελεί επιλογή όταν υπάρχει διάθεση συνεννόησης από ιδιοκτήτη, μηχανικό, πολεοδομία για να λυθεί το πρόβλημα. Από φορολογικής απόψεως δεν μπορεί εύκολα να στηριχθεί. Στην περίπτωσή σου θα πρέπει να καταβληθεί το ποσό της νόμιμης αμοιβής. Αφού δεν το δέχεται ο μηχανικός, θα πρέπει να γίνει κατάθεση στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Τι γίνεται, όμως, με τον ΦΕΜ; Δεν μπορεί να γίνει από εσένα ή τον ιδιοκτήτη κατάθεση ποσού για λογαριασμό του μηχανικού χωρίς εξουσιοδότηση. Η απόδοση του ΦΕΜ (αλλά και του ΦΠΑ) στην εφορία είναι υποχρεώσεις του ελεύθερου επαγγελματία. Το θέμα είναι ότι η ΥΔΟΜ μπορεί να ζητήσει την απόδειξη πληρωμής του φόρου, παρ' όλο που δεν υποχρεούται να ελέγξει κάτι τέτοιο. Πριν προβείς σε οποιαδήποτε ενέργεια, να ρωτήσεις εγγράφως την ΥΔΟΜ εάν αρκεί το αποδεικτικό κατάθεσης της αμοιβής επίβλεψης (συν τον ΦΠΑ) στο ταμείο. Πάντως, για να αρνείται ένας επαγγελματίας να λάβει αμοιβή για εργασία που έχει κάνει θα συντρέχει κάποιος σοβαρός λόγος. Ίσως θα ήταν χρήσιμο να βρεις ποιος είναι αυτός ο λόγος.1 point
-
9/10/2023 Update! Στις κρατήσεις υπέρ ΔΟΥ, ενημερώθηκαν οι κωδικοί πληρωμής οι οποίοι πληρώνονται πλέον μέσω e-paravolo. Συγκεκριμένα οι 11100489001 & 1110403001 πληρώνονται με eparavolo κωδικός 2011 point
-
Αν είναι οικόπεδο εντός σχεδίου πόλεως ισχύει ο ίδιος συντελεστής δόμησης για όλες τις χρήσεις και μπορείτε, αν υπάρχει, να τον βρείτε εδώ: http://gis.epoleodomia.gov.gr/v11/index.html#/23.8183/38.6426/6 Αν είναι εκτός σχεδίου τότε έιναι μη οικοδομήσιμο μάλλον. Σε κάθε περίπτωση με ένα τηλεφώνημα στην Πολεοδομία μπορεί να λυθεί η απορία σας.1 point
-
1 point
-
δλδ δεν μπορώ να κάνω τακτοποιηση όλο το ακίνητο μαζί με το "προβληματικό" τμήμα αλλά να αναγραφω πως αυτό δεν περιλαμβάνεται στο ακίνητο εν γνώσει των ιδιοκτητών? Βέβαια ανα καταλαβαίνω τέτοια μεταβίσβαση δεν γίνεται να πραγματοποιηθεί αφου εκτός των αλλών θα "κόβω" και την κατοικία .1 point
-
Αγαπητέ Δημήτρη μας, είναι λογικό που δεν κατάλαβες γιατί και πως…. Αν ήσουν μηχανικός και είχες κάνει τις μελέτες του κτηρίου και βγάλει την άδεια και έχεις και υποχρέωση κατασκευής του υποσταθμού της ΔΕΗ θα καταλάβαινες. 1ον Όλα τα κοστολόγια για να υλοποιηθεί τα πληρώνει ο ιδιοκτήτης – εργοδότης στον στους εργολάβους κλπ. και μεταααααα αρκετά μεταααααα μπορεί να καταθέσει τα χαρτιά στην ΔΕΗ, η ΔΕΗ να κάνει αυτοψίες και όταααααν το εγκρίνει να ξεκινήσει η αποζημίωση. Η οποία φυσικά πάει με τιμές μονάδες που η ίδια η ΔΕΗ θεωρεί ότι πρέπει να πληρώσει. 2ον Εκσκαφές (πχ στην πρασιά ή όπου ζητήσουν) οι οποίες αν πέσεις σε βράχο και ειδικά αν είναι σκληρός βράχος πίστεψε με το κόστος ανεβάζει σημαντικά….. το οποίο φυσικά και δεν αποζημιωθεί. Ο Χρόνος που ενδεχόμενα θα επιμηκυνθεί σημαντικά αν έχεις και τέτοιο πρόβλημα στις εκσκαφές σε τραβάει πίσω όλη την οικοδομή αφού αφορά την στάθμη της θεμελίωσης 3ον η ΔΕΗ αρκετές φορές ειδικά αν δεν υπαρχει πρασιά απαιτεί να δώσεις τμήμα του υπογείου για υποσταθμό κι ακόμα αν δεν προβλέπεις να φτιάξεις υπόγειο σε υποχρεώνει και φυσικά όλα με κόστος δικό σου και όταν και τι θα εισπράξεις στο τέλος 4ον Συχνά πυκνά η ΔΕΗ δεν κάνει προστατευτικά μαγνητικών πεδίων (που έχουν οι υποσταθμοί) ειδικά όταν είναι σε υπόγειο τμήμα με σημαντικά προβλήματα υγείας Κλπ. κλπ. (αυτά όσα πρόχειρα θυμάμαι που μου έτυχαν έως τώρα….. ) Και φυσικά ενδεχόμενα και η αναγκαιότητα τους είναι σχετική με βάση ότι ορισμένες περιπτώσεις εξαφανίζεται μυστηριωδώς. Οι κακές γλώσσες λένε για αγνό παρθένο ελαιόλαδο ή τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση…. Αλλά αυτά είναι φήμες …. Οπότε ναι, που να καταλάβεις αν δεν το φας κατάμουτρα ….. 😄1 point
-
Δύο αρνήσεις (δέν / όχι) κάνουν μία κατάφαση? Διατύπωσε τό ερώτημά σου μέ πιό απλά λόγια.-1 points
-
Μιλώ γιά τό Κονονικό Καθεστώς ΦΠΑ. Τό δικαίωμα έκπτωσης τό καθορίζει τό προϊόν που αγοράζεις σέ συνδυασμό μέ τό επαγγελματικό σου status. Π.χ. ο ΦΠΑ τής βενζίνης (μή επαγγελματικού αυτοκινήτου) δέν εκπίπτει (άρα Κατηγορία → 2.5). Ο ΦΠΑ τού τηλεφώνου τσέπης (κι άς είναι 0) εκπίπτει (άρα Κατηγορία → 2.4).-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-