Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/12/2023 σε όλες τις περιοχές
-
Μοιάζει να μην έχει σημασία στη συγκεκριμένη περίπτωση, καθώς θα ασχοληθεί μόνο με το τμήμα της Θ.Σ. Αυτή είτε pilotis ή κλειστή δεν μετρούσε στη δόμηση. Το αν πλέον η υπόλοιπη pilotis που δεν έχει Θ.Σ. είναι κάτω του ορίου και άρα μετράει δόμηση, δεν τον αφορά. Αν και τώρα που το σκέφτομαι γενικά δεν τον αφορά, τακτοποίηση θα κάνει (εξαιρετέο κατεδάφισης μη νόμιμο κατά παρέκκλιση των διατάξεων) όχι νομιμοποίηση. Σε κάθε περίπτωση, αν όντως ισχύει ότι ο έλεγχος αυθαιρέτων γίνεται με ΓΟΚ (δεν είμαι τελείως σίγουρος), τότε το τμήμα της Θ.Σ. pilotis που έκλεισε εντός νομίμου περιγράμματος, πάει με αναλυτικό και όχι υπέρβαση δόμησης.2 points
-
@Σερίφης Η pilotis δεν είναι βοηθητικός χώρος... για την ακρίβεια δεν είναι καν χώρος, καθώς είναι ανοιχτή ... το κλείσιμο της pilotis για τον ν. 4495/17 (κεφάλαιο αυθαίρετης δόμησης προ 28.7.2011) είναι υπέρβαση δόμησης σε κάθε περίπτωση και εφόσον αφορά θέση στάθμευσης, τότε παίρνει μειωτικό συντελεστή 0,50 μαζί με όλα τα υπόλοιπα που αναφέρει και ο @ΙΑΣΟΝΑΣ περί κοινοχρήστων χώρων.2 points
-
Ενδιαφέρον ερώτημα. Παρ' όλο που η πιλοτή καταργείται λόγω της αυθαιρεσίας, η χρήση παραμένει βοηθητική. Δεν είναι υπέρβαση δόμησης γιατί η αυθαιρεσία έχει συντελεστεί εντός νομίμου περιγράμματος του κτιρίου και δεν δημιουργείται χώρος κύριας χρήσης. Είναι παράβαση αναλυτικού προϋπολογισμού.2 points
-
Καλησπέρα Αντιγράφω την απάντηση που πήρα από το help desk για το ΕΚΟ2021: Σε περίπτωση θανάτου, τα δικαιώματα που προγράμματος μεταβιβάζονται στον διάδοχο που ορίζει ο ωφελούμενος μετά την έκδοση της απόφασης υπαγωγής. Μετά από την ολοκλήρωση του σταδίου χρηματοδοτικού σχήματος εκδίδεται απόφαση του Φορέα Υλοποίησης για την υπαγωγή των αιτήσεων των Ωφελουμένων στο Πρόγραμμα (Απόφαση Υπαγωγής). Μόνο σε αυτή την περίπτωση μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία. Αν προκύψει θάνατος πριν τη δήλωση του διαδόχου, η αίτηση δεν μπορεί να προχωρήσει και θα ακυρωθεί αυτόματα μόλις ξεπεραστεί η πρώτη προθεσμία.1 point
-
Ευχαριστώ για την απάντηση. Την ολοκλήρωσα την υπόθεση, απλά θα γράψω παρακάτω πώς το χειρίστηκα τελικά, απλά για να υπάρχει και ο δικός μου χειρισμός καταχωρημένος. Οι αποθήκες είναι κοινόχρηστες. Μετά από ανάγνωση πολλών απόψεων στο φόρουμ και στις ερωταπαντήσεις αυθαιρέτων που κατά καιρούς δημοσιεύονται, τελικά το έκανα με 3 διαφορετικές δηλώσεις ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 1: 1. Διαμέρισμα ισογείου 2. Διαμέρισμα Α ορόφου 3. Κοινόχρηστοι χώροι ακινήτου ΣΧΕΔΙΟ: Έκανα ένα σχέδιο κατόψεων που φαίνονται όλες οι στάθμες του κτιρίου και όλες οι προς τακτοποίηση αυθαιρεσίες με τις αντίστοιχες δηλώσεις Ν.4495/2017. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ: Έκανα μία τεχική έκθεση που περιγράφω αναλυτικά όλες τις αυθαιρεσίες στο κτίριο, καθώς και τι τακτοποιώ με την κάθε δήλωση, καθώς και γιατί κάνω 3 δηλώσεις και όχι 1. Συμπερασματικά, έκανα 3 δηλώσεις οι οποίες έχουν την ίδια τεχνική έκθεση και τα ίδια αρχεία ανεβασμένα. Ο λόγος που έγινε αυτό είναι για να είναι σαφές ότι μιλάω για ένα ακίνητο, στο οποίο τακτοποιώ όλες τις αυθαιρεσίες, απλά με 3 δηλώσεις λόγω ύπαρξης Σ.Ο.Ι. και αυθαιρεσιών ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 1. Ιδανικά θα ήθελα να κάνω μία δήλωση ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 2. Όμως το πρόστιμο έβγαινε διπλάσιο σε σχέση με τον χειρισμό που έκανα. Οπότε, και με βάση αυτά που διάβασα, ένιωσα άνετα να το προχωρήσω όπως το προχώρησα.1 point
-
σωστα, Ποιοί δρόμοι θεωρούνται ότι δημιουργήθηκαν με βούληση της πολιτείας ή με άλλο νόμιμο τρόπο; α) Οδοί που προβλέπονται από αναδασμό του Υπουργείου Γεωργίας ή δρόμοι που έχουν διανοιχτεί σε εκτέλεση παραχωρητηρίων του Ελληνικού Δημοσίου, αποφάσεων αναδασμού ή πράξεων απαλλοτριώσεως κατά τις διατάξεις της αγροτικής ή εποικιστικής νομοθεσίας, όπου υπάρχει σχετική πρόβλεψη ότι το αντίστοιχο τμήμα παραμένει δημόσια οδός ή δίοδος και αφήνεται στην κοινή χρήση, β) η καθορισμένη ζώνη παραλίας, που εξυπηρετεί τις ανάγκες κυκλοφορίας, εφόσον είναι διανοιγμένη και διαμορφωμένη οδός, γ) οδοί που έχουν νομίμως κατασκευαστεί με τη βούληση της πολιτείας και επιτρέπουν την πρόσβαση σε ακτές, αρχαιολογικούς χώρους, εθνικούς δρυμούς, χιονοδρομικά κέντρα ή σε σημαντικά δημόσια έργα (όπως φράγματα, στρατιωτικές εγκαταστάσεις, νοσοκομεία, Δημοτικές Εγκαταστάσεις Ύδρευσης (δεξαμενές, αντλιοστάσια) και Αποχέτευσης (εργοστάσια βιολογικών καθαρισμών), Επεξεργασίας και ταφής στερεών αποβλήτων, Νεκροταφείων, Ιερών Ναών κ.λπ.). εδω και εχουμε και το αρθρο 37 του 4235/14 8. α) Οι δρόμοι που απεικονίζονται στα κυρωμένα στοιχεία των διανομών αγροκτημάτων και συνοικισμών, καθώς και κυρωμένων αναδασμών, περιέρχονται κατά κυριότητα στους οικείους Δήμους, εφόσον σήμερα υφίστανται. Αν έχουν αλλάξει χρήση ή κατέχονται αυθαίρετα, η Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της οικείας Περιφέρειας, μετά από αυτοψία, αποφαίνεται για τη σκοπιμότητα επαναφοράς των πραγμάτων στην προηγούμενη κατάσταση. Αν δεν είναι αναγκαία η επαναφορά των πραγμάτων στην προηγούμενη κατάσταση, η αίτηση του κατόχου για την εξαγορά ακινήτου εξετάζεται από την οικεία Επιτροπή Θεμάτων Γης και Επίλυσης Διαφορών σύμφωνα με το άρθρο 23.1 point
-
Με αναλυτικό προϋπολογισμό. Και για αυτές τις παραβάσεις πρέπει να επιλεγεί κατηγορία. Εν προκειμένω, είναι κατηγορία 5.1 point
-
Εδάφιο ιζ της παραγράφου 6 του άρθρου 11 του ΝΟΚ: «Ο ελεύθερος χώρος που δημιουργείται όταν το κτίριο κατασκευάζεται σε υποστυλώματα (πιλοτή)». Εδάφιο ι της παραγράφου 1 του άρθρου 7 του ΓΟΚ: «Ο ελεύθερος ημιυπαίθριος χώρος που δημιουργείται όταν το κτίριο κατασκευάζεται σε υποστυλώματα (PILOTIS)». Η πιλοτή, λοιπόν, είναι χώρος. Οι χώροι δεν είναι μόνο κλειστοί αλλά και ανοιχτοί (στεγασμένοι ή μη).1 point
-
Όσον αφορά τις κλειστές Θ.Σ. που έγινα κλειστές εντός νομίμου περιγράμματος, δεν ισχύει γενικά ότι ο έλεγχος γίνεται με διατάξεις ΓΟΚ85-2000?? Κάτι θυμάμαι ότι στον προηγούμενο ΓΟΚ οι κλειστές Θ.Σ. δεν μετρούσαν στη δόμηση γενικά (πράγμα που άλλαξε με ΝΟΚ).1 point
-
Για ν' αποκτήσει η ΟΙ που σε ενδιαφέρει επικαιροποιημένη νόμιμη κάτοψη είναι απαραίτητη η υπαγωγή στον 4495. Προφανώς η συγκεκριμένη υπαγωγή μπορεί να γίνει και χωρίς τη συναίνεση των συνιδιοκτητών του ακινήτου! Έχει όμως εκδοθεί Βεβαίωση για μεταβίβαση (προφανώς κακώς, αλλά εντός του πλαισίου του νόμου), η οποία επηρεάζει κάθε μελλοντική απόφαση κάποιων συμβολαιογράφων (προσοχή κάποιων, όχι όλων....)! Στην ΟΙ υπήρχαν και συνεχίζουν να υπάρχουν αυθαιρεσίες που δεν αφορούν σε δόμηση, κάλυψη, ύψος! Δηλαδή, θα μπορούσε να γίνει υπαγωγή στον 4495 σήμερα, χωρίς να χρειάζεται να "διορθωθεί" το προηγούμενο συμβόλαιο και θ' αρκούσε μια αναφορά σε αυτή στο νέο συμβόλαιο. Το "κλειδί" είναι ο συμβολαιογράφος....1 point
-
@Pavlos33 Πολύ σωστά ... Η καπνοδόχος είναι που αλλάζει τις κοινόχρηστες όψεις του κτιρίου και τον κοινόχρηστο φέροντα οργανισμό, όχι το τζάκι. @pipakos σύμφωνα με τα έγγραφα που έχεις στα χέρια σου, το τζάκι άλλαξε θέση μετά την αγορά του διαμερίσματος (έλεγξε και την κάτοψη της σύστασης για επιβεβαίωση) και μάλιστα το έχει υπογράψει και ο νέος ιδιοκτήτης αυτό που λέω στο συμβόλαιο!!! Συνεπώς οφείλει να αιτηθεί άδεια μικρής κλίμακας για το νέο του τζάκι με τη απαιτούμενη συναίνεση από τους συνιδιοκτήτες της πολυκατοικίας.1 point
-
Το θέμα δεν είναι το τζάκι που από ότι θυμάμαι πρέπει να εμπίπτει στο άρθρο 30 αλλά η διέλευση της καπνοδόχου. Στην κάτοψη σύστασης πως έχει αποτυπωθεί και τι περιγράφεται αναφορικά με κοινόκτητες εγκαταστάσεις του κτιρίου.1 point
-
Στο εν λόγω οικόπεδο υπάρχει άλλο κτίσμα; Νόμιμο ή αυθαίρετο;1 point
-
Στη φράση που παρέθεσες, συνάδελφε Ιάσονα, μας ενδιαφέρει περισσότερο ο προσδιορισμός «ακάλυπτος» γιατί το είδος της αυθαιρεσίας καθορίζεται από το αν είναι εντός ή εκτός περιγράμματος. Ακάλυπτος σημαίνει εκτός κάλυψης, άρα υπέρβαση δόμησης. Θεωρώ ότι η περιγραφή του επίμαχου χώρου μεταξύ των υποστυλωμάτων δεν είναι σωστή και ότι πρόκειται για τμήμα εντός κάλυψης. Η συνάδελφος Γεωργία Μπέρση εννοεί ότι ο χώρος ήταν «αδόμητος» (δηλαδή δεν υπήρχε εκεί άλλη κλειστή θέση στάθμευσης) και όχι «ακάλυπτος» (δηλαδή εκτός κάλυψης). Παρ' όλ' αυτά, εάν η επέκταση έγινε εκτός περιγράμματος, υπάρχει υπέρβαση δόμησης και κάλυψης.1 point
-
Με αναλυτικό για τα φέροντα στοιχεία της. Η κατασκευή έγινε μετά το 1983;1 point
-
Ναι. Εισάγεις μία ξεχωριστή ιδιοκτησία. Στο πεδίο «Τύπος ιδιοκτησίας» επιλέγεις «Κοινόχρηστοι χώροι». Επειδή ο σκοπός δημιουργίας των ταυτοτήτων είναι η σύσταση, θα συμπληρώσεις κανονικά όλες τις επιφάνειες και θα προσθέσεις το σχόλιο: «η ΗΤΚ συντάσσεται υπό την αίρεση της σύστασης οριζοντίων ιδιοκτησιών». Όταν γίνει η σύσταση θα συμπληρώσεις τις καταχωρήσεις με τον αριθμό συμβολαίου και τον ΚΑΕΚ (και θα διαγράψεις το παραπάνω σχόλιο). Εάν στην πορεία της κατασκευής προκύψουν διαφοροποιήσεις πρέπει να ενημερωθεί η ηλεκτρονική ταυτότητα.1 point
-
1 point
-
1000 1) 900 & 2) εκτός αντικειμενικού το 2016 650/550 για εντός/εκτός. Για Παιανία εκτός 600.1 point
-
1. 1900 2. 1050 1) 1200 (δεν υπάρχει οδός Γρ. Λαμπράκη εκεί όμως), 2) 1700 12501 point
-
1 point
-
1 point
-
vagias---Το δεύτερο (οι εξαιρέσεις εξακολουθούν να ισχύουν).1 point
-
απο τον ενημερωμένο ΝΟΚ του συνάδελφου kan62 στο αρθρο 11 παρ ιζ Διακρίνονται δύο περιπτώσεις : α) Σε περίπτωση που έχει συσταθεί κάθετη ιδιοκτησία και οι οικοδομές των συνιδιοκτητών απέχουν μεταξύ τους την προβλεπόμενη από τον παρόντα νόμο απόσταση, τότε το ποσοστό του ελευθέρου χώρου pilotis ελέγχεται για κάθε οικοδομή ξεχωριστά. β) Σε περίπτωση που οι οικοδομές εφάπτονται στο καθορισμένο κοινό όριο της κάθετης συνιδιοκτησίας, τότε το ποσοστό του ελευθέρου χώρου pilotis ελέγχεται επί του ενιαίου πλέον κτιρίου των συνιδιοκτητών.1 point
-
Προφανώς είναι ανοικτές θέσεις στάθμευσης, βάσει της ΟΑ, έτσι δεν είναι; Μάλλον εννοείς ότι, οι ανοιχτές θέσεις στάθμευσης έκλεισαν αυθαίρετα και μετατράπηκαν πλέον σε κλειστές θέσεις στάθμευσης αυθαίρετα... Έτσι δεν είναι; Αν λοιπόν ισχύουν οι παραπάνω υποθέσεις μου, τότε ναι η αυθαιρεσίες αυτές υπολογίζονται ως Υπέρβαση Δόμησης χώρου με μειωμένο συντελεστή! Και ρυθμίζονται με ξεχωριστές υπαγωγές των ΟΙ των οποίων είναι παρακολουθήματα! Υ.Γ.1. Συνιστώ ιδιαίτερη προσοχή διότι στις περισσότερες τέτοιου είδους περιπτώσεις, δεν ταυτίζεται απολύτως η συγκεκριμένη αδειοδοτημένη επιφάνεια των ανοικτών ΘΣ με αυτή που κατά την αυτοψία έχει εντοπιστεί! Δηλαδή, έχουμε ταυτοχρόνως και κατάληψη τμημάτων κοινόχρηστων χώρων του ακινήτου. Υ.Γ.2. Προφανώς απαιτείται στη συνέχεια η τροποποίηση της ΣΟΙ με τη σύμφωνη γνώμη του 100% των συνιδιοκτητών του ακινήτου.0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-