Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Σερίφης

    Σερίφης

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      209


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.116


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.775


  4. thstam

    thstam

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      38


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/12/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. όσο υπάρχει αυτή η λογική ΔΕΝ πρόκειται ποτε να πάμε μπροστά ως κλάδος. Είναι σαν να ανακαλύπτουμε μια "ληστεία" και όχι μόνο να μην την καταγγέλουμε αλλά να συνεχίζουμε το λάθος αυτό. Σκέψου οτί πριν ο καμικάζι μηχανικός δώσει τη βεβαίωση ίσως κάποιος άλλος τίμιος μηχανικός πήγε, έκανε την αυτοψία του, ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη για το πρόβλημα και αυτός για να προχωρήσει βρήκε τον καμικάζι και έκανε μια χαρά τη δουλειά του ενώ ο τίμιος μηχανικός έχασε μια ανασύσταση-μια τακτοποίηση γιατί αποφάσισε να κάνει σωστα τη δουλειά του. Κάποια στιγμή πρέπει να σπάσει αυτός φαύλος κύκλος και να μην προσπαθούμε να διορθώσουμε τα λάθη αλλά να τα καταγγέλουμε. Την διαδικασία την περιέγραψε ο Ιάσονας και προτείνω να γίνει έτσι.
    2 points
  2. Για μένα αυθαίρετο δεν έχεις-επομένως τι ψάχνεις! Απλά έχεις μια νομική διαφορά η οποία δεν λύνεται μέσω αυθαιρετονόμων Μάλιστα υπήρχε παλιά-1988-93 μια εγκύκλιος που έλεγε ότι οι Πολεοδομίες δεν είναι υποχρεωμένες να ελέγχουν αν υπάρχει κάθετος ή όχι πριν την έκδοση της Ο.Α, αλλά αν στο τοπογραφικό εμφανίζονταν κάθετες (υ.γ ή υπήρχε καταγγελία) τότε ή Πολεοδομία υποχρεούνταν σε παρεμπίπτοντα έλεγχο (αν θυμάμαι καλά τον όρο)
    2 points
  3. α] το παραρτημα προβλεπει για οσα γηπεδα /οικοπεδα εγιναν μικροτερα λογω "μεταγενεστερης κατατμησης" [σε σχεση με την εκδοθεισα αδεια] Εσυ ειχες ηδη την συσταση των καθετων και την απεκρυψες. Επομενως παμε σε ψευδη αδεια. β] το "αποκλειστικα" αφορα αυθαιρετες κατασκευες που εγιναν καθ' υπερβαση δομησης/καλυψης/υψους/θεσης, που προβλεπονταν στην ΟΑ. [στην νομιμη αδεια] Συμφωνω με τον ιασονα
    2 points
  4. Ρύθμιση της αυθαίρετης κατασκευής δεν μπορεί να γίνει καθότι αυτή υλοποιήθηκε μετά τις 28.7.2011. Να απευθυνθείς σε μηχανικό που μπορεί να αναλάβει τη νομιμοποίησή της.
    2 points
  5. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.084 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  6. Φίλε ΙΑΣΟΝΑ άλλο θέμα είναι το νομικό (αν μπορεί να το μεταβιβάσει ή αν ο άλλος του ζητήσει αποζημίωση) και άλλο το πολεοδομικό (δεν έχει αυθαίρετα-αφού βάσει Ο.Α το εξετάζουμε και βάσει του τοπογραφικού της Αυτό έλεγε και η εγκύκλιος που προανέφερα στο περίπου- ότι η Ο.Α δεν ανακαλείται αλλά ότι ο άλλος μπορεί να προσφύγει νομικά κατά του εκδότη της Ο.Α κτλ (δεν έχω χρόνο να την βρω!)
    1 point
  7. Η αλήθεια είναι ότι αυτή η διάταξη μπήκε σφήνα το 2020 (αν θυμάμαι καλά) και όντως αφήνει θολό το τοπίο. Πάντως κατ'εμέ, να μιλάει για όλο το κτίριο το θεωρώ πολύ δύσκολο, γιατί δεν θα έχει εφαρμογή σχεδόν ποτέ π.χ. σε πολυκατοικίες. Θα έχει εφαρμογή μόνο σε επίπεδο μονοκατοικίας...
    1 point
  8. Ορθή υπαγωγή => "χωρίς οικοδομική άδεια" => ΚΑΤ5 => Δεν μπορεί να γίνει τακτοποίηση.
    1 point
  9. Ασαφής η διατύπωση της σχετικής διάταξης, οπότε είναι θέμα ερμηνείας. Ακίνητο είναι όλο το κτίριο, αλλά ακίνητα είναι και οι επιμέρους ιδιοκτησίες.
    1 point
  10. Kαλησπέρα και καλή σταδιοδρομία στο νέο σου (και πολύ ενδιαφέρον) αντικείμενο. Αναφέρεις για πιστοποίηση από το Υπουργείο. Εικάζω εννοείς εγγραφή στο μητρώο πιστοποιημένων εκτιμητών του Υπ. Οικονομικών. Για την εγγραφή σου δεν πληρώνεις κάτι. Αυτό που θα πληρώνεις ετησίως είναι η λεγόμενη συντήρηση της πιστοποίησης και η ετήσια συνδρομή στον ΣΕΚΕ + το κόστος σεμιναρίων για τις 20 ώρες cpd. Auτά ζητούνται κάθε χρόνο και στην πενταετία γίνεται επαναπιστοποίηση, ανεξαρτήτως εγγραφής στο Υπ. Οικ. Να σε ενημερώσω ότι είναι πάγια πολιτική μας στο φόρουμ να μην δημοσιοποιούνται αμοιβές για ευνόητους λόγους. Το ερώτημά σου δεν είναι σαφές, διότι από την στιγμή που είσαι πιστοποιημένος μπορείς να υπογράφεις τις εκτιμήσεις. Αυτό που δεν μπορείς, εάν δεν εγγραφείς στο μητρώο Υπ. Οικ. είναι εκτιμήσεις για δικαστικούς σκοπούς και πλειστηριασμούς. Ενημερωτικά σου αναφέρω ότι η συντριπτική πλειοψηφία εκτιμήσεων για πλειστηριασμούς ανατίθενται είτε απευθείας μέσω των εταιριών διαχείρισης (servicers) είτε μέσω των εταιριών r.e αλλά και ένα μικρότερο πλέον κομμάτι (λόγω του ότι έχουν ξεφορτωθεί to μεγαλύτερο κομμάτι από κόκκινα δάνεια στα funds) από τις τράπεζες. Αναφορικά με το ερώτημα της συνεργασίας αυτό προφανώς είναι συζητήσιμο και εξαρτάται κυρίως από το ποιός αναθέτει και αυτό διότι, συνήθως υπάρχει συγκεκριμένος τιμοκατάλογος από τις αναθέτουσες εταιρίες για εκτιμήσεις που εμπίπτουν στο ΠΔ 59/2016.
    1 point
  11. Στον βαθμο που διαχωριζει κατα θεση εμβαδον και ορια, διαφορα "τμηματα" σε οικοπεδο, με δικαιωμα ανοικοδομησης για το καθε "τμημα" εντος αυτου, οπως και να το ονομασεις, υπαρχει "κατατμηση." Εξ αλλου, το δικαιωμα σου με βαση την διατυπωση στο παραρτημα, εξαρταται απο την "μεταγενεστερη" της αδειας κατατμηση. Οχι για "προηγηθεισα" συσταση /κατατμηση, η οποια ειχε ηδη συντελεσθει και μεταγραφει πριν την αδεια και την οποια δεν εμφανισε στην πολεοδομια
    1 point
  12. Πάνο μία πρόταση, χωρίς να ξέρω σχεδόν τίποτα για το δίκτυο (π.χ. τα FCU έχουν ή όχι ηλεκτροβάνες? δίοδες ή τρίοδες κλπ) Θα ρύθμιζα τον κυκλοφορητή σε σταθερές στροφές π,χ. στο 50% και τις βάνες των FCU να μη ανοιγοκλείνουν (αν υπάρχουν) και θα προσπαθούσα να ρυθμίσω θερμοκρασίες έτσι ώστε να ..."ινβερτάρει" (αστεία η λέξη κατά τη γνώμη μου!!!) ο συμπιεστής. Όταν το πετύχεις, (αν θέλεις) παίζεις και με τα υπόλοιπα....
    1 point
  13. Από την στιγμή που θα δηλώσεις σαν λόγο έκδοσης του ΠΕΑ την διενέργεια επιθεώρησης για το Β ΠΕΑ τότε αυτόματα σου ζητάει τον ΑΠ κι ΑΑ του Α ΠΕΑ και σου επιστρέφει τα δεδομένα από το Α ΠΕΑ … Αυτό είναι το σωστό…..
    1 point
  14. Με πρόσωπο (μόνο αυτό εξετάζοντας) 6 μ, δεν μπορείς να κάνεις κατάτμηση, διότι για 500 μ² θέλεις ελάχιστο πρόσωπο 10 μ
    1 point
  15. Φίλε Πάνο ευχαριστώ που με αναφέρεις, αλλά ...δευτερεύον κύκλωμα δεν είναι απαραίτητο πάντα! Και για να μη το παίζω ...μάγος που βλέπω την κρυστάλλινη μπάλα και βγάζω χρησμούς, ξεκαθαρίζω πότε το προτείνω και γιατί. 1. Όταν έχουμε θερμαντικά σώματα, από τα φυλλάδια των αποδόσεών τους, βλέπουμε ότι (θέλουν να) δουλεύουν με ένα ΔΘ = 15 - 20 οC. Οι ΑΘ από την άλλη δουλεύουν με ΔΘ 3 - 5 οC. Καθώς η θερμότητα (U = m x c x ΔΘ) που παράγει η ΑΘ είναι ίση (σχεδόν) με την θερμότητα που καταναλώνουν τα σώματα, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι η παροχή που "θέλει" η ΑΘ είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που θέλουν τα σώματα. Αν στείλουμε αυτή την μεγάλη παροχή στα σώματα έχουμε θόρυβο αλλά χρειάζεται και μεγάλο μανομετρικό, που είναι σχεδόν αδύνατο να διαθέτει ο ενσωματωμένος κυκλοφορητής της ΑΘ. Αν μειωθεί η παροχή στην ΑΘ (όση θέλουν τα σώματα) έχουμε alarm και γρήγορη αύξηση της θερμοκρασίας νερού με αποτέλεσμα λειτουργία ON - OFF. Σύμφωνα με τα ανωτέρω, σε δίκτυα με FCU ή ενδοδαπέδια, δεν είναι ίσως απαραίτητο το δευτερεύον. 2. Δεύτερη "παραξενιά" των ΑΘ είναι ότι θέλουν είτε σταθερή παροχή νερού είτε ρυθμιζόμενη από τον δικό τους κυκλοφορητή (ανάλογα τον κατασκευαστή), χωρίς αυτή η παροχή να επηρεάζεται από το δίκτυο κατανάλωσης. Άρα αν έχουμε FCU με τρίοδες ηλεκτρο-βάνες ή χωρίς καθόλου βάνες αλλά με ρύθμιση της ταχύτητας του ανεμιστήρα είμαστε ΟΚ. Αν έχουμε όμως δίοδες ηλεκτρο-βάνες????.... πάμε πάλι σε δευτερεύον. (το ίδιο και σε ενδοδαπέδιο με θερμοστατικές σε κάθε κλάδο)
    1 point
  16. Κατασκευάστηκε καμινάδα ενώ δεν υπήρχε τέτοια πρόβλεψη; Τότε υπολογίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό. Επιπλέον, προκύπτει ζήτημα συναίνεσης γιατί η όψη είναι κοινόκτητη. Εάν υπήρχε στην άδεια αλλά κατασκευάστηκε χωρίς να πληροί τις προδιαγραφές του Κτιριοδομικού, είναι κατηγορία 3.
    1 point
  17. τι υλικό είναι και ποιες οι προδιαγραφές; εγόσον είναι του 2023 δεν θα έχει κάποια εγγυηση; Υπάρχει ένα υλικό της sika αν θυμαμαι καλά, αλλά δεν θεωρώ ότι θα σου δώσει πολλά, θα το ψάξω
    1 point
  18. Εδάφιο ιζ της παραγράφου 6 του άρθρου 11 του ΝΟΚ: «Ο ελεύθερος χώρος που δημιουργείται όταν το κτίριο κατασκευάζεται σε υποστυλώματα (πιλοτή)». Εδάφιο ι της παραγράφου 1 του άρθρου 7 του ΓΟΚ: «Ο ελεύθερος ημιυπαίθριος χώρος που δημιουργείται όταν το κτίριο κατασκευάζεται σε υποστυλώματα (PILOTIS)». Η πιλοτή, λοιπόν, είναι χώρος. Οι χώροι δεν είναι μόνο κλειστοί αλλά και ανοιχτοί (στεγασμένοι ή μη).
    1 point
  19. Με την ΕΕΔΜΚ μπορείς να κάνεις και νομιμοποίηση του παραθύρου και της διαρρύθμισης (Ν4495, άρθρο 29, παρ. 5). Έτσι δεν έχεις και ΣΔΑ. Ένσημα νομίζω θα θες και πάλι. Πιο σωστό και για εσένα καθώς με την πρώτη περίπτωση της ΕΕΔΜΚ υποτίθεται πως οι εργασίες δεν έχουν γίνει ακόμη.
    1 point
  20. Βγάλε μια ΕΕΔΜΚ για τις διαρρυθμίσεις και για το παράθυρο. Την καταχωρείς στην ΗΤΚ και όλα καλά. Κανένα πρόβλημα και με την προηγούμενη βεβαίωση. Μοναδικό πρόβλημα πως για το παράθυρο θα χρειαστείς συναίνεση συνιδιοκτητών.
    1 point
  21. Προφανως και μπορεις να εργαστεις ως οτιδηποτε και να παρεις οτι μισθο κανονισεις. Και ναι μπορεις να εισαι ασφαλισμενος μονο στο ΙΚΑ. Αν δεν εργαζεσαι ως δηλωμενος μηχανικος , δε χρειαζεται να πληρωνονται οι επιπλεον εισφορες.
    1 point
  22. Η τελική, όμως, ιδιοκτησία είναι μία. Μία δήλωση με υπέρβαση δόμησης 52 τ.μ. λόγω αλλαγής χρήσης από βοηθητική σε κύρια. Συν μία λοιπή για τη συνένωση.
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.