Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Σερίφης

    Σερίφης

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      209


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      8.453


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.715


  4. Poleodomos-Xwrotaktis

    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      12


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/12/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    99.568 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Υπάρχει ποτέ περίπτωση η G(overnment) να ζητήσει πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας; Όχι. Αυτό είναι το πνεύμα του Νόμου.
    1 point
  3. Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Ακόμη και να θεωρηθεί ότι δεν υπάρχει οικοδομική άδεια λόγω συμβατικής κατασκευής (είτε του υπογείου μόνο είτε και ολοκλήρου του κτηρίου) και υπέρβασης δόμησης από την στιγμή που το κτήριο έχει αποδεδειγμένα κατασκευαστεί προ της 09-06-1975 τα πράγματα είναι πολύ απλά. Πρόστιμο - παράβολο 250,00 € ποσοστό ανταπόδοσης ΤΕΕ 15€ ένα τοπογραφικό για να γίνει μια σωστή αποτύπωση του κτηρίου και τέλος.
    1 point
  4. @lex.87.ze Το αρχικό σου ερώτημα θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει με τα δεδομένα αυτά. Το εν λόγω έγγραφο αποτελεί απόφαση οριστικής εξαίρεσης από την κατεδάφιση (γ φάση) και έτσι στην δήλωση υπαγωγής μπορείς να επιλέξεις "ναι" στην ύπαρξη Ο.Α. Ότι για κάποιο λόγο δεν είχε αποτυπωθεί στα σχέδια της τότε απόφασης θα το εντάξεις ως αυθαίρετο, όπως θα έκανες στην περίπτωση ύπαρξης οικοδομικής άδειας. Οι διαφορές σε μήκη πλευρών και εμβαδόν φαίνονται να είναι μικρότερα του 2% και έτσι δεν αποτελούν αυθαιρεσία. Θα γίνει όμως η σχετική τεκμηρίωση στην Τ.Ε της δήλωσης. Συνεπώς, μένει η υπαγωγή της αποθήκης που αναφέρεις στο αρχικό σου μήνυμα, η οποία ενδεχομένως, αν πληροί τα κριτήρια (Η<2,50 μ και Ε<=15 τμ) να την εντάξεις στην κατηγορία 3. @matadorosfp Χρόνια πολλά συνάδελφε για τα Χριστούγεννα, καλή Πρωτοχρονιά και καλές γιορτές. Η κατοικία που τακτοποιήθηκε με το Ν. 1337 σύμφωνα με το νόμο δεν απαιτείται να δηλωθεί σε ότι αφορά την κατάσταση που ταυτίζεται με αυτή που αποτυπώθηκε στα σχέδια. Βεβαίως, έαν δηλωθεί θα υπάρξει το ώφελος για τον ιδιοκτήτη, της οριστικής εξαίρεσης από την κατεδάφιση, καθώς όπως ίσως γνωρίζεις η δήλωση ν. 1337 (α+β) φάση αποτελεί προσωρινή αναστολή κυρώσεων μέχρι την οριστική κρίση του αυθαιρέτου (δες παραπάνω το έγγραφο του συναδέλφου για δική του περίπτωση). Εφόσον η διάνοιξη των ανοιγμάτων έγινε εκ κατασκευής, ασχέτως αν στα σχέδια της τότε δήλωσης, δεν αποτυπώθηκαν ορθά, μπορείς να τα εντάξεις στην κατηγορία 2 (προ 83). Το στέγαστρο που αναφέρεις, αν δεν κάνεις άλλη ενέργεια δυστυχώς δεν τακτοποιείται καθώς θα πρέπει να πάει κατηγορία 5 και συνεπώς η δήλωση δεν θα μπορέσει να υποβληθεί. Η λύση της πέργκολας είναι σωστή αφού αυτή θα αποτελέσει κατασκευή εμπίπτουσα στο άρθρο 30 (κατασκευές όπου δεν απαιτείται Ο.Α ή ΕΕΔΜΚ)
    1 point
  5. Kαλημέρα. Χρόνια πολλά και καλή Πρωτοχρονιά. Στην ύπαρξη Ο.Α όταν δεν υπάρχει γ΄φάση οριστικής εξαίρεσης από κατεδάφιση ή άδεια νομιμοποίησης μπαίνει "οχι". Καλείσαι να ελέγξεις και το υφιστάμενο, για το εάν συμφωνούν τα τότε σχέδια με την υφιστάμενη κατάσταση. Η αποθήκη αν δεν πληροί τα κριτήρια της κατηγορίας 3, η δήλωση δεν μπορεί να υποβληθεί καθώς η υπαγωγή σε κατηγορία 5 δεν επιτρέπεται.
    1 point
  6. Για τα δύο πρώτα ερωτήματα η απάντηση είναι θετική. Το τελευταίο δεν έχει μονολεκτική απάντηση. Η απαίτηση συναίνεσης εξετάζεται στο άρθρο 98. Διαβάζοντας προσεκτικά τις παραγράφους 5, 7 και 9 παρατηρούμε ότι ο κοινόχρηστος χώρος, στον οποίο επεκτείνεται η οριζόντια ιδιοκτησία, νοείται ως επιφάνεια και όχι ως όγκος. Γι' αυτό τον λόγο θεωρεί ο νόμος ότι θα ακολουθήσει τροποποίηση της σύστασης. Στην περίπτωση του παταριού δεν υπάρχει επέκταση της ιδιοκτησίας στην επιφάνεια των κοινοχρήστων, αλλά επέκταση του παραρτήματος αυτής εντός του όγκου των κοινοχρήστων. Το εμβαδόν των κοινοχρήστων παραμένει το ίδιο. Το συμπέρασμα είναι ότι αυτή η περίπτωση δεν περιγράφεται με σαφήνεια στο εν λόγω άρθρο. Επομένως, η αντιμετώπιση εναπόκειται στην κρίση του μηχανικού.
    1 point
  7. Διενεργείς συναλλαγές B2G. Όχι, δεν χρειάζεσαι POS.
    1 point
  8. Θα ακολουθήσεις τις οδηγίες του ΤΕΕ (ας είναι για την ηλεκτρονική ταυτότητα): «στον τύπο πράξης επιλέγετε "Β.Δ. 9-8-1955 (προ του 1955)" και εισάγετε τα στοιχεία της βεβαίωσης προ 1955, εφόσον έχει δοθεί. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει σχετική βεβαίωση, στον Α/Α πράξης εισάγετε το μηδέν (0), στην Ημ/νία έκδοσης την 9η-8-1955 (ημερομηνία έκδοσης του ΦΕΚ) και στην Εκδούσα Αρχή επιλέγετε «Αρμόδια αρχή». Ως αποδεικτικά παλαιότητας: «επισυνάπτετε τη βεβαίωση προ 1955 ή, ελλείψει αυτής, Τεχνική Έκθεση μηχανικού συνοδευόμενη από οποιοδήποτε έγγραφο αποδεικνύει την παλαιότητα της κατασκευής (αεροφωτογραφίες, συμβόλαιο κλπ.).
    1 point
  9. Συνάδελφε, στο εδάφιο α της παραγράφου 1 του άρθρου 81 ορίζεται η αυθαίρετη κατασκευή. Στο εδάφιο β της ίδιας παραγράφου ορίζεται η αυθαίρετη αλλαγή χρήσης. Ως προς το πρόστιμο: «για αυθαίρετες αλλαγές χρήσης από βοηθητική χρήση σε κύρια, εντός νομίμου περιγράμματος κτιρίου, υπολογίζεται η υπέρβαση συντελεστή δόμησης, που προέκυψε λόγω της αυθαίρετης αλλαγής και δεν υπολογίζεται ο ειδικός συντελεστής αλλαγής χρήσης κατά το Παράρτημα Α'», σύμφωνα με την παράγραφο 7 του άρθρου 100. Δεν αναφέρεται πουθενά ότι οι αυθαίρετες αλλαγές χρήσης μετατρέπονται σε αυθαίρετες κατασκευές λόγω του τρόπου υπολογισμού του προστίμου. Στην προκειμένη περίπτωση εφαρμόζεται η διάταξη που παρέθεσε ο συνάδελφος Ιάσονας. Εξαρτάται. Ο χώρος αυτός αποτελεί μία οριζόντια ιδιοκτησία; Εάν η απάντηση είναι θετική, το ποσοστό υπέρβασης είναι το πηλίκο του εμβαδού της αποθήκης δια του τμήματος της επιτρεπόμενης δόμησης που αντιστοιχεί στα χιλιοστά της ιδιοκτησίας.
    1 point
  10. Το δεύτερο. Οι αυθαίρετες αλλαγές χρήσης δεν είναι αυθαίρετες κατασκευές, ακόμα και όταν γίνεται υπέρβαση συντελεστή δόμησης.
    1 point
  11. Στείλε ΕΓΣΑ... 600 2800 εκτός αν έχεις πρόσοψη στη Μουσών, τότε 2900. 550
    1 point
  12. Συνάδελφε, πώς μπορεί να γίνει αυτή η δήλωση υπαγωγής αφού δεν επιτρέπεται; Στο εδάφιο α του άρθρου 99 καθορίζεται ότι «σε κάθε οικόπεδο ή γήπεδο η διαδικασία υπαγωγής […] γίνεται είτε με μία αίτηση υπαγωγής για το σύνολο των αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων είτε με περισσότερες αιτήσεις για κάθε μεμονωμένο αυτοτελή χώρο οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας, που αποτελεί αντικείμενο μεταβίβασης».
    1 point
  13. 1100 1. 1350 2. Εντός 600, εκτός 550. 3. 650 900 & 1250 Στείλε ΕΓΣΑ Α) 1200 Β) 1700
    1 point
  14. Αν πρόκειται για περιοχή λειτουργούντος κτηματολογίου, ή έστω για περιοχή μετά το στάδιο της ανάρτησης και αν η περιοχή που σε ενδιαφέρει είναι μικρή, το πολύγωνο της ΠΟΑ έχει ήδη περαστεί στη χωρική βάση από τον ανάδοχο. Που σημαίνει ότι το βρίσκεις με εκτύπωση αποσπάσματος ή από τα πολύγωνα του λειτουργούντος, που διατίθενται και online.
    1 point
  15. 1000 1) 900 & 2) εκτός αντικειμενικού το 2016 650/550 για εντός/εκτός. Για Παιανία εκτός 600.
    1 point
  16. ναι, και δες την συγκριτικη παρουσιαση των διαταξεων του αρθρου 98 παρ. 5 επ. απο τον ιμχοτεπ https://www.michanikos.gr/forums/topic/50391-αρθρο-098-ν-449517-αυθαίρετες-κατασκευές-σε-κοινόκτητο-ή-κοινόχρηστο-χώρο/page/124/?tab=comments#comment-1093884
    1 point
  17. Καλημέρα σας, είμαι μηχανικός-ελευθερος επαγγελματίας με ενεργό μπλοκάκι που όμως δεν έχει χρησιμοποιηθεί απο το 2013. Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον συνάδελφο γνωρίζει σχετικά με το ποιό είναι το ποσοστό παρακράτησης φόρου που ισχύει σήμερα. Πριν 2 χρόνια ήταν στο 20%, εξακολουθεί να είναι το ίδιο ή πήγε 26% όπως έχω διαβάσει; Ξεκαθαρίζω ότι έχω εισόδημα μόνο από μπλοκάκι παροχής υπηρεσιών σε ένα εργοδότη και ότι δεν είμαι μισθωτός. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.