Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      8.602


  2. Σερίφης

    Σερίφης

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      209


  3. sdim

    sdim

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      3.800


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.329


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/01/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Θα έπεφτε το σύστημα, σαν το εξοικονομώ τις προηγούμενες χρονιές. Οι δημόσιοι υπάλληλοι θα ρουφιάνευαν τους ελεύθερους επαγγελματίες. Οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα ρουφιάνευαν τους υπαλλήλους που εργάζονται παράλληλα με μαύρα και τους τρώνε το ψωμί. Οι αργόσχολοι θα κάρφωναν τους πάντες για να βγάλουν το μεροκάματο. Δεν μπορώ να καταλάβω πάντως γιατί όταν λένε για φοροδιαφυγή λένε πάντα παραδείγματα με ελεύθερους επαγγελματίες και ποτέ με υπαλλήλους (είτε στον δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα). Ο διορισμένος καθηγητής δεν φοροδιαφεύγει αν κάνει ιδιαίτερα; Ο υπάλληλος που κάνει δεύτερη δουλειά αδήλωτη δεν φοροδιαφεύγει; Ο μηχανικός του δημοσίου που παίρνει δουλειές εκτός υπηρεσίας δεν φοροδιαφεύγει; Ο γιατρος του δημοσίου που κάνει και στην ζούλα επισκέψεις δεν φοροδιαφεύγει; Το "γρηγορόσημο" σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι φοροδιαφυγή;
    4 points
  2. Απλώς πρέπει να γίνει υποχρεωτική η ΗΤΑ για όλα τα ακίνητα, με προθεσμία 2 ετών και υποχρεωτική αναγραφή αυτής στο λογαριασμό ρεύματος της ιδιοκτησίας και στο Ε9 του ακινήτου!!! Όπως αρχικώς, από το 2011, είχε σχεδιαστεί! Μετά ελάτε να "τραγουδήσουμε" παρέα!!! Δεν πρόκειται να το κάνουν διότι σημαίνει "πόλεμο"...
    3 points
  3. Μου φαίνεται αδιανόητο να επιχειρηματολογούν συνάδελφοι, υπέρ του να δουλεύουμε «τζάμπα». Βλέπω εδώ αλλά και στους ελέγχους πως κάποιοι είναι τόσο large που κρίνουν αρνητικά όσους θέλουν να πληρώνονται οι εργατοώρες τους. Ξαναγράφω, νόμιμη αμοιβή ή αμοιβή «εξοικονομώ» προβλέπεται για την έκδοση ΠΕΑ, όχι για όλα τα υπόλοιπα: Πιστοποίηση φυσικού και οικονομικού αντικειμένου Έλεγχος των πιστοποιητικών των υλικών και συστημάτων που χρησιμοποιήθηκαν για τις παρεμβάσεις έτσι ώστε να πιστοποιηθεί η συμβατότητά τους με τις προδιαγραφές του Κ.ΕΝ.Α.Κ. Έλεγχος πιστοποιητικών και ποσοτική επιβεβαίωση τους Είσοδος στην καρτέλα καταγραφής παρεμβάσεων του Π.Σ. και συμπλήρωσή/διόρθωσή τους σύμφωνα με το ΠΕΑ που εξέδωσε, καθώς και σε ανάρτηση δικαιολογητικών Τέλος ο Ενεργειακός Επιθεωρητής συμπληρώνει τα υπόλοιπα στοιχεία του εντύπου καταγραφής παρεμβάσεων (παράρτημα VI του οδηγού του προγράμματος) στο Π.Σ.. Τα ζητάς, γίνονται δεκτά με σύμβαση ή επαναλαμβάνουν τη διαδικασία μέχρι να κληρωθεί ο «κατάλληλος».
    2 points
  4. Ο ιδιοκτήτης μπορεί να αρνηθεί και στη συνέχεια ο Ενεργειακός Επιθεωρητής θα αναγκαστεί να αρνηθεί την κλήρωση. Τέλος.
    2 points
  5. Oύτε για αστείο δεν θα πρέπει να το λέμε. Κάθε τέτοια προσπάθεια αποτελεί ακόμη ένα βήμα στο να διχάζεται η κοινωνία και να προωθούνται λανθασμένα μηνύματα, τα οποία φυσικά δεν εξυπηρετούν το κοινωνικό καλό. Πριν σηκώσουν το δάχτυλο και δείξουν τους αυθαιρετούντες, ας ελέγξουν σε πρώτη φάση τα δημόσια κτίρια και όσα στεγάζουν φορείς του δημοσίου να δούμε αν δίνουν το καλό παράδειγμα. Στη συνέχεια ας είχαν ολοκληρώσει όλα τα πολεοδομικά σχέδια-επιτρεπόμενες χρήσεις γης κλπ, εκκρεμείς πολεοδομικές μελέτες και πράξεις εφαρμογής που διαιωνίζονται σε όλη τη χώρα, με ορθολογικό σχεδιασμό και τότε, από την στιγμή που όλα ήταν ξεκάθαρα και κάθε πολίτης γνώριζε που μπορεί να οικοδομήσει, να κατεδάφιζαν τα αυθαίρετα, αλλά όλων, όχι μόνο όσων μπορούν (δηλαδή κανένα καλυβάκι). Δεν μπορεί η διοίκηση επί δεκαετίες να κλείνει το μάτι στα εκτός σχεδίου, να νομοθετεί υπέρ παρεκκλίσεων κλπ να εισπράττει φόρους και στο τέλος να έρχεται (μέσω του λαγού Στε) και να λέει ότι τώρα θα την περιορίσει-απαγορεύσει.
    2 points
  6. Στο εδάφιο α του άρθρου 99 καθορίζεται ότι «σε κάθε οικόπεδο ή γήπεδο η διαδικασία υπαγωγής […] γίνεται είτε με μία αίτηση υπαγωγής για το σύνολο των αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων είτε με περισσότερες αιτήσεις για κάθε μεμονωμένο αυτοτελή χώρο οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας, που αποτελεί αντικείμενο μεταβίβασης». Το θέμα, λοιπόν, είναι ότι ξεχωριστή δήλωση για κοινόχρηστα δεν επιτρέπεται γιατί δεν αποτελούν «αντικείμενο μεταβίβασης».
    2 points
  7. Η μόνη λύση για να αντιμετωπιστεί η αυθαίρετη δόμηση είναι να ανοίξει η εφαρμογή https://roufianos.gov.gr στο οποίο με κωδικούς taxis θα γίνονται ηλεκτρονικά οι καταγγελίες. Στον καταγγέλλοντα θα πιστώνεται το 15% του βεβαιωμένου προστίμου, αφού προωθηθεί ανώνυμα η καταγγελία στην αρμόδια ΥΔομ. Χρηματοδότηση εργου: Ελλάδα 3.0 - Με σκοπό να γίνουν όλοι ενσυνείδητοι πολίτες. Με επόμενη υπουργική απόφαση, στο site θα ενεργοποιηθεί και η πλατφόρμα για καταγγελία παράνομης στάθμευσης....
    2 points
  8. 1 point
  9. Version 1.0.0

    10.780 downloads

    Μια πρώτη απόπειρα γιατί αρκετοί συνάδελφοι, και κυρίως νέοι, ψάχνουν κάτι αντίστοιχο. Όσοι μπορούν ας το αναπτύξουν έτσι ώστε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές όλοι.
    1 point
  10. ΣτΕ 91/2024 [Συνταγματικότητα η μη της διάταξης περί τακτοποίησης αυθαίρετων κατασκευών σε κοινόχρηστους χώρους πολυκατοικιών] https://nomosphysis.org.gr/22820/ste-91-2024-syntagmatikotita-i-mi-tis-diataksis-peri-taktopoiisis-aythaireton-kataskeyon-se-koinoxristoys-xoroys-polykatoikion/
    1 point
  11. Ειναι μεν "ανοιχτος χωρος" , πλην, στην συμβ/κη πραξη εχουν οριοθετηθει οι ΘΣΑ, κατα θεση, εμβαδον και ορια.. Μια απο αυτες ανηκει στην ΟΙ και, λογικα, αναγραφεται στο συμβολαιο αγορας. Εκει σταθμευει. Θα χρησιμοποιησεις την κατοψη αυτη.
    1 point
  12. Σε αυτό το (vlog) επεισόδιο θα δούμε την μελέτη που απαιτείται, εξαιτίας πιθανής προσθήκης, σε υφιστάμενο κτίριο από Ο.Σ.
    1 point
  13. Πρώτα δηλώνουν οι πάροχοι και μετά εμείς εφόσον υπάρχουν λάθη ή παραλείψεις... Η εικόνα των δηλωμένων POS, που ελέγχουμε, φαίνεται στο MY ΑΑΔΕ... Στοιχεία επιχείρησης. Εμένα το δήλωσε η viva μια χαρά
    1 point
  14. Μην ανησυχείτε σύντροφοι. Όταν θα γίνουμε υπουργοί, θα τα φτιάξουμε όλα αυτά.
    1 point
  15. όταν τα έγραφα εγώ στις 3/1 κάποιοι μου λέγανε για νόμιμες κλ. Πουθενά δεν υπάρχει αυτήν η έννοια πλέον. Ολα είναι διαπραγμάτευση. Και όπως σωστά έγραψε ο @alej αν δεν συμφωνείς, αρνείσαι και τελειώνει το θέμα!
    1 point
  16. Παιδιά γνωστά όλα αυτά. Όμως υπάρχει θέμα ότι δεν μπορεί ο ιδιοκτήτης να πει αν θέλει ή δεν θέλει άρα δεν λειτουργεί καμία αγορά. Κάνω λάθος ? Ουσιαστικά πρόκειται για εκβιασμό αφού έχεις κληρωθεί και δεν έχει άλλη επιλογή ο άλλος. Μπορεί να σε απορρίψει ? Αν δεν σου αρέσει η αμοιβή γιατί γράφεσαι στο μητρώο αφού ξέρεις τι θα βρεις ?! Είναι σαν τον γιατρό και το φακελάκι η φάση αλλά οκ...
    1 point
  17. Χώρισε το ενιαίο κατάστημα σε δύο; Στη σύσταση περιγράφονται δύο καταστήματα ή ποσοστό σε κάθε ιδιοκτήτη επί ενιαίου καταστήματος; Ρωτάς εάν «ο άλλος ιδιοκτήτης του οποίου δεν του ζητήθηκε συμμετοχή στην τακτοποίηση κατοχυρώνεται ως προς τη διαμερισμάτωση». Τι εννοείς «κατοχυρώνεται ως προς τη διαμερισμάτωση»; Δεν υπάρχει διαφορετική διαμερισμάτωση. Η αυθαιρεσία είναι υπέρβαση δόμησης που προκύπτει από την αυθαίρετη επέκταση του Ε2.
    1 point
  18. Συνάδελφε @nzerman σωστός! (+1 απο μένα) Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...έτσι είναι όπως τα λες!
    1 point
  19. σωστή ακούγεται, θα πας πρώτα στην ΥΔΟΜ να στο επιβεβαιώσουν οι ίδιοι. Δεν βρίσκω λόγο να αλλάξεις και δεν αλλάζει το όνομα στην άδεια που υπάρχει. Θα πάρεις το συμβόλαιο που αγοράσε ο νέος ιδιοκτήτης και πελάτης σου. Νομίζω υποβάλλει αίτημα στην ΥΔΟΜ για αλλαγή των όψεων, αποπεράτωση αν έχεις και διαφορετική εσωτερική δυαρύθμιση αν κάνετε κάποιες αλλαγές μέσα. Πας στην αρμόδια ΥΔΟΜ, δεν ξέρω, νομίζω ότι γίνεται, να υποβάλλεις την αίτηση για αναθεώρηση της άδειας υπ' αριθμό: ................ (τάδε, ) μέσω του e-adeies, νομίζω ότι πρέπει να γίνεται. Υποβάλλεις την αίτηση για αναθεώρηση και περιμένεις, υποθέτω θα σου ζητήσουν το συμβόλαιο μετά, δήλωση του ιδιοκτήτη ότι σου αναθέτει να κάνεις τις εξής εργασίες (.................................) και μετά θα προχωρήσεις.
    1 point
  20. 650 ήταν εκτός αντικειμενικού το '16. 600 1. 1000 2. 900 3. 900 4. 1450 Καλή χρονιά Βάγια
    1 point
  21. Κανένα θέμα· η παράγραφος 1 του άρθρου 1 εξακολουθεί να έχει το ίδιο περιεχόμενο πλην του πίνακα με τους ΚΑΔ. Όμως ο πίνακας δεν μας απασχολεί εφόσον οι πληρωτές «ενεργούν ως καταναλωτές για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική ή επαγγελματική τους δραστηριότητα». Όταν η παροχή υπηρεσιών γίνεται «αποκλειστικά σε άλλες επιχειρήσεις (νομικά ή φυσικά πρόσωπα) που δρουν στο πλαίσιο της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας (Β2Β συναλλαγές)» ο μηχανικός δεν είναι υποχρεωμένος να διαθέτει POS.
    1 point
  22. Στείλε ΕΓΣΑ... 600 2800 εκτός αν έχεις πρόσοψη στη Μουσών, τότε 2900. 550
    1 point
  23. Ναι τους ξέρουμε αλλα ειναι απαραδεκτο ενας διαχειριστής να κλεινει το μάτι στα σπασμένα (αχ ναι δεν το ειπε με το ονομά τους, εγω το υποθέτω) Επίσης ειναι απαράδεκτο να βγάζεις χρήμα χρησιμοποιώντας σπασμένα. Περαν από τον κίνδυνο να σε τσιμπήσουν και να σου κοστίσει ο κουκος αηδόνι υπάρχει και το δεοντολογικό του πράγματος. Να θες να κανεις τη δουλεια σου με τσάμπα/κλεμμένα εργαλεία θεωρω είναι ανήθικο. Στο προκείμενο. Για ατομικά γραφεία το κόστος λογισμικών autodesk δεν ειναι λογικό για Ελλάδα. Σε εταιρίες/μεγάλα γραφεία μια χαρα τα πληρώνουν καθε χρόνο (αφου βεβαια τα τελευταία χρόνια πολλοι "μάγκες" την πάτησαν). To LT θα ήταν μια σκέψη αλλά δεν έχει lisp και άλλα στοιχειώδη οπότε δεν είναι ιδιαίτερα παραγωγικό για την τιμή του. Για CAD υπάρχουν μια χαρά εναλλακτικές με εφάπαξ αγορα και λογικότατη ετήσια συντήρηση (εγώ εχω το ZWCAD που είναι και απο τα ακριβα....) Και downvote εννοείται αμα πουμε κακη κουβέντα για τα σπασμενα και τη λογικη του τζάμπα μάγκα....
    1 point
  24. Η απαίτηση για ΟΑ προκύπτει όταν: αλλάζει η κατηγορία σπουδαιότητας κατά ΕΑΚ ή αλλάζουν τα φορτία ή θιχτεί ο φ.ο., και όταν αλλάζουν οι κατακόρυφες διελευσεις των μηχανολογικών οδεύσεων από όροφο σε όροφο (με την αλλαγή χρήσης) ή περνούν μέσα από κοινόχρηστο χώρο (με την αλλαγή χρήσης). Δηλαδή σε μία αλλαγή χρήσης ας πούμε από κατάστημα σε κατοικία: δεν αλλάζει η κατηγορία σπουδαιότητας (Σ2 ήταν και Σ2 μένει),δεν αλλάζουν τα φορτία (από ΒΔ του 1945 ή EC1) και δεν παρεμβαίνεις στον φέροντα οργανισμό. Για να εξαντλήσουμε το στατικό σκέλος: αν μιλάμε για κτίριο στο οποίο ο μηχανικός κρίνει ότι "κάτι δεν πάει καλά" με το υφιστάμενο, τότε ανεξάρτητα από το σκέλος της αδειοδότησης (αν απαιτείται ΟΑ ή ΕΕΔΜΚ), η συνείδηση του του επιβάλει να ενημερώσει τον ιδιοκτήτη. Αυτό όμως είναι ανεξάρτητο από το "τί άδεια απαιτείται".. Για τα μηχανολογικά: ας πούμε στην παραπάνω αλλαγή χρήσης ότι φτιάχνω κι ένα μπάνιο αλλά "λίγο πιο εκεί" σε σχέση με το πού ήταν από την αρχική άδεια του καταστήματος, αλλά το κάνω χρησιμοποιώντας τις υφιστάμενες στήλες αποχέτευσης χωρίς να τρυπήσω και καλύπτω την ανισοσταθμία του γεμίσματος με ένα σκαλί πχ. Και δεν κάνω καμία παρέμβαση στους κοινόχρηστους χώρους. Και αλλάζω τα ηλεκτρολογικά της κατοικίας γιατί αυτά που έδειχνε η κάτοψη των ηλεκτρολογικών για το κατάστημα δεν με βολεύουν, όμως και πάλι δεν παρεμβαίνω σε μηχανολογικά κοινοχρήστων χώρων. Ε, τότε γνώμη μου είναι ότι μπορείς να πας με ΕΕΔΜΚ. Τώρα, αν μας φωνάξουν σε ένα επικινδύνως ετοιμόρροπο για αλλαγή χρήσης και μας πουν θέλει ΟΑ ή ΕΕΔΜΚ, προφανώς θα φύγουμε προτού μπούμε σε μια διαδικασία συζήτησης του τί από τα δύο θέλει...
    1 point
  25. Ερώτηση: Οι τιμές δεν προκύπτουν από το παράρτημα Β του 4495; Δεν έχουν σχέση με τις πραγματικές τιμές, οπότε το ποσό των 25.000ε δεν μεταβάλλεται. Κάνω κάπου λάθος, αν γνωρίζει ο συνάδελφος να μου απαντήσει; Ευχαριστώ πολύ!
    1 point
  26. Εγώ όταν κληρώνομαι ζητώ την αμοιβή του προγράμματος. Όμως όπως είπα αν κάποιος θέλει παραπάνω τα ζητάει κι αν δεχτούν, αν όχι απορρίπτει την κλήρωση.
    0 points
  27. Συνάδελφε @nik Tο δικαίωμα να ζητήσουμε αμοιβή για την εργασία μας προκύπτει από την αγορά εν γένει και την κοινή λογική. Σε κάθε περίπτωση δεν απαγορεύεται από την απόφαση του ΤΕΕ. Αντιθέτως προβλέπονται έξοδα / αμοιβή ΓΕΝΙΚΩΣ για: Μετακινήσεις Έκδοση ΠΕΑ Πιστοποίηση φυσικού και οικονομικού αντικειμένου Έλεγχος των πιστοποιητικών των υλικών και συστημάτων που χρησιμοποιήθηκαν για τις παρεμβάσεις έτσι ώστε να πιστοποιηθεί η συμβατότητά τους με τις προδιαγραφές του Κ.ΕΝ.Α.Κ. Έλεγχος πιστοποιητικών και ποσοτική επιβεβαίωση τους Είσοδος στην καρτέλα καταγραφής παρεμβάσεων του Π.Σ. και συμπλήρωσή/διόρθωσή τους σύμφωνα με το ΠΕΑ που εξέδωσε, καθώς και σε ανάρτηση δικαιολογητικών Τέλος ο Ενεργειακός Επιθεωρητής συμπληρώνει τα υπόλοιπα στοιχεία του εντύπου καταγραφής παρεμβάσεων (παράρτημα VI του οδηγού του προγράμματος) στο Π.Σ.. Από πουθενά δεν προκύπτει υποχρέωση συμμόρφωσης με συγκεκριμένο ποσό ή τρόπο υπολογισμού οπότε και αφορά ελεύθερη διαπραγμάτευση μεταξύ των δύο μερών αναλόγως του αντικειμένου. Α
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.