Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      13

    • Περιεχόμενα

      8.275


  2. tettris

    tettris

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.085


  3. alej

    alej

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.414


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.211


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/01/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Με την κλήρωση καταρχάς καταργείς την ελεύθερη επιλογή του πελάτη να βρει όποιον μηχανικό θέλει. Επομένως εδώ έχουμε έναν παράγοντα που δημιουργεί κάποιες συνθήκες. Δεν σε βρίσκει ο πελάτης, τον υποχρεώνει το πρόγραμμα να έρθει (καταρχάς) σε σένα. Επομένως έχουμε μια διατάραξη της (και καλά) ελεύθερης αγοράς. Με βάση αυτό θα μπορούσε το πρόγραμμα να θέσει και τις αμοιβές τουλάχιστον τον τρόπο υπολογισμού γιατί υπάρχουν και κτίρια μεγάλα. Στη συνέχεια αν ο μηχανικός ήθελε πιο πολλά θα τα ζητούσε κι αν δεν ήθελε ο πελάτης να τα δώσει πάμε στην επόμενη κλήρωση. Όσο για το παράνομο, το ορίζουν αυτό οι νόμοι και το ελέγχουν οι εισαγγελείς και τα δικαστήρια. Οι υπόλοιποι υποθέσεις κάνουμε.
    2 points
  2. Αυτό προτείνω και εγώ. Ότι για την τακτοποίηση τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα (άσχετα τί λέει η σύσταση). Όμως προσωπικά γενικά θέλω να ξέρω πως θα εξελιχθεί μια υπόθεση και επειδή τα ιδιοκτησιακά εμπλέκονται, θολώνοντας τον διαχωρισμό πολεοδομικών/ιδιοκτησιακών στοιχείων (για κακό αυθαιρετονόμο πρόκειται), γι'αυτό αναρωτιέμαι και για τον ρόλο της σύστασης, που σίγουρα μια σύγχυση τη εισάγει. Αναμφίβολα η/ο συμβ/φος θα βοηθήσει στο ιδιοκτησιακό. Διαφωτιστικό είναι το εξής άρθρο περί ΔΔ: (και ως προς το κατά πόσο οι αυθαιρετονόμοι δεν εξυπηρετούν μόνο την πολεοδομική αποκατάσταση) https://konstantinep.blogspot.com/2018/10/blog-post.html?m=1
    2 points
  3. Εγώ όταν κληρώνομαι ζητώ την αμοιβή του προγράμματος. Όμως όπως είπα αν κάποιος θέλει παραπάνω τα ζητάει κι αν δεχτούν, αν όχι απορρίπτει την κλήρωση.
    2 points
  4. Γίνεται. Ως Υπέρβαση Δόμησης Χώρου με μειωμένο Συντελεστή λόγω της υπόγειας στάθμης, με κατάλληλη διόρθωση στο Ε9 του ιδιοκτήτη για να φαίνεται η αλλαγή χρήσης ως κατοικία και προφανώς μετά το έτος 2003 κ.λπ.
    1 point
  5. Καλησπέρα, κάτι άκουσα για παράταση από 31/1 μέχρι 29/2 οπότε για όσους ήταν οριακά όπως εγώ (είχα κλείσει Τρίτη ραντεβού για να πάρω)...ας ξεαγχωθούν!
    1 point
  6. Μπορεί να ενταχθεί και δεν πρόκειται ποτέ ν' ασχοληθεί κάποιος μαζί του... Δεν χρειάζεται.... Όχι δεν το συνηθίζω! Ακολουθώ κι εγώ το ρεύμα... Να μην ασχοληθείς με συναινέσεις.... Υ.Γ. Διάβασε πιο προσεκτικά και προσπάθησε περισσότερο να τα κατανοήσεις σε παρακαλώ αυτά που έγραψα παραπάνω...
    1 point
  7. E και, εσύ θα το πληρώσεις; Δικό σου είναι; Εσύ απλώς θέλεις νόμιμα να κάνεις την εργασία που σου έχει ανατεθεί και χωρίς ιδιαίτερες φιλοδοξίες για αναγόρευσή σου σε φιλόπτωχο ταμείο..... Όχι δυστυχώς! Ευτυχώς να λες, διότι εσύ εντόπισες ένα πρόβλημα και θα φροντίσεις να το λύσεις μια και καλή! Δυστυχώς για τον "φίλο" σου, που δεν έκανε αυτό που όφειλε να κάνει και ο οποίος φέρει εξ ολοκλήρου την ευθύνη.....
    1 point
  8. Tο SDBOX είναι πλέον συμβατό με το progeCAD 2024 και μπορείτε να το δοκιμάσετε από εδώ: https://www.sdtopocad.net/SDBOX_Demo_ProgeCAD_GR.exe Website facebook Page facebook Group Videos Instagram TikTok Οδηγός Χρήσης Download trial
    1 point
  9. Βεβαίως μπορείς. Στο εδάφιο α του άρθρου 99 καθορίζεται ότι «σε κάθε οικόπεδο ή γήπεδο η διαδικασία υπαγωγής αυθαίρετων κατασκευών ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις του παρόντος μπορεί, κατ’ επιλογή των ιδιοκτητών, να γίνεται είτε με μία αίτηση υπαγωγής για το σύνολο των αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων είτε με περισσότερες αιτήσεις για κάθε μεμονωμένο αυτοτελή χώρο οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας, που αποτελεί αντικείμενο μεταβίβασης». Πρώτη επιλογή: δήλωση για το σύνολο του γεωτεμαχίου. Δεύτερη επιλογή: ξεχωριστή δήλωση για κάθε κάθετη ιδιοκτησία. Απαιτείται συνεννόηση με τον συμβολαιογράφο. Εσύ οφείλεις να τον ενημερώσεις για το γεγονός ότι υπάρχει υπέρβαση δόμησης. Το τι πρέπει να τροποποιηθεί ή να ακυρωθεί από τα συμβόλαια και τις πράξεις που βασίστηκαν στη βεβαίωση είναι δική του αρμοδιότητα.
    1 point
  10. Ένα πολύ κατατοπιστικό άρθρο για το θέμα.
    1 point
  11. Καλησπέρα! @the_topo Μερικά hatch με κεραμίδια από μένα... ελπίζω να βοηθάνε... hatch pat keramidia.rar
    1 point
  12. σωστα 1. οι καθετες ειναι τμηματα οικοπεδου, με αυτοτελες δικαιωμα δομησης σε καθε ενα...και ξεχωριστους ιδιοκτητες. Δεν μπορουν απο κοινού. Δηλωνονται χωριστα ανα καθετη. 2. Σωστα και για το "2", αν και λειπουν αρκετα στοιχεια στην ερωτηση. σδ/ποσοστο δικαιωματος δομησης/πότε/τι πραξεις εγινανκλπ. ιασονα τις καλησπερες μου
    1 point
  13. 1. Υποθέτω ότι, η κάθε κάθετη δεν έχει και σύσταση οριζοντίων... Εγώ θα έκανα διαφορετική δήλωση για κάθε κάθετη. 2. Υποθέτω ότι, με τη βεβαίωση που δόθηκε έγιναν νέα συμβόλαια... Οπότε πρέπει να ακυρωθούν, να γίνει δήλωση και να ολοκληρωθεί και στη συνέχεια να επαναληφθούν τα συμβόλαια. Κάποιος θα πληρώσει τα σπασμένα...
    1 point
  14. Αν θυμάμαι καλά έχω κάποιο παλαιότερο post με screen shots για τα βήματα που ακολουθούμε στην καταχώρηση αμοιβής για τα αυθαίρετα. Δες το και αφού θέλησες να ασχοληθείς ενσωμάτωσέ τα ή φτιάξε κάτι με εικόνες. Κατά τα άλλα ισχύει ότι αναφέρει ο Άκης. Μόνο Α/Α έργου. Οι ελάχιστες αμοιβές παρέμειναν σαν απολίθωμα του παρελθόντος, άνευ ιδιαίτερης σημασίας. Νομίζω ότι η μόνη χρησιμότητα που μπορεί να έχουν είναι αν σε μια περίπτωση που δεν έχει γίνει συμφωνητικό με τον πελάτη, ο τελευταίος δεν πληρώνει οπότε στην δικαστική διαμάχη που θα γίνει η αμοιβή που μπορεί να θεωρηθεί θα είναι η νόμιμη (παλιά ελάχιστη) η οποία σε μια τακτοποίηση, αν θυμάμαι καλά προσεγγίζει το ποσό των 1500 Ε.
    1 point
  15. Στον ευρωκώδικα 1 αναφέρει. Πιστεύω πρέπει να πας με την κατηγορία F ή G (αναλόγως το μέγεθος των οχημάτων) που αφορά "χώρους οδικής κυκλοφορίας και στάθμευσης σε κτίρια". πχ η κατηγορία F αφορά μικρά οχήματα (βάρους έως 30kN και μέχρι 8 καθίσματα) και μπορείς να πας με ομοιόμορφο 1.5-2.5Kn/m2 και προσομοίωση συγκεντρωμένου φορτίου 10-20kN, όπου προσομοιώνεις τους τροχούς (έχει σχήμα). Για μεγάλα οχήματα (κατηγορία G) είναι άλλες τιμές, για περονοφόρα ανυψωτικά άλλες.
    1 point
  16. Η τακτοποίηση λοιπόν θεωρώ μπορεί να γίνει. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι, αν όπως αντίστοιχα με τις αυθαιρεσίες σε κοινόχρηστους χώρους, ισχύει ότι μπορούν μεν να τακτοποιηθούν πολεοδομικά (κατά περίπτωση ίσως και χωρίς συναινέσεις), αλλά δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί κάποιος συνιδιοκτήτης του ακινήτου στο μέλλον να διεκδικήσει την κατεδάφιση τους. Ίσως να ισχύει αυτή η αρχή και για την περίπτωση των ανοιγμάτων, αλλά δεν έχω τη γνώση να το επιβεβαιώσω ή διαψεύσω.
    1 point
  17. Ας μας πει τη γνώμη του και κάποιος άλλος συνάδελφος, γιατί δεν θυμάμαι κάποια συγκεκριμένη αναφορά στον νόμο, που να δημιουργεί θέμα. Κατά αναλογία (σε μεγάλο βαθμό, αν δεν είναι ένα και το αυτό) πάντως, η παρ. 8 του άρθ. 98 επιτρέπει την τακτοποίηση σε χώρους αποκλειστικής χρήσης χωρίς συναίνεση. ΥΓ: Εξάλλου πρόκειται για τακτοποίηση, όχι έκδοση άδειας επί της πρόσοψης.
    1 point
  18. Έχουμε καταπληκτικά νέα! Το ΣΤΕ έβγαλε απόφαση που μας δικαιώνει!!! Δείτε... https://mhn2020.gr/απόφαση-βόμβα-του-συμβουλίου-της-επ/?fbclid=IwAR0l2rSRKFtHPWau_qSkDRMWaAj6HeD8SPQe5ZjYqOlL7fd8VShMrmFsLh8
    1 point
  19. @tettris Συνάδελφε δεν τίθεται θέμα ερμηνείας όσον αφορά το κάθε πλευρά. Είναι διατυπωμένο αρκετά σαφώς τόσο στο νόμο (νομίζω άρθρο ογδοντακάτι), όσο και στο κείμενο της δήλωσης στο πιστοποιητικό ταυτότητας (το οποίο υπογράφουμε και το εμπιστεύονται τί μαλακίες λέει για να κάνουν συμβόλαια που δεν θα απαιτούν διορθώσεις στο μέλλον). Τώρα αν εσύ προβληματίζεσαι, μην νιώθεις μοναξιά, όλοι έτσι είμαστε ανά περίπτωση, είτε έχουμε εμπειρία, είτε όχι. Αυτή είναι η δουλειά που πληρώνεται ένας μηχανικός να κάνει, και όχι να κάνει τη γραμματέα με data entries στην πλατφόρμα του υπουργείου, ούτε να κάνει τον κλητήρα να τρέχει πέρα δώθε να μαζεύει χαρτιά.
    1 point
  20. Εάν υπάρχει η δυνατότητα να απορρίψει ο ωφελούμενος τον Β επιθεωρητή γιατί δεν του αρέσει η τιμή έχετε δίκαιο. Ρώταω, υπάρχει πρακτικά αυτή η δυνατότητα ? Δεν το έχω κάνει και δεν ξέρω. Τα υπόλοιπα περί επαγγέλματος, αμοιβών, κόστους κτλ....ρε παιδιά τα ξέρουμε μην γράφετε σεντόνια. Μιλάμε για κάτι συγκεκριμένο μην το πλατιάζετε. Ναι δεν υπάρχει νόμιμη αμοιβή για τίποτα το ξέρουμε..και για το Α ΠΕΑ μπορείς να ζητήσεις ότι θες. Όμως στο Α ΠΕΑ δεν δεσμεύεις τον πελάτη. Εκεί είναι όλη η διαφορά.
    1 point
  21. Καλησπέρα. Θα αναζητήσετε το ΦΕΚ 187 Α'/2018. Περιέχει τα επαγγελματικά δικαιώματα των Διπλωματούχων Μηχανικών.
    1 point
  22. Προφανώς η συνάδελφος εννοεί Κ.Χ. ακινήτου (εφόσον αναφέρεται σε επέκταση πάνω από διαμέρισμα, άρα σε κοινόχρηστο δώμα).
    1 point
  23. 650 ήταν εκτός αντικειμενικού το '16. 600 1. 1000 2. 900 3. 900 4. 1450 Καλή χρονιά Βάγια
    1 point
  24. 1000 1) 900 & 2) εκτός αντικειμενικού το 2016 650/550 για εντός/εκτός. Για Παιανία εκτός 600.
    1 point
  25. 1. 1900 2. 1050 1) 1200 (δεν υπάρχει οδός Γρ. Λαμπράκη εκεί όμως), 2) 1700 1250
    1 point
  26. 1 point
  27. Αν το κατάστημα έχει οικοδομική άδεια πριν από το 1987 (δηλαδή προ του διαχωρισμού των καταστημάτων σε «απλά» και ΚΥΕ) και αναφέρεται ως «κατάστημα» στην άδεια, δεν υπάρχει ανάγκη αλλαγής χρήσης αρκεί να τηρούνται οι προδιαγραφές για λουτρό, ΑΜΕΑ κ. πηγη https://www.taxydromos.gr/Real Estate/274035-pote-den-xreiazetai-adeia-gia-allagh-xrhshs-se-ktirio.html
    1 point
  28. @alej Πολύ καλά τα λες, φυσικά υπάρχει και η κλήρωση στη μέση... Το ξεχνάω, δεν είμαι καν ενεργειακός επιθεωρητής και δεν ασχολούμαι και με το ΕΚΟ πλέον από την εποχή του ΙΙ. Φαντάζομαι όσοι δήλωσαν συμμετοχή στους επιθεωρητές για Β' ΠΕΑ κρατάνε μικρό καλάθι, αλλά δεν απαγορεύεται κιόλας να διαπραγματευτούν.
    0 points
  29. Καλημέρα, αν εννοείς ότι σε προβληματίζει το γεγονός ότι οι προσόψεις είναι κοινόκτητες και αν απαιτούνται συναινέσεις για την τακτοποίηση, τότε δε νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο θέμα, αφού αυτό το τμήμα της πρόσοψης ανήκει στο διαμέρισμα.
    0 points
  30. Μου φαίνεται αδιανόητο να επιχειρηματολογούν συνάδελφοι, υπέρ του να δουλεύουμε «τζάμπα». Βλέπω εδώ αλλά και στους ελέγχους πως κάποιοι είναι τόσο large που κρίνουν αρνητικά όσους θέλουν να πληρώνονται οι εργατοώρες τους. Ξαναγράφω, νόμιμη αμοιβή ή αμοιβή «εξοικονομώ» προβλέπεται για την έκδοση ΠΕΑ, όχι για όλα τα υπόλοιπα: Πιστοποίηση φυσικού και οικονομικού αντικειμένου Έλεγχος των πιστοποιητικών των υλικών και συστημάτων που χρησιμοποιήθηκαν για τις παρεμβάσεις έτσι ώστε να πιστοποιηθεί η συμβατότητά τους με τις προδιαγραφές του Κ.ΕΝ.Α.Κ. Έλεγχος πιστοποιητικών και ποσοτική επιβεβαίωση τους Είσοδος στην καρτέλα καταγραφής παρεμβάσεων του Π.Σ. και συμπλήρωσή/διόρθωσή τους σύμφωνα με το ΠΕΑ που εξέδωσε, καθώς και σε ανάρτηση δικαιολογητικών Τέλος ο Ενεργειακός Επιθεωρητής συμπληρώνει τα υπόλοιπα στοιχεία του εντύπου καταγραφής παρεμβάσεων (παράρτημα VI του οδηγού του προγράμματος) στο Π.Σ.. Τα ζητάς, γίνονται δεκτά με σύμβαση ή επαναλαμβάνουν τη διαδικασία μέχρι να κληρωθεί ο «κατάλληλος».
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.