Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/02/2024 σε όλες τις περιοχές
-
Αγαπητέ συνάδελφε, θα διαφωνήσω μαζί σου για πρώτη φορά! Δυστυχώς, από την εμπειρία μου σε κτηματολόγιο κλπ, το επίπεδο επαγγελματισμού είναι γενικά χαμηλό, και όσοι γράφετε σε αυτό το φόρουμ γενικά αποτελείτε εξαίρεση.. δεν θέλω να επεκταθώ σε λεπτομέρειες για το τι λάθη εντοπίζω σε τοπογραφικά συναδέλφων, όλων των ειδικοτήτων.. είτε στην αποτύπωση είτε στο πολεοδομικό καθεστώς. Οι πολίτες, παίρνουν συχνά αντικρουόμενες απαντήσεις από τους μηχανικούς για τα θέματα που τους απασχολούν, οπότε είναι απόλυτα λογικό να θέλουν να κάνουν crosscheck.. Για να το θέσω και αλλιώς, με την πολυπλοκότητα της νομοθεσίας είναι πολύ εύκολο όλοι να κάνουμε λάθος όσο και να το ψάξουμε. Και το φοβάμαι και ο ίδιος προσωπικά. Μακάρι, αν κάπου έχω κάνει λάθος σε τοπογραφικό, να με πάρει τηλέφωνο μια μέρα ένας άγνωστος συνάδελφος και να μου πει "αγαπητέ, θα ήθελα να ξαναδείς το τάδε τοπογραφικό σου διότι έχω τις αμφιβολίες μου..", πριν γίνει κάποια αγοραπωλησία ή έκδοση άδειας δόμησης κλπ. Νομίζω είναι μια μορφή αλληλεγγύης και αυτό, αν γίνει καλόπιστα.3 points
-
1 point
-
1 point
-
Version 3.1.1
4.630 downloads
Ενα πολυ απλο αλλα και πολυ χρήσιμο πρόγραμμα για την σχεδίαση και υπολογισμό διατομών οδοποιίας. Καταχωρείτε τις επιφάνειες (πχ. φυσικό έδαφος, σκάφη, ερυθρά κλπ) και τις διατομές με τις αποστάσεις απο την αρχή. Στην συνέχεια, για κάθε διατομή καταχωρείτε τα σημεία της (x, y) για κάθε επιφάνεια. Τέλος. Αμέσως έχετε : 1. κάθε μία διατομή σχεδιασμένη σε κλίμακα επιλεγόμενη, με πινακίδα κλπ 2. Μηκοτομή 3 πίνακα χωματισμών (εκσκαφή-επίχωση) μεταξύ οποιουδήποτε ζεύγους επιφανειών Μπορείτε να εκτυπώσετε, να εξάγετε σε DXF και σε excel Προτάσεις για βελτιώσεις ευπρόσδεκτες1 point -
OK. απλά θα πληρώσεις για μεγαλύτερα μηχανήματα και μεγαλύτερη κατανάλωση ρεύματος .... Ειδικά το καλοκαίρι Αθήνα, η ταράτσα πιάνει 60 βαθμούς.... βραδιάζει 21,00 και για πολλές ώρες ακόμα όλο το βράδυ αποβάλει η ταράτσα την θερμοκρασία αυτή στο διαμέρισμα. Προσπάθησε έστω αυτό να το μειώσεις .....1 point
-
Αγαπητέ, κι έμπειρε, συνάδελφε Για αντίστοιχη περίπτωση, έχω έλθει σε έντονη αντιπαράθεση σε άλλο σημείο του φόρουμ. Έτσι όπως τα θέτεις (ειδικά στη δεύτερη παράγραφο) δεν διαφωνώ μαζί σου. Όμως, στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχουμε να κάνουμε με μια νέα συνάδελφο και οφείλουμε να την καθοδηγήσουμε σωστά ώστε να αποφύγει προστριβές με συναδέλφους στο μέλλον. Έχουμε να κάνουμε (εμμέσως) με ιδιοκτήτη ο οποίος δεν εμπιστεύεται τον αρχικό μηχανικό (τότε, γιατί του ανέθεσε τη δουλειά?) και ψάχνει να βρει τρόπο να τον στριμώξει. Αν η συνάδελφος είχε θέσει το θέμα διαφορετικά, και ζητούσε απλώς πληροφορίες χωρίς να αναφέρει το ιστορικό, θα είχα απαντήσει ευχαρίστως. Θεωρώ ότι, στις δύσκολες συνθήκες που περνάει ο κλάδος (αλλά και η κοινωνία), θα πρέπει πρωτίστως να διατηρήσουμε ακέραιη την προσωπική μας αξιοπρέπειά. Η ανάρτησή μου, ήταν απλώς ένα "δίδαγμα" προς νέους συναδέλφους, ώστε να προσπαθήσουν να ναποφύγουν την αρένα του επαγγέλματος αλλά και της κοινωνίας. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και η αντιπαράθεση μαζί σου είναι ευπρόσδεκτη γιατί γίνεται με καλή πίστη.1 point
-
@Alejandro_92 Η ερώτηση είναι πολύ γενική... Η μια διαδικασία είναι άσχετη από την άλλη... Εννοείτε ως μηχανικοί ή ως ιδιοκτήτες/εργολάβοι?? Όταν μιλάμε για εργασίες που απαιτούνται ένσημα (ημερομίσθια), τότε ο εργοδότης έχει υποχρέωση να κάνει έναρξη (αναγγελία) στον ΕΦΚΑ και μπορεί να το αναθέσει σε μηχανικό αν θέλει, άσχετα με τον αν εκδόθηκε βεβαίωση του άρθρου 30. Πρακτικά δεν μπορούμε καν να κάνουμε αναγγελία πλέον για τον εργοδότη, αφού γίνεται με τους κωδικούς taxis και μόνο (εκτός από κάποια τοπικά τμήματα που δέχοντια ακόμα χειρόγραφες αιτήσεις).1 point
-
1 : Όχι, στο επόμενο στάδιο αφού ανοίξει το σύστημα και ο Β' Ε.Ε οριστικοποιήσει το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ VI. 2. Μπορεί να συμπληρώσει ο Β' Ε.Ε το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ VI. Δεν μπορεί όμως να το οριστικοποιήσει. 3. Ο Β' Ε.Ε.1 point
-
Και όταν έχουμε αλλαγή στο εμβαδό; Μήπως τότε θα πρέπει να κάνουμε συνολικό υπολογισμό και όχι ανά m²;1 point
-
1 point
-
Πολυκατοικία δεν είναι με τίποτα...μια κατοικία έχει το κτήριο => ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ Άποψη μου... αλλά ας πούνε κι άλλοι συνάδελφοι την γνώμη του, πιο έμπειροι.1 point
-
Το έχω γράψει πολλές φορές. Να δίνετε, με την πρώτη ανάρτησή σας, όλα τα στοιχεία που διαθέτετε, ώστε οι συνάδελφοι να μπορούν να απαντήσουν. Πέρασαν τόσες ημέρες και ακόμη δεν καταλάβαμε αν: * Το τοπογραφικό που κατατέθηκε στην πολεοδομία δείχνει το συνολικό εμβαδόν του γηπέδου, που εξετάζεις, και είναι Ε= ---- μ2 (?) * Αν αφαιρέσεις τις ζώνες αιγιαλού και παραλίας το εμβαδόν είναι Ε1= ---- μ2 (?) Ανάλογα λοιπόν τou τελικού εμβαδού διαβάζεις αυτό που σου γράφει παραπάνω ο sdtopo.1 point
-
Στην περίπτωση μου χρειάστηκαν περίπου 2 μήνες για να δω την καταχώριση στα ενεργά POS (δεν έκανα κάποια συναλλαγή)1 point
-
Έχω την εκτίμηση ότι από τα πιο σημαντικά ατού της σχεδιαστικής εφαρμογής σας είναι ότι δεν χρειάζεται ντε και καλά μόνο στο AutoCAD αλλά τρέχει και σε αρκετά άλλα προγράμματα με dwg με κοστολόγια που δεν φτάνουν στα ουράνια για τα Ελληνικά δεδομένα. Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο να εφαρμόσουν αυτή την δυνατότητα και όλα τα προγράμματα στην Ελλάδα που κάνουν χρήση το dwg στο σχεδιαστικό τους περιβάλλον ….1 point
-
Εδώ είναι το λάθος. Στη βεβαίωση αμοιβών πρέπει να αναφέρονται τα ακαθάριστα έσοδα, οι κρατήσεις και τα καθαρά έσοδα που είναι η διαφορά τους. Διάβασε τις παρακάτω δύο δημοσιεύσεις του παρόντος θέματος: Δημοσίευση για τις ασφαλιστικές εισφορές και δημοσίευση με την απάντηση της ΑΑΔΕ.1 point
-
1 point
-
Version 1.0.0
995 downloads
Στο αρχείο υπολογίζεται : Προσμέτρηση επιφανειών Υπολογισμός ανά κατηγορία επιφανειών Έλεγχος πολεοδομικών μεγεθών Προσδιορισμός απόκλισης ΚΑΕΚ Άρθρα 10 και 25 Πίνακας 1 ΙΚΑ Διάγραμμα Κάλυψης Προτείνω την εισαγωγή δεδομένων μέσω data extraction από το σχεδιαστικό πρόγραμμα(θεωρώ τα επίπεδα polylines ορθότερη επιλογή διότι μια επιφάνεια μπορεί να προκύψει με μικρές διαφορές ανάλογα με το τρόπο επιμερισμού της σε απλά σχήματα και την στρογγυλοποίηση). Ωστόσο στο αρχείο υπάρχει η δυνατότητα να εισάγονται πληκτρολογημένα τα δεδομένα στα πεδία με την γαλάζια γραμματοσειρά.1 point -
1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-