Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/03/2024 σε όλες τις περιοχές
-
Ενα ΚΗΔ για ολα. Το ΚΗΔ αντιστοιχει στο διάγραμμα . Το διάγραμμα μπορεί να περιέχει πολλά τμήματα.3 points
-
"...Για τις περιπτώσεις του ν.4178/13, οι οποίες δεν μεταφέρονται στον ν.4495/17, για τις οποίες καθίσταται υποχρεωτική η σύνταξη μελέτης στατικής επάρκειας από τις διατάξεις όμως του ν.4495/17, η μελέτη στατικής επάρκειας υποβάλλεται κατά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής ταυτότητας του κτιρίου. Προϋπόθεση για τη μη απαίτηση υποβολής μελέτης στατικής επάρκειας είναι η ικανοποίηση μίας μόνο εκ των αναφερομένων περιπτώσεων της παρ. η) του άρθρου 99 και του άρθρου 2 της ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507/2-4-2018 Υπουργικής Απόφασης" Δλδ αν το ΔΕΔΟΤΑ σου είναι (Υ) θέλεις ΜΣΕ λόγω του 4495, αλλά αν δεν μεταφερθεί η δήλωση στον 4495, τότε υποχρεούσαι σε ΜΣΕ με την σύνταξη της ταυτότητας κτιρίου. Ομως παίζει και το ενδεχόμενο να δεις αν υπάγεσαι στις εξαιρέσεις ΜΣΕ του 4495.2 points
-
1 point
-
1 point
-
φρόντισε για τον διάλογο στο φόρουμ να κάνεις κάτι ακόμα πιο απλό. Να μη κάνεις συνεχόμενες απαντήσεις μόνος σου για να μη κλειδώσει και αυτό εδώ.1 point
-
Σημαίνει ότι το Δ.Κ. ΔΕΝ είναι πλήρες -το αφήνω ασχολίαστο-! Μπορείτε, παρά την έλλειψη, να κάνετε εσείς τους υπολογισμούς.1 point
-
Ισχύει! Το θέμα μετά είναι Α. Να μην υπάρχει υπέρβαση της επιτρεπόμενης επιφάνειας Εξωστών και Β. Να γίνει, ούτως ή άλλως, Αναθεώρηση, αφού αλλάζουν στοιχεία του Δ.Κ.1 point
-
το συγκεκριμενο xls οπως κ τα υπολοιπα της σειρας που εχω ανεβασει , ειναι απο το ελληνικo ινστιτούτο χαλκού , απο τοτε εως κ σημερα εχουν περασει 11 χρονια αρα ισως κ να μην κανουν ....1 point
-
ναι ναι (μαλλον, γιατι δεν το καταλαβαινω καλα τι γραφεις)1 point
-
Καλημέρα Άκη Σύμφωνα με το Π.Δ. 455/1976, άρθρο 6, παράγραφος 5, σε κάθε όροφο απαιτούνται δύο τουλάχιστον οδεύσεις διαφυγής. Είναι το βασικό πρόβλημα των υπόγειων σταθμών.1 point
-
Για να κλείσουμε εκείνο το θέμα, οι εργοδηγοί που μπορούσαν να υπογράψουν ισόγεια, ήταν πτυχιούχοι μέσων σχολών εργοδηγών που καταργήθηκαν το 1962. Για αυτούς με τον νόμο 576/77 υπήρξε μία τροπολογία - ρουσφετάκι, που όσοι από αυτούς είχαν απολυτήριο 6ταξίου, 8ταξίου τότε γυμνασίου, πριν από την φοίτηση τους στις σχολές εργοδηγών, τους έδινε το δικαίωμα για μία μόνο φορά, να φοιτήσουν επί ένα χρόνο στις Ανώτερες Σχολές Τεχνολόγων Μηχανικών και να πάρουν το πτυχίο του Τεχνολόγου Μηχανικού. Υπήρξε αντίδραση τότε από εμάς τους φοιτητές, αλλά τελικά πέρασε το ρουσφετάκι και τότε το 1978 τους βλέπαμε, σε μία αίθουσα, 50άρηδες εκείνοι, αφού στην καλύτερη έπρεπε το 1962 να είχες τελείωσει γυμνάσιο και εργοδηγών, άρα θα ήσουν τότε 21 και γενημμένος το 1941 και παλαιότερα, οπότε κάτω από 47 το 1978 δεν υπήρχε κανείς. Ετσι για την ιστορία, να πω ότι στις εποχές εκείνες οι εισακτέοι ήταν 12000 για τα πανεπιστήμια, 5000 για τις Ανώτερες Σχολές και 2000 περίπου στις Ακαδημίες Δασκάλων και Γυμναστών. Σύνολο κάτω από 20000, ενώ αν πάμε πίσω στο 1962 παίζει να ήταν λίγο πάνω από 10000 συνολικά, αφού δημόσιες ανώτερες σχολές ήταν μόνο οι 2 σχολές υπομηχανικών, ενώ πολλά τμήματα δεν είχαν ακόμα ιδρυθεί. Ηταν λοιπόν συχνό φαινόμενο, που κράτησε μέχρι το 1990 σχεδόν που αυξήθηκαν πολύ οι εισακτέοι, απόφοιτοι λυκείου, που δεν πέρναγαν στην τριτοβάθμια, να πηγαίνουν στις μέσες σχολές εργοδηγών και να κάνουν εκεί 2 χρόνια μόνο μαθήματα ειδικότητας, μια και τα γενικά τα είχαν κάνει στο λύκειο, αντί για 3 που θα έκαναν αν είχαν πάει από την τρίτη γυμνασίου. Αυτά και μόνο σαν ιστορική αναφορά, επειδή αναφέρθηκε το θέμα.1 point
-
Σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 15 ΝΟΚ, οι εξώστες (και κάποια άλλα στοιχεία) εξαιρούνται από την υποχρέωση εγγραφής τους εντός του ιδεατού στερεού.1 point
-
Καλησπέρα, θα μπορούσες την αυθαίρετη επέκταση να την βάλεις όλη ως 'προς κατεδάφιση' πληρώνοντας παράβολο. Επειδή όμως το αρχικό σου κτίσμα είναι προ του '55 πιθανόν να χρειαστεί να περάσεις ΣΑ.1 point
-
Στην ΗΤΚ ανεβάζεις αποκλειστικά ότι υπάρχει να σκανάρεις + κάτοψη αν διαφέρει από τις κατόψεις που έχεις στα χέρια σου. Ανεβάζεις το τοπογραφικό της άδειας.1 point
-
Δεν σε αφορά το θέμα εκείνων των εργοδηγών, λόγω ηλικίας. Αυτοί ήταν 50άρηδες πριν 50 χρόνια...1 point
-
1 point
-
@gio Όχι, επειδή το κείμενο που παρέθεσαν οι συνάδελφοι avgoust και John Papadopoulos αφορά μόνο όσους διαθέτουν ταμειακή μηχανή. Στον διαδικτυακό τόπο του υπουργείου εμπορίου δίδονται απαντήσεις σε «ερωτήσεις σχετικά με τα μέσα πληρωμής – POS (KYA 8139/2024)». Σταχυολογώ δύο αποσπάσματα: Αν […] αποδεχόμαστε πληρωμές μόνο από επιχειρήσεις ή άλλους ελεύθερους επαγγελματίες, είμαστε υπόχρεοι […]; Όχι, αφού απαραίτητη προϋπόθεση […], είναι η αποδοχή πληρωμής να γίνεται από φυσικό πρόσωπο που ενεργεί ως καταναλωτής, […]. Ποια μέσα πληρωμής με κάρτα πληρωμών καλύπτουν την υποχρέωση […]; […] όλες οι διαθέσιμες συσκευές […], μέθοδοι και εφαρμογές […] που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αποδοχή καρτών πληρωμής, τόσο με φυσική παρουσία κάρτας, όσο και χωρίς φυσική παρουσία κάρτας […]. Επομένως, στο πεδίο εφαρμογής […], εμπίπτει κάθε εφαρμογή πληρωμής μέσω της οποίας ο καταναλωτής (πληρωτής) έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει πληρωμή με κάρτα πληρωμών (πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη), προς τον επαγγελματικό λογαριασμό υπόχρεης οντότητας.1 point
-
Σύμφωνα με την Α.Π.: ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/38098/2827 με ημ/νία:01/07/2019 το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β ν.4495/17 χρησιμοποιείται μόνο για - Αυθαίρετα και -στις Ε.Ε.Μ.Κ. για να ελέγξουμε αν υπερβαίνουν τα 25.000 Για οικοδομικές άδειες μπορούμε να χρησιμοποιούμε το ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Εγκ. 8/90 είτε τιμές αναλυτικού τιμολογίου (ΑΤΟΕ, ΑΤΗΕ κλπ) Έχει αλλάξει κάτι ;1 point
-
Στην παρακάτω ιστοσελίδα https://www.ggde.gr/index.php?option=com_k2&view=itemlist&layout=category&task=category&id=150 υπάρχουν όλα τα στοιχεία επικοινωνίας με την Γενική Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (Γ.Δ.Α.Ε.Φ.Κ.) όχι μόνον για τη Θεσσαλονίκη άλλα και για άλλες πόλεις με την ίδια υπηρεσία1 point
-
Συνάδελφε, το θέμα που θίγω είναι αυτό της υποχρέωσης υπαγωγής. Όπως πολύ σωστά λες, να είμαστε σχολαστικοί. Στην ΗΤΚ δεν έχουν αλλάξει τα περί βεβαιώσεων του 83. Παραμένουν οι τρεις επιλογές: 83/2α, 2β, 2γ. Αποφάσισαν με την ΗΤΚ να βαφτίσουν στο σύστημα τρεις "τύπους" τους οποίους μπέρδεψαν ακόμα και την αντιστοίχιση. Στον τύπο 2 έβαλαν την περίπτωση γ, στον τύπο 3 την β. Στα βαφτίσια, την 2γ την είπαν "ρυθμισμένο" η οποία όμως θα μπορούσε να είναι και "αμπντουλάχ". Τιποτα δεν θα άλλαζε. Η επιλογή "ρυθμισμένο" αντιστοιχεί στην βεβαίωση του 83/2γ όπου γράφει ξεκάθαρα: "οι υφιστάμενες αυθαίρετες κατασκευές ή οι εγκατεστημένες αυθαίρετες χρήσεις εμπίπτουν σε μία από τις εξαιρέσεις της παραγράφου 2 του άρθρου 82 και δεν υπάγονται σε καμία άλλη από τις περιπτώσεις του άρθρου 89." Η 2/82 περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και την 2θ όπου γράφει ξεκάθαρα: θ) εμπίπτουν στις περιπτώσεις της παρ. 3 του άρθρου 81 εξαιρουμένων των περιπτώσεων β, γ, δ. Αρα τα πραγματα είναι απλά. Η εκδοση ΗΤΚ με εξαιρέσεις της ΚΑΤ3 επιτρέπται. Δεν προκύπτει καμία υποχρέωση. Αν μου διαφευγει κατι, παρακαλώ για την υποδειξη του σχετικού εδαφίου, παραγραφου κλπ. Πάντως απο το ΤΕΕ αν και στις παρουσιάσεις τους οπως και προφορικώς υποστηρίζουν το αντίθετο, εγγράφως και επειτα από αρκετή πίεση, μου απάντησαν για το θεμα της 82/2θ πως: Το ΤΕΕ ανταποκρίνεται σε αντίστοιχα ερωτήματα με σκοπό την άρτια εκτέλεση του έργου του μηχανικού, στα πλαίσια του κώδικα δεοντολογίας. Οι απαντήσεις βασίζονται στην εμπειρία από πληθώρα ερωτημάτων συναδέλφων για την αντιμετώπιση διαφορετικών περιπτώσεων ακινήτων. Οι κατευθύνσεις που δίνονται αποτελούν σύσταση και η αποδοχή τους ή μη εναπόκειται στην κρίση κάθε μηχανικού. Η λέξη «ρυθμισμένο» σε συνέχεια του τύπου 2 της βεβαίωσης, όπως και οι λέξεις «νόμιμο» και «αδόμητο» για τους τύπους 1 και 3 αντίστοιχα, αποτελούν ένδειξη για τον τύπο της βεβαίωσης και όχι ερμηνεία της νομοθεσίας. Υλοποιήθηκε στο σύστημα κατόπιν αιτημάτων των μηχανικών για σύντομη και σαφή διάκριση, οι οποίοι, κατά την έκδοση των βεβαιώσεων του ν. 4495/17, συχνά επέλεγαν λάθος βεβαίωση.1 point
-
Η γίδα μάλλον είναι ατίθαση... Ο συνάδελφος έχει κάθε επαγγελματικό δικαίωμα να συντάσσει τοπογραφικά σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών του ως Πολιτικός Μηχανικός. Τα δικαιώματα των Πολιτικών Μηχανικών καθορίστηκαν το 2018, αλλά ρυθμίστηκαν μόνο ως προς τους ΠΕ. Εξαιτίας αυτού, έχει κάθε δικαίωμα υπογραφής, αλλά δυστυχώς θα πρέπει να το αποδεικνύει σε κάθε κακεντρεχή μέσα από τα δικαστήρια. Εκεί, μάλιστα, πιθανότατα θα ελάμβανε και αποζημίωση για ηθική βλάβη από την πολιτεία, όπως γίνεται σε πολλούς συναδέλφους του μηχανικούς ΤΕ που κυνηγούν το ζήτημα δικαστικά. Ο κάθε συμβολαιογράφος που δέχεται τα τοπογραφικά πράττει ορθώς. Βέβαια, η προσωπική μου άποψη είναι ότι κακώς οι πολιτικοί μηχανικοί διατηρούμε δικαίωμα υπογραφής τοπογραφικών εν έτι 2024. Έπρεπε να είναι αποκλειστικό δικαίωμα των τοπογράφων που έφαγαν τα νιάτα τους να σπουδάζουν αυτό το εξειδικευμένο αντικείμενο. Ο κόσμος προχωρά μπροστά κι εμείς ζούμε στο 1930. Εντούτοις, φαίνεται ότι το πρόβλημα με την πλατφόρμα δεν βρίσκεται σε οτιδήποτε τέτοιο, όπως μαρτυρεί κι άλλος συνάδελφος που έχει ρυθμισμένα τα δικαιώματά του. Φροντίζουμε να τηρούμε τους κανόνες της κοινότητας: 2. Αναρτούμε ουσιώδη μηνύματα. • το κείμενο των δημοσιεύσεων πρέπει να είναι περιγραφικά, ουσιώδη και να συνεισφέρουν στην συζήτηση. - jbosdas-1 points
-
@BAS στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάμε για σχοινί. Κι εννοώ για ρουσφέτια, συντεχνίες περί των δικαιωμάτων κλπ.-2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-