Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.593


  2. Gousgounis

    Gousgounis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.589


  3. JohnnyHoliday

    JohnnyHoliday

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      707


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.989


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/04/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Στο άρθρο 3 της Υπουργ. Απόφασης ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174 (ΦΕΚ 1843Β/13-5-2020) παράγραφος "ζ" (Γενικά δικαιολογητικά) αναφέρει: Κατάθεση Σχεδίου και Φακέλου Ασφάλειας και Υγείας του έργου, με ορισμό του υπεύθυνου συντονιστή σύμφωνα με τα οριζόμενα στο π.δ. 305/1996 (Α΄ 212), όπου απαιτείται. (Το σύστημα πάντα το βγάζει σαν πεδίο, όμως μπορείς να ανεβάσεις αιτιολόγηση γιατί δεν απαιτείται) Ξεψαχνίζοντας το Άρθρο 4 της ίδιας ΥΑ, υποβάλλεται στο πληροφοριακό σύστημα «Δήλωση ανάθεσης και ανάληψης της ευθύνης από μηχανικό για την επίβλεψη του έργου» μόνο στις περιπτώσεις θ, ιβ, κ και λ του άρθρου 29 του ν. 4495/2017 όπου: θ) τοποθέτηση ικριωμάτων ιβ) εργασίες εξωτερικών χρωματισμών ή αντικατάσταση κιγκλιδωμάτων ή επισκευή επιχρισμάτων ή επισκευή όψεων με χρήση ικριωμάτων κ) συντήρηση και επισκευή στεγών με χρήση ικριωμάτων λ) εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης Οπότε συνάδερφε @the_topo απαιτείται ΣΑΥ - ΦΑΥ και επίβλεψη σε εγκατάσταση αντλίας θερμότητας
    4 points
  2. αυτό είναι πταισματάκι... έχουν γίνει (και γίνονται) σημεία και τέρατα άσε που, στο δημόσιο, υπάρχει ομερτά (ελληνιστί: κόρακας, κοράκου μάτι δεν βγάζει)
    2 points
  3. Version X6.2

    80.998 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. 1.282 downloads

    Ερμηνευτικά σκαριφήματα για την εκτός σχεδίου δόμηση με ΑΔΑ: Ψ7ΔΩ4653Π8-01Χ που αφορά: Ερμηνεία των διατάξεων του ΝΟΚ για την κατασκευή εσωτερικών εξωστών και σοφίτας, σε κτίρια κατοικιών σε εκτός σχεδίου περιοχές 27-12-23 ερμηνευτικό σκαρίφημα 1a.pdf 27-12-23 ερμηνευτικό σκαρίφημα 1b.pdf 27-12-23 ερμηνευτικό σκαρίφημα 2a.pdf 27-12-23 ερμηνευτικό σκαρίφημα 2b.pdf
    1 point
  5. Και αυτός που δεν φεύγει είναι ο ανεπαρκής ή ο μέτριος; Δεν θα έβγαζα τόσο βιαστικά συμπεράσματα. Πώς θα μπορούσε άλλωστε να πει κανείς κάτι τέτοιο μετά βεβαιότητας, τη στιγμή που δεν μπορεί να γνωρίζει το τρέχον status του καθενός; (φερ' ειπείν : έλλειψη οικονομικών πόρων, οικογένεια, ανθρώπους του περιβάλλοντός του, οι οποίοι έχουν ανάγκη από φροντίδα και στήριγμα και πόσα άλλα ακόμα)
    1 point
  6. δεν με ενδιαφέρει η επαγγελματική σας πορεία, εγώ μιλάω για κάποιον που προτιμάει να πάει στο εξωτερικό και κάποιον που επιλέγει να γίνει δυ, δεν καταλαβαίνετε τον διαχωρισμό; Να σας τον εξηγήσω εγώ, αυτός που φεύγει έχει μεγαλύτερες ικανότητες, μεγαλύτερες προσδοκίες. Επίσης όταν κάποιος έχει επιλέξει ένα πόστο σημαίνει ότι αποδέχεται το νομικό πλαίσιο που διέπει την λειτουργεία αυτού του πόστου και δεν έχει περιθώρια επιλογής και προτίμησης. η νομοθεσία πολλές φορές δημιουργεί ψευδαισθήσεις, η πράξη διαφέρει.
    1 point
  7. Οι προτεραιότητες και οι ανάγκες του καθενός είναι διαφορετικές και εξατομικευμένες. Δεν επικροτούνται μόνο όσοι φεύγουν στο εξωτερικό. Ο καθένας καλείται από το πόστο του να δρα υγειώς και να προσφέρει εκεί που προτιμά. Δεν καταλαβαίνω τον διαχωρισμό μεταξύ «υμών και ημών». Δεν γνωρίζετε την επαγγελματική μου πορεία οπότε τα συμπεράσματα κρατήστε τα για πάρτη σας. Οσον αφορά για το ερώτημα σας, σας παραπέμπω στην νομοθεσία. Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Οι εξαιρέσεις και τα κακώς κείμενα είναι που χρειάζονται διόρθωση, όχι να αποτελούν μόνιμα το επιχείρημα-πιπίλα για αναθεματισμό.
    1 point
  8. Ο καθένας εκφραζεται οπως νομιζει. Τα πιστευω και οι τοποθετησεις του καθενος ειναι βασει των βιωματων του πολλες φορες. Οι παλιοτεροι φερουν αλλες αντιληψεις, ξεχνοντας πολλα απο το παρελθον τους, που κυοφορουσε το δικο μας παρον και μελλον.
    1 point
  9. .Αφήστε παρακαλώ τομ συνάδελφο να τοποθετηθεί όπως νομίζει. Ας μην ειμαστε απόλυτοι και ισοπεδωτικοί. Κακώς κείμενα υπάρχουν παντού. Οι νέες γενιές καλούνται να αντιμετωπίσουν άλλους σκοπέλους. Μην βαλομαστε συλλήβδην και με γενικεύσεις.
    1 point
  10. να σου θυμίσω ότι και το κτήριο στον Πειραιά που κατέρρευσε όλος ο δεύτερο όροφος και είχε και νεκρό με ανάλογες διαδικασίες θα έγινε.... Και χωρίς Μηχανικό να επιβλέπει οπότε θα έριξαν τα "μαστόρια" και κάτι που δεν έπρεπε και έγινε ότι έγινε.... Πέραν αυτού για έκδοση οποιασδήποτε άδειας πρέπει πρώτα απ όλα να μη έχει πολεοδομικές παραβάσεις ..... και φυσικά να έχει την στατική επάρκεια
    1 point
  11. Τους βάζεις κανονικά για να φαίνεται κυρίως το νόμιμο δικαίωμα σύνδεσης
    1 point
  12. Καλέ μου φίλε, το σημαντικότερο πλεονέκτημα των ξεχωριστών δηλώσεων είναι ότι, ο διαχειριστής μηχανικός αυτών θα μπορεί να προσδιορίσει με απόλυτη σαφήνεια, αφενός μεν τους Συντελεστές των Υπερβάσεων (δόμηση, κάλυψη, ύψος), αφετέρου δε την Κατηγορία της κάθε ΟΙ που δηλώνεται. Όλα τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα (που επίσης είναι πολλά) έπονται.... Σημειωτέον δε ότι, δεν υπάρχει απολύτως κανένα μειονέκτημα!!!
    1 point
  13. Σε αυτή την περίπτωσηθα έγραφα το συνολικό εμβαδόν στα σχόλια όπως ακριβώς θα δηλωθεί στον Δήμο και τίποτα στα κουτάκια
    1 point
  14. Υπάρχει το έγγραφο ΔΑΟΚΑ 79956/3213/ 31-12-2019 που συμφωνεί με το έγγραφο ΔΙΠΕΧΩΣΧ 6096/30-8-19 το οποίο λέει: «…Άποψη της υπηρεσίας μας είναι ότι η συγκεκριμένη διάταξη παραπέμπει σε φυσικά συστήματα δόμησης στα οποία συντρέχουν ταυτόχρονα και οι τρεις προαναφερθείσες προϋποθέσεις, δηλαδή πρόκειται για υλικά στην πρωτογενή τους μορφή, τα οποία έχουν υποστεί την απολύτως απαραίτητη επεξεργασία, είναι ανακυκλώσιμα και φυσικά. Σε αυτό το πλαίσιο θεωρούμε ότι τα βιομηχανικά κατασκευασμένα υλικά, τα οποία περιέχουν πρωτογενή υλικά δεν πληρούν και τις τρεις αυτές προϋποθέσεις που θέτει ο νόμος και επομένως τα κτίσματα που πρόκειται να κατασκευαστούν με αυτά δεν μπορούν να κάνουν χρήση της ευνοϊκής ρύθμισης της παρ.6κβ του Αρθ-11 του Ν-4067/12….»
    1 point
  15. Ναι μόλις είδα και εγώ οτι εμφανίστηκαν. Αν δείς αναφέρει "υποβάλλεται τρποποιητική δήλωση στα έτη που αφορούν"
    1 point
  16. Επειδή είναι το ορθότερο. Κατ' εμέ ολόσωστα. Κατ' εμέ ολόσωστα. Ναι. Υ.Γ. Σε καλή μεριά το ...."μπικικίνι"!
    1 point
  17. @the_topo Όλες οι εργασίες που έχουν υποχρεωτική επίβλεψη (π.χ. ικριώματα) απαιτούν και ΣΑΥ-ΦΑΥ
    1 point
  18. Διότι και η "τρύπα" αποτελεί αυθαίρετο "κλειστό", στεγασμένο - δομημένο χώρο (ανεξαρτήτως αν εκεί υφίσταται κλίμακα.... Δεν είναι ορθό να γράψεις ότι, έχεις "α' όροφο 76 τ.μ." αφού είναι 80 τ.μ. και στο ακίνητο δεν υφίσταται ΣΟΙ (για να έχουμε τη σκάλα ως κοινόχρηστο χώρο κ.λπ.). Ο Παύλος έχει δίκιο... Υ.Γ. Συνιστώ ιδιαίτερο προσοχή στην εύρεση, τόσο των συντελεστών των υπερβάσεων, όσο και της κατηγορίας του ακινήτου....
    1 point
  19. Στη φυγή συντελούν διάφοροι παράγοντες, μεταξύ των οποίων η διπλοθεσία, μιας και στερεί εργασία από αυτούς που δεν έχουν την τύχη να βολευτούν στο Δημόσιο. Όλα τα άλλα είναι, απλώς, δικαιολογίες
    1 point
  20. Έχεις κάνει λάθος, για να επισυνάψεις αρχεία στο μηνυμά σου, πάτα τις 3 τελίτσες πάνω δεξιά, διάλεξε επεξεργασία και επισύναψε τα εν λόγω αρχεία στο ποστ σου.
    1 point
  21. Συνάδελφοι επιτρέψτε μου μερικές σκέψεις και από μένα. Η δραστική ουσία γλυφοσάτη περιέχεται τόσο στο γνωστό από το παρελθόν σκεύασμα, όσο και σε άλλα πολλά καθώς η πατέντα της monsanto (σήμερα bayer) έχει λήξει αρκετά χρόνια πριν και έτσι η κάθε εταιρία μπορεί πλέον ελεύθερα να παρασκευάζει ζιζανιοκτόνο με την ίδια δραστική ουσία στην ίδια σύνθεση. Τα σκευάσματα αυτά κυκλοφορούν νόμιμα στην Ε.Ε και στη χώρα μας ο περιορισμός είναι ότι η αγορά τους να γίνεται από κάποιον που έχει πάρει πιστοποιηση ορθολογικής χρήσης φυτοφαρμάκων. Ουσιαστικά είναι ένας αριθμός ερωτήσεων με πολλαπλές απαντήσεις σαν τεστ. Τίποτα το δύσκολο και τίποτα το φοβερό. Όμως, από το τίποτα καλό είναι να υπάρχει διότι μέσω του τεστ αυτού γνωσιακά όλο και κάτι μένει. Στην πράξη βεβαίως ξέρουμε ότι συνήθως τα καταστήματα γεωργικών εφοδίων προμηθεύουν όποιον ζητήσει χωρίς κανένα περιορισμό. Σε ένα ιδανικό κόσμο όπου η φύση θα είχε αφεθεί να κάνει τη δουλειά της και η αλυσίδα δεν θα είχε διαταραχθεί από εμάς στο παραμικρό, προφανώς και δεν θα χρειάζονταν φυτοφάρμακα. Μη θεωρείτε ότι μόνο η γλυφοσάτη υπάρχει. Υπάρχουν πολύ ισχυρά εντομοκτόντα και μυκητοκτόνα τα οποία είναι διασυστημικά και όχι επαφής, (από τα οποία καθαρίζονται με νερό τα φρούτα και τα λαχανικά μας.). Δείτε σε μεγάλες εκτάσεις κάμπων όταν ψεκάζουν το ψεκαστικό νέφος που δημιουργείται. Επίσης, σε ένα ιδανικό κόσμο θα έπρεπε το σύνολο της παραγωγής να γίνεται με βιολογική καλλιέργεια. Στη βιολογική καλλιέργεια υπάρχει σχεδόν μόνο η πρόληψη, η φυτοπροστασία γίνεται με τα γνωστά θεϊκός χαλκός, θειάφι, κλπ, ενω σε επίπεδο θεραπείας σε περίπτωση ασθένειας φυτού και προσβολών, ελάχιστα πράγματα μπορεί να κάνει ο παραγωγός. Δευτερευόντως, αν βγουν αγροτικά προϊόντα στα ράφια και ενώ είναι χωρίς χημικά φυτοφάρμακα, έχουν σχήμα και όψη διαφορετική (πχ με στίγματα, ίσως τρύπες από το σκουλικάκι που βγήκε κλπ) παύουν να είναι εμπορεύσιμα καθώς ο κόσμος έχει συνηθίσει να βλέπει αυτά τα φρούτα με την άριστη όψη πλην όμως "βομβαρδισμένα" με ότι κοκτειλ φυτοφαρμάκων υπάρχει. Η επικρατούσα-συμβιβαστική άποψη είναι η λεγόμενη ορθολογική χρήση φυτοφαρμάκων η οποία προϋποθέτει γνώση από τους αγρότες μας, (φυσικά συνείδηση) αλλά και ελέγχους από τις κρατικές υπηρεσίες στα προϊόντα για υπολειμματική δράση, τήρηση του ελάχιστου χρόνου συγκόμιδής κλπ. Το να αναθεματίσουμε στο πυρ το εξώτερον τα φυτοφάρμακα το ξέρουμε και μπορούμε να το κάνουμε όλοι. Αλλά μετά να προβληματιστούμε, αν θα υπάρξει επισιτιστική κρίση και αν οι τιμές όσων αγαθών θα καταφέρουν να παράξουν, αν έχουν 10 πλάσια τιμή από ότι πριν. Ας δούμε ένα άλλο θέμα. Για την υγεία μας μήπως οι περισσότεροι από εμάς δεν λαμβάνουμε χημικά φάρμακα; Από το θεωρούμενο "αθώο" ντεπόν μέχρι ότι φάρμακο υπάρχει για τις ασθένειες μας. Στα φάρμακα για την υγεία μας υπάρχει σχέση κόστος-όφελος και σωστή δοσολογία. Κατά τη γνώμη μου το ίδιο και στα φυτοφάρμακα θα έπρεπε να υπάρχει και θεωρώ ότι εκεί θα πρέπει οι αρμόδιες υπηρεσίες να εστιάσουν με ταυτόχρονη ενημέρωση αλλά και ελέγχους στα προϊόντα. Οι χειριστές ψεκαστικών θα πρέπει να έχουν γνώση στο να τηρούν τις οδηγίες των γεωπόνων και της ετικέτας και να εφαρμόζουν ορθές πρακτικές, όπως για παράδειγμα να μην ψεκάζουν με άνεμο ή με μεγάλη πίεση και εκπλύνεται περίσσευμα υγρού στο έδαφος, να μην ψεκάζουν με ακατάλληλα πάνω στην ανθοφορία (για να μη θανατώνονται οι μέλισσες), να προσέχουν όταν ρεντίζουν δίπλα σε ποτάμια να μην το ρίχνουν μέσα στο νερό και πολλά ακόμα. Έτσι λοιπόν και τα ζιζανιοκτόνα θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο όπου πραγματικά δεν μπορεί να γίνει αλλιώς και με ορθές πρακτικές προκειμένου να περιορίζονται στο ελάχιστο δυνατόν οι αρνητικές συνέπειες στο περιβάλλον. Μια λάνθασμένη πρακτική την οποία την επισημαίνουν και οι γεωπόνοι τα τελευταία χρόνια είναι να μην γίνεται χρήση ζιζανιοκτόνων στους ελαιώνες των οποίων τα αγριόχορτα μπορούν να καθαριστούν με μηχανικά μέσα και να συντελέσουν με τη σειρά τους-αφημένα στο έδαφος-σε περαιτέρω αύξηση οργανικής ουσίας. Με χαρά βλέπω πλέον αγρότες να εφαρμόζουν αυτή την πρακτική και να μην ψεκάζουν τα χορτάρια του ελαιώνα τους (πόσο μάλλον νωρίς το χειμώνα όπως έκαναν παλιότερα) αλλά είτε να τα φρεζάρουν είτε να τα καταστρέφουν με καταστροφέα. Βεβαίως υπάρχουν και αυτοί (από δική μου άτυπη στατιστική είναι και μεγάλης σχετικά ηλικίας) οι οποίοι ψεκάζουν χωρίς μέτρο και έχουν μετατρέψει τα χωράφια τους σε νταμάρια να μη φυτρώνει χορτάρι. Αυτά τα χωράφια σε μερικά χρόνια θα είναι άχρηστα, ενώ φυσικά και η οικολογική ζημιά δεν είναι αμελητέα. Η προσωπική μου γνώμη έχοντας και ο ίδιος ενασχόληση με τη γη είναι ότι πρέπει με μυαλό γνώση και αγάπη για τη φύση να την ενοχλούμε όσο το δυνατόν λιγότερο. Αν για παράδειγμα έχουμε το κτήμα μας τον κήπο μας κλπ, όπου η παραγωγή μας είναι σε μικρή κλίμακα, εξυπακούεται ότι μπορούμε να εφαρμόσουμε ακόμη και πλήρη βιολογική καλλιέργεια στα δέντρα και τα λαχανικά μας.
    1 point
  22. Καλησπερα συνάδελφε. Σιδεροκέφαλος και συγχαρητήρια για την επιτυχία σου. Δεν γνωρίζω να απαντήσω στο ερώτημα σου περί ασφαλιστικού, αλλα 2-3 πραγματάκια που θεωρώ σημαντικά κ πως πρέπει να προσέξεις: - Χρειάζεται άδεια από υπηρεσιακό συμβούλιο, δεν αρκεί η συναίνεση του προϊσταμένου. Πρέπει επίσης να δηλωθούν ώρες εργασίας, αντικείμενο. Από εδώ και πέρα τα πράγματα είναι σχετικά ρευστά ανάλογα με το υπηρεσιακό, ορισμένα βάζουν πλαφόν ωρών, ενω αλλα είναι πιο άνετα ως προς τα περιθώρια. -Πρέπει να κανείς κανονικά έναρξη ως ελεύθερος επαγγελματίας, όποτε καλύτερα θεωρώ να το αρχίσεις αφού καθοριστεί για τα επόμενα χρόνια η τοποθέτηση σου, εάν αλλάξεις υπηρεσία απαιτείται να ξανά-αιτηθείς άδεια και να τακτοποιήσεις έδρες κλπ. -Μεγάλη, τεράστια προσοχή στα θέματα της κινητικότητας, πριν κανείς οποιαδήποτε κίνηση να μελετήσεις παρά πολύ καλα το νομοθετικό πλαίσιο (ΕΣΚ, ΥΚ, πληθώρα εγκυκλίων και διάσπαρτων νόμων), καθώς και τα οργανογράμματα των φορέων που σε ενδιαφέρουν. Δηλαδή, τόσο ως προς το φορέα όσο και ως προς την ειδικοτητα. Σκέψου πολύ καλα εάν σε συμφέρει να τοποθετηθείς ως μηχανικός, είναι πιθανό να είναι πιο ανεκτικοί ως προς την εξωτερική εργασία εάν παραμείνεις διοικητικός. Να γνωρίζεις ότι από φορείς της αυτοδιοίκησης ως μηχανικός ,άπαξ και πας, ειδικά σε τεχνικές υπηρεσίες, δεν θα σε αφήσουν να φύγεις μετα ποτέ, καθώς απαιτείται σύμφωνη γνώμη αιρετού -που δεν την δίνουν- (γεγονός που σε επηρεάζει έμμεσα ως προς τον στόχο σου της εξωτερικής απασχόλησης), όποτε προσοχή στις δηλώσεις σου! Extra: Αναζήτησε στο diavgeia βάζοντας τα κατάλληλα κριτήρια σχετικές αποφάσεις, ώστε να έχεις έναν «μπούσουλα» προς τα που να κινηθείς!
    1 point
  23. To περίγραμμα του αυθαίρετου ορόφου είναι 80 τμ. Αυτή θα είναι η υπέρβαση δόμησης που θα βάλεις. Μη μπλέξεις με τέτοιους υπολογισμούς. Λογικά θα χρειαστείς και ΜΣΕ (εκτός αν είναι κατηγορία 1 ή2)
    1 point
  24. Μια χαρά καλυμμένος είστε. Αυτό έχω και εγώ.
    1 point
  25. Εννοείται πως δεν υπάρχει επιθετικοτητα από πλευράς σας. Εγώ το παρεξήγησα, έχετε απόλυτο δίκιο, δεν το συζητώ. ΥΓ Για την ιστορία, η αρνητική ψήφος δεν προήλθε από μένα 😂
    1 point
  26. Το ένα στρέμμα μας τελείωσε...
    1 point
  27. Όχι. Εάν πρόκειται για εξώστη· όχι. Εάν πρόκειται για βεράντα· ενδεχομένως. Τα υπόλοιπα, περί αυθαιρέτων, ξέχασέ τα. Σου έγραψα προηγουμένως: τροποποίηση σύστασης οριζοντίων ιδιοκτησιών.
    1 point
  28. Το ζήτημα που θέτεις για το εμβαδό δεν έχει σχέση με την ενδεχόμενη δυνατότητα επέκτασης του διαμερίσματός σου. Θα πρέπει να αλλάξει η επιφάνεια του διαμερίσματος στη σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών. Χρειάζεσαι μηχανικό και συμβολαιογράφο.
    1 point
  29. Αν το στέγαστρό σου δεν μπαίνει στο Δ τότε σίγουρα γίνεται. Αν εισέχεται στο Δ οι απόψεις διίστανται. Άλλοι θεωρούν ότι το στέγαστρο θα πρέπει να έχει πλάτος Δ/4, συνολικά (62εκ στην περίπτωσή σου) άλλοι ότι το πλάτος εντός του Δ μπορει να είναι Δ/4 (δηλαδή το στέγαστρο να εισέρχεται έως Δ/4 ή στην περίπτωση σου να αφήνει απο το όριο 2,5χ3/4 = 1,88μ Εγώ είμαι υπέρ της 2ης ερμηνείας, όμως θα πρέπει να το σιγουρέψεις με την ΥΔΟΜ σου, γιατί μετά δε θα σου διαγράφουν το πρόστιμο. Ως διαδικασία: Πρέπει να αυτοκαταγγελθείς, να γίνει εκθεση αυτοψίας (και διακοπή εργασιών αν εκτελούνται εργασίες), μα βγάλεις ΕΕΔΜΚ νομιμοποίησης, να την καταθέσεις με αίτηση στην ΥΟΔΜ, να αλλάξει το πρόστιμο σε 200€ και να πληρωθεί, να γίνει άρση της διακοπής εργασιών.
    1 point
  30. Στην υπουργική απόφαση για τη διαδικασία συμπλήρωσης της ΗΤΚ δεν γίνεται λόγος για τοπογραφικό, εξαρτημένο ή μη, παρά μόνο για γεωχωρικό εντοπισμό στο υπόβαθρο του κτηματολογίου.
    1 point
  31. Τα DGM θα πατάνε πάνω στα όρια των ΚΑΕΚ και με κοινό όριο αυτό της παραχώρησης. Πρόσεχε όμως. Αυτό ισχύει αν το ΚΑΕΚ σου είναι παραπλήσιο με τα πραγματικά όρια. Αν τα ΚΑΕΚ σου έχουν μεγάλη διαφορά με τα πραγματικά, τότε θα πρέπει να προβείς πρώτα σε διόρθωση και μετά σε εγγραπτέα πράξη.
    1 point
  32. Οι ποσότητες του υπολοίπου ΣΔ στα υπάρχοντα, υπολογίζονται στο νέο ΔΚ (και τεκμηριώνεται αν το υπόλοιπο είναι μεγαλύτερο των 10 τμ) τη στιγμή που γίνεται η προσθήκη ή η νομιμοποίηση των αυθαιρέτων. ΝΟΚ, άρθρο 11 : 6. Στο σ.δ. δεν προσμετρώνται : ... δ. ... Σε περίπτωση προσθήκης σε νομίμως υφιστάμενα κτίρια που έχουν υπόλοιπο τουλάχιστον 10 τμ. καθώς και σε περίπτωση νομιμοποίησης αυθαιρέτων κατασκευών σε υφιστάμενα κτίρια τα οποία δύναται να ενταχθούν στις διατάξεις του παρόντος, το σύνολο των επιφανειών του υπάρχοντος κλιμακοστασίου σύμφωνα με τα προαναφερθέντα μεγέθη και με την προϋπόθεση ότι οι αυθαίρετες κατασκευές έχουν υλοποιηθεί πριν τις 28.07.2011.
    1 point
  33. Μόνο αν βρίσκεσαι σε προ του 1923 οικισμό τοποθετείς το κτίριο όπου θες (αρχικά επιβάλλονταν να το τοποθετήσεις 4.0μ μέσα και αυτό καταργήθηκε με το ΓΟΚ 85-άρθρο 29 αν δεν κάνω λάθος) Σε οικισμό <2000 κατ ισχύει το 2.5μ πιο μέσα για οικόπεδο >500 τμ και όπου θες για οικόπεδο <500 μ2
    1 point
  34. Με την λογική αυτή λοιπόν : Ας καταδικάσουμε τους γιατρούς, που δουλεύουν σε νοσοκομεία και διατηρούν ταυτόχρονα τα ιδιωτικά τους ιατρεία. Ας καταδικάσουμε τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε σχολεία και ταυτόχρονα κάνουν φροντηστήριο σε μαθητές. Ας καταδικάσουμε εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα που δουλεύουν 2 και 3 δουλειές για να τα βγάλουν πέρα. Να τους καταδικάσουμε και αυτούς διότι "πιάνουν" δύο και τρείς θέσεις εργασίας, στερρώντας τες από άλλους. Ή μάλλον, ας μην τους καταδικάσουμε όλους τους παραπάνω και αντι αυτών, να καταδικάσουμε μόνο τους μηχανικούς δ.υ. που είναι και ελ. επ. μαζί. Γιατί πολύ απλά, φαινόμενα σαν αυτά που αναφέρατε συμβαίνουν μόνο σε αυτούς! Δεν συμβαίνουν επ ουδενί σε ιατρούς με φακελάκια, δεν συμβαίνουν επ ουδενί σε εκπαιδευτικούς που αναζητούν μαθητές για τα ιδιαιτερά τους από τα σχολεία παραδίδοντας εσκεμμένα ελειμματικά το μάθημα στην αίθουσα, δεν συμβαίνουν επ ουδενί σε εργαζομένους με 2 και 3 δουλειές, γιατι πολυ απλα, αυτους τους λυπάται κανεις που δεν προλαβαίνουν να έχουν καθόλου προσωπικη ζωη για να τα φερουν βολτα, και συνεπως, επειδη τους λυπόμαστε, δεν ασχολούμαστε με το αν κανουν σωστα την δουλεια τους στον ιδιωτικο τομεα η αν ειναι λαμόγια και κλέφτες με οποιονδήποτε τρόπο. Ασχολουμαστε μονο με τους δ.υ-ελ.επ, που μπαινουν στο δημόσιο με διαγωνισμο και με αναλογια συμμετοχων/θεσεων 1 στους 20, που διαβάζουν στην καλυτερη ενα ετος για να προετοιμαστουν και να δωσουν εξετασεις μια φορα, ενω η συντριπτικη πλειοψηφια να δινει 3 και 4 φορές (και να περναν τα χρόνια) μηπως καποια φορα πετυχουν. Αυτοί φταίνε, γιατι πρεπει κανονικα να ειναι τα μεταμνημονιακα κορόϊδα, που μετα τις περικοπες μισθων και συνταξεων, εαν θελουν θεση στο δημοσιο, θα πρεπει να εχουν λεφτα καθε μηνα μονο για σουβλακι στο παγκακι, καλυπτοντας πρωτα ολες τις υποχρεωσεις με τον πετσοκομμενο μισθο του δημοσιου. Στην Ελλάδα, είμαστε "να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα", "να είναι καλά ο δίπλα, αλλά όχι καλύτερα από εμας", κτλ κτλ. Εχει δε ενδιαφέρον, το γεγονος οτι μας κουνανε το δακτυλο επιδεικτικά και συνταξιουχοι μηχανικοι, άλλων εποχων... "χρυσων" εποχων .... κάποιοι εκ των οποίων συνεβαλαν στο σημερινο χάλι. Αλλα μαλλον όπως τα λετε, φαινεται να μην φταινε καθολου αυτοί...... δεν πρεπει λοιπον να καταδικάσουμε καθόλου όσους από εσάς προώθησαν την διάβρωση του συστήματος με τα φακελάκια και τα λαδωματα στις πολεοδομίες και τις εφορίες, με τις κακοτεχνίες, τις παρανομιες, την αναρχη και άτσαλη δόμηση των τελευταίων δεκαετιών, την φοροδιαφυγή που είναι απο τις μεγαλυτερες στην Ευρωπη και φταιει και αυτη που ειμαστε οπως ειμαστε σημερα... Ξέρετε, υπαρχουν πολλα διοικητικα συστηματα του εξωτερικου, που λειτουργουν αξιοκρατικότερα, ανταποδοτικα για τον πολιτη, που ο δημοσιος μηχανισμος ειναι πυλωνας της οικονομιας. Κοιταξτε στις Σκανδιναβικες χώρες και θα το διαπιστωσετε. Ο δημοσιος τομεας, η δικαιοσυνη, η υγεια και ολες οι κοινωνικες παροχες, πρεπει να στελεχωνονται με επιστημονες επιλεγμενους και καλοπληρωμενους, με αυξημενο ομως ελεγχο των πραξεων και των αποφασεων τους. Υπαρχουν αυτα σε αλλες χωρες, δεν ειναι στην σφαιρα της φαντασιας. Το γιατι συντηρείται μια παραπαίουσα κατασταση ειναι αλλο θεμα και έχει τις δικες του σκοπιμοτητες. Εσεις φαινεται οτι αυτην την παραπαιουσα κατασταση είτε την προτιμάτε ακομα πιο κατω, με υποστελεχωση σε επιστημονες γιατι δεν θα πηγαινει κανενας με μοναδικο μισθο αυτον του δημοσιου να δουλεψει, είτε γιατι εαν συφωνα με την δικη σας λογικη θα πρεπει να αρκουνται σε αυτον, οι μονοι που θα προσφερθουν να αρκεστουν με αυτον τον μισθο ειναι ατομα με χαμηλοτερη μορφωση που στον ιδιωτιό τομεα δεν θα βγαζαν περισσοτερα χρηματα.
    0 points
  35. Διαβάζοντας τα ανωτέρω.. θυμήθηκα την επισκεψη μου σε δημο της επαρχιας προ 2 ετων. έχοντας πάει στην τεχνική υπηρεσία του Δημου για παραλαβη καποιον εγγραφων για δημοσιο εργο εκει απο την επιβλέπουσα του έργου... χτυπάω την πορτα της.... μου λεει περιμένετε λιγάκι εξω από το γραφείο.. κάθομαι στην καρεκλίτσα και περιμένω κι εγω..... μετα απο λιγο σκαει κυριος μπαινει μεσα.....απασχολει την κυρια για λιγο και φεύγει....μετα από λίγο παλι τα ιδια άλλος κυριος.... μετα απο λίγο και πάλι άλλος κύριος μπαινει μεσα..... αφου εχω αρχισει και φουντωνω..... μπαίνω με φορα κι εγώ στο γραφείο της.... της λεω θα περιμενω πολυ ωρα γιατι βλεπω αλλους που σας απασχολουν...... Η θεική απάντηση της υπαλληλου που έλαβα ηταν.... Χίλια συγνωμη για την καθυστερηση.... αλλα ειναι οι τελευταιες μερες για τα έγγραφα του Κτηματολογιου και βοηθω των άντρα μου που είναι Τοπογράφος..... Όλα αυτα με τη "σφραγίδα του" εντός του γραφείου της τεχνικής υπηρεσίας του Δημου εν γνώση του προϊσταμένου της φυσικά που είναι δίπλα της. Τι να λεμε τωρα......
    0 points
  36. Δεν είμαι (συνταξιούχος γαρ) και δεν υπήρξα δ.υ. στην καριέρα μου. Συνάντησα όμως, πολλές περιπτώσεις δ.υ. που, είτε με δική τους υπογραφή (εκμεταλλευόμενοι κάποια παρερμηνεία του νόμου) είτε με υπογραφή κάποιων γελοίων προσκυνημένων ε.ε., έκαναν χρυσές δουλειές εκμεταλλευόμενοι τη θέση τους Και, προφανώς, θεωρώ απαράδεκτο, σε εποχές ισχνών αγελάδων, να επιτρέπεται η άσκηση ελεύθερου επαγγέλματος σε δ.υ.. Αν κάποιος δ.υ. δεν ικανοποιείται με το μισθό του, μπορεί να αναζητήσει υψηλότερες αμοιβές στον ιδιωτικό τομέα (αν έχει τα κότσια). Εκεί θα φανεί πόσα απίδια βάνει ο σάκκος.
    0 points
  37. Ναι, οπωσδήποτε, δεν τίθεται ηθικό θέμα! Καλά τα λέτε! Αφού εξασφαλίσατε μισθό βρέξει χιονίσει, μπορείτε να χτυπάτε και τις τιμές ως ελεύθερος επαγγελματίας, κανένα πρόβλημα! Μπορείτε να χρησιμοποιείτε, ακόμη, την υποδομή της Υπηρεσίας σας, κανένα πρόβλημα! Έχετε την δυνατότητα, ακόμη, να κάνετε εν ώρα εργασίας στο Δημόσιο την δουλειά που έχετε ως Ελ.Επ., κανένα πρόβλημα! Ε, αν τύχει και η θέση στο Δημόσιο σας φέρνει και δουλειές ως Ελ.Επ., κανένα πρόβλημα! Συνεχίστε, καλά το πάτε!
    -1 points
  38. Φυσικά και ΔΕΝ υπάρχει επιθετικότητα. Εσείς, για λόγους που γνωρίζετε, αισθανθήκατε ότι δέχεστε επίθεση. Καλή συνέχεια στην επικοινωνία με την συνείδηση σας.
    -1 points
  39. ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Μιλάει για φυγή νέων επιστημόνων ένας Δ.Υ. που, έχοντας εξασφαλίσει όλα τα πλεονεκτήματα της θέσης, θέλει να κάνει και Ελ.Επ.!!! Παρατήρηση. Όλοι οι Μηχανικοί ανεξάρτητα που εργάζονται, έχουν πλήρη δικαίωμα λόγου και άποψης στο Μichanikos.gr. Διαχωρισμοί τέτοιου είδους δεν είναι επιτρεπτοί στον δημόσιο διάλογο του Φόρουμ. Didonis
    -1 points
  40. ΦΥΣΙΚΑ και είναι κατακριτέοι οι καθηγητές που δουλεύουν στην δημόσια εκπαίδευση και ταυτόχρονα κάνουν ιδιαίτερα!!! Οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα που κάνουν δεύτερη δουλειά ΔΕΝ έχουν εξασφαλίσει την μονιμότητα και όλα τα πλεονεκτήματα του Δ.Υ.!!! Υποτίθεται ότι είστε Μηχανικός, άρα τα επιχειρήματα σας θα έπρεπε να μην είναι παιδαριώδη!!! Δεν συγκρίνουμε, επίσης, ποτέ ανόμοια!!!
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.