Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. jturbo

    jturbo

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      24


  2. Θείος Δίκης

    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      39


  3. Roukat

    Roukat

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.258


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.468


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/04/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Η συζήτηση δεν έχει πλέον καμία σχέση με τον τίτλο. Ή να επανέλθουμε στην αρχική ερώτηση του τίτλου ή να αλλάξει ο τίτλος.
    2 points
  2. Εαν υποστηριζετε οτι ο δ.τ. δεν αποτελει πυλωνα της οικονομιας μιας χωρας, δεν εχετε στοιχειώδεις γνωσεις οικονομικων. Διαβάστε για πολλαπλασιαστές δημοσίων επενδύσεων, ιδιωτικών, καταναλωσης και εξαγωγων και τα ξαναλεμε. Όσο για το outsourcing και το σε τι βαθμο μπορει να γινει αυτο, διαβαστε λιγακι για τις ατελειες/αποτυχιες της ελευθερης αγορας και τον σκοπο του δημοσιου τομεα, και αφηστε στην ακρη τις αναφορες σε ευχολογια.... όσο για την Νορβηγία και τους υδρογονάνθρακες της και την ειρωνία σας, να ψάξτε να μάθετε η διπλανή χώρα, η Φιλανδία, ποσό ενισχυμένη έχει την αποκεντρωμένη δημόσια διοίκηση και τι μισθούς και προνόμια διαθέτει στους υπαλλήλους της. Οι συγχωνευσεις σε ΔΟΥ κτλ εχουν γινει εξαιτιας δυσμενων οικονομικων καταστασεων και οχι φυσικης ροης και εξελιξης. Ποιος σας ειπε οτι η ψηφιοποιηση των υπηρεσιων προς τον πολιτη απαξιωνει τον ρολο του δ.τ? Ποιος σας ειπε επισης οτι αυτη η ψηφιοποιηση και η αναλογη κυβερνοασφαλεια των ψηφιακων συστηματων του δημοσίου που υπηρετεί το κοινωνικό συμφέρον μπορει να εξαρταται απο ιδιωτικες εταιρίες? Μαλλον εσεις δεν γνωριζετε στοιχειωδη πραγματα του σημερα και εχετε παρεξηγησει καποια πραγματα...
    2 points
  3. Προκειμένου να στηρίξεις τη θέση σου, χρησιμοποιείς έωλα επιχειρήματα στερούμενα πάσης ηθικής και για να το ξεκαθαρίσουμε Είναι εντελώς ανήθικο ο δ.υ. να ψαρεύει ιδιωτική πελατεία μέσω της εργασίας του. Άσε που αποτελεί έμμεσο εκβιασμό και καταστρατήγηση των κανόνων του υγιούς ανταγωνισμού. Αν έχει τα κότσια και τις ικανότητες, να ανταγωνιστεί, επί ίσοις όροις, τους υπόλοιπους ε.ε. στα "μαρμαρένια αλώνια" της ζωής. Αλλιώς, ας πάψει να το παίζει τιμητής των πάντων. Η επίκληση της ανεπάρκειας του μισθού στο Δημόσιο, ώστε να δικαιολογηθεί η (στο ίδιο πεδίο) παράλληλη ενασχόληση στον ιδιωτ. τομέα, είναι μια νεολελληνική κουτοπονηριά. Με το να επιλέξεις το Δημόσιο, σημαίνει ότι γνωρίζεις και αποδέχεσαι τους όρους λειτουργίας του. Το, εκ των υστέρων, επιχείρημα του ανεπαρκούς μισθού δεν πείθει. Άρα, εκ των προτέρων είχες αποφασίσει για το πώς θα κινηθείς. Για να το κάνω ξεκάθαρο: Προφανώς το κόστος διαβίωσης, ειδικά για τους νέους, είναι δυσβάστακτο. Αντί όμως να κρύβουμε τα κεφάλια στην άμμο, δεν θα ήταν καλύτερο να αγωνιζόμαστε για τη βελτίωση των συνθηκών? Αντί να διαιωνίζουμε μια νοσηρή κατάσταση, δεν θα ήταν προτιμότερο να την εξαλείψουμε? Δεν θα είχα καμιά αντίρρηση για εργασία ενός δ.υ. και στον ιδιιωτ. τομέα (προκειμένου να ενισχύσει το χαμηλό εισόδημά του), με τις εξής όμως προϋποθέσεις 1. Η παράλληλη ενασχόληση να μην έχει καμία σχέση (ή εξάρτηση) με τη θέση στο δημόσιο 2. Δεν στερεί θέσεις εργασίας από μονοθεσίτες 3. Λειτουργεί στο πλαίσιο του υγιούς ανταγωνισμού Σε κάθε άλλη περίπτωση, η παράλληλη απασχόληση είναι ανήθικη και καταδικαστέα Αυτά, και τέλος από μένα
    2 points
  4. @DionysisP Στην υπουργική απόφαση, για την υποβολή δηλώσεων και τον προσδιορισμό του φόρου από τη διαβίβαση δεδομένων στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA, προβλέπεται διαδικασία διόρθωσης των προσυμπληρωμένων ποσών της περιοδικής δήλωσης. Επιτρέπεται η διαβίβαση δεδομένων για την ορθή υποβολή δήλωσης ΦΠΑ χωρίς τον περιορισμό της ανεκτής απόκλισης, ακόμα και για όσους δεν έχουν δικαίωμα χρήσης της ειδικής φόρμας καταχώρησης, στην περίπτωση αντικειμενικής δυσκολίας διαβίβασης που δεν οφείλεται στην υπόχρεη οντότητα. Για τα έξοδα, η διαβίβαση γίνεται ως εξής: Τύπος παραστατικού: «14.30 - Παραστατικά Οντότητας ως Αναγράφονται από την ίδια (Δυναμικό)». Στα σχόλια γράφουμε «Δυσχέρεια Συσχέτισης». Στη «Σειρά» συμπεριλαμβάνουμε υποχρεωτικά την ένδειξη: «παρ. 2 αρ. 15Α ΚΦΔ». Για τον χαρακτηρισμό χρησιμοποιούμε την κατηγορία «2.95 Λοιπά Πληροφοριακά Στοιχεία Εξόδων», ώστε να μην συνυπολογιστεί η καθαρή αξία στα έξοδα του έτους. Είδος: «Χωρίς τύπο Ε3». Στον χαρακτηρισμό ΦΠΑ επιλέγουμε τον κωδικό που θέλουμε να συμπεριληφθεί το έξοδο. Για αγαθό του άρθρου 39α: «Λοιπές πράξεις λήπτη (κωδ. 366-Φ2)».
    2 points
  5. Δεν μπορούμε να ερμηνεύουμε τους χρησμούς που έχουν γράψει. Πως κρίνεται το αν είναι εφικτό ή δεν είναι όταν έχεις στη διάθεσή σου όλες τις οικοδομικές άδειες και τα εγκεκριμένα τους σχέδια (αφού με βάση αυτά ήλεγξες το ακίνητο και εντόπισες-ρύθμισες τις αυθαιρεσίες); Πρακτικά τώρα, το να έχεις όπως σου γράφω το ιστορικό των επιφανειών που αφορούν την ιδιοκτησία στην καταχώρηση και να καταλήξεις στην επιφάνεια του διαμερίσματος, αποτελεί και ένα εργαλείο ελέγχου για εσένα για το αν δηλαδή έχεις μελετήσει σωστά τις νόμιμες επιφάνειες βάσει Ο.Α και τις τακτοποιηθείσες. Σε πάρα πολλές περιπτώσεις ΗΤΚ έχω διαπιστώσει ότι πολλοί συνάδελφοι δεν μπορούν να ταυτίσουν τις επιφάνειες μεταξύ πράξεων, τίτλων και τελικής καταγραφής ΗΤΚ γιατί δεν έκαναν το παραπάνω. Φτάνει λοιπόν η ώρα που ο ιδιοκτήτης αιτείται δάνειο για το διαμέρισμα και επειδή η τεχνική υπηρεσία της τράπεζας δεν θα βγάζει άκρη (μη διαβάζοντας την ανάλυση των επιφανειών ή διαπιστώνοντας την ανωτέρω ανακολουθία) θα απαιτήσει από τον ιδιοκτήτη διόρθωση προκειμένου να ταυτίζονται τα πάντα, οπότε αυτός θα πετάξει σε μας πίσω την υπόθεση καθώς όπως ξέρεις ο ιδιοκτήτης ούτε ξέρει από αυτά και ούτε θέλει να μάθει και το μόνο που τον ενδιαφέρει (και λογικό είναι) να κάνει μόνο τη δουλειά του.
    1 point
  6. @Pavlos33 διάβασα τώρα στο ΦΕΚ 334 Β'/2021, στο άρθρο 2, περ.β στο ζζ ότι βάζεις όλες τις άδειες ΑΛΛΆ στο ηη λέει: καταγράφονται τα μεγέθη της πιο πρόσφατης πράξης! συνεχίζει και λέει...εφόσον είναι εφικτό, αποτυπώνονται και τα μεγέθη των προγενέστερων πράξεων για σαφέστερη καταγραφή της πορείας...εμένα δεν είναι εφικτό οπότε κομπλέ!
    1 point
  7. Καλημέρα! Έχω ένα διώροφο κτίριο με οριζόντιες ιδιοκτησίες στο οποίο έχουν εκδοθεί δυο οικοδομ. άδειες. 1 1η ήταν αδεια ισογείου και η 2η ήταν νομιμοποίηση επιπλέον δόμησης ισογείου, νομιμοποίηση υπογείου και προσθήκη Α΄ορόφου. Εγώ ρύθμισα με 4495 διαμερισμάτωση σε ισόγειο και α όροφο (κάθε όροφος έχει 2 οριζόντιες σύμφωνα με άδεια και σύσταση, όμω ανταλλάσσουν κάποια τετραγωνικά μεταξύ τους και με τον κοινόχρηστο). ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: όταν κάνω ΗΤΚ για μία οριζόντια, ανεξάρτητα αν είναι στο υπόγειο ή στο ισόγειο ή στον όροφο, βάζω στις ΠΡΑΞΕΙΣ , εκτός της δήλωσης του 4495 και όλες τις οικοδομικές άδειες, σωστά? όχι μόνο την πιο πρόσφατη ε? όταν κάνω ΗΤΚ για το ΙΣ-1, πρέπει να γράψω στις επιφάνειες τι εμβαδόν αντιστοιχούσε την 1η άδεια και τι στη 2η? γιατί δεν προκύπτει άμεσα το αρχικό εμβαδόν και τι νομιμοποιήθηκε με τη 2η άδεια για το διαμέρισμα...μπορώ να μην αναφέρω την 1η άδεια στις επιφάνειες? Να γράψω δηλ ότι 65τμ ήταν στην 2η άδεια, και -2τμ με τη δήλωση του 4495, έχω 63τμ?
    1 point
  8. τώρα εκτός από delusional αρχίσαν και τα ευχολόγια, αχ γιατί δεν είμαστε Νορβηγία που έχει τεράστια αποθέματα υδρογονανθράκων, αχ γιατί δεν είμαστε Κουβέιτ αχ γιατί δεν είμαι εγώ ο Πλανητάρχης Ο Δημόσιος Τομέας σε καμία πλούσια χώρα δεν είναι ο πυλώνας της Οικονομίας, η ιδιωτική πρωτοβουλία είναι η πραγματική οικονομία. Ο Δημόσιος Τομέας θα πρέπει να είναι πλήρως μηχανογραφημένος και να απασχολεί όσο το δυνατόν λιγότερους υπαλλήλους, δεν χρειάζεται να έχουν και μεγάλη επιστημονική κατάρτιση, πχ γιατί κάποιος που δουλεύει στην Εφορία θα πρέπει να έχει Master ή Διδακτορικό; και το Πτυχίο Ανώτερης Σχολής, ΤΕΙ ακόμα και το απολυτήριο Λυκείου είναι αρκετά. Σε Ιδιωτικές Εταιρίες υπάρχουν προϊστάμενοι Λογιστηρίων με πτυχίο ΤΕΙ και είναι ικανότατοι, "πιάνουν πουλιά στον αέρα". Τους ΔΥ όμως θα πρέπει να τους εκπαιδεύουν σχετικά με τις διαδικασίες της θέσης που θα αναλάβουν. Έχω την εντύπωση ότι έχετε στο μυαλό σας τον Δημόσιο Τομέα της δεκαετίας του 80, 90, 2000, τα πράγματα έχουν αλλάξει πάρα πολύ. Κατ' αρχήν δείτε πόσες ΔΟΥ έχουν συγχωνευθεί. Σχεδόν όλες οι διαδικασίες γίνονται πλέον ηλεκτρονικά. Οι υποθέσεις διεκπεραιώνονται πολύ πιο γρήγορα χωρίς να χρειάζεται ο πολίτης να έρθει σε φυσική επαφή με κάποιον ΔΥ. Αν πάτε σε μια ΔΟΥ θα δείτε άδεια δωμάτια και ελάχιστους υπαλλήλους γιατί οι περισσότερες διαδικασίες έχουν μεταφερθεί κεντρικά. Κάποτε ένας ΔΥ έπαιρνε επίδομα όταν είχε Μεταπτυχιακό τίτλο, τώρα θα πάρει επίδομα μόνο όταν η θέση που έχει απαιτεί μεταπτυχιακό τίτλο. Βασικά το δημόσιο μπορεί να λειτουργήσει τέλεια με εξωτερικούς συμβούλους και outsourcing αυτό εξ' άλλου γίνεται αρκετά χρόνια τώρα και θα επεκταθεί ακόμη περισσότερο.
    1 point
  9. Πάντως εδώ να σημειώσουμε ότι η βεβαίωση αρίθμησης του Δήμου (εφόσον έχει λειτουργούν κτηματολόγιο η περιοχή) υπερισχύει όλων των ανωτέρω! Φυσικά και αρκεί αυτή για τη σωστή αρίθμηση
    1 point
  10. Καλησπέρα. Η δουλειά της ΔΑΟΚ είναι να πρωτίστως να εγκρίνει την αναγκαιότητα κατασκευής της αποθήκης για λόγους φύλαξης αγροτικών εφοδίων, εργαλείων, φυτοφαρμάκων σε καλλιεργήσιμη έκταση. Δευτερευόντως καθορίζει προδιαγραφές κατασκευής, οι οποίες όπου υπάρχουν ρητώς αναφέρονται στον σχετικό νόμο και στόχο έχουν στο να καλύψουν τις απαιτήσεις για ασφαλή μεταφορά, φορτοεκφόρτωση γεωργικών εφοδίων και φύλαξη φυτοφαρμάκων. Ανέσυρα από το αρχείο μου το συνημμένο. Δες αν μπορείς να βγάλεις άκρη. Αναφέρεται ότι ειδικά για τη στέγη δεν υφίσταται καμία απαίτηση μορφολογίας της (δηλαδή μπορείς να την κάνεις δίρριχτη, τετράριχτη, μονόριχτη κλπ). Σου επισυνάπτω και παλιό έντυπο (ενδεχομένως να έχει αντικατασταθεί). Από το άρθρο 29 ν. 4495 υπάρχει η υποχρέωση ΕΕΔΜΚ χωρίς καθορισμό υποχρέωσης για τετράριχτη στέγη. κγ) κατασκευή μιας και μόνο λιθόκτιστης αποθήκης ανά καλλιεργούμενο αγρόκτημα, σύμφωνα με την παρ.4 του άρθρου 6 του από 24.5.1985 π.δ, με επιφάνεια μέχρι δεκαπέντε (15) τετραγωνικά μέτρα και συνολικό ύψος με τη στέγη έως και τρία (3,00) μέτρα, εφόσον δεν γίνεται χρήση οπλισμένου σκυροδέματος στην οροφή της και κατασκευάζεται ανεξάρτητα από τυχόν υπάρχουσα κύρια οικοδομή, ύστερα από έγκριση της αρμόδιας Διεύθυνσης Γεωργίας, με την επιφύλαξη των όσων ορίζονται στην πιο πάνω διάταξη του από 24.5.1985 π.δ., προδιαγραφές γεωργικών αποθηκών306802_24.8.2006.pdf 5159_aok19b.doc
    1 point
  11. Στο άρθρο 3 της Υπουργ. Απόφασης ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174 (ΦΕΚ 1843Β/13-5-2020) παράγραφος "ζ" (Γενικά δικαιολογητικά) αναφέρει: Κατάθεση Σχεδίου και Φακέλου Ασφάλειας και Υγείας του έργου, με ορισμό του υπεύθυνου συντονιστή σύμφωνα με τα οριζόμενα στο π.δ. 305/1996 (Α΄ 212), όπου απαιτείται. (Το σύστημα πάντα το βγάζει σαν πεδίο, όμως μπορείς να ανεβάσεις αιτιολόγηση γιατί δεν απαιτείται) Ξεψαχνίζοντας το Άρθρο 4 της ίδιας ΥΑ, υποβάλλεται στο πληροφοριακό σύστημα «Δήλωση ανάθεσης και ανάληψης της ευθύνης από μηχανικό για την επίβλεψη του έργου» μόνο στις περιπτώσεις θ, ιβ, κ και λ του άρθρου 29 του ν. 4495/2017 όπου: θ) τοποθέτηση ικριωμάτων ιβ) εργασίες εξωτερικών χρωματισμών ή αντικατάσταση κιγκλιδωμάτων ή επισκευή επιχρισμάτων ή επισκευή όψεων με χρήση ικριωμάτων κ) συντήρηση και επισκευή στεγών με χρήση ικριωμάτων λ) εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης Οπότε συνάδερφε @the_topo απαιτείται ΣΑΥ - ΦΑΥ και επίβλεψη σε εγκατάσταση αντλίας θερμότητας
    1 point
  12. Αρα εχεις αδεια και συσταση να συμφωνουν μεν αλλα στην πραγματικοτητα να εχεις και περιπτωση επεκτασης μιας ΟΙ σε ομορη Πας με το 98 /9Α, που απαιτει την συμφωνη γνωμη του ομορου. Αλλά, εαν δεν συμφωνει ο ομορος, περιμενεις να διαβασουν στο υπουργειο την -σωστη -προταση της ΠΟΜΙΔΑ να μην απαιτειται συναινεση του ομορου. υγ θα μπορουσαν να ορισουν οτι για ποσοστο διαφορας 3% ή 4% δεν απαιτειται τακτοποιηση αλλά χανεται ο εισπρακτικος σκοπός του νομου....
    1 point
  13. Διαβάζοντας τα ανωτέρω.. θυμήθηκα την επισκεψη μου σε δημο της επαρχιας προ 2 ετων. έχοντας πάει στην τεχνική υπηρεσία του Δημου για παραλαβη καποιον εγγραφων για δημοσιο εργο εκει απο την επιβλέπουσα του έργου... χτυπάω την πορτα της.... μου λεει περιμένετε λιγάκι εξω από το γραφείο.. κάθομαι στην καρεκλίτσα και περιμένω κι εγω..... μετα απο λιγο σκαει κυριος μπαινει μεσα.....απασχολει την κυρια για λιγο και φεύγει....μετα από λίγο παλι τα ιδια άλλος κυριος.... μετα απο λίγο και πάλι άλλος κύριος μπαινει μεσα..... αφου εχω αρχισει και φουντωνω..... μπαίνω με φορα κι εγώ στο γραφείο της.... της λεω θα περιμενω πολυ ωρα γιατι βλεπω αλλους που σας απασχολουν...... Η θεική απάντηση της υπαλληλου που έλαβα ηταν.... Χίλια συγνωμη για την καθυστερηση.... αλλα ειναι οι τελευταιες μερες για τα έγγραφα του Κτηματολογιου και βοηθω των άντρα μου που είναι Τοπογράφος..... Όλα αυτα με τη "σφραγίδα του" εντός του γραφείου της τεχνικής υπηρεσίας του Δημου εν γνώση του προϊσταμένου της φυσικά που είναι δίπλα της. Τι να λεμε τωρα......
    1 point
  14. της τελευταίας ενημέρωσης ή αναθεώρησης. Αυτά είναι τα εν ισχύ.
    1 point
  15. Αμα είσαι συνδικαλιστής που αναπολείς την προ του 1990 εποχή, αν δεν ζεις σε αυτή ακόμα και που βέβαια ο μισθός πέφτει κάθε μήνα, παίζει να έχεις και συγγραφική έμπνευση.. Κατά τα άλλα ανησυχούν για τα παλιά κτίρια που θα γκρεμιστούν για να γίνουν πολυκατοικίες. Για το γεγονός ότι οι κάτοικοι τους δεν αντέχουν να πληρώνουν ΕΝΦΙΑ για αυτά, ούτε για το αδόμητο υπόλοιπο του οικοπέδου, ενώ ενεργειακά πληρώνουν όσο μία πολυκατοικία για να ζεσταθούν, για το ότι δεν έχουν χώρο στάθμευσης, ενώ μας ζητάνε να πάμε στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που θα φορτίζουμε με μπαλαντέζες 50 μ. και αν φτάνουν, για όλα αυτά οι εμπνευσμένοι συγγραφείς θυμούνται τις παλιές καλές εποχές και δεν τους νοιάζει... Για το γεγονός ότι συνεχίζεται το πρόβλημα με το ΣΑ κεντρικού τομέα, δεν ασχολείται ιδιαίτερα ο συγγραφέας και το παρεάκι του... Αν θυμάμαι καλά πριν λίγες μέρες είχε μία διαφορετική άποψη για το επίμαχο θέμα. Α και κάτι τελευταίο, το ότι αποκαλούν θεσμικά κατοχυρωμένη πολεοδομική νομοθεσία, τα διατάγματα που άλλαζαν κάθε τρείς και λίγο, ανάλογα με τις πολιτικές προσβάσεις και τις θεωρούν τις επόμενες εντολές που ξεκινάνε από τον αριθμό 11, μετά τις 10 του Σινά, νομοθεσίες που έπαιζαν με τα νούμερα, βάλε 2 εδώ, βάλε 3 εκεί, βάλε 4 παραπέρα, α όχι θα τους ρίξουμε θα βάλουμε 1, νούμερα σαν να τα είχε γράψει ο Σεφερλής για το Δελφινάριο. Αλλά και το άλλο, οι εφαρμοζόμενοι Σ.Δ. δεν μπορούν να αυξηθούν πέραν των αναφερομένων στα ρυμοτομικά σχέδια και να υπερβούν τους ορισμένους από τα εγκεκριμένα ΓΠΣ και ΣΧΟΟΑΠ Μέσους Συντελεστές Δόμησης, είδαμε στο πιο πάνω σχόλιο μου πόσο δίκαια το έφτιαξαν στο Χαλάνδρι, που χτύπησαν τα μικρά οικόπεδα και χάιδεψαν ελαφρά τα μεγάλα και γαργάλισαν με φτερό τα μεγαλύτερα, γιατί σκίζονται για την λαϊκή κατοικία και άλλα φαιδρά και παρωχημένα. Είμαστε και στον 38ο παράλληλο και από μυαλό πάμε όλο και βορειότερα και αντιδιαμετρικά...
    1 point
  16. @DionysisP Συμπληρώνεις σωστά τις εκροές, γιατί επιτρέπεται —χωρίς περιορισμό— η υποβολή εσόδων με τη δήλωση ΦΠΑ που υπερβαίνουν αυτά που έχουν διαβιβαστεί στην πλατφόρμα myDATA. Για το σκέλος των εξόδων· όταν ο εκδότης έχει δηλώσει εξαίρεση άρθρου 39α, ο λήπτης μπορεί να χαρακτηρίσει με ΦΠΑ και έτσι συμπληρώνεται σωστά ο πίνακας εισροών.
    1 point
  17. Δεν ξέρω άν το διαβάσεις πάντως οφείλω να στο επισημάνω επειδή αφορά συνήθη περανόηση των νομικών. Η νομιμότητα, από πολεοδομική άποψη, μιάς κατασκευής δεν έχει να κάνει με τις περιγραφές και τα σχέδια στις συστάσεις οριζόντιας ιδιοκτησίας, αλλά αποκλειστικά με τα σχέδια και τα έγγραφα της πολεοδομίας. Ειδικά στα παλαιά κτίρια είναι τελείως διαφορετικά τα μέν με τα δέ. Μου έχει τύχει πενταόροφη οικοδομή με πλήρη σχέδια στην σύσταση ιδιοκτησίας, η οικοδομή όμως είχε ανεγερθεί μόνο με άδεια για ανέγερση ισογείου. Η υποχρέωση προσάρτησης των σχεδίων της άδειας δόμησης στις δικαιοπραξίες έγινε υποχρεωτική τώρα με τον Ν 4178/2013 !!!! Αν σκοπεύεις λοιπόν να τα πουλήσεις, πρίν ασχοληθείς με το ρολόι, ψάξε την νομιμότητα της διαμερισμάτωσης. Εκεί θα κολλήσει ο μηχανικός.
    1 point
  18. Παραθέτω απόσπασμα προηγούμενης απάντησης προς εξήγηση: «Ξέρετε, υπαρχουν πολλα διοικητικα συστηματα του εξωτερικου, που λειτουργουν αξιοκρατικότερα, ανταποδοτικα για τον πολιτη, που ο δημοσιος μηχανισμος ειναι πυλωνας της οικονομιας. Κοιταξτε στις Σκανδιναβικες χώρες και θα το διαπιστωσετε. Ο δημοσιος τομεας, η δικαιοσυνη, η υγεια και ολες οι κοινωνικες παροχες, πρεπει να στελεχωνονται με επιστημονες επιλεγμενους και καλοπληρωμενους, με αυξημενο ομως ελεγχο των πραξεων και των αποφασεων τους. Υπαρχουν αυτα σε αλλες χωρες, δεν ειναι στην σφαιρα της φαντασιας. Το γιατι συντηρείται μια παραπαίουσα κατασταση ειναι αλλο θεμα και έχει τις δικες του σκοπιμοτητες. Εσεις φαινεται οτι αυτην την παραπαιουσα κατασταση είτε την προτιμάτε ακομα πιο κατω, με υποστελεχωση σε επιστημονες γιατι δεν θα πηγαινει κανενας με μοναδικο μισθο αυτον του δημοσιου να δουλεψει, είτε γιατι εαν συφωνα με την δικη σας λογικη θα πρεπει να αρκουνται σε αυτον, οι μονοι που θα προσφερθουν να αρκεστουν με αυτον τον μισθο ειναι ατομα με χαμηλοτερη μορφωση που στον ιδιωτιό τομεα δεν θα βγαζαν περισσοτερα χρηματα.»
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.