Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Enigmatic

    Enigmatic

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      43


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.616


  3. tettris

    tettris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.087


  4. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      8.730


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/05/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.876 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  2. Η απορρέουσα υποχρέωση δεν είναι η ηλεκτρονική τιμολόγηση μόνο, αλλά η ηλεκτρονική τιμολόγηση για συμβάσεις Δημοσίου. Απαντώντας στην απορία του συναδέλφου alej: μέσω του timologio της ΑΑΔΕ εκδίδονται ψηφιακά παραστατικά, όμως η εφαρμογή δεν πληροί τις απαιτήσεις της ΚΥΑ. Ακροθιγώς αναφέρω ότι η έκδοση ψηφιακών παραστατικών για συναλλαγές του ιδιωτικού τομέα ακολουθεί διαφορετικό πρότυπο από την ηλεκτρονική τιμολόγηση προς το Δημόσιο. Στη λίστα που παρέθεσε ο αγαπητός μας Διαχειριστής περιλαμβάνονται οι πάροχοι ηλεκτρονικής τιμολόγησης για τον ιδιωτικό τομέα, και όχι για τις συμβάσεις Δημοσίου. Η λίστα των παρόχων για τις συναλλαγές με το Δημόσιο είναι αυτή που παραπέμπει ο σύνδεσμος στην εναρκτήρια δημοσίευση του θέματος. Επομένως, Αλέξη, είναι απαραίτητο να απευθυνθείς σε μία εκ των εταιρειών–παρόχων, εκτός εάν η σύμβασή σου εμπίπτει σε κάποια από τις εξαιρούμενες κατηγορίες που αναφέρονται στο άρθρο 2 της ΚΥΑ. Πρόσεξε ότι όταν έχεις πάροχο, η έκδοση και διαβίβαση όλων των παραστατικών συναλλαγών χονδρικής, δηλαδή των τιμολογίων προς επιχειρήσεις ή επαγγελματίες, γίνεται υποχρεωτικά μέσω αυτού.
    2 points
  3. Ναι ακριβως αυτο συμφωνα με το νεο Ν5106 αρθρο 99 που λεει και ο @varsos
    1 point
  4. Καλησπέρα, Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει νεότερη ενημέρωση σχετικά με το θέμα; Για άνω των 30 θέσεων ακόμα κι αν αφορά ιδιωτική χρήση (π.χ. γραφεία) ισχύουν οι προδιαγραφές σταθμού αυτοκινήτων;
    1 point
  5. Καλησπέρα. Θεωρώ και πάλι δεδομένο ότι έχεις λάβει το στέλεχος από την ΥΔΟΜ και όχι από τον ιδιοκτήτη για να είσαι σίγουρος για όλες τις τυχόν αναθεωρήσεις που έχουν γίνει. Να ελέγξεις εάν η άδεια έχει κλείσει μόνο για τον πρώτο όροφο (δες την σφραγίδα για το ρεύμα που αναφέρεται στον ρευματοδοτούμενο χώρο). Ενδέχεται η άδεια να είχε λάβει επ΄αόριστο παράταση μέχρι αποπερατώσεως. Επιπλέον, διευκρίνισε για την πληρότητα της υπόθεσης, εάν η στέγη είναι υποχρεωτική από τους ειδικούς όρους δόμησης.
    1 point
  6. Δεν δίνουμε συμβουλές για παράνομες πράξεις. Και ενημερωτικά σε δημόσιους χώρους η αναγραφή παρανομίας μπορεί πανεύκολα από τις αρμόδιες αρχές μέσω της IP που έχει καταγραφεί να σας βρει (με τον πάροχο σας Tellas) και να έχετε τις συνέπειες του νόμου. Επίσης ενημερωτικά ο δορυφόρος περνάει κάθε μέρα και σαρώνει όλη την ελλάδα και θα το καταγράψει. Άρα όταν αποφασίσουν να βρουν και τα νέα παράνομα θα έχεις πρόστιμο που πιθανά θα ξεπερνά και όλο το κόστος κατασκευής που θα κάνεις. Το θέμα κλειδώνει.
    1 point
  7. Θεωρώ πως το φούσκωμα οφείλεται σε διόγκωση του περλιτοδέματος λόγω υγρασίας. Οπότε η θεραπεία είναι πιο επίπονη. Απαιτείται πλήρης αποξήλωση του υποστρώματος μέχρι την πλάκα ο.σ., έλεγχος για πιθανή διαρροή από σωληνώσεις στο δάπεδο, γέμισμα με ελαφροσκυρόδεμα, τσιμεντοκονία για αλφάδιασμα και επικόλληση των πλακιδίων.
    1 point
  8. Όλες αυτές οι πολύ ισορροπημένες σκέψεις αφορούν τη Γεωργική Παραγωγή. Η ένσταση μας στη χρήση αγροχημικών αφορά τη Συντήρηση Πρασίνου. Και για έναν επιπλέον λόγο: την ανάπτυξη ανθεκτικότητας στα φάρμακα, τα οποία θα είναι αργότερα ανεπαρκή και για τη χρήση στην παραγωγή. Οι περιορισμοί δεν σταματούν στα χημικά όμως! Σε κάποιους δήμους (πχ Κηφησιάς) ακόμα και τα μηχανήματα πρέπει να είναι μπαταρίας (όχι βενζινοκίνητα) για να μη ρυπαίνουν και κυρίως να μην ηχορρυπαίνουν.
    1 point
  9. Για το instant απο την CSS είχα πάρει πολλά χρόνια πριν οδηγίες για το πως μοντελοποιούνται οι γερανογέφυρες. γερανογέφυρες.pdf Και εγώ έκδοση 15ετίας δουλεύω σε παλίο pc με xp. Φορτία με το χέρι. Δεν ξέρω αν σήμερα έχουν υλοποιήσει αυτοματισμούς, όμως επειδή είναι αρκετά οικονομικό το πρόγραμμα, ίσως να το αναβαθμίσω. Πάντως το autosteel της ίδιας εταιρίας που είχα αγοράσει για ευκολία σε "απλές" αποθήκες, δε με ενθουσίασε. Το αρχαίο metal της civiltech έβγαζε πιο αξιοπρεπή σχέδια και είχε ευκολότερη εποπτεία στα αποτελέσματα.
    1 point
  10. Αυτό δεν το καταλαβαίνω. Δηλ αν έχουμε μια θεωρητική (πλην λογική απορία) θεωρείται ότι καταχρόμαστε το φόρουμ; Ή αν προκαταβολικά λόγω έλλειψης εμπειρίας θέλουμε να ξέρουμε τι θα αναζητήσουμε και τι θα μελετήσουμε...
    1 point
  11. Αν εννοείς ότι η πλάκα οροφής του υπογείου βρίσκεται στη στάθμη μηδέν και το ύψος του υπογείου εκτείνεται προς το μείον, τότε από την εγκύκλιο 2 για την παρ. 2 του άρθρου 100: Επίσης από το παράρτημα Α για τον συντελεστή 6:
    1 point
  12. Προς ενημέρωση όλων των συμμετεχόντων στην συζήτηση παραθέτω την απάντηση σε σχετική ερώτηση του γραφείου ΝΟΚ του ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας : ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΠΑΤΑΡΙΟΥ ΣΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΚΤΙΡΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΑΝΤΛΉΣΕΙ ΤΗ ΔΟΜΗΣΗ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ Η ΔΟΜΗΣΗ, ΠΑΤΑΡΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΣΘΗΚΗΣ (10 τ.μ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΗΚΗΣ, με τις προϋποθέσεις της παραγράφου 28, του άρθρου 2 και της παραγράφου 6 ιδ, του άρθρου 11 του 4067/2012(ΝΟΚ) Η ΕΝΤΟΣ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΥ ΕΦΟΣΟΝ ΜΕΤΡΉΣΕΙ ΣΤΗ ΔΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ Η ΔΟΜΗΣΗ ΑΥΤΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ.
    1 point
  13. Καλημέρα στη κοινότητα. Στο ΦΕΚ 167Δ/1993 διαβάζω: "Χώροι στάθμευσης με περισσότερες των τριάντα (30) θέσεων ή με σύστημα μηχανικών μέσων ανεξαρτήτως αριθμού θέσεων υπάγονται στις διατάξεις του π.δ/τος 455/76" Ο νόμος αυτός αφορά σταθμούς αυτοκινήτων και έχει παραμείνει ο ίδιος (στη καθαρεύουσα), αλλά με τροποποιήσεις από τον Ν.4710/20, τον Ν.4599/19 και τον Ν.4313/14. Αρα αν βγάζω πάνω από 30 θέσεις αυτοκινήτων πρέπει να αυτές οι ΘΣΑ να έχουν τις προδιαγραφές σταθμού αυτοκινήτων;
    1 point
  14. Κατ' εμέ όχι δεν εκδίδεται πιστοποιητικό ΗΤΑ με ενυπάρχουσες αυθαιρεσίες Κατηγορίας 3.
    1 point
  15. -χάραξη εκσκαφής από τοπογράφο (δεν πειράζουν τα ευρώ να ζήσει και κανένας άλλος) -εκσκαφή(βάθος,υπερεκσκαφή από 70εκ και πάνω για να χωρά ο μάστορας στο ξεκαλούπωμα) -κλίση πρανών (προσοχή-και στην εποχή και στο έδαφος) -διαχείριση υλικών εκσκαφής (πού θα τα πάς , κόστος, ή αποθήκευση για χρήση μετά κτλ) -σημαντικό! σωστό ταμπάνιασμα της εκσκαφής με χωροβάτη μόνος σου πάνω από το bobcat(σημαντικό γιατί δεν χάνεις grossbeton και χίλια δυό άλλα, γκρίνιες από σιδεράδες κτλ) -σκυροδέτηση beton καθαριότητας (καλύτερα όλο το σκάμμα, για λόγους καθαριότητας σιδ.οπλισμού,κανένας δεν καθαρίζει τη λάσπη πρίν τη σκυροδέτηση.επίσης χαράζεις πιο άνετα) -χάραξη οικοδομής εντός σκάμματος (τοπογράφος,λίγα ευρώ ακόμη)check οπωσδήποτε μόνος μετά γιατί και αυτοί άνθρωποι είναι.3 σημάδια σε κάθε κολώνα γιατί οι μαστόροι μπερδεύονται με 2. -να προβλέψεις αν είναι δυνατόν πρόσβαση στη θεμελίωση ώστε να μοιράζονται οι σιδ.οπλισμοί σε όλη την κάτοψη για να γλυτώσει κανένα μεροκάματο ο σιδεράς ,εσύ γκρίνια και το έργο ποιότητα. -check τα καλούπια ξανά πριν μπεί ο σιδεράς γιατί και αυτοί ότι βρούν το σιδερώνουν. -check το σιδέρωμα κατά τη διαρκεια καθημερινά και όχι μόνο παραλαβή στο τέλος. όσα λάθη προλάβεις τόσο λιγότερο θα μαλώνεις στην παραλαβή. -για το σιδ.οπλισμό λεπτομέρειες μάθε καλά τον κανονισμό και στην πράξη σιγά-σιγά θα ανοίξει το μάτι σου.ρώτα τους μαστόρους , μίλα με όλους , γίνε οικείος και σωστός και τα μισά λάθη θα στα φανερώνουν μόνοι τους. -μήν είσαι απόλυτος,κάποια πράγματα δεν γίνονται, πέρα από τα λάθη μιας μελέτης.επίσης κάποια γίνονται αλλά πιο δύσκολα-χρονοβόρα για τους σιδεράδες (κόστος) αλλά δεν στο λένε.αν στα δείξει πιο παλιά καραβάνα-μηχανικός-εργοδηγός τους έχεις στο χέρι.τέλος κάποια γίνονται με τρόπο υποδεικνυόμενα απο το μελετητή και τελειώνει η υπόθεση. -προσοχή στις κατακόρυφες αναμονές, μην στραβώσουν (γιατί στο επόμενο επίπεδο θα γίνει μάχη).εννοείται ότι το μήκος είναι στάνταρ. -προσοχή στις διατομές του οπλισμού.παραλαβή ένα-ένα -προσοχή στα τσέρκια άν δεν είναι προδιαμορφωμένα .αποστάσεις ,διαστάσεις,διατομές, αγκυρώσεις. -εφάρμοσε τον κανονισμό για τη σκυροδέτηση. προετοιμασία για τα δοκίμια από την προηγούμενη, άνθρωπο δικό σου στην πρέσα να τσεκάρει δελτία,ώρα,νερό στη βαρέλα ***κλειστά τα βρυσάκια***.να έχεις κάνει προμέτρηση από πρίν και να δικαιολογείς μέχρι 3% απόκλιση(αποκλείεται να πέσεις και πιο έξω,υπάρχει και το autocad 3d).τα υπόλοιπα τα ψάχνεις στη μονάδα μπετόν και στον καλουπατζή που του φουσκώσανε τα καλούπια στη θεμελίωση. -προσοχή στην σειρά σκυροδέτησης, στο ύψος και στη δόνηση.ένας δονητής ίσον κανένας όσο μικρή δουλειά και να είναι. βρές πληροφορίες για τον τρόπο δόνησης και τις αποστάσεις που πρέπει να μπαίνει το μαρκούτσι ανάλογα με τον τύπο του δονητή.) -προσοχή στη συντήρηση της σκυροδετημένης θεμελίωσης.διαβροχή (τα λάστιχα έτοιμα απο πρίν,λινάτσες κτλ) και ξεκαλούπωμα όσο γίνεται πιο αργά.βρέξιμο και τα καλούπια από το πλάι όχι μόνο τις ελεύθερες επιφάνειες επειδή βαριέται ο δικός μας να κατέβει στο σκάμμα. -προσοχή στα υλικά του μπαζώματος (επίχωση).προσοχή στην συμπύκνωσή τους. προσοχή στη διάστρωση του τελικού 3α,νάυλον και τυχόν fibran, πρίν το σιδέρωμα της δαπεδόπλακας. επειδή τελικά είναι χιλιάδες αυτά που θα ήθελα να γράψω εγώ και όλοι οι συνάδελφοι, σταματάω γιατί δεν γράφω όσο γρήγορα περίμενα τυφλό σύστημα.... πάντως μετά από 8 χρόνια πτυχίο,6 χρόνια κατασκευές (~35.000 μ3 όγκος οικοδομ.έργων) μάλλον έχουμε χιλιάδες πράγματα ακόμα να μάθουμε και να διορθώσουμε. όρεξη να έχεις και γυναίκα να μην γκρινιάζει για τις ατελείωτες ώρες και τα ηλιοβασιλέματα στην φρεσκοσκυροδετημένη πλάκα !!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εξοικονομώ 2025: Η παρουσίαση του προγράμματος
      Εκδόθηκε η υπ΄ αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/140667/826 ΚΥΑ που αφορά την Προκήρυξη του Προγράμματος με τίτλο «Εξοικονομώ 2025», που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο της Δράσης του RePowerEU 16994 «Ενεργειακή απόδοση και προώθηση των ΑΠΕ για αυτοκατανάλωση» με την υποστήριξη του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

      Αντικείμενο του έργου είναι η βελτίωση της ενεργειακής κλάσης των νοικοκυριών -μέσω της ενεργειακής αναβάθμισής τους κατά τουλάχιστον τρεις ενεργειακές κατηγορίες- ώστε να επιτευχθεί εξοικονόμηση πρωτογενούς ενέργειας πάνω από 30% για κάθε δικαιούχο/κτίριο κατοικίας.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
        • Like
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.