Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.275


  2. alej

    alej

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.414


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.531


  4. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.565


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/05/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Παράταση για τις ΥΔ καθαρισμού. Έως 30/06 https://www.forin.gr/articles/article/79033/up-790-2024?utm_source=MadMimi&utm_medium=email&utm_content=Δημοσιεύθηκε+η+ΚΥΑ+για+ρύθμιση+οφειλών+έως+30_000+ευρώ+στον+e-ΕΦΚΑ+|+Forin_gr&utm_campaign=20240528_m181516511_Notification%3A+Alert_Default&utm_term=+_CE_A0_CE_B1_CF_81_CE_AC_CF_84_CE_B1_CF_83_CE_B7+_CF_80_CF_81_CE_BF_CE_B8_CE_B5_CF_83_CE_BC_CE_AF_C Μήπως να αλλάξει κι τίτλος να να τα προλαμβάνει όλα;
    5 points
  2. Αν δεν υπάρχει πολεοδομική παρανομία, που λογικά δεν υπάρχει με τις τέντες, απλά όταν επιλέξατε να αγοράσετε το σπίτι σας δίπλα σε άχτιστο οικόπεδο, ή μονοκατοικία που θα χτιζόταν κάποτε, οφείλατε να γνωρίζετε, ότι η κατάσταση που είχατε ήταν προσωρινή. Για αυτό άλλωστε όταν πουλάμε ένα ακίνητο με θέα, κοιτάμε αν η θέα αυτή ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ. Δηλαδή έχει χτιστεί ό,τι μπορεί να χτιστεί δίπλα του και να την εμποδίσει. Αν δεν είναι οριστικά διαμορφωμένη το ακίνητο έχει άλλη αξία, ελαφρά χαμηλότερη. Επίσης η απόφαση που ανεβάσατε, αφορά σχέσεις συνιδιοκτητών της ΙΔΙΑΣ πολυκατοικίας, όπου ο κανονισμός της είχε πρόνοιες να μην κλείνουν την θέα οι ιδιοκτήτες του ενός κτιρίου στο άλλο κτίριο του ιδίου οικοπέδου και προφανώς δεν έχει σχέση με την δική σας περίπτωση, που είστε διαφορετικά κτίρια και οικόπεδα. Το καλύτερο θα ήταν να δείτε αν μπορείτε να συνεννοηθείτε με τον γείτονα. Από την άλλη όμως αν το να βλέπετε εσείς την θέα προς την θάλασσα, σημαίνει ότι θα βλέπετε τι ακριβώς κάνει στο μπαλκόνι του, στερώντας του κάθε έννοια ιδιωτικότητας, καταλαβαίνετε ότι δεν πρόκειται να το δεχτεί. Αυτά έχει το συνεχές σύστημα δόμησης και τα μικρά οικόπεδα. Μπαλκόνια δίπλα - δίπλα, οπότε απαιτείται κάποια διακριτικότητα.
    3 points
  3. 2 points
  4. Αν το λέει ο κανονισμός τότε αυτό ισχύει... Η μόνη περίπτωση που δεν μπορεί να ισχύει ο κανονισμός είναι αν προβλέπει κάτι που είναι παράνομο.....
    2 points
  5. Πριν λίγο που δοκίμασα, μπήκε κανονικά πάντως...
    1 point
  6. Καλησπέρα, το συγκεκριμένο εννοεί για τα ποσοστά υπέρβασης δόμησης ελέγχεις με τους ισχύοντες όρους δόμησης είτε αυτούς που ίσχυαν κατά το χρόνο έκδοσης της άδειας...ότι συμφέρει. Από όσο θυμάμαι ο έλεγχος με τα υλοποιημένα της άδειας γινόταν επί εποχής Ν.4178/13 για τον προσδιορισμό της κατηγορίας.
    1 point
  7. Οι όψεις είναι κοινόχρηστες. Ακόμη και να μην υπάρχει η συγκεκριμένη δικαστική απόφαση, για μεταβολές στις όψεις απαιτείται συναίνεση των συνιδιοκτητών. Όπως καταλαβαίνεις οι συνιδιοκτήτες των "όμορων οριζοντιων ιδιοκτησιων της πολυκατοικιας" που αναφέρεις δεν πρόκειται να υπογράψουν. Πάντως όντως ο τίτλος είναι λιγο clickbait. Επειδή βάσει ΝΟΚ θα δικαιούταν μία νέα οικοδομή να έχει παράθυρο στη θέση που θες, δε σημαίνει ότι μπορείς να το ανοίξεις σε μία υφιστάμενη όποτε θες.
    1 point
  8. νταξ' λεμε οτι ποτέ δεν θα πουμε οτι τα δει ολα στις οικοδομες.... αλλα, ειχαν την αδεια, ειχαν τις κατοψεις της...με βαση αυτες εγινε η ανοικοδομηση και ο διαχωρισμος των ΟΙ...ολα καλα... Πώς προεκυψε και επισυναφθηκε μια αλλη κατοψη στη συσταση; Ποιος την εφτιαξε διαφορετική και για ποιο λογο και την εδωσε για τη συσταση;; Ετσι ειναι σε ολη την οικοδομη; Αυθαιρεσια παντως δεν ειναι...
    1 point
  9. Συνήθως, ο Κανονισμός μιας πολυκατοικίας συντάσσεται και υπογράφεται από τον οικοπεδούχο και τον εργολάβο που αναλαμβάνει την κατασκευή της πριν αρχίσουν οι πωλήσεις Ο.Ι σε τρίτους και ο λόγος είναι προφανής.
    1 point
  10. Συμφωνώ συνάδελφε. Η κοινή τεχνική λογική αυτή είναι. Με την ίδια επιχειρηματολογία θα μπορούσε να μας πει κάποιος ότι αν ένα γήπεδο έχει πρόσωπο σε έναν τοίχο αντιστήριξης (έστω 50 εκ πάχος) και στην συνέχεια αυτού υπάρχει οδός, ότι το γήπεδο δεν έχει πρόσωπο σε Κ.Χ. Τα τεχνικά έργα (τάφροι, τοίχοι κλπ) αποτελούν κομμάτι της οδού, άρα του κοινόχρηστου δρόμου. Σε παλιότερο έγγραφο οι δρόμοι αναδασμού αναφέρονται ως κοινόχρηστοι χωρίς να απαιτείται άλλη απόδειξη. (νομίζω έγγραφο του 2005).
    1 point
  11. Και εγώ το ίδιο σκέφτηκα αλλά μετά γύρισε ο διαβολάκος από τις διακοπές και με είπε... "Καλά όταν πήγες να δεις την Θ.Σ. γιατί πήγες? Να δεις αν ήταν εκεί? Και που θα πήγαινε? Να δεις αν είχε γίνει κανένα δωμάτιο? Και τι μόνο αυτό σε νοιάζει? Δ/Κ ? Το ότι ψίλωσε δεν σε νοιάζει? Επειδή δεν μετρά στον όγκο? " Ακόμα μιλάει αλλά τον έχω βάλει στο mute.....
    1 point
  12. Είχα, πριν κάμποσα χρόνια, παρόμοια περίπτωση σε αναδασμό στα Μάλγαρα ή κάπου εκεί κοντά, τέλος πάντων. Στις περιπτώσεις λοιπόν που το αγροτεμάχιο προέρχεται από αναδασμό μέσα στον οποίο έχουμε και αρδευτικά ή στραγγιστικά κανάλια, παράλληλα σε δρόμους, αυτά πάντα έχουν και "κτηματικό αριθμό", όπως ακριβώς και το κάθε κληροτεμάχιο. Αυτό λοιπόν σημαίνει αυτόματα πως έχουν "ιδιοκτήτη" (δεν είναι δηλαδή "κοινόχρηστος" χώρος). Απλά "δίνεται", ας το πούμε έτσι, το δικαίωμα σ' αυτά τα αγροτεμάχια, να κατασκευάζουν γεφυράκι 3 μέτρων, όχι περισσότερο, για απλή πρόσβαση στο δρόμο και το αντίθετο. Αυτό, θυμάμαι, είναι το σκεφτικό που τα αγροτεμάχια αυτά, "πολεοδομικά", θεωρούνται "τυφλά"! Υ.γρ. Δεν έχω πλέον το αρχείο μου για να δω τις λεπτομέρειες αυτού του φακέλου.
    1 point
  13. Διαβάζοντας τον τίτλο και το κείμενο της ανάρτησης, δεν καταλαβαίνω πως εμπλέκεται ο Κανονισμός της πολυκατοικίας με τον ΝΟΚ. Ο Κανονισμός δεν έχει σχέση με το άνοιγμα παραθύρου στον ακάλυπτο.
    1 point
  14. Όχι δεν υπάρχει τέτοιου είδους "νομοθεσία" για τέτοιου είδους λεπτομέρειες.... Υπάρχει μόνο η λογική και η "μετάφραση" της συνολικής τοποθέτησης του νομοθέτη! Αφού ασχολείσαι μόνο με το "παρακολούθημα" της ΟΙ, αυτό δεν σε απασχολεί! Αποτελεί αυθαιρεσία στους κοινόχρηστους χώρους του ακινήτου, αφορά σε όλους τους συνιδιοκτήτες και ρυθμίζεται με άλλη δήλωση που θα αφορά σε όλες τις αυθαιρεσίες όλων των επιμέρους κοινόχρηστων χώρων του εν λόγω ακινήτου.
    1 point
  15. Βάλε και συ 2 Μπονσάι ..... 😄 Ο πολεοδομικός κανονισμός αν θυμάμαι καλά δεν αναφέρει ελάχιστο μέγεθος δέντρου.... παρά μόνο σκέτο δέντρο.....
    1 point
  16. Η Υπεύθυνη Δήλωση καθαρισμού είναι ανεξάρτητη από την Τεχνική Έκθεση Πυροπροστασίας. Είναι παράλληλες υποχρεώσεις. Στο θέμα της Υ/Δ θα δούμε και τραγελαφικά από τους συνιδιοκτήτες, να δηλώνουν δηλαδή διαφορετικές περατωμένες εργασίες για το ίδιο ακίνητο...
    1 point
  17. Θα χρησιμοποιήσεις όσα περισσότερα στοιχεία διαθέτεις και βεβαίως το τροποποιημένο Ε9. Μη ξεχνάς ότι στην τεκμηρίωση μπορείς να επικαλεστείς και τα μορφολογικά χαρακτηριστικά του κτιρίου.
    1 point
  18. Aν το υπόγειο διαμέρισμα δεν έχει εσωτερική επικοινωνία με το υπόλοιπο θα βάλεις 0,50. Αν δεν έχει, (δηλαδή έχει μόνο ξεχωριστή είσοδο από τον ακάλυπτο) θα βάλεις 0,30. Ακόμη, θα βάλεις και 1 λ.π για το ξεμπάζωμα.
    1 point
  19. Πάντως σε όλες τις περιπτώσεις που εξετάζουμε, σε νησί της Ελλάδας, η παρόδια αποστραγγιστική τάφρος, αποτελεί τμήμα της οδού. Κι η ιδιοκτησία του καθενός άρχίζει από το φρύδι του πρανούς, προς την μεριά της κάθε ιδιοκτησίας. Κι αυτό είναι αυτονόητο. Κι η γεφύρωσή της αποστραγγιστικής οδού, είναι ενέργεια προφανής, υπό την προϋπόθεση να μην δημιουργεί εμπόδιο στην ροή των ομβρίων. Συνεπώς, ΔΕΝ αποτελεί θέμα οικοδομησιμότητας ή όχι, η ύπαρξη της τάφρου.
    1 point
  20. Kαλησπέρα. Η αυθαίρετη καμινάδα έχει ρυθμιστεί σωστά, υπό την έννοια ότι ελήφθησαν οι απαραίτητες συναινέσεις λόγω διέλευσής της μέσα από άλλα διαμερίσματα ή Κ.Χ; Αν όλα είναι εντάξει και δεν αναφέρεται έστω στην τεχνική έκθεση της δήλωσης, πως κάποιος τρίτος συνάδελφος θα μπορούσε να καταλάβει ότι αυτή η κατασκευή είναι ρυθμισμένη; Έχω τη γνώμη ότι το καλύτερο θα ήταν να ανοίξει η δήλωση, να συμπληρωθεί ότι χρειάζεται στην Τ.Ε και να περαιωθεί ξανά.
    1 point
  21. Σε περιβαλλοντικά αδειοδοτημένο έργο και πριν την έναρξη των εργασιών, μπορείς να υποβάλεις Φάκελο Συμμόρφωσης Τελικού Σχεδιασμού σε περίπτωση που ο σχεδιασμός σου διαφοροποιείται από τον αρχικό που αδειοδοτήθηκε. Άρα η περίπτωση που πρέπει να υποβάλεις τέτοιο φάκελο είναι όταν αφενός έχει βγει η ΑΕΠΟ σου και αφετέρου έχουν προκύψει αλλαγές στον σχεδιασμό του έργου συγκριτικά με τον αρχικό και περιβαλλοντικά ήδη αδειοδοτημένο. Άλλη λύση αλλά πολύ πιο χρονοβόρα είναι να πας με Τροποποίηση ΑΕΠΟ και αφού βγει η έγκριση να ξεκινήσεις τις εργασίες.
    1 point
  22. Συνάδελφε,ο smartos μιλάει για την "Γνωστοποίηση Επιχείρησης" αγγλιστί "NotifyBusiness"..
    1 point
  23. Το 7,5 από το Φ/Ε δεν σε εμποδίζει να πας πιο κάτω. Όταν μετράς από το Φ/Ε και όχι από την τελική στάθμη, πας όσο κάτω θες. Κάνεις εκσκαφή που να σε βολεύει και λύνεις το πρόβλημά σου. Στο σχήμα που ανεβάζω, είσαι κάτω από τα 7,5μ. Φ/Ε κάτω από τα 7,5μ. διαμορφωμένο έδαφος και ταβάνι υπογείου 0 από το Φ/Ε. Δεν ξέρω το δικό σου οικόπεδο, αλλά η λογική είναι παρόμοια. Αν βρεθείς να έχεις έδαφος ψηλότερα από το πάτωμα του υπογείου σε όλες τις πλευρές, θες μόνο να περάσεις τα όμβριά σου κάτω από το χώμα.
    1 point
  24. Είμαι ο δημιουργός του λογισμικού AllInOne. Είμαι Πολιτικός Μηχανικός (Υδραυλικός) και χομπίστας προγραμματιστής. Έτσι κατά την εκπόνηση κάθε μελέτης, πάντα κάποιο κομμάτι της (συνήθως ότι έπρεπε να επαναληφθεί πάνω από δυο φορές) το αυτοματοποιούσα γράφοντας το σχετικό κώδικα. Αφού μάζεψα αρκετά σκόρπια κομμάτια, τα οποία έγιναν τόσα σε αριθμό ώστε να μην ξέρω που βρίσκεται το καθένα, αποφάσισα να τα βάλω όλα σε ένα (All in One) ώστε να μου είναι εύκολα διαθέσιμα. (Όταν λέω όλα εννοώ σίγουρα πάνω από τα μισά γιατί αρκετά έχουν μείνει εκτός). Σκέφτηκα να κάνω διαθέσιμο στους συναδέλφους το δικό μου τρόπο δουλειάς, όπως το διαμόρφωσα στις τρεις δεκαετίες της απασχόλησής μου, με την ελπίδα ότι θα είναι χρήσιμος σε κάποιους. Αν κάποιος από εσάς που κατέβασε την εφαρμογή, την εγκατέστησε και δοκίμασε την τρέξει, θα ήθελα να ξέρω αν συνάντησε προβλήματα ή αν βρήκε κάτι χρήσιμο ή αν απλώς έχει κάποιο σχόλιο.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.