Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      13

    • Περιεχόμενα

      8.593


  2. Gousgounis

    Gousgounis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      1.589


  3. telakas

    telakas

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      104


  4. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.660


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/06/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Στη μελέτη στατικών επιλέγεις "%. 1" και εμφανίζεται ένα νέο πεδίο στη μεσαία στήλη όπου μπορείς να χωρίσεις το πως κατανέμεται η νόμιμη αμοιβή σε ποσοστά ανά μηχανικό. Αν πχ έσυ είσαι ο Μηχ. 1 και ο εδαφοτεχνικός ο Μηχ. 2, δίνεις 80% σε εσένα και 20% σε αυτόν (το 80-20 είναι τυχαίο, βάζεις τα ποσοστά κατά το δοκούν) Ο Περιορισμός είναι πως το πρόγραμμα υποστηρίζει συνολικά έως 4 μηχανικούς και έως 2 διαβαθμίσεις ποσοστών.
    3 points
  2. Νομίζω ότι το βασικό δεν είναι αν επιτρέπεται αλλά αν αντέχει το κτίριο.... Αντοχή πλάκας (συνήθως) 5.000 N/τμ. σημαίνει πισίνα βάθους 0,5 μέτρου!!!, χωρίς να υπολογίσουμε παρελκόμενα εκτός νερού και δυναμικά φορτία σεισμού
    2 points
  3. 2 points
  4. Δεν θα την έλεγα εξαιρετική δουλειά από την στιγμή που είναι ανεφάρμοστη. Το ύφος της γραφής τους μοιάζει να απευθύνεται σε κανονισμό προσκόπων. Δεν θα τους ονόμαζα νομοθέτες αλλά χρόνο κλέφτες γιατί έχουν κλέψει δημιουργικό χρόνο από τη ζωή μας διαβάζοντας τις ακατανόητες, άχρηστες και μη εφαρμόσιμες οδηγίες χωρίς να λαμβάνουν υπόψη σε ποιους απευθύνονται. Αν έμπαιναν στον κόπο να διαβάσουν τα γραπτά τους και να στοχαστουν τις συνέπειες που επιφέρουν δεν θα προχωρούσαν. Κάνανε τσαταλια τα νεύρα των ανθρώπων πρώτα και τώρα τα μαζεύουν ένα ένα ... .
    2 points
  5. 8.924 downloads

    Υπόδειγμα μελέτης παθητικής πυροπροστασίας κατοικίας
    1 point
  6. Επειδή εχει δημιουργηθεί μια σύγχυση σε πολλούς λόγω παράλληλης ισχύος 2 διαφορετικών διατάξεων, έφτιαξα το παρακάτω διάγραμμα που νομίζω ξεκαθαρίζει τα πράγματα. Ευπρόσδεκτες παρατηρήσεις , διορθώσεις.. ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ 2024.pdf Συμπληρώνω επισημάνσεις συναδέλφων που αφορούν εξαιρέσεις : 1. Εξαιρούνται από την υποχρέωση καθαρισμού "διαμορφωμένοι, συντηρημένοι κήποι ή φυτεμένες επιφάνειες ακάλυπτων χώρων κτηρίων, πολυκατοικιών, κ.ά." των ακινήτων που βρίσκονται εκτός της ζώνης των 300μ από δασικές κλπ εκτάσεις. 2. Δεν εφαρμόζεται ο κανονισμός πυροπροστασίας περί ακινήτων πλησίον δασικών κλπ εκτάσεων στις "καλλιεργούμενες εκτάσεις, ούτε στην περίπτωση που υπάρχει εντός αυτών κτίσμα βοηθητικής χρήσης για την αποθήκευση εξοπλισμού, εργαλείων και υλικών που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση γεωργικής δραστηριότητας."
    1 point
  7. @gsaraf Λέει η διάταξη " 1. Οι ιδιοκτήτες, νομείς, επικαρπωτές, μισθωτές ή υπομισθωτές οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων που βρίσκονται σε: (α) Περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, (β) περιοχές εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, [...] 2. Από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας εξαιρούνται οι διαμορφωμένοι, συντηρημένοι κήποι ή φυτεμένες επιφάνειες ακάλυπτων χώρων κτηρίων, πολυκατοικιών, κ.ά. των περιοχών και εκτάσεων της §1." Η εξαίρεση που εισάγεται με το (2) καταδεικνύει το λάθος του δικηγόρου. Αν εξαιρούνταν όλα τα αστικά ακίνητα με κτίσμα δεν θα υπήρχε το (2).Εκτός αν ο δικηγόρος αναφέρεται ακριβώς σε αυτό , δλδ στους φροντισμένους κήπους. ΥΓ. Δλδ φαντάσου οικόπεδο με οικία , ακατοίκητη για χρόνια , που έχει γίνει ζούγκλα. Κατά τον δικηγόρο δεν έχει υποχρέωση καθαρισμού ?!
    1 point
  8. Ένα ΓΠΣ μιας περιοχής συνήθως προτείνει χρήσεις γης γύρο από κάποιον συνοικισμό. Έχουν γίνει στην επικράτεια πάρα -πάρα πολλά ΓΠΣ αλλά .... επεκτάσεις εκεί που προτεινόταν από αυτά τα ΓΠΣ ελάχιστες. Πχ το ΓΠΣ στην Επανωμή θεσσαλονόκης μετράει πάνω από 12-15 χρόνια και επέκταση (άρα και Π.Ε.) καμία......... Αν προταθεί από κάποιο Δ.Σ., βάσει πάντα κάποιου ΓΠΣ, μία επέκταση Ρ.ΣΧ. άρα και πράξη εφαρμογής πρέπει πρώτα να προηγηθούν και κάποια άλλα στάδια. Η σχεδίαση ενός ρυμοτομικού σχεδίου και έγκριση του. Έχεις αρχικά ρωτήσει, έστω στον δήμο, αν στην περιοχή σου υπάρχει ήδη ένα κυρωμένο ή μη κυρωμένο "ρυμοτομικό σχέδιο"? Αν υπάρχει τότε αυτό συνοδεύεται και από ένα διάταγμα ρυμοτομίας και όρους δόμησης. Εκεί θα δεις το "χωράφι" σου σε σχέση με κάποιο Ρ.Σ. κλπ, κλπ.............. Αυτά όλα έχουν γραφτεί εδώ στο φόρουμ αρκετέεεεες φορες (και δεν έπρεπε να ανοίξεις εδώ ένα νέο θέμα). Υπάρχει το θέμα στην ενότητα "σχέδια πόλης- εφαρμογή". Κάνε μία έρευνα. Ένα ΓΠΣ μπορεί και από μόνο του, να γίνεται "αρνητικός" παράγοντας για ένα γεωτεμάχιο που είναι εντός αυτού. Θέλει μελέτη. Ξαναγράψε μετά από την έρευνα σου.
    1 point
  9. Εγώ νόμισα από την περιγραφή ότι τα κουφώματα έχουν μπει στο όριο της βεράντας και όχι σαν διαχωριστική. Αν είναι έτσι τότε συμφωνώ και εγώ για τον μθχ.
    1 point
  10. Νομίζω ότι έχει να κάνει με τα χαρακτηριστικά του χώρου. Αν είναι προφανές ότι το έχουν σαν ένα είδος "αποθήκης" μπορεί να θεωρηθεί μθχ. Δηλ. αυτό που είναι στην πραγματικότητα. Τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις την παραδοχή U/2 νομίζω.
    1 point
  11. Καλησπέρα, αν ο χώρος των 12 τμ που περιγράφεις έχει ενσωματωθεί στο διαμέρισμα, δεν προκύπτει από κάπου ότι είναι μη θερμαινόμενος. Άρα προσθέτεις κανονικά τα 12 τμ στην θερμ. ζώνη του διαμερίσματος.
    1 point
  12. Νομίζω πως είσαι εντάξει (*). Πρόσεξε όμως (για την οικοδομησιμότητα) την απόσταση από τον άξονα του δρόμου (ΠΔ 209/98). (*)προσθήκη: Μιας και το βάθος είναι 25< Β< 35 εμπίπτεις στην περίπτωση αα, οπότε αφού το γήπεδο υπήρχε πριν το 64, καλύπτεσαι
    1 point
  13. Δεν ειναι αυτο.Απλα η κυβερνηση δεν εχει επαφη με την πραγματικοτητα.Λουδοβικοι των ανωγιων κατεβαινουν που και που απο τον ουρανο ιπταμενοι, και οι πολιτες δεν εχουν στη γη μοιρα Παρατήρηση Έχεις ήδη ενημερωθεί να βάζεις τονισμό στο κείμενο σου. Δεν θα υπάρξει ξανά παρατήρηση για αυτό και θα διαγράφονται τα κείμενα σου Didonis
    1 point
  14. Τελικά η διαδικασία είναι πολύ απλή. Επικοινωνείς μαζί τους με email, σου απαντούν άμεσα και κλείνουν ραντεβού σε περίπου 20 ημέρες να πας να πάρεις ό,τι θέλεις.
    1 point
  15. Λίγο που διάβασα καταλαβαίνεις πόσο πρόχειρα γίνονται τα πράγματα πλέον, χωρίς μελέτη... βέβαια το ζητούμενο (τους) δεν είναι η προστασία του δάσους, της ζωής ή της περιουσίας αλλά η μετατόπιση ευθυνών προς τον πολίτη και μπορούμε να πούμε ότι με αυτό το κριτήριο έκαναν εξαιρετική δουλειά οι νομοθέτες.
    1 point
  16. Λάθος. Το ΠΔ (όπως αναφέρεται πιο πάνω) είναι σαφές. Η αρτιότητα, πριν την απαλλοτρίωση, ελέγχεται μόνο στην περίπτωση που η απαλλοτρίωση έχει συντελεστεί μετά τις ημερομηνίες των παρεκκλίσεων. (έγγραφο 77643/15203/7-11-85) Από 1978 έως 1985, το απομένον είχε την αρτιότητα του κανόνα. Εάν, πριν τη δεύτερη απαλλοτρίωση, είχε πρόσωπο >=45 μ ενέπιπτε και στο νέο κανόνα. Συνεπώς, μετά τη δεύτερη απαλλοτρίωση, εντάσσεται στις παρεκκλίσεις.
    1 point
  17. Ας έχει κανει ό,τι θέλει ο εξυπνάκιας... Αρκεί μια αγωγή και με την απόφαση του δικαστηρίου θα επαναφέρει τον χώρο στην πρότερη κατάσταση! Υπάρχει ειδική νομολογία!
    1 point
  18. Αυτο το ερωτημα θα το κανεις στον Δημο ΕΑΝ εχει χορηγησει καποια τετοια αδεια και για ποιόν σκοπό. ...και δεν λες εάν εχει καποια πινακιδα απαγορευτικη
    1 point
  19. @avgoustπαρόμοια απορία είχα πρόσφατα και την έθεσα εδώ. Το παραθέτω μόνο και μόνο επειδή έχω σημειώσει και τα σχετικά εδάφια.
    1 point
  20. Και έτσι απλά, ωραία και .."εθελοντικά", καταχωρούνται οι ιδιοκτησίες στην ρουφιανοεφαρμογή, φακελώνονται, και είναι εύκολη λεία μετά για το οτιδήποτε (και φυσικά για τους δειγματοληπτικούς ελέγχους που θα διενεργηθούν, εκτός και αν κάποιοι νομίζουν ότι οι υπάλληλοι θα κάνουν τους ντέτεκτιβ να εντοπίζουν ακαθάριστα οικόπεδα από μόνοι τους). Επιπλέον, Δεν έχω δει κάποια συζήτηση να γίνεται για την ανεξέλεγκτη καταστροφή φυτικού κεφαλαίου που γίνεται από τους "αγχωμένους" ιδιοκτήτες που εκχερσώνουν ό,τι βρουν μπροστά τους μη τυχόν και δεν πληρούν τα κριτήρια ελέγχου. Όλο αυτό το τσίρκο πρέπει να αποσυρθεί...χθες. Στο χέρι των πολιτών είναι.
    1 point
  21. Τα κτίρια Σ1 (χαμηλής σπουδαιότητας για την ασφάλεια του κοινού) όπως είναι και μια οικιακή αποθήκη, απαλλάσσονται από την υποχρέωση σύνταξης Μ.Σ.Ε και ως εκ τούτου συντάσσεις μόνο την Τ.Ε.Σ.Ε. ΆΡΘΡΟ 99 Για τα κτίρια που έχουν ήδη υπαχθεί στο ν.4178/2013, η υποχρέωση υποβολής μελέτης στατικής επάρκειας ή τεχνικής έκθεσης, εφόσον αυτή απαιτείται με τις προϋποθέσεις του παρόντος άρθρου υποβάλλεται κατά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής ταυτότητας του κτιρίου ως αυτή ορίζεται στα άρθρα 53επ.,
    1 point
  22. 1 point
  23. Πρέπει να είναι στις κατασκευές πάνω από το τελικό ύψος του κτιρίου, λογικά εκεί που λέει διατάξεις που εφαρμόζονται σε όλα τα συστήματα δόμησης. Αρθρο 87 παρ. 1 εδάφια γ, δ, ε.
    1 point
  24. Απο την περιγραφή φαντάζομαι πως θέλεις να βγάλεις άδεια προσθήκης για Κέντρο Αποθήκευσης Διανομής. Όροι δόμησης θα είναι σύμφωνα με: Π.Δ .24-4-85(ΦΕΚ 181/Δ/85) ΑΡΘΡΟ 9 - ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ - KAI ΑΡ.33 ΠΑΡ 3.Θ ΤΟΥ Ν.4759/2020 - ΕΓΚΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΛΥΨΗΣ: 40% ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ: 0,60 ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΟΓΚΟΥ: 4,50 (ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ 4,5 Χ ΣΔ) ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ: 14m ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ: Δ = 10,00 μ Αν θέλεις για βιομηχανικό κτίριο Π.Δ .24-4-85(ΦΕΚ 181/Δ/85) ΑΡΘΡΟ 4 - BIOTEXNIKA/BIOMHXANIKA ΚΤΗΡΙΑ - KAI ΑΡ.33 ΠΑΡ 3.Β ΤΟΥ Ν.4759/2020 - βιομηχανικές εγκαταστάσεις ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΛΥΨΗΣ: 30% ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ: 0,60 ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΟΓΚΟΥ: 4 (ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ 4,00 Χ ΣΔ) ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ: 11,00m (32,00 για Silo) ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ: Δ = 10,00 μ Δες και το ΓΠΣ μπορεί να έχει θεσμοθετημένους επιπλέον περιορισμούς. Εγκρίσεις είναι οι κλασικές για τα εκτός σχεδίου (Αρχαιολογία, κυκλοφοριακή σύνδεση, ΠΕΧΩΠ για εκτός ΓΠΣ, πιθανώς ΣΑ κτλ) συν έγκριση λειτουργικότητας ειδικού κτιρίου.
    1 point
  25. Η εγκύκλιος αφορά "Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του άρθρου 26 του ΝΟΚ", όπως ήταν το 2013. Το άρθρο 26 τροποποιήθηκε στα τέλη του 2020 με τον Ν.4759/20, οπότε η εγκύκλιος προφανώς πλέον δεν ισχύει
    1 point
  26. Για προσβασιμότητα διάβασε το άρθρο 26 του ΝΟΚ. Μπορείς να ισχυρισθείς ότι η ΕΕΔΜΚ δεν θεωρείται άδεια δόμησης οπότε δεν εμπίπτεις στην παράγραφο 1 και να ψάξεις για παραθυράκι απαλλαγής στις παραγράφους 4 και 5.
    1 point
  27. @maroudas Άρθρο 33 παρ. 5. Ν. 4759/20: Εάν εμβαδόν γηπέδου που υπερέβαινε τα 4.000 τ.μ. απομειώθηκε λόγω απαλλοτρίωσης, διάνοιξης διεθνούς, εθνικής, επαρχιακής ή δημοτικής οδού ή αναδασμού, το γήπεδο θεωρείται άρτιο, εάν το εμβαδόν του υπερβαίνει τα 2.000 τ.μ. και έχει πρόσωπο σε διεθνή, εθνική, επαρχιακή ή δημοτική οδό τουλάχιστον είκοσι πέντε (25) μ.. και έχουμε και την διάταξη του άρθρου 40 παρ. ε, που όμως οι παρεκκλίσεις καταργήθηκαν οριστικά. Άρθρο 40 Μεταβατικές - εξουσιοδοτικές διατάξεις 1. Εάν, μέχρι την έγκριση Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου ή Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τα δύο (2) έτη από την έναρξη ισχύος του παρόντος χορηγηθεί προέγκριση οικονομικής άδειας, μπορούν να οικοδομούνται ακίνητα, τα οποία:.... ε) είναι άρτια και οικοδομήσιμα και απομειούνται συνεπεία απαλλοτριώσεων ή διάνοιξης διεθνών, εθνικών ή επαρχιακών οδών, εφόσον μετά από την απομείωση αυτή έχουν τα όρια αρτιότητας και τις λοιπές προϋποθέσεις των γηπέδων της περ. δ΄,(*) (*) δ) βρίσκονται εντός της ζώνης των πόλεων, κωμών και οικισμών και είχαν κατά την 24η.4.1977, ημέρα έναρξης ισχύος του από 5.4.1977 προεδρικού διατάγματος (Δ΄ 133), και ελάχιστο εμβαδόν: δύο χιλιάδες (2.000) τ.μ., Οπότε, έχουμε στον ίδιο νόμο δυο αντικρουόμενες διατάξεις (τι πρωτότυπο άλλωστε...). Το άρθρο 33 παρ. 5 δίνει την αρτιότητα στα απομειωμένα-συνέπεια απαλλοτρίωσης-γήπεδα με τις προϋποθέσεις να υπάρχει αρχικό-προ απαλλοτρίωσης-γήπεδο, ελάχιστης επιφάνειας 4.000 τμ, μετά την απαλλοτρίωση να έχει επιφάνεια άνω των 2.000 τμ και ελάχιστο πρόσωπο 25 μ σε διεθνή, επαρχιακή ή δημοτική οδό και παράλληλα το άρθρο 40, όπως πλέον ισχύει, έδινε την δυνατότητα τα γήπεδα που ήταν άρτια και οικοδομήσιμα και απομειώνονταν λόγω απαλλοτρίωσης, να είναι οικοδομήσιμα κατ εξαίρεση (προέγκριση Ο.Α κλπ) εφόσον μετά την απομείωση είχαν τα κριτήρια αρτιότητας των εντός ζώνης γηπέδων (προ 77, ελάχιστη επιφάνεια 2.000 τμ). Εκτιμώ ότι η ασφαλής λύση είναι να αιτηθείς έγκριση όρων δόμησης από την Πολεοδομία για να επιβεβαιωθεί εάν όντως η διάταξη της παρ ε άρθρου 33 είναι σε ισχύ μετά την κατάργηση οικοδόμησης των παρόδιων-επιφάνειας μικρότερης των 4.000 τμ-γηπέδων.
    1 point
  28. Καλημέρα, 1. 650€ για εντός, 600€ για εκτός 2. εάν αφορά τον οικισμό Χιλιαδού είναι το ίδιο με πάνω, βέβαια οι συντεταγμένες σου πέφτουν στη θάλασσα...
    1 point
  29. 1 point
  30. Καλησπέρα, 1. 950€ 2. 900€ Το ξέρεις ότι οι συντεταγμένες σου πέφτουν πάνω σε εκκλησίες φαντάζομαι!
    1 point
  31. Version 1.0

    2.341 downloads

    To αρχείο ΣΔΑ-ΑΕΚΚ, για τις άδειες. Από κάπου το είχα βρει και εγώ και το ξανανεβάζω εδώ.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.