Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      13

    • Περιεχόμενα

      8.274


  2. Gousgounis

    Gousgounis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      1.563


  3. telakas

    telakas

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      104


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.531


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/06/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Στη μελέτη στατικών επιλέγεις "%. 1" και εμφανίζεται ένα νέο πεδίο στη μεσαία στήλη όπου μπορείς να χωρίσεις το πως κατανέμεται η νόμιμη αμοιβή σε ποσοστά ανά μηχανικό. Αν πχ έσυ είσαι ο Μηχ. 1 και ο εδαφοτεχνικός ο Μηχ. 2, δίνεις 80% σε εσένα και 20% σε αυτόν (το 80-20 είναι τυχαίο, βάζεις τα ποσοστά κατά το δοκούν) Ο Περιορισμός είναι πως το πρόγραμμα υποστηρίζει συνολικά έως 4 μηχανικούς και έως 2 διαβαθμίσεις ποσοστών.
    3 points
  2. Νομίζω ότι το βασικό δεν είναι αν επιτρέπεται αλλά αν αντέχει το κτίριο.... Αντοχή πλάκας (συνήθως) 5.000 N/τμ. σημαίνει πισίνα βάθους 0,5 μέτρου!!!, χωρίς να υπολογίσουμε παρελκόμενα εκτός νερού και δυναμικά φορτία σεισμού
    2 points
  3. 2 points
  4. Δεν θα την έλεγα εξαιρετική δουλειά από την στιγμή που είναι ανεφάρμοστη. Το ύφος της γραφής τους μοιάζει να απευθύνεται σε κανονισμό προσκόπων. Δεν θα τους ονόμαζα νομοθέτες αλλά χρόνο κλέφτες γιατί έχουν κλέψει δημιουργικό χρόνο από τη ζωή μας διαβάζοντας τις ακατανόητες, άχρηστες και μη εφαρμόσιμες οδηγίες χωρίς να λαμβάνουν υπόψη σε ποιους απευθύνονται. Αν έμπαιναν στον κόπο να διαβάσουν τα γραπτά τους και να στοχαστουν τις συνέπειες που επιφέρουν δεν θα προχωρούσαν. Κάνανε τσαταλια τα νεύρα των ανθρώπων πρώτα και τώρα τα μαζεύουν ένα ένα ... .
    2 points
  5. 8.821 downloads

    Υπόδειγμα μελέτης παθητικής πυροπροστασίας κατοικίας
    1 point
  6. Επειδή εχει δημιουργηθεί μια σύγχυση σε πολλούς λόγω παράλληλης ισχύος 2 διαφορετικών διατάξεων, έφτιαξα το παρακάτω διάγραμμα που νομίζω ξεκαθαρίζει τα πράγματα. Ευπρόσδεκτες παρατηρήσεις , διορθώσεις.. ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ 2024.pdf Συμπληρώνω επισημάνσεις συναδέλφων που αφορούν εξαιρέσεις : 1. Εξαιρούνται από την υποχρέωση καθαρισμού "διαμορφωμένοι, συντηρημένοι κήποι ή φυτεμένες επιφάνειες ακάλυπτων χώρων κτηρίων, πολυκατοικιών, κ.ά." των ακινήτων που βρίσκονται εκτός της ζώνης των 300μ από δασικές κλπ εκτάσεις. 2. Δεν εφαρμόζεται ο κανονισμός πυροπροστασίας περί ακινήτων πλησίον δασικών κλπ εκτάσεων στις "καλλιεργούμενες εκτάσεις, ούτε στην περίπτωση που υπάρχει εντός αυτών κτίσμα βοηθητικής χρήσης για την αποθήκευση εξοπλισμού, εργαλείων και υλικών που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση γεωργικής δραστηριότητας."
    1 point
  7. @gsaraf Λέει η διάταξη " 1. Οι ιδιοκτήτες, νομείς, επικαρπωτές, μισθωτές ή υπομισθωτές οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων που βρίσκονται σε: (α) Περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, (β) περιοχές εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, [...] 2. Από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας εξαιρούνται οι διαμορφωμένοι, συντηρημένοι κήποι ή φυτεμένες επιφάνειες ακάλυπτων χώρων κτηρίων, πολυκατοικιών, κ.ά. των περιοχών και εκτάσεων της §1." Η εξαίρεση που εισάγεται με το (2) καταδεικνύει το λάθος του δικηγόρου. Αν εξαιρούνταν όλα τα αστικά ακίνητα με κτίσμα δεν θα υπήρχε το (2).Εκτός αν ο δικηγόρος αναφέρεται ακριβώς σε αυτό , δλδ στους φροντισμένους κήπους. ΥΓ. Δλδ φαντάσου οικόπεδο με οικία , ακατοίκητη για χρόνια , που έχει γίνει ζούγκλα. Κατά τον δικηγόρο δεν έχει υποχρέωση καθαρισμού ?!
    1 point
  8. Ένα ΓΠΣ μιας περιοχής συνήθως προτείνει χρήσεις γης γύρο από κάποιον συνοικισμό. Έχουν γίνει στην επικράτεια πάρα -πάρα πολλά ΓΠΣ αλλά .... επεκτάσεις εκεί που προτεινόταν από αυτά τα ΓΠΣ ελάχιστες. Πχ το ΓΠΣ στην Επανωμή θεσσαλονόκης μετράει πάνω από 12-15 χρόνια και επέκταση (άρα και Π.Ε.) καμία......... Αν προταθεί από κάποιο Δ.Σ., βάσει πάντα κάποιου ΓΠΣ, μία επέκταση Ρ.ΣΧ. άρα και πράξη εφαρμογής πρέπει πρώτα να προηγηθούν και κάποια άλλα στάδια. Η σχεδίαση ενός ρυμοτομικού σχεδίου και έγκριση του. Έχεις αρχικά ρωτήσει, έστω στον δήμο, αν στην περιοχή σου υπάρχει ήδη ένα κυρωμένο ή μη κυρωμένο "ρυμοτομικό σχέδιο"? Αν υπάρχει τότε αυτό συνοδεύεται και από ένα διάταγμα ρυμοτομίας και όρους δόμησης. Εκεί θα δεις το "χωράφι" σου σε σχέση με κάποιο Ρ.Σ. κλπ, κλπ.............. Αυτά όλα έχουν γραφτεί εδώ στο φόρουμ αρκετέεεεες φορες (και δεν έπρεπε να ανοίξεις εδώ ένα νέο θέμα). Υπάρχει το θέμα στην ενότητα "σχέδια πόλης- εφαρμογή". Κάνε μία έρευνα. Ένα ΓΠΣ μπορεί και από μόνο του, να γίνεται "αρνητικός" παράγοντας για ένα γεωτεμάχιο που είναι εντός αυτού. Θέλει μελέτη. Ξαναγράψε μετά από την έρευνα σου.
    1 point
  9. Εγώ νόμισα από την περιγραφή ότι τα κουφώματα έχουν μπει στο όριο της βεράντας και όχι σαν διαχωριστική. Αν είναι έτσι τότε συμφωνώ και εγώ για τον μθχ.
    1 point
  10. Νομίζω ότι έχει να κάνει με τα χαρακτηριστικά του χώρου. Αν είναι προφανές ότι το έχουν σαν ένα είδος "αποθήκης" μπορεί να θεωρηθεί μθχ. Δηλ. αυτό που είναι στην πραγματικότητα. Τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις την παραδοχή U/2 νομίζω.
    1 point
  11. Καλησπέρα, αν ο χώρος των 12 τμ που περιγράφεις έχει ενσωματωθεί στο διαμέρισμα, δεν προκύπτει από κάπου ότι είναι μη θερμαινόμενος. Άρα προσθέτεις κανονικά τα 12 τμ στην θερμ. ζώνη του διαμερίσματος.
    1 point
  12. Νομίζω πως είσαι εντάξει (*). Πρόσεξε όμως (για την οικοδομησιμότητα) την απόσταση από τον άξονα του δρόμου (ΠΔ 209/98). (*)προσθήκη: Μιας και το βάθος είναι 25< Β< 35 εμπίπτεις στην περίπτωση αα, οπότε αφού το γήπεδο υπήρχε πριν το 64, καλύπτεσαι
    1 point
  13. Δεν ειναι αυτο.Απλα η κυβερνηση δεν εχει επαφη με την πραγματικοτητα.Λουδοβικοι των ανωγιων κατεβαινουν που και που απο τον ουρανο ιπταμενοι, και οι πολιτες δεν εχουν στη γη μοιρα Παρατήρηση Έχεις ήδη ενημερωθεί να βάζεις τονισμό στο κείμενο σου. Δεν θα υπάρξει ξανά παρατήρηση για αυτό και θα διαγράφονται τα κείμενα σου Didonis
    1 point
  14. Τελικά η διαδικασία είναι πολύ απλή. Επικοινωνείς μαζί τους με email, σου απαντούν άμεσα και κλείνουν ραντεβού σε περίπου 20 ημέρες να πας να πάρεις ό,τι θέλεις.
    1 point
  15. Λίγο που διάβασα καταλαβαίνεις πόσο πρόχειρα γίνονται τα πράγματα πλέον, χωρίς μελέτη... βέβαια το ζητούμενο (τους) δεν είναι η προστασία του δάσους, της ζωής ή της περιουσίας αλλά η μετατόπιση ευθυνών προς τον πολίτη και μπορούμε να πούμε ότι με αυτό το κριτήριο έκαναν εξαιρετική δουλειά οι νομοθέτες.
    1 point
  16. Λάθος. Το ΠΔ (όπως αναφέρεται πιο πάνω) είναι σαφές. Η αρτιότητα, πριν την απαλλοτρίωση, ελέγχεται μόνο στην περίπτωση που η απαλλοτρίωση έχει συντελεστεί μετά τις ημερομηνίες των παρεκκλίσεων. (έγγραφο 77643/15203/7-11-85) Από 1978 έως 1985, το απομένον είχε την αρτιότητα του κανόνα. Εάν, πριν τη δεύτερη απαλλοτρίωση, είχε πρόσωπο >=45 μ ενέπιπτε και στο νέο κανόνα. Συνεπώς, μετά τη δεύτερη απαλλοτρίωση, εντάσσεται στις παρεκκλίσεις.
    1 point
  17. Ας έχει κανει ό,τι θέλει ο εξυπνάκιας... Αρκεί μια αγωγή και με την απόφαση του δικαστηρίου θα επαναφέρει τον χώρο στην πρότερη κατάσταση! Υπάρχει ειδική νομολογία!
    1 point
  18. Αυτο το ερωτημα θα το κανεις στον Δημο ΕΑΝ εχει χορηγησει καποια τετοια αδεια και για ποιόν σκοπό. ...και δεν λες εάν εχει καποια πινακιδα απαγορευτικη
    1 point
  19. @avgoustπαρόμοια απορία είχα πρόσφατα και την έθεσα εδώ. Το παραθέτω μόνο και μόνο επειδή έχω σημειώσει και τα σχετικά εδάφια.
    1 point
  20. Και έτσι απλά, ωραία και .."εθελοντικά", καταχωρούνται οι ιδιοκτησίες στην ρουφιανοεφαρμογή, φακελώνονται, και είναι εύκολη λεία μετά για το οτιδήποτε (και φυσικά για τους δειγματοληπτικούς ελέγχους που θα διενεργηθούν, εκτός και αν κάποιοι νομίζουν ότι οι υπάλληλοι θα κάνουν τους ντέτεκτιβ να εντοπίζουν ακαθάριστα οικόπεδα από μόνοι τους). Επιπλέον, Δεν έχω δει κάποια συζήτηση να γίνεται για την ανεξέλεγκτη καταστροφή φυτικού κεφαλαίου που γίνεται από τους "αγχωμένους" ιδιοκτήτες που εκχερσώνουν ό,τι βρουν μπροστά τους μη τυχόν και δεν πληρούν τα κριτήρια ελέγχου. Όλο αυτό το τσίρκο πρέπει να αποσυρθεί...χθες. Στο χέρι των πολιτών είναι.
    1 point
  21. Τα κτίρια Σ1 (χαμηλής σπουδαιότητας για την ασφάλεια του κοινού) όπως είναι και μια οικιακή αποθήκη, απαλλάσσονται από την υποχρέωση σύνταξης Μ.Σ.Ε και ως εκ τούτου συντάσσεις μόνο την Τ.Ε.Σ.Ε. ΆΡΘΡΟ 99 Για τα κτίρια που έχουν ήδη υπαχθεί στο ν.4178/2013, η υποχρέωση υποβολής μελέτης στατικής επάρκειας ή τεχνικής έκθεσης, εφόσον αυτή απαιτείται με τις προϋποθέσεις του παρόντος άρθρου υποβάλλεται κατά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής ταυτότητας του κτιρίου ως αυτή ορίζεται στα άρθρα 53επ.,
    1 point
  22. 1 point
  23. Πρέπει να είναι στις κατασκευές πάνω από το τελικό ύψος του κτιρίου, λογικά εκεί που λέει διατάξεις που εφαρμόζονται σε όλα τα συστήματα δόμησης. Αρθρο 87 παρ. 1 εδάφια γ, δ, ε.
    1 point
  24. Απο την περιγραφή φαντάζομαι πως θέλεις να βγάλεις άδεια προσθήκης για Κέντρο Αποθήκευσης Διανομής. Όροι δόμησης θα είναι σύμφωνα με: Π.Δ .24-4-85(ΦΕΚ 181/Δ/85) ΑΡΘΡΟ 9 - ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ - KAI ΑΡ.33 ΠΑΡ 3.Θ ΤΟΥ Ν.4759/2020 - ΕΓΚΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΛΥΨΗΣ: 40% ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ: 0,60 ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΟΓΚΟΥ: 4,50 (ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ 4,5 Χ ΣΔ) ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ: 14m ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ: Δ = 10,00 μ Αν θέλεις για βιομηχανικό κτίριο Π.Δ .24-4-85(ΦΕΚ 181/Δ/85) ΑΡΘΡΟ 4 - BIOTEXNIKA/BIOMHXANIKA ΚΤΗΡΙΑ - KAI ΑΡ.33 ΠΑΡ 3.Β ΤΟΥ Ν.4759/2020 - βιομηχανικές εγκαταστάσεις ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΛΥΨΗΣ: 30% ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ: 0,60 ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΟΓΚΟΥ: 4 (ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ 4,00 Χ ΣΔ) ΜΕΓΙΣΤΟ ΥΨΟΣ: 11,00m (32,00 για Silo) ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ: Δ = 10,00 μ Δες και το ΓΠΣ μπορεί να έχει θεσμοθετημένους επιπλέον περιορισμούς. Εγκρίσεις είναι οι κλασικές για τα εκτός σχεδίου (Αρχαιολογία, κυκλοφοριακή σύνδεση, ΠΕΧΩΠ για εκτός ΓΠΣ, πιθανώς ΣΑ κτλ) συν έγκριση λειτουργικότητας ειδικού κτιρίου.
    1 point
  25. Η εγκύκλιος αφορά "Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του άρθρου 26 του ΝΟΚ", όπως ήταν το 2013. Το άρθρο 26 τροποποιήθηκε στα τέλη του 2020 με τον Ν.4759/20, οπότε η εγκύκλιος προφανώς πλέον δεν ισχύει
    1 point
  26. Για προσβασιμότητα διάβασε το άρθρο 26 του ΝΟΚ. Μπορείς να ισχυρισθείς ότι η ΕΕΔΜΚ δεν θεωρείται άδεια δόμησης οπότε δεν εμπίπτεις στην παράγραφο 1 και να ψάξεις για παραθυράκι απαλλαγής στις παραγράφους 4 και 5.
    1 point
  27. @maroudas Άρθρο 33 παρ. 5. Ν. 4759/20: Εάν εμβαδόν γηπέδου που υπερέβαινε τα 4.000 τ.μ. απομειώθηκε λόγω απαλλοτρίωσης, διάνοιξης διεθνούς, εθνικής, επαρχιακής ή δημοτικής οδού ή αναδασμού, το γήπεδο θεωρείται άρτιο, εάν το εμβαδόν του υπερβαίνει τα 2.000 τ.μ. και έχει πρόσωπο σε διεθνή, εθνική, επαρχιακή ή δημοτική οδό τουλάχιστον είκοσι πέντε (25) μ.. και έχουμε και την διάταξη του άρθρου 40 παρ. ε, που όμως οι παρεκκλίσεις καταργήθηκαν οριστικά. Άρθρο 40 Μεταβατικές - εξουσιοδοτικές διατάξεις 1. Εάν, μέχρι την έγκριση Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου ή Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τα δύο (2) έτη από την έναρξη ισχύος του παρόντος χορηγηθεί προέγκριση οικονομικής άδειας, μπορούν να οικοδομούνται ακίνητα, τα οποία:.... ε) είναι άρτια και οικοδομήσιμα και απομειούνται συνεπεία απαλλοτριώσεων ή διάνοιξης διεθνών, εθνικών ή επαρχιακών οδών, εφόσον μετά από την απομείωση αυτή έχουν τα όρια αρτιότητας και τις λοιπές προϋποθέσεις των γηπέδων της περ. δ΄,(*) (*) δ) βρίσκονται εντός της ζώνης των πόλεων, κωμών και οικισμών και είχαν κατά την 24η.4.1977, ημέρα έναρξης ισχύος του από 5.4.1977 προεδρικού διατάγματος (Δ΄ 133), και ελάχιστο εμβαδόν: δύο χιλιάδες (2.000) τ.μ., Οπότε, έχουμε στον ίδιο νόμο δυο αντικρουόμενες διατάξεις (τι πρωτότυπο άλλωστε...). Το άρθρο 33 παρ. 5 δίνει την αρτιότητα στα απομειωμένα-συνέπεια απαλλοτρίωσης-γήπεδα με τις προϋποθέσεις να υπάρχει αρχικό-προ απαλλοτρίωσης-γήπεδο, ελάχιστης επιφάνειας 4.000 τμ, μετά την απαλλοτρίωση να έχει επιφάνεια άνω των 2.000 τμ και ελάχιστο πρόσωπο 25 μ σε διεθνή, επαρχιακή ή δημοτική οδό και παράλληλα το άρθρο 40, όπως πλέον ισχύει, έδινε την δυνατότητα τα γήπεδα που ήταν άρτια και οικοδομήσιμα και απομειώνονταν λόγω απαλλοτρίωσης, να είναι οικοδομήσιμα κατ εξαίρεση (προέγκριση Ο.Α κλπ) εφόσον μετά την απομείωση είχαν τα κριτήρια αρτιότητας των εντός ζώνης γηπέδων (προ 77, ελάχιστη επιφάνεια 2.000 τμ). Εκτιμώ ότι η ασφαλής λύση είναι να αιτηθείς έγκριση όρων δόμησης από την Πολεοδομία για να επιβεβαιωθεί εάν όντως η διάταξη της παρ ε άρθρου 33 είναι σε ισχύ μετά την κατάργηση οικοδόμησης των παρόδιων-επιφάνειας μικρότερης των 4.000 τμ-γηπέδων.
    1 point
  28. Καλημέρα, 1. 650€ για εντός, 600€ για εκτός 2. εάν αφορά τον οικισμό Χιλιαδού είναι το ίδιο με πάνω, βέβαια οι συντεταγμένες σου πέφτουν στη θάλασσα...
    1 point
  29. 1 point
  30. Καλησπέρα, 1. 950€ 2. 900€ Το ξέρεις ότι οι συντεταγμένες σου πέφτουν πάνω σε εκκλησίες φαντάζομαι!
    1 point
  31. Version 1.0

    2.311 downloads

    To αρχείο ΣΔΑ-ΑΕΚΚ, για τις άδειες. Από κάπου το είχα βρει και εγώ και το ξανανεβάζω εδώ.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.