Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/06/2024 σε όλες τις περιοχές
-
Θέμα: «ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣΑΡΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ» Με την παρούσα Εγκύκλιο ομαδοποιούνται και κωδικοποιούνται τα ειδικά ζητήματα που προέκυψαν από την εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Ακινήτου / Διηρημένης Ιδιοκτησίας και παρέχονται σχετικές οδηγίες. Ειδικότερα ΗΛΕΚΤΡΟΝΚΗ Τ– ΕΓΚΥΛΙΟΣ ΣΕΣΣΕ - Εγκύκλιος-Συντονιστικής-16η-21.5.2024-ΟΡΘΗ-ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ-Περί-αυθαιρέτων-Ηλεκτρονική-Ταυτότητα-Ακινήτου-Προσάρτηση-πιστοποιητικού-πληρότητας.pdf2 points
-
πλς μη κάνεις συνεχόμενες απαντήσεις..... μπορείς να κάνεις μία.... 2ον. Δεν κάνω τοπογραφικά 3ον Δεν είναι καν πρέπον να ζητάμε υπηρεσίες γενικά στο δημόσιο Φόρουμ... Νομίζω πως θα βρεις..... το πως.... θα το βρεις μόνος σου2 points
-
500 1100 Για Φούρκα ήταν εκτός ΑΠΑΑ το '16, οπότε δεν τίθεται θέμα για τα 500. Για Αγ. Αναστασία είναι εντός αντικειμενικού και για δρόμους εντός οικισμού είναι τα 1050. Αν είσαι εκτός αντικειμενικού πας στα 650/500€ ανάλογα για εντός/εκτός.2 points
-
Version 1.0.0
828 downloads
AutoCAD Dynamic Blocks Pack με πληθώρα από dynamic blocks για αρχιτεκτονικό σχεδιασμό 2D, εξαιρετικά χρήσιμα και βοηθητικά, που μειώνουν σημαντικά τον χρόνο της αρχιτεκτονικής διαρρύθμισης. Τα dynamic blocks μπορούν αυτόματα και κατ' επιλογή του χρήστη να αλλάξουν παραμέτρους όπως μέγεθος, σχήμα, διάταξη κλπ, με κυριολεκτικά δύο κλίκ. Για εκδόσεις AutoCAD 2018 - 2023.1 point -
Δεν πάνε καλά... Αν απαιτούν ΚΗΔ για όλα ας ετοιμαστούν το 99% των μεταβιβάσεων να πρέπει να γίνει πρόσφατο Τοπογραφικό.... Συνοπτικά καλημέρα στο Κόστος Αμοιβής Μηχανικού για ΗΤΚ να βάλουν κόστος τουλάχιστον +500€ για Τοπογραφικό κι αν κάποιος έχει κάνα διαμερισματάκι 30τ.μ. σε καμιά πολυκατοικία με μεγάλο Οικόπεδο το Τοπογραφικό θα είναι +1000€ Θα πρέπει οι Τοπογράφοι και οι ΠΜ που κάνουν Τοπογραφικά να τους ανακηρύξουν Εθνικούς ευεργέτες τους....1 point
-
Θέλουν να τους αναγράφουμε στην Τ.Ε της ΗΤΚ ότι το ακίνητο αποτυπώνεται στο από...του τάδε μηχανικού που συνοδεύει την παρούσα ΗΤΚ και έχει λάβει ΚΗΔ.... . Η ανάρτηση τοπογραφικού και λήψη ΚΗΔ είναι μια άλλη ιστορία που ισχύει για τοπογραφικά που συντάσσονται μετά τον 7/2018 και προσαρτώνται σε εγγραπτέες πράξεις και θεωρούν ότι αφού συζητάμε για δικαιοπραξίες μετά το 2018 θα απαιτείται και ΚΗΔ. Το θέμα μου είναι ότι δεν απορρέει εκ του νόμου η αναγραφή στο ΠΠΗΤΚ ότι το τάδε τοπογραφικό συνοδεύει-αφορά το ΠΠΗΤΚ.1 point
-
Δείτε και την παρ. Γ σελ. 14 Ως προς το τοπογραφικό διάγραμμα που συνοδεύει το Πιστοποιητικό Πληρότητας Ταυτότητας Κτιρίου / Διηρημένης Ιδιοκτησίας, θα πρέπει επί της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου / Διηρημένης Ιδιοκτησίας να αναγράφεται ότι: «το ακίνητο αποτυπώνεται στο από [....] τοπογραφικό διάγραμμα του μηχανικού [...] (ΚΗΔ ....) που συνοδεύει την παρούσα Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου / Διηρημένης Ιδιοκτησίας» και να μην αναγράφεται η σχετική δήλωση στο τοπογραφικό διάγραμμα, καθώς το τοπογραφικό διάγραμμα λαμβάνει άπαξ έναν μοναδικό αριθμό ΚΗΔ και ισχύει εσαεί εν αντιθέσει με το Πιστοποιητικό Πληρότητας Ταυτότητας Κτιρίου / Διηρημένης Ιδιοκτησίας που έχει συγκεκριμένη διάρκεια ισχύος [δύο (2) μήνες]. Το παραπάνω, μάλλον αποτελεί μη εξουσιοδοτημένη "παραγωγή" νόμου αφού δεν αναφέρεται στο σώμα του νόμου 4495 τέτοια υποχρέωση αναγραφής πάνω στο Π.Π.ΗΤΚ. Κάπου τα έχουν μπερδέψει λίγο με τα τοπογραφικά. Στην αμέσως προηγούμενη παρ. Β σε συνέχεια των εξαιρέσεων που δίνει ο νόμος για την μη σύνταξη νέου τοπογραφικού που να συνοδεύει τις βεβαιώσεις άρθρου 83 αναφέρουν ότι Β. Το συγκεκριμένο τοπογραφικό διάγραμμα είναι διαφορετικό, και δεν πρέπει να συγχέεται με αυτό, από το τοπογραφικό διάγραμμα που προσαρτάται στη πράξη, με το οποίο περιγράφεται το ακίνητο, και συνυπογράφεται από τα συμβαλλόμενα μέρη και το συμβολαιογράφο και ενσωματώνει όλες τις δηλώσεις και υπεύθυνες δηλώσεις του μεταβιβάζοντος και του συντάκτη μηχανικού, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Τι πάει να πει διαφορετικό τοπογραφικό. Δηλαδή, άλλο τοπογραφικό στη βεβαίωση, άλλο θα προσαρτηθεί στην συμβολαιογραφική πράξη;1 point
-
Να ζητήσεις μέσω του εντολέα σου να προσκομιστεί περαίωση της δήλωσης. Τι καθόμαστε τώρα και συζητάμε, αν θέλει ή δεν θέλει. Υποχρέωση είχε να περαιώσει.1 point
-
Σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως βλέπεις ένα γιαπί. Γιατί ο ενοικιαστής βάζει λεφτά μετά το συμβόλαιο. Κατάστημα θα το βγάλεις. Είναι λίγο φλου όπως λέει ο Άκης αλλά αυτή είναι η συνήθης οδός.1 point
-
Καλησπέρα, εσύ αν πας και το δεις σαν κατ/μα, τότε βγάλε ΠΕΑ για την χρήση που είδες. Είναι ένα διφορούμενο δυστυχώς σημείο αυτό από παλιά...1 point
-
Οι κοινόχρηστες δαπάνες κατανέμονται με βάση την επιφάνεια (ή όγκο) του κάθε διαμερίσματος Οι δαπάνες θέρμανσης (για μονοσωλήνιο) κατανέμονται είτε βάσει όγκου και ορόφου, είτε βάσει θερμαντικών σωμάτων, είτε βάσει απωλειών θερμότητας Οι δαπάνες ανελκυστήρα κατανέμονται βάσει επιφάνειας και ορόφου Τα ποσοστά συνιδιοκτησίας υπολογίζονται με βάση την αντικειμενική αξία Τέλος, όλα τα ανωτέρω ποσοστά υπάρχουν σε πίνακα κατατεθειμένο στο Συμβ/φο. Οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί να τον ελέγξει πριν την αγορά του διαμερίσματος. Με την αγορά, έχει αποδεχτεί (και) το περιεχόμενο του πίνακα, οπότε οποιαδήποτε αντίρρηση (εκ των υστέρων) είναι άνευ σημασίας.1 point
-
ναι υπάρχει..... χιλιάδες οι τοπογράφοι (αρκεί να μη τους λες πόσο θες για 4 πασσαλάκια) Να ζητάς προσφορά για χάραξη1 point
-
1 point
-
Πώς μεταφράζεται η "σχετική" ακρίβεια? Αν εννοείς τα 5 μ, δεν χρειάζεται μηχανικός για την οριοθέτηση. Να είσαι όμως σίγουρος ότι έτσι θα βάλεις σε μπελάδες τους πελάτες σου και θα εκτεθείς. Είτε θα έχεις ακρίβεια, είτε όχι. Μέση λύση δεν υπάρχει. Και ως σχετική ακρίβεια ορίζεται αυτή που δίνουν οι κατασκευαστές των συσκευών (π.χ. 5mm±5ppm) Ειλικρινά, τέτοιο ερώτημα δεν το περίμενα από μηχανικό. Άρα, η μόνη λύση είναι να βρεις κάποιον συνάδελφο ο οποίος, αφού πληρωθεί επαρκώς για την εργασία του, θα κάνει σωστά τη δουλειά1 point
-
1 point
-
Κατ' αρχας, ακομα και εαν εχεις αποκλειστικη χρηση, την εχεις μεν για εκεινο το "τμημα", αλλα δεν εχεις δικαιωμα να αλλαξεις την μορφη του. Ως προς την προσθηκη ανελκυστηρα βλεπεις, - την παρ. "στ" του αρθρου 29, - και το αρθρο 3 και την πσρ. "στ" του αρθρου 4, του ΦΕΚ Β 1843/20 - και εδω https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:" ΕΕΔΜΚ ανελκυστηρα"&page=0&sort=relative1 point
-
κάτι δεν κατάλαβα καλά... χωρίς σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας δεν μπορεί να υπάρχει συμβολαιογραφικά χώρος αποκλειστικής χρήσης. Όλα ανήκουν εξ αδιαιρέτου σε όλους. (ακόμα και τα διαμερίσματα) αν ισχύει το 1- ή οποιαδήποτε οικοδομική άδεια βγει την υπογράφουν όλοι ή δίνουν πλήρη εξουσιοδότηση σε έναν. Αλλά αυτό είναι θέμα που θα τους το λύσει δικηγόρος και όχι εσύ. Αν και όταν τα ανωτέρω αντιμετωπιστούν φρόντισε η όποια μελέτη θα κάνεις για τον ανελκυστήρα ή πιο καλά για εξωτερικό αναβατόριο χαμηλής ταχύτητας να απαιτηθεί η προβλεπόμενη για αυτές τις περιπτώσεις άδεια μικρής κλίμακας. Διότι αν υπάρξουν στηρίξεις στον φέροντα οργανισμό να απαιτηθεί και έλεγχος στατικής επάρκειας. Υ.Γ. Έβαλες το ερώτημα σου σε ενότητα για τους ιδιώτες παρ ότι Μηχανικός. Γενικά δεν σου το συνιστώ. Άλλο το επίπεδο απαντήσεων για τους ιδιώτες ώστε να μπορεί κάτι να γίνει κατανοητό κι άλλο για Μηχανικούς που υπάρχει μεγαλύτερη εξειδίκευση εξ ορισμού, ακόμα και για συναδέρφους στα πρώτα τους βήματα.1 point
-
1 point
-
αφού σας ευχαριστήσω όλους για την συμμετοχή και τη συμπαράσταση σας να προσθέσω επίσης ότι το ΤΕΕ μου πρότεινε και τα εξής: 1. το στέγαστρο μπαίνει στις Λοιπές κατασκευές με αναγραφή του εμβαδού του και 2. ότι ο καθορισμός των χρήσεων στην καρτέλα "χρήσεις" αφορά αποκλειστικά την χρήση των χώρων Κ/Χ και Β/Χ της καρτέλας "επιφάνειες" (τις επισημαίνω με κίτρινο) και δεν μας ενδιαφέρει: ούτε ποια χρήση έχουν οι κόκκινες ούτε και αυτό το μήνυμα Μάλιστα μου είπε "μα η πυλωτή τη χρήση να έχει συνάδελφε!" οπότε και της απάντησα "μα από σας περιμένω την απάντηση" και "όχι να μου θέτετε εσείς το ίδιο ερώτημα με το δικό μου!"1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
ΟΚ στο ένεμα τα πράγματα δεν είναι τόσο αδύνατα να επιμετρηθούν. Ενας γενικός μπούσουλας είναι Ογκος λιθοδομής προς ενεμάτωση Χ 10-15%= όγκος ενέματος Με λίγα λόγια ο όγκος κενών είναι 10-15%. Το 15% το έχουμε συνήθως οταν έχουμε υπόγειο ή αλλάζει. Σε πιέσεις ξεκινάει απο 0 bar αν έχεις τελείως ανοικτή διόδο και συνήθως κλείνει στο 0,9-1,1 bar. Ενας πιο ακριβής τρόπος επιμέτρησης είναι (πάχος λιθοδομής - πάχος αρμολογήματος (x 2 αν έχουμε διπλό αρμολόγημα) - (10 ως15mm)) χ τετραγωνικά μέτρα χ (9-12)%1 point
-
Εχεις κάποιον υπόψη σου; Κύμη είναι, στα βουνά, αν εχεις στείλε pm-1 points
-
Όχι, εννοώ ότι δεν πάνε με πληρωμή. Κύμη είναι, αν εχεις κάποιον, στείλε μου-2 points
-
Τί λες άνθρωπε μου; Δικό μου είναι το γηπεδο, ποιους πελάτες;. Να βαλω μπουλντόζα θέλω, τοπογραφικό υπάρχει, πασαλάκια δεν υπάρχουν... Ακόμη, πως δεν ειχα σκεφτεί να βρω τοπογράφο, ειλικρινά, δεν ξερω τί επαθα, θα κόλλησε το μυαλό μου φαίνεται..-4 points
-
Ακριβολόγος στο "οικόπεδο", φθηνός σε όλα τα υπολοιπα. Αγροτεμαχιο ειναι-4 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-