Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. cvlengnr

    cvlengnr

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      464


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.274


  3. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.685


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      25.995


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 28/06/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. "Για αυτό το λόγο, προκειμένου να ολοκληρωθεί η καθολική προσπάθεια καθαρισμών από τους πολίτες- και μετά από σχετικό αίτημα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ακινήτων(ΠΟΜΙΔΑ)- αποφασίστηκε η παράταση της προθεσμίας υποβολής των δηλώσεων στην πλατφόρμα μέχρι τις 15.07.2024" https://civilprotection.gov.gr/deltia-tupou/paratasi-ypobolis-diloseon-katharismoy-oikopedon-stin-platforma-akatharistaappsgovgr
    2 points
  2. Δεν πιστεύω πως θα βρεθεί κάποιος εδώ στο φόρουμ που θα προτείνει στο συν. Τρόπο παραγωγής σχεδίου. Η λύση είναι, αφού χάθηκε το σχέδιο, πας και μετράς εξ' αρχής και κάνεις Καινούριο τοπογραφικο. Απλά εγώ έγραψα περισσότερο για να δείξω, έμμεσα, πόσο, τέλος πάντων, λυπάμαι όταν βλέπω να γίνονται, από συναδέλφους, κάτι τέτοιες αναρτήσεις. Παρατηρώ πως, τον τελευταίο καιρό, οι αναρτήσεις αυτού του είδους πληθαίνουν.
    2 points
  3. 99.296 downloads

    Το αρχείο περιλαμβάνει τα εξής: 1. ΙΚΑ - Αίτηση - Δήλωση απογραφής οικοδομοτεχνικού έργου 2. ΙΚΑ Πίνακας 1 - Μη εστεγασμένων επαγγελμάτων 3. ΙΚΑ Πίνακας 1α - Υπολογισμός ημερομησθίων 4. ΙΚΑ Πίνακας 1β - Κατανομής ημερομησθίων 5. ΙΚΑ Πίνακας 2 - Εστεγασμένων επαγγελμάτων 6. Έντυπο ΙΚΑ για έκδοση οικοδομικής άδειας 7. Πίνακας 3 ΙΚΑ - Αριθμός ημερομισθίων εργατοτεχνιτών 8. Πίνακας 3 ΙΚΑ
    1 point
  4. Κατά τον έλεγχο από ΥΔΟΜ, στην διαδικασία έκδοσης αδειών δόμησης, π.χ. στο στάδιο θεώρησης όρων δόμησης ή και προελέγχου, θεωρώ οτι υπάρχουν "υπερβάσεις" (κατ' ουσίαν καταστρατηγήσεις) στον ρόλο του ελέγχοντα. Συγκεκριμένα: 1. Δεν καταγράφει τις παρατηρήσεις άπαξ, αλλά επανέρχεται κάθε φορά με νέες, επιπρόσθετες. 2. Δεν λαμβάνει υπόψιν τις απαντήσεις του αρμοδίου μηχανικού, με μορφή υπομνήματος, αφού οι απαντήσεις δεν μπορούν να καταγραφούν σαν σχόλια. Αφορούν ουσιώδη θέματα, όπως ο Σ.Δ κλπ. 3. Δεν υπάρχει επίκληση διατάξεων στις εκάστοτε παρατηρήσεις, μα "εντολές". 4. Ζητώνται στοιχεία που δεν προβλέπονται, όπως π.χ. να υποβληθούν οικοδομικές άδειες, τακτοποιήσεις κλπ σε θεώρηση όρων δόμησης. 5. Ζητάται η αφαίρεση στοιχείων, τα οποία ο μηχανικός θεωρεί σημαντικά για την τεκμηρίωση κάθε βήματος στον σχεδιασμό του έργου, όπως π.χ. η παράθεση της νομοθεσίας (διατάξεων) που ο μηχανικός επικαλείται, επεξηγηματικά. 6. Ζητάται η αφαίρεση στοιχείων από σχέδια, όπως π.χ. αφαίρεση δηλώσεων, υπολογισμών προβλεπόμενων πολεοδομικών στοιχείων (που καταγράφονται και στα στοιχεία της αίτησης), απαιτώντας τα ελάχιστα που προβλέπει το υπόδειγμα του υπουργείου. Εφόσον κρίνεται από την πλευρά του αιτούντα ή και του μηχανικού, οτι η συμπεριφορά της ΥΔΟΜ δεν είναι σύννομη, ποία η αρμόδια ανωτέρα αυτής αρχή, για να την ελέγξει;; Επειδή τα θέματα άπτονται και ουσίας πολεοδομικών στοιχείων, π.χ. αν ο Σ.Δ. αφορά επαγγελματική χρήση ή κατοικία (κατά την ερμηνεία της ΥΔΟΜ), αλλά και θέματα δημοσιοϋπαλληλικής λειτουργίας και συμπεριφοράς όπως π.χ. να "πηγαινοέρχεται" μιά αίτηση επί μήνες, με απίστευτες παρατηρήσεις, τίθεται το ερώτημα: σε ποία ελέγχουσα τις ΥΔΟΜ υπηρεσία, μπορούν να τεθούν τα θέματα προς επίλυση;; Είναι η Αποκεντρωμένη Διοίκηση ή η Περιφέρεια; κάτι συγκεκριμένο για το ποία υπηρεσία ακριβώς, είναι η αρμόδια;; Αν κάποιος έχει ανάλογη εμπειρία, με τις ευχαριστίες μου.
    1 point
  5. Υπεύθυνη απάντηση με τα χαρτιά σου από μηχανικό φυσικά επί πληρωμή. Όχι από μεσίτες και βέβαια όχι από φόρουμ που ο κάθε πλακατζής cvlengnr σου λέει ανώνυμα το μακρύ και το κοντό του.
    1 point
  6. Η απάντηση στο ερώτημα είναι να συντάξετε τοπογραφικό διάγραμμα σε συνεργασία με διπλωματούχο μηχανικό σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές. Το αρχείο που έχετε σας είναι άχρηστο, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Κάθε άλλη πρόταση στερείται σοβαρότητας
    1 point
  7. Αν σας φαινονται ακριβα αναζητάτε άλλον που ενδεχομένως να ειναι φθηνότερος. Ελευθερη αγορά έχουμε. Το τι ειναι φτηνο ή ακριβο είναι κουβεντα καφενειου και ο καθενας έχει τη γνώμη του. Αντε και ειναι ακριβά.... και τι να κανουμε ? Ετσι ειναι η ζωη.... Ειναι υποχρεωτικό να εκδώσετε "κανονική" αδεια, και όποιος λέει το αντίθετο και βαφτίζει το σπιτι "τροχοβίλα" ή δεν ξερω και γω τι άλλο θα σας βαλει αργα ή γρήγορα σε περιπέτειες και πολλαπλάσια έξοδα Στο εξωτερικό σίγουρα θα πληρώνατε πολλά περισσότερα, για αυτο και οι φιλοι μας οι Ευρωπαιοι κάνουν κρα να αγοράζουν τις φτηνες μας υπηρεσίες
    1 point
  8. Πολύ καλές οι προτάσεις αυτές και συμφωνώ !!! Όταν γίνουν νόμος, ενημερώστε με !!! Το τοπογραφικό γίνεται για το οικόπεδο και όχι για το ΠΠΗΤ, άρα το σωστό είναι το ΠΠΗΤ να αναφέρεται στο τοπογραφικό και όχι το ανάποδο, αναφέρομαι κυρίως σε αδόμητα που δεν έχουν τοπογραφικό και καλώς εφαρμόστηκε και η ηλεκτρονική υποβολή ΚΗΔ για πολλούς λόγους. Τα προβλήματα που είχα εντοπίσει κι εγώ είναι τα εξής: α) το να αναγράφεται στο τοπογραφικό ότι συνοδεύει ένα πιστοποιητικό το οποίο λήγει σε 2 μήνες το καθιστά "μιας χρήσης" και ακυρώνει την όλη μελέτη του τοπογραφικού (ούτε αυτό αναφέρεται σε κανένα Νόμο, ότι το τοπογραφικό συντάσσεται κάθε 2 μήνες) β) Όταν ο τοπογράφος ΔΕΝ είναι ο ίδιος που συντάσσει το ΠΠΗΤ, δημιουργήται ένας φαύλος κύκλος με το τοπογραφικό να πηγαίνει γύρω-γύρω μέχρι να γραφτεί το σωστό/τελικό/ισχύον ΠΠΗΤ και μετά να ζητηθεί να ξαναγραφτεί γιατί έληξε, ΑΦΟΥ τσακωθούν για το ποιός υπογράφει τι, πάνω στο έρμο τοπογραφικό !!! Εδώ βλέπω ότι υπάρχει πρόβλημα, ενώ αν δεν αναγραφόταν το ΠΠΗΤ πάνω στο τοπογραφικό θα μπορούσε αυτό το τοπογραφικό να χρησιμοποιηθεί για όλες τις μετέπειτα μεταβιβάσεις, χωρίς ακατανόητες σημειώσεις τρίτων πάνω του.
    1 point
  9. Εγώ λεβέντες δεν πρόκειται να κάνω οτιδήποτε δεν αναφέρεται στο νόμο! Θα φτάνω στα άκρα τις υποθέσεις με τους συμβολαιογράφους που ζητούν παπαριές! Θα εχω εξασφαλίσει την όποια αμοιβή μου και θα προτρέπω τους ιδιοκτήτες ή αλλάζουν συμβολαιογράφο ή ας αλλάξουν μηχανικό!!! Δεν πρόκειται να παίξω το παιχνιδάκι του οποιουδήποτε συμβολαιογράφου που νομίζει ότι έχει το αλάθητο! Ήδη έχω "διαολοστείλει" καμια δεκαριά από δαύτους....
    1 point
  10. Εδώ λοιπόν τελειώνει το τυπικό σκέλος και ξεκινά η καφενειακη ιντερνετική κουβέντα που μπορεί να διαρκέσει επ άπειρον. Δεν υπάρχει "υποχρεωτικός" τρόπος ούτε φυσικά μπορεί να "προσβληθεί" η υπάρχουσα σύσταση. Εν ολίγοις : ας προσέχατε ΠΡΙΝ την αγορά
    1 point
  11. Να ζητήσεις μέσω του εντολέα σου να προσκομιστεί περαίωση της δήλωσης. Τι καθόμαστε τώρα και συζητάμε, αν θέλει ή δεν θέλει. Υποχρέωση είχε να περαιώσει.
    1 point
  12. Καλησπέρα, εσύ αν πας και το δεις σαν κατ/μα, τότε βγάλε ΠΕΑ για την χρήση που είδες. Είναι ένα διφορούμενο δυστυχώς σημείο αυτό από παλιά...
    1 point
  13. συγνώμη αλλά αν η τακτοποίηση που είχε γίνει είναι λανθασμένη, θα έπρεπε πρώτα να ανοίξει η δήλωση να διορθωθούν σχέδια και να γραφτούν τα σωστά εμβαδά και μετά να προχωρήσεις σε ΕΕΔΜΚ, ταυτότητες, συστάσεις και ρευματοδοτήσεις. Αν κάτι μου κάνει εντύπωση, είναι πως έκανε η συμβολαιογράφος σύσταση με λανθασμένη τακτοποίηση *edit τώρα είδα πως η τακτοποίηση αφορά τον Ν.3843/2010, επόμένως δεν ανοίγει καμιά δήλωση αλλά γίνετε νέα με τον Ν4495 και συμπληρώνεται σωστά η ταυτότητα με τα αρνητικά τετραγωνικά της τακτοποίησης.
    1 point
  14. @SIRADRAB Πολλά από αυτά που γράφουν δεν εφαρμόζονται . Με ανοικτό κτηματολόγιο σε περιοχές εκτός σχεδίου ο νομοθέτης ζητα να κατασκευαστούν μάντρες απο άκαυστα υλικά πολλών χιλιάδων ευρω , Με ψευδή δήλωση φυλάκιση και πρόστιμα εξοντωτικά !!! , Χωρίς δήλωση ένα χιλιαρικο!!! . Ο ι Λόγοι δημιουργίας αυτού του κατασκευάσματος είναι μόνο εισπρακτικοί , ( έτσι τουλάχιστον καταλαβαίνω ) γιατί αλλιώς πως να εξηγήσεις την απαίτηση για κατασκευή μαντρότοιχου ύψους 1.00 μετρου . Τι θα κάνει το 1.00 μέτρο σε περίπτωση φωτιάς όπως αυτή στο Μάτι ;; Με την άδεια για την κατασκευή τι θα κάνεις . Θα κατασκευάσεις αυθαίρετή μάντρα και μετά πως θα μεταβιβάσεις ;;; Ο υπουργός θα πρέπει να προβεί σε διορθώσεις .
    1 point
  15. δεν πιστεύω πια σε τίποτα..... Μπες στο ε άδειες επέλεξε το Για σύνδεση με δίκτυα συμπλήρωσε εκεί ότι σου ζητάει και βγάλε το έντυπο από εκεί ΘΑ σου ζητήσει τμ νόμιμα με άδεια και τμ με τακτοποίηση. οπότε κάνεις και την τακτοποίηση τα συμπληρώνεις σωστά τα μεν και τα δε και βγάνει η τελική επιφάνεια. Το δίνεις στον πελάτη, χρεώνεις για τον κόπο την γνώση και τον χρόνο σου, και τον έχεις βάλει να πληρώσει και το μικρό παράβολο και σχόλασες εσύ.
    1 point
  16. Σε παλαιότερη περίπτωση αυτό είχα κάνει. Ωστόσο, νομίζω κάποια στιγμή είχα βρει επιλογή για να κάνει τη μελέτη με πρόβλεψη ορόφου, αντί να τους παράγεις. (ότι ότι είναι δύσκολο να κάνεις μια παραγωγή, αλλά θυμάμαι ότι όντως υπήρχε επιλογή)
    1 point
  17. Απλα δημιουργεις τους επιπλεον προβλεπομενους οροφους και επιλυεις το κτιριο και με αυτους .
    1 point
  18. Κάνε και μια καταγγελία στη ΔΕΗ για τη ρευματοκλοπή...
    -1 points
  19. Πώς μεταφράζεται η "σχετική" ακρίβεια? Αν εννοείς τα 5 μ, δεν χρειάζεται μηχανικός για την οριοθέτηση. Να είσαι όμως σίγουρος ότι έτσι θα βάλεις σε μπελάδες τους πελάτες σου και θα εκτεθείς. Είτε θα έχεις ακρίβεια, είτε όχι. Μέση λύση δεν υπάρχει. Και ως σχετική ακρίβεια ορίζεται αυτή που δίνουν οι κατασκευαστές των συσκευών (π.χ. 5mm±5ppm) Ειλικρινά, τέτοιο ερώτημα δεν το περίμενα από μηχανικό. Άρα, η μόνη λύση είναι να βρεις κάποιον συνάδελφο ο οποίος, αφού πληρωθεί επαρκώς για την εργασία του, θα κάνει σωστά τη δουλειά
    -1 points
  20. μιλάει για οικόπεδο που, ακόμη και τα 10 εκ, είναι "casus belli"
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.