Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      12

    • Περιεχόμενα

      8.274


  2. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      11.648


  3. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.907


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.211


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/06/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Αυτό είναι ένα αρχείο μετρήσεων και προφανώς θα είχε παραδοθεί μαζί με το τοπογραφικό. Δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να αναπαραχθεί σήμερα γιατί δεν γνωρίζουμε με ποια μεθοδολογία έγιναν οι μετρήσεις, με ποιο όργανο, με τι ακρίβεια κ.λ.π., Ακόμα και κροκί να υπάρχει στο οποίο να φαίνονται οι στάσεις και τα σημεία, είναι ασύμφορο από άποψη κόστους και χρόνου να ασχοληθεί κάποιος να παράξει τοπογραφικό από αυτά. Μια νέα μέτρηση με σύγχρονα όργανα και τελείωσες, δεν υπάρχει κάτι άλλο.
    2 points
  2. Όχι δεν κάνεις! Ο φάκελος στον ΕΦΚΑ πρέπει να κλείσει από τον ιδιοκτήτη, προσκομίζοντας τα παραστατικά που θα παραδώσει ο υπεργολάβος (τιμολόγιο για εργασίες, αποδείξεις αγοράς ενσήμων).
    2 points
  3. Έτσι όπως πάνε γυρεύοντας Ιάσονα, βλέπω τον αριθμό να μεγαλώνει (+1) Ορθότατα (+1). Όμως, το αξιότιμο επιμελητήριό μας επαναπαύεται χρόνια τώρα στην θέση του ουραγού των άλλων συλλόγων. (+1)... Ο νόμος είναι..."Αυτοί" (παραφράζοντας την ιστορική ρήση). Όπως ανέφερα και στα προηγούμενα, έχουν μπλεχτεί με τα τοπογραφικά. Επί της αρχής διαφωνώ με το κείμενο της εγκυκλίου, καθώς εκ του νόμου δεν υπάρχει καμία υποχρέωση στο ΠΠΗΤΚ (όπως και στις άλλοτε βεβαιώσεις του άρθρου 83) να αναγράφεται ότι υπάρχει το τάδε τοπογραφικό που συνοδεύει την τάδε βεβαίωση. Αν με ρωτάτε προσωπικά, στις περιπτώσεις μεταβίβασης αδόμητου οικοπέδου ή γηπέδου, έκανα την αναφορά, όχι μόνο στο τοπογραφικό αλλά σε όλα τα στοιχεία στα οποία βασίστηκε η έκδοση της βεβαίωσης νομιμότητας που εξέδιδα διασφαλίζοντας έτσι ότι η βεβαίωση αφορούσε συγκεκριμένα χωρικά όρια επί τον οποίων δεν υφίστατο κτίριο. Διαφωνώ όμως με την διαφαινόμενη "υποχρεωτικότητα" και μάλιστα από αναρμόδιο όργανο.-
    2 points
  4. Πολύ καλές οι προτάσεις αυτές και συμφωνώ !!! Όταν γίνουν νόμος, ενημερώστε με !!! Το τοπογραφικό γίνεται για το οικόπεδο και όχι για το ΠΠΗΤ, άρα το σωστό είναι το ΠΠΗΤ να αναφέρεται στο τοπογραφικό και όχι το ανάποδο, αναφέρομαι κυρίως σε αδόμητα που δεν έχουν τοπογραφικό και καλώς εφαρμόστηκε και η ηλεκτρονική υποβολή ΚΗΔ για πολλούς λόγους. Τα προβλήματα που είχα εντοπίσει κι εγώ είναι τα εξής: α) το να αναγράφεται στο τοπογραφικό ότι συνοδεύει ένα πιστοποιητικό το οποίο λήγει σε 2 μήνες το καθιστά "μιας χρήσης" και ακυρώνει την όλη μελέτη του τοπογραφικού (ούτε αυτό αναφέρεται σε κανένα Νόμο, ότι το τοπογραφικό συντάσσεται κάθε 2 μήνες) β) Όταν ο τοπογράφος ΔΕΝ είναι ο ίδιος που συντάσσει το ΠΠΗΤ, δημιουργήται ένας φαύλος κύκλος με το τοπογραφικό να πηγαίνει γύρω-γύρω μέχρι να γραφτεί το σωστό/τελικό/ισχύον ΠΠΗΤ και μετά να ζητηθεί να ξαναγραφτεί γιατί έληξε, ΑΦΟΥ τσακωθούν για το ποιός υπογράφει τι, πάνω στο έρμο τοπογραφικό !!! Εδώ βλέπω ότι υπάρχει πρόβλημα, ενώ αν δεν αναγραφόταν το ΠΠΗΤ πάνω στο τοπογραφικό θα μπορούσε αυτό το τοπογραφικό να χρησιμοποιηθεί για όλες τις μετέπειτα μεταβιβάσεις, χωρίς ακατανόητες σημειώσεις τρίτων πάνω του.
    2 points
  5. Εγώ λεβέντες δεν πρόκειται να κάνω οτιδήποτε δεν αναφέρεται στο νόμο! Θα φτάνω στα άκρα τις υποθέσεις με τους συμβολαιογράφους που ζητούν παπαριές! Θα εχω εξασφαλίσει την όποια αμοιβή μου και θα προτρέπω τους ιδιοκτήτες ή αλλάζουν συμβολαιογράφο ή ας αλλάξουν μηχανικό!!! Δεν πρόκειται να παίξω το παιχνιδάκι του οποιουδήποτε συμβολαιογράφου που νομίζει ότι έχει το αλάθητο! Ήδη έχω "διαολοστείλει" καμια δεκαριά από δαύτους....
    2 points
  6. Καλησπέρα, σε ΦΕΚ η παράταση... FEK-2024-Tefxos B-03754-downloaded -30_06_2024.pdf
    1 point
  7. Το αρχείο αυτό πρέπει να είναι mty. Στην πρώτη σειρά είναι η στάση στησίματος και το ύψος της (ύψος οργάνου όχι υψόμετρο). Μετά ο μηδενισμός και στην συνέχεια για κάθε σημειο: αριθμός, οριζόντια γωνία, κατακόρυφη γωνία, κεκλιμένη απόσταση, ύψος στόχου. Το αρχείο δηλαδή δεν περιέχει συντεταγμένες αλλά τα στοιχεία των μετρήσεων και θα πρέπει να επιλυθεί για να προκύψουν συντ/νες σε τοπικό σύστημα αναφοράς καταρχήν. Για να εξαρτηθεί η αποτύπωση θα πρέπει ή να βρεθούν οι στάσεις και να μετρηθούν σε ΕΓΣΑ ή να μετρηθούν αρκετά κοινά σημεία.
    1 point
  8. Χάρη, αν κατάλαβα θα βγάλεις έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας για νομ/ση εργασιών εσωτερικών διαρρυθμίσεων. O χρηματικός κατάλογος εκδίδεται από την Υδομ, θα πρέπει λογικά να απευθυνθείς στο τμήμα αυθαιρέτων της Υπηρεσίας για τα περαιτέρω.
    1 point
  9. κατά τη γνώμη δεν προέρχεται τόσο από την κακής ποιότητας σοβά, (και σκέτο τσιμέντο να βάλεις πάλι και εκείνο ή ξεκολλώντας από τον τοίχο θα πέσει ή και σε κείνο θα ξαναφανεί η υγρασία) αλλά κυρίως από την "ανιούσα υγρασία" (για την οποία κάντε την αναζήτηση στο google) υ.γ εγώ σε ένα πελάτη μου πριν από 15 χρόνια του πρότεινα να σκάψει περιμετρικά κάπου 80εκ να βάλει μεμβράνη υγρομόνωσης στο τοίχο και να το γεμίσει με κροκάλα. Το πρόβλημά του λύθηκε
    1 point
  10. Αν σας φαινονται ακριβα αναζητάτε άλλον που ενδεχομένως να ειναι φθηνότερος. Ελευθερη αγορά έχουμε. Το τι ειναι φτηνο ή ακριβο είναι κουβεντα καφενειου και ο καθενας έχει τη γνώμη του. Αντε και ειναι ακριβά.... και τι να κανουμε ? Ετσι ειναι η ζωη.... Ειναι υποχρεωτικό να εκδώσετε "κανονική" αδεια, και όποιος λέει το αντίθετο και βαφτίζει το σπιτι "τροχοβίλα" ή δεν ξερω και γω τι άλλο θα σας βαλει αργα ή γρήγορα σε περιπέτειες και πολλαπλάσια έξοδα Στο εξωτερικό σίγουρα θα πληρώνατε πολλά περισσότερα, για αυτο και οι φιλοι μας οι Ευρωπαιοι κάνουν κρα να αγοράζουν τις φτηνες μας υπηρεσίες
    1 point
  11. Αν το τεε διέθετε ένα ελάχιστο επίπεδο σοβαρότητας και υπευθυνότητας, θα έπρεπε να ανταπαντήσει ότι εγκύκλιος που δεν έχει νομικό έρεισμα, είναι για τα σκουπίδια
    1 point
  12. Εδώ λοιπόν τελειώνει το τυπικό σκέλος και ξεκινά η καφενειακη ιντερνετική κουβέντα που μπορεί να διαρκέσει επ άπειρον. Δεν υπάρχει "υποχρεωτικός" τρόπος ούτε φυσικά μπορεί να "προσβληθεί" η υπάρχουσα σύσταση. Εν ολίγοις : ας προσέχατε ΠΡΙΝ την αγορά
    1 point
  13. Δεν πάνε καλά... Αν απαιτούν ΚΗΔ για όλα ας ετοιμαστούν το 99% των μεταβιβάσεων να πρέπει να γίνει πρόσφατο Τοπογραφικό.... Συνοπτικά καλημέρα στο Κόστος Αμοιβής Μηχανικού για ΗΤΚ να βάλουν κόστος τουλάχιστον +500€ για Τοπογραφικό κι αν κάποιος έχει κάνα διαμερισματάκι 30τ.μ. σε καμιά πολυκατοικία με μεγάλο Οικόπεδο το Τοπογραφικό θα είναι +1000€ Θα πρέπει οι Τοπογράφοι και οι ΠΜ που κάνουν Τοπογραφικά να τους ανακηρύξουν Εθνικούς ευεργέτες τους....
    1 point
  14. Δείτε και την παρ. Γ σελ. 14 Ως προς το τοπογραφικό διάγραμμα που συνοδεύει το Πιστοποιητικό Πληρότητας Ταυτότητας Κτιρίου / Διηρημένης Ιδιοκτησίας, θα πρέπει επί της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου / Διηρημένης Ιδιοκτησίας να αναγράφεται ότι: «το ακίνητο αποτυπώνεται στο από [....] τοπογραφικό διάγραμμα του μηχανικού [...] (ΚΗΔ ....) που συνοδεύει την παρούσα Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου / Διηρημένης Ιδιοκτησίας» και να μην αναγράφεται η σχετική δήλωση στο τοπογραφικό διάγραμμα, καθώς το τοπογραφικό διάγραμμα λαμβάνει άπαξ έναν μοναδικό αριθμό ΚΗΔ και ισχύει εσαεί εν αντιθέσει με το Πιστοποιητικό Πληρότητας Ταυτότητας Κτιρίου / Διηρημένης Ιδιοκτησίας που έχει συγκεκριμένη διάρκεια ισχύος [δύο (2) μήνες]. Το παραπάνω, μάλλον αποτελεί μη εξουσιοδοτημένη "παραγωγή" νόμου αφού δεν αναφέρεται στο σώμα του νόμου 4495 τέτοια υποχρέωση αναγραφής πάνω στο Π.Π.ΗΤΚ. Κάπου τα έχουν μπερδέψει λίγο με τα τοπογραφικά. Στην αμέσως προηγούμενη παρ. Β σε συνέχεια των εξαιρέσεων που δίνει ο νόμος για την μη σύνταξη νέου τοπογραφικού που να συνοδεύει τις βεβαιώσεις άρθρου 83 αναφέρουν ότι Β. Το συγκεκριμένο τοπογραφικό διάγραμμα είναι διαφορετικό, και δεν πρέπει να συγχέεται με αυτό, από το τοπογραφικό διάγραμμα που προσαρτάται στη πράξη, με το οποίο περιγράφεται το ακίνητο, και συνυπογράφεται από τα συμβαλλόμενα μέρη και το συμβολαιογράφο και ενσωματώνει όλες τις δηλώσεις και υπεύθυνες δηλώσεις του μεταβιβάζοντος και του συντάκτη μηχανικού, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Τι πάει να πει διαφορετικό τοπογραφικό. Δηλαδή, άλλο τοπογραφικό στη βεβαίωση, άλλο θα προσαρτηθεί στην συμβολαιογραφική πράξη;
    1 point
  15. Σε ότι αφορά την εκ νέου έγκριση από Σ.Α. ίσως τελικά, σύμφωνα με μια εγκύκλιο Συλλόγου Αρχιτεκτόνων (περί επουσιωδών τροποποιήσεων), να μην έχεις πρόβλημα Α. Π.: ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/11170/321 Ηµ/νία: 31/01/2020 10. Στις περιπτώσεις που έχει εκδοθεί θετική γνωμοδότηση του Σ.Α. και κατά τον έλεγχο της αδειοδότησης για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών ή κατά την εκτέλεση του έργου προκύψουν μικρής έκτασης επουσιώδεις μεταβολές στη μελέτη οι οποίες δεν επηρεάζουν την κεντρική ιδέα, τις συνθετικές αρχές και δεν θίγουν την αρχιτεκτονική άποψη της μελέτης (όπως μικρή μετατόπιση ή αλλαγή διαστάσεων ενός ανοίγματος χωρίς πρακτικώς να αλλοιώνεται η αναλογία του, μικρές διαφοροποιήσεις των εξωτερικών διαστάσεων των όψεων χωρίς να γίνεται αντιληπτή η τροποποίηση της αναλογίας τους ή να επηρεάζεται η αντιληπτική εικόνα της ογκοπλασίας του κτιρίου), δεν απαιτείται εκ νέου γνωμοδότηση του Σ.Α.
    1 point
  16. @Tim22 OK. Και πότε σκέφτεται ο συνάδελφος να την περαιώσει ?? Σας ανέφερε κάποια συγκεκριμένη χρονιά?? Πληροφοριακά Ν. 4495/17, άρθρο 99: Ο μηχανικός υποχρεούται να ολοκληρώσει την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών, α) έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024 για δηλώσεις με ημερομηνία πληρωμής παραβόλου έως και την 31η Δεκεμβρίου 2022, και β) εντός εικοσιτεσσάρων (24) μηνών από την πληρωμή του παράβολου για δηλώσεις με ημερομηνία πληρωμής παραβόλου από την 1η Ιανουαρίου 2023.
    1 point
  17. ενδιαφέρουσα και η περίπτωση 8-καθώς μέχρι σήμερα οι Συμβ/φοι σε περίπτωση σύστασης μας ζητούσαν τόσες Η.Τ.Κ όσες και οι προς σύσταση οριζόντιες + μια για τα κοινόχρηστα-ενώ τώρα αρκεί μια (για το οικόπεδο +κτίσμα) υ.γ γιατί την δημοσίευσαν τώρα ενώ συντάχθηκε 21-5-24???
    1 point
  18. Στην νομιμοποίηση: 1. συντάσσουμε κατ΄ελάχιστο τόσες μελέτες, όσες θα απαιτούνταν κατά το χρόνο κατασκευής του αυθαιρέτου (εδώ το 2001)-και 2. σε όλες πρέπει να αποδεικνύουμε ότι ικανοποιούνται οι τότε (2001) ισχύοντες κανονισμοί ή και οι σημερινοί
    1 point
  19. 500 1100 Για Φούρκα ήταν εκτός ΑΠΑΑ το '16, οπότε δεν τίθεται θέμα για τα 500. Για Αγ. Αναστασία είναι εντός αντικειμενικού και για δρόμους εντός οικισμού είναι τα 1050. Αν είσαι εκτός αντικειμενικού πας στα 650/500€ ανάλογα για εντός/εκτός.
    1 point
  20. 500 για Φούρκα 1050 για Αγ. Αναστασία
    1 point
  21. Το Αντιμόνιο δεν χρησιμοποείται στα δομικά υλικά των σπιτιών. Το Αντιμόνιο δεν χρησιμοποιείται μόνο του επειδή σπάει εύκολα, αλλά όταν αναμειγνύεται σε κράματα, χρησιμοποιείται σε μπαταρίες μολύβδου, σε συγκολλήσεις, σε μεταλλικούς σωλήνες, ρουλεμάν, κλπ. Το οξείδιο του Αντιμονίου προστίθεται σε κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα και σε πλαστικά για να τα εμποδίσει να πιάσουν φωτιά. Χρησιμοποιείται επίσης σε χρώματα, κεραμικά, σε πυροτεχνήματα και ως επικάλυψη σε πλαστικές, μεταλλικές και γυάλινες επιφάνειες. Ψάξτε πρώτα τα σκεύη φαγητού και μετά κουβέρτες κλπ.
    1 point
  22. Εφοσον εχει χτισει στο "μηδεν" δεν δικαιουται να προσθεσει θερμοπροσοψη....θα ειναι καταληψη σε βαρος του όμορου. Στην πραξη, εχει αναφερθει εδω οτι, στις ΥΔΟΜ δεχονται ενα συμφωνητικο - ή μια ΥΔ- οτι ο ομορος επιτρεπει την θερμοπροσοψη, η οποια θα παιζει το ρολο του αρμου κατα την μελλοντικη ανοικοδομηση.
    1 point
  23. βοηθαει αυτό; https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:"αδεια glamping "&page=0&sort=relative
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.