Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Θείος Δίκης

    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      39


  2. Equalizer

    Equalizer

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      226


  3. Ανάχαρσης

    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      21


  4. angusmacgyver

    angusmacgyver

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      178


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/07/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλησπέρα και από εμένα και σου εύχομαι κάθε επιτυχία στη ζωή σου. Θα σου μιλήσω λίγο και για τη δουλειά των Τοπογράφων. Έχουμε και εμείς ένα ευρύτατο πεδίο που μπορείς να απασχοληθείς, από Ιδιώτης, εργαζόμενος μέχρι και Δημόσιος Υπάλληλος. Επίσης έχουμε μεγάλη γκάμα εφαρμογών. Από την απλή Τοπογραφία, στην Οδοποιία και τα Υδραυλικά, το Κτηματολόγιο και τη Φωτογραμμετρία. Στην Ελλάδα, ναι, οι Πολιτικοί Μηχανικοί έχουν απορροφήσει όλα μας τα δικαιώματα (όχι όμως και τις αντίστοιχες γνώσεις). Αλλά επίσης μπαίνουν κάθε χρόνο περίπου 1000 πολιτικοί μηχανικοί συν αυτούς από τα αντίστοιχα ΤΕΙ, ενώ Τοπογράφοι (ΑΕΙ+ΤΕΙ) κάπου 300(;). Άρα καταλαβαίνεις τί σημαίνει για τον ανταγωνισμό στο μέλλον σου. Έχουμε από τα πιο κουλ μηχανήματα (GPS, Total Station, Laser Scanners, Drones, Lidar…) και η τεχνολογία μας εξελίσσεται. Αντίστοιχα αυτό είναι και το μειονέκτημά μας. Για να ξεκινήσεις χρειάζεσαι κεφάλαιο. Επίσης μπορείς να ασχοληθείς με συγκεκριμένα softwares και να εξειδικευτείς σε αυτά (Autocad, GIS κλπ). Τέλος, από όσους τοπογράφους έχω γνωρίσει στη ζωή μου (και πίστεψέ με γνωρίζω αρκετούς του κλάδου μου) όλοι είμαστε ευτυχισμένοι με αυτό που ασχοληθήκαμε και δε θα το αλλάζαμε ποτέ!!! Καλή επιτυχία σε ότι και αν διαλέξεις!!!
    2 points
  2. Ναι άμα. Καλά πηγαίνει, χρόνια τώρα. Μπρος στα έξοδα συμβολαιογραφικής πράξης και μετεγγραφής στο Κτηματολογιο, τα τριάντα πέντε ευρώ είναι σταγόνα στον ωκεανό.
    1 point
  3. Έχεις απόλυτο δίκιο στον προβληματισμό σου. Παρότι στα υφιστάμενα κτίρια εφαρμόζεται ό,τι και στα νέα (3.1.2) εκτός από κάποιες λεπτομέρειες στη βλάστηση, στον πίνακα μέτρων οι ζώνες προστασίας εμφανίζονται σταθερές (χωρίς προσαύξηση). Μία ακόμη περίπτωση που βρίσκουμε κακογραμμένο τον κανονισμό. Προσωπικά εμπιστεύομαι τον πίνακα.
    1 point
  4. Από την ερωτηση λειπουν πολλα στοιχεια και δεν μπορει να απαντηθει. Ο νομος οριζει οτι: [απο την κωδικοποιηση του καν62] Άρθρο 103 Μειώσεις προστίμων σε ειδικές ομάδες πληθυσμού Ο δικαιούχος επιλέγει μία από τις ειδικές ομάδες, ώστε να γίνει εφαρμογή των οριζομένων στη σχετική διάταξη. Σε περίπτωση ατόμου που εμπίπτει σε περισσότερες από μια ειδικές ομάδες πληθυσμού του άρθρου 103 του ν.4495/17 επιλέγεται μία εξ αυτών από τον πολίτη. Για την εφαρμογή του παρόντος, διευκρινίζονται τα εξής : 1) Κύρια κατοικία είναι η κατοικία μόνιμης διαμονής, που αναγράφεται στη φορολογική δήλωση. 2) Κύρια και μοναδική κατοικία είναι η κατοικία μόνιμης διαμονής που αναγράφεται στη φορολογική δήλωση, εφ’ όσον είναι και η μοναδική που έχει ο φορολογούμενος. 3) Ως πρώτη κατοικία νοείται η κύρια κατοικία κατά τα ανωτέρω. Τα παραπάνω αποδεικνύονται από τα στοιχεία της φορολογικής δήλωσης, η οποία και υποβάλλεται στο πληροφοριακό σύστημα. 1. Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω, καθώς και πρόσωπα που φιλοξενούν περισσότερο από ένα έτος ή επιβαρύνονται φορολογικά από πρόσωπα με την ανωτέρω ιδιότητα, με ατομικό εισόδημα έως σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ ή οικογενειακό εισόδημα έως εξήντα χιλιάδες (60.000) ευρώ, για την υπαγωγή στο άρθρο 97 καταβάλλουν ποσοστό 15% του ενιαίου ειδικού προστίμου, ανεξαρτήτως περιορισμού κύριας κατοικίας και υποβάλλουν τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν τη συνδρομή των ανωτέρω προϋποθέσεων. Το ποσοστό της αναπηρίας πιστοποιείται με βεβαίωση ή γνωμάτευση, που έχει εκδοθεί από το Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας. Για την εφαρμογή της παρ.1, οι μειώσεις εφαρμόζονται για αυθαίρετες κατασκευές και αυθαίρετες αλλαγές χρήσης χωρίς τον περιορισμό κύριας κατοικίας. Η φορολογική επιβάρυνση ατόμου από άτομο με ειδικές ανάγκες αποδεικνύεται από τα στοιχεία της τελευταίας φορολογικής δήλωσης, η οποία και υποβάλλεται στο πληροφοριακό σύστημα. Διευκρινίζουμε ότι στην έκφραση «ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω» νοείται ίσο ή μεγαλύτερο του ποσοστού 80%. Στην έννοια του ατομικού ή οικογενειακού εισοδήματος νοείται το φορολογητέο εισόδημα όπως προκύπτει από τη φορολογική δήλωση, ενώ αρκεί η ικανοποίηση ενός από τα δύο οικονομικά κριτήρια (του ατομικού ή του οικογενειακού εισοδήματος) για την εφαρμογή του μειωτικού συντελεστή. 2. Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, καθώς και πρόσωπα που φιλοξενούν περισσότερο από ένα έτος ή επιβαρύνονται φορολογικά από πρόσωπα με την ανωτέρω ιδιότητα, με ατομικό εισόδημα έως δεκαοκτώ χιλιάδες (18.000) ευρώ ή οικογενειακό εισόδημα έως είκοσι τέσσερις χιλιάδες (24.000) ευρώ, για την υπαγωγή στο άρθρο 97 της κύριας κατοικίας τους καταβάλλουν ποσοστό 20% του ενιαίου ειδικού προστίμου και υποβάλλουν τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν τη συνδρομή των ανωτέρω προϋποθέσεων. Η περίπτωση της παρ.2 αφορά αποκλειστικά αυθαίρετες κατασκευές της κύριας κατοικίας ΑμεΑ, με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, ενώ αρκεί η ικανοποίηση ενός από τα δύο οικονομικά κριτήρια (του ατομικού ή του οικογενειακού εισοδήματος) για την εφαρμογή του μειωτικού συντελεστή. Και στις δύο περιπτώσεις υπαγωγών αυθαιρέτων κατασκευών ΑμεΑ των παραγράφων 1 και 2, το ποσοστό της αναπηρίας αποδεικνύεται με σχετική βεβαίωση ή γνωμάτευση του αρμόδιου φορέα.
    1 point
  5. @vck Η λογική του νομοθέτη συνάδελφε είναι να εκτοπίσει τους πιο οικονομικά αδύναμους , να τους εξαντλήσει, και να στρώσει το έδαφος για νέους επενδυτές και νέους εποικιστές . Πολύ λίγα από τον κανονισμό πυροπροστασίας είναι θετικά .
    1 point
  6. @katerina kata Μπορεί να γίνει υπαγωγή χωρίς τη συναίνεση των συνιδιοκτητών της πολυκατοικίας επειδή η αυθαίρετη επέκταση υφίσταται από την ανέγερση της οικοδομής, σύμφωνα με την παρ.5 του αρ.98. Για την τροποποίηση απαιτείται η συναίνεση άνω του 50% των συνιδιοκτητών, σύμφωνα με την παρ.9 του αρ.98.
    1 point
  7. Αν δεν υπάρχουν φράγκα συνάδελφε, σε τι να πληρώσουν...σε ρεβύθια ή φασόλια? 😀
    1 point
  8. @Χριστίνα Μαυρ. η διαφορά είναι το πορτοκαλί τρίγωνο στην επάνω πλευρά του σχεδίου. Προφανώς, η επιφάνειά του είναι αμελητέα και, επί της ουσίας, είναι μία ανεκτή διαφορά. Προσωπικώς, δεν θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να αλλάξεις το εμβαδόν του διαμερίσματος και να μπεις στη διαδικασία τροποποίησης της σύστασης. Το γεγονός ότι η πλευρά αυτή είναι όριο του οικοπέδου, δεν αλλάζει κάτι.
    1 point
  9. @aneida Η φράση «ένα διαμέρισμα που έχει διαφορετική διαμερισμάτωση» στερείται νοήματος. Ο λόγος είναι ότι η δ.δ. αναφέρεται στον όροφο και όχι σε ένα τμήμα του. Δηλαδή, δεν έχει δ.δ. κάθε διαμέρισμα αλλά ο όροφος στον οποίον ανήκουν. Γι' αυτό, μπορείς να χρησιμοποιείς τη δήλωση αυτή και για τα υπόλοιπα διαμερίσματα του ορόφου. Ο ορισμός της δ.δ είναι: διαφοροποίηση του περιγράμματος αυτοτελών ιδιοκτησιών από τα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας.
    1 point
  10. @aneida Θα υποβάλεις δήλωση για οποιοδήποτε από τα διαμερίσματα του πελάτη σου και θα τακτοποιήσεις τη διαμερισμάτωση με αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης του ορόφου (4495/17, άρθρο 100, παρ. 8). Δηλαδή, μία παράβαση για όλον τον όροφο.
    1 point
  11. Η παράβαση της διαφορετικής διαμερισμάτωσης αναφέρεται στον όροφο και όχι σε ιδιοκτησία. Δηλαδή είναι μία για ολόκληρο τον όροφο, ανεξαρτήτως της ιδιοκτησίας για την οποία γίνεται η δήλωση.
    1 point
  12. H λύση ως προς την τακτοποίηση είναι πολύ εύκολη. Αποτυπώνεις ολόκληρο τον όροφο και στη δήλωση για την οριζόντια ιδιοκτησία έχεις παράβαση διαφορετικής διαμερισμάτωσης. Το βασικό ζήτημα, όμως, δεν είναι αυτό, αλλά η τροποποίηση της σύστασης που πρέπει να ακολουθήσει. Μονομερής, στην περίπτωσή σου, δεν γίνεται. Πριν κάνεις οτιδήποτε πρέπει να συνεννοηθείς με τον συμβολαιογράφο. Κατά την γνώμη μου δεν μπορεί να γίνει κάτι, αφού είναι (μάλλον) απίθανο να συναινέσουν οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες. Πάντως, χωρίς την έγκρισή τους είναι ανέφικτη η τροποποίηση.
    1 point
  13. @kallitekton α) Στις πέντε κατηγορίες κατατάσσονται οι αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσεως, και όχι οι οικοδομές. Για την περίπτωσή σου: Οι αλλαγές στα ανοίγματα ανήκουν στην κατηγορία 3. Το κλείσιμο του ημιυπαιθρίου είναι υπέρβαση δόμησης και κατατάσσεται –κατά πάσα πιθανότητα– στην κατηγορία 4. β) Η σύνταξη ΗΛΤΑ αποτελεί προϋπόθεση για την αγορά του διαμερίσματος. δ) Εάν καλύπτονται οι εναπομείνασες εργασίες από ΕΕΔΜΚ, προχωράς με αυτήν. ε) Θα κάνεις αναθεώρηση για αλλαγή επιβλέποντος, πριν την εκτέλεση των εργασιών που απομένουν.
    1 point
  14. @Tanasw οι παραλείψεις δεν είναι τόσο σημαντικές ώστε να επιφέρουν ακύρωση της σύστασης. Αφού το επιβεβαιώσεις με τον συμβολαιογράφο, προχωράς σε ρύθμιση και σύνταξη ταυτότητας (όπως αναφέρεις στην αρχική σου δημοσίευση).
    1 point
  15. Για την κατηγορία 1 (κτίρια με επικρατούσα χρήση κατοικία προ 1975) η δήλωση υποβάλλεται υποχρεωτικώς ανά διηρημένη ιδιοκτησία.
    1 point
  16. Αφού ο ιδιοκτήτης είναι ένας και για τα δύο διαμερίσματα, δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα.
    1 point
  17. Απλώς, καλέ μου φίλε, για μια ακόμα φορά σαχλαμαρίζουν ασυστόλως από το ΤΕΕ!!! Δεν αποτελεί ευθύνη του ΤΕΕ ή ερμηνεία των αυθαιρετονόμων!!! Αυθαιρετούν ή με άλλα λόγια παρανομούν, όταν προσπαθούν να ερμηνεύσουν το νόμο καφενειακά (στο κουβεντιαστό δηλαδή) και να παρασύρουν σε αυθαιρεσίες τα μέλη τους... Πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα αν το ΤΕΕ έβγαζε δεσμευτικές εγκυκλίους για την εφαρμογή των αυθαιρετονόμων από τα μέλη του, όπως π.χ. ο συμβολαιογραφικός σύλλογος... Θα το συνέχιζα περισσότερο και τα καλόπαιδα θα το έσβηναν, οπότε φτάνει έως εδώ... Συμβουλή: Κινδυνεύει να χαρακτηριστεί αδαής όποιος απευθύνεται στο ΤΕΕ για ερμηνεία αυθαιρετονόμου...
    1 point
  18. Καλημέρα, έκανα ερώτηση στο [email protected] σχετικά με το αν μπορούμε να τακτοποιήσουμε σε μια δηλωση ταυτόχρονα 2 διαφορετικές ΟΙ της ίδιας πολυκατοικίας. Μου απάντησαν πως μπορούμε. (Με εξαίρεση τα προ του 75, που θέλουν υποχρεωτικά 2 διαφορετικές δηλώσεις) Και μάλιστα 1 Λοιπή Παράβαση και 1 Φύλλο Καταγραφής Κατηγορίας 3, μπορούν να καλύψουν ταυτόχρονα και τις 2 ΟΙ.
    1 point
  19. Δεν έχουν αφήσει φορουμ και καναλι στο youtube ρε.. Αντε και freedom24 απο βδομαδα.. Σοβαρευτείτε λιγο εδω περα….
    1 point
  20. Επειδή αναφέρεται στον πληθυντικό "περιπτώσεις" δηλαδή επειδή η διατύπωση δεν είναι: "....είναι δυνατή η υπαγωγή αυτών στον παρόντα, χωρίς τη συναίνεση των λοιπών συνιδιοκτητών, µόνο στην εξής περίπτωση:..." ή "...είναι δυνατή η υπαγωγή αυτών στον παρόντα, χωρίς τη συναίνεση των λοιπών συνιδιοκτητών, µόνο στην περίπτωση που η αυθαίρετη επέκταση υφίσταται από την ανέγερση-κατασκευή της οικοδομής και εφόσον η ίδια αυθαίρετη επέκταση υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οριζόντιας ιδιοκτησίας.", ή "....είναι δυνατή η υπαγωγή αυτών στον παρόντα, χωρίς τη συναίνεση των λοιπών συνιδιοκτητών, µόνο υπό τις εξής προϋποθέσεις:...", έχω την γνώμη, με τα λίγα ελληνικά και τα λίγα νομικά που έχω μάθει έως τώρα ότι το "και" ανάμεσα στο α) και β) ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. Δηλαδή από την γραμματική διατύπωση της διάταξης εγώ καταλαβαίνω ότι απλώς συνδέονται δύο διαφορετικές περιπτώσεις (πληθυντικός) με τον σύνδεσμο "και" και όχι ότι πρόκειται για μία μόνο περίπτωση με δύο προϋποθέσεις. Κατά συνέπεια θεωρώ (προσπερνώντας την τραγικά ακατανόητη διατύπωση του "β") ότι η δήλωση πλέον γίνεται χωρίς συναίνεση τόσο στην περίπτωση που η αυθαίρετη επέκταση υφίσταται από την ανέγερση-κατασκευή της οικοδομής (που είναι το ποιο σημαντικό) όσο και στην (σχεδόν απίθανη και αδιάφορη αλλά σε κάθε περίπτωση διαφορετική) περίπτωση που η ίδια αυθαίρετη επέκταση (που έχει κατασκευαστεί μετά την ανέγερση) υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οριζόντιας ιδιοκτησίας [οικοδομής] . Τα ανωτέρω θεωρώ ότι επιβεβαιώνονται από την επόμενη παράγραφο: Στην παράγραφο αυτή αναφέρονται τα απαιτούμενα κατά περίπτωση δικαιολογητικά δηλαδή το "α" για την περίπτωση "α" της προηγούμενης παραγράφου και το "β" για την περίπτωση "β" της προηγούμενης παραγράφου (επισημαίνω ότι εδώ το "α" και το "β" δεν συνδέονται με "και". Συνεπώς προκύπτει ξεκάθαρα ότι ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ το α και το β της παρ.5 αφού η παρ.6 δεν ζητά και τα 2 δικαιολογητικά αλλά όποιο από αυτά κατά περίπτωση απαιτείται. Βέβαια σημειώνω ότι στην παρακάτω παρ. 9 έχουν ξεχάσει να εξαιρέσουν τις περιπτώσεις της παρ.5 από την απαίτηση του 51%, αφού εξαιρούν μόνο την 8 (αποκλειστικές χρήσεις και παραρτήματα).
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.