Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      8.265


  2. venezia

    venezia

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      1.687


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      17.508


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      17.206


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/07/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Εκ του αποτελέσματος προκύπτει ότι δεν πρέπει να το χρησιμοποιήσεις. Πιθανότατα αναγράφεται σε κάποια ΠΟΛ και το πιο πιθανό είναι ότι αφορά άλλες περιπτώσεις (πχ προσδιορισμό ποσοστού που αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη υφιστάμενη ή μελλοντική δόμηση (κάθετες). Αν κάνεις τη δοκιμή και βάλεις επιφάνεια ισογείου θα διαπιστώσεις λανθασμένο αποτέλεσμα.
    2 points
  2. (α) Ναι. (β) εξαρτάται. Καταρχάς έχεις αυθαιρεσίες μετά το 1983; Αν ναι, δες τα σχετικά στην κατηγορία 4. Υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος και εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση, μετά την υπαγωγή, την καταβολή του σχετικού παραβόλου και την καταβολή του ενιαίου ειδικού προστίμου, με την επιφύλαξη εφαρμογής των οριζομένων στο άρθρο 97, οι εξής αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης : δα) αυθαίρετες κατασκευές εφόσον δεν παραβιάζονται σε ποσοστό μεγαλύτερο του είκοσι τοις εκατό (20%) τα πολεοδομικά μεγέθη κάλυψης, δόμησης και ύψους που προβλέπονται από τους όρους δόμησης της περιοχής ή αυτούς που ίσχυαν κατά το χρόνο έκδοσης της οικοδομικής αδείας, δβ) αυθαίρετες κατασκευές εφόσον δεν παραβιάζονται σε ποσοστό μεγαλύτερο του σαράντα τοις εκατό (40%) τα πολεοδομικά μεγέθη κάλυψης, δόμησης και σε ποσοστό μεγαλύτερο του είκοσι τοις εκατό (20%) το πολεοδομικό μέγεθος του ύψους που προβλέπονται από τους όρους δόμησης της περιοχής ή αυτούς που ίσχυαν κατά το χρόνο έκδοσης της οικοδομικής άδειας και δεν υπερβαίνουν τα διακόσια πενήντα (250) τ.μ. για χρήση κατοικίας ανά ιδιοκτησία και μέχρι τα χίλια (1000) τ.μ. κτιρίου συνολικά και τα χίλια (1000) τ.μ. για τις λοιπές χρήσεις. Στα ανωτέρω ποσοστά συνυπολογίζονται όλα τα αυθαίρετα κτίσματα επί του ακινήτου, καθώς και αυθαίρετες κατασκευές που έχουν υπαχθεί στους ν.3775/2009 (Α122), 3843/2010 (Α62), 4014/2011 (Α204) και 4178/2013 (Α174). δγ) αυθαίρετες κατασκευές σε ακίνητα που διαθέτουν οικοδομική άδεια, ανεξαρτήτως του ποσοστού υπέρβασης της κάλυψης ή της δόμησης, όταν αυτές δεν ξεπερνούν τα πενήντα (50) τ.μ. σε συνολική δόμηση, δδ) αυθαίρετες αλλαγές χρήσης, εφόσον έχουν συντελεστεί σε περιοχές εντός σχεδίου και με την προϋπόθεση, ότι η εν λόγω χρήση είναι σύμφωνη με τις επιτρεπόμενες χρήσεις της περιοχής, Δεν συνυπολογίζονται επιφάνειες εντός του περιγράμματος του κτιρίου σε εντός σχεδίου περιοχές που δεν δημιουργούν αυτοτελείς χώρους, όπως σοφίτες, εσωτερικοί εξώστες και υπόγεια. Όπως αντιλαμβάνεσαι υπάρχει μια ακόμη "θολή" διατύπωση στο νόμο. Οι προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω για να μην προσμετρήσει αυθαίρετος χώρος στον προσδιορισμό κατηγορίας (4 ή 5) είναι (α) Το ακίνητο να βρίσκεται εντός σχεδίου (μας έχει απασχολήσει χωρίς σίγουρη απάντηση, αν εννοεί και "εντός οικισμού") (β) Να μην δημιουργούνται αυτοτελείς χώροι. Ένας τέτοιος μη αυτοτελής χώρος θα μπορούσε να είναι το υπόγειο που συνδέεται με εσωτερική σκάλα, π.χ σε μια μεζονέτα. Τι γίνεται άραγε αν το υπόγειο έχει ταυτόχρονα και εξωτερική πρόσβαση; Θεωρείται και τότε μη αυτοτελές; (γ) Να είναι εντός περιγράμματος κτιρίου. Να υποθέσουμε ότι εννοεί εντός νομίμου περιγράμματος και όχι του περιγράμματος που δημιουργείται και από τις αυθαίρετες επεκτάσεις. Η υποπαράγραφος δγ είναι η πιο καλή. Αν έχεις 50 τμ αυθαιρεσίες και ακίνητο με Ο.Α, "καθαρίζεις" με κατηγορία 4 και δεν ψάχνεις κάτι άλλο. Τέλος, η υποπαράγραφος δ.δ και αυτή μας έχει απασχολήσει χωρίς 100% σίγουρη απάντηση. Αναφέρεται σε αλλαγές χρήσης σε εντός σχεδίου περιοχή. Άραγε, εννοεί αλλαγές χρήσης από κύρια σε κύρια (πχ από κατάστημα σε κατοικία κλπ) χωρίς προσαύξηση Σ.Δ λόγω αλλαγής χρήσης ή μπορεί να ενσωματωθεί και αλλαγή χρήσης από Β.Χ σε Κ.Χ (πχ υπόγεια αποθήκη που δεν προσμέτρησε στον ΣΔ σε διαμέρισμα ή κατάστημα) που προσμετρά στον Σ.Δ; Προσωπικά περίπτωση σαν την δική σου την προσμετρώ κανονικά στην κατηγορία.
    1 point
  3. Στο παράδειγμα βάζω επιφάνεια συνολική ορόφων που έχουν προσμετρήσει στη δόμηση. Πχ μια οικοδομή 300 τμ. Στην ενότητα Η του Ε3 "συντ/της ποσοστού αξίας οικοπέδου" κλικάρεις την επιλογή "2". Συμπληρώνεις στη συνέχεια την επιφάνεια ορόφου ή ορόφων που προσμετρώνται στη δόμηση . Στην περίπτωσή σου 75 τ.μ, Πας παρακάτω "επιφάνεια ορόφων ή ορόφου που δεν έχει προσμετρηθεί στον Σ.Δ=0" και μετά στο τέλος βάζεις ¨επιφάνεια οικοπέδου ή κάθετης" στην περίπτωσή σου 530 τμ. Άρα έχεις ένα Υ.Δ=530*0,6-75 ΤΜ--->318-75=243 τ.μ που ανάγεται σε επιφάνεια οικοπέδου: 243/0,6=405 τμ. Για να έχεις και 2ο έλεγχο κάνε το όπως σου περιγράφω. Βγάλε την αξία του οικοπέδου οπότε έχεις την ανηγμένη αξία ανά τ.μ και πολλαπλασίασέ την επί την ανηγμένη οικοπεδική επιφάνεια που αντιστοιχεί στην υπολειπόμενη δόμηση. Υ.Γ Να λύσεις ότι απορία γεννάται είναι δύσκολο έως αδύνατο. Επί του θέματος πάντως κάτι μπορεί να γίνει.
    1 point
  4. Τα έντυπα "Κ" χρησιμοποιούνται σε περιοχές εκτός ΑΠΑΑ. Αναρτώ ένα παράδειγμα για να δεις πως θα υπολογίσεις την υπολειπόμενη δόμηση μέχρι εξαντλήσεως του Σ.Δ. οικόπεδο 200 τμ/ σδ=1,80, σ.ο=0,95, ΣΑΟ=1,8, ΤΖ=1300 ΤΜ, πρόσοψη 25 μ. τελική επιφάνεια οικοπέδου 200 τμ. υφιστάμενη δόμηση 300 τμ. Υπολειπόμενη 60 τμ. Αξία των 60 τμ στο έντυπο που επισυνάπτω. Αξία οικοπέδου (έντυπο Ε3) αν βάλεις τα δεδομένα θα έχεις 143.500 Ευρώ (717,25 Ε/τμ). Ακόμη και χωρίς το έντυπο μπορείς να υπολογίσεις την υπολειπόμενη δόμηση (Υ.Δ) ως εξής: Υ.Δ=[60 τ.μ/ 1,8]*717,25 Ε/τμ=33,33 τμ*717,25 Ε/τμ=23.905,94 Ευρώ. Οι μικροδιαφορές οφείλονται σε αριθμητικές στρογγυλοποιήσεις. ΥΠΟΛ. ΔΟΜΗΣΗ.pdf
    1 point
  5. Καλησπέρα, η περιοχή είναι εκτός αντικειμενικού με τις τιμές για εντός/εκτός να είναι 950/500 αντίστοιχα. Επειδή όμως ο χάρτης της εφορίας δείχνει ονομάτα οδών εκεί περά είμαι της άποψης ότι ειναι εντός άρα τα 950 της εφορίας που είδες είναι σωστά. Μπορείς να τσεκάρεις με Υδομ Πυλαίας-Χορτιάτη αν είναι η περιοχή είναι υπό ένταξη στο σχέδιο.
    1 point
  6. To πρόβλημα ανακύπτει μετά από αγωγή των συνιδιοκτητών όταν το αυθαίρετο καταπατά Κ.Χ και συνήθως κερδίζεται η υπόθεση στο δικαστήριο. Στο είπαν οι συνάδελφοι και στο ανέλυσαν. Τα παράπονα στο ΥΠ.ΕΝ και στο ΣτΕ.
    1 point
  7. 500 για Φούρκα 1050 για Αγ. Αναστασία
    1 point
  8. Tim την αίτηση μπορεί νόμιμα να την κάνει ο επικαρπωτής . Στην αίτηση βάζεις το ποσοστό του 100% και η δήλωση ΄' προχωράει΄΄ απρόσκοπτα.
    1 point
  9. Μπορεί και μόνο ο επικαρπωτής τη δήλωση εφόσον έχει το 100% της επικαρπίας. Άρθρο 99 Την αίτηση υποβάλλει : αα) ο ιδιοκτήτης του ακινήτου στο οποίο έχει εκτελεστεί η αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη χρήση. Δικαίωμα υπαγωγής έχουν, επίσης, ο ψιλός κύριος, ο επικαρπωτής, ο εργολάβος για τις περιερχόμενες σε αυτόν συνεπεία εργολαβικού προσυμφώνου ιδιοκτησίες, ο μισθωτής εφόσον έχει το δικαίωμα έκδοσης οικοδομικής άδειας από τη μισθωτική σύμβαση και επί νομικών προσώπων ο νόμιμος εκπρόσωπος αυτών, καθώς και ο φερόμενος ως ιδιοκτήτης επί του οποίου έχουν καταλογιστεί πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης,
    1 point
  10. Ανεξαρτήτως του ποιος κάνει την αίτηση (π.χ. επικαρπωτής, εξουσιοδοτημένος, πληρεξούσιος κ.λπ.), πάντα χρησιμοποιούνται τα "στοιχεία - δεδομένα" του ιδιοκτήτη του ακινήτου (δηλαδή, στην περίπτωσή σου του ψιλού κύριου).
    1 point
  11. Όχι δεν υπάρχει πρόβλημα απλά δεν επιστρέφονται χρήματα
    1 point
  12. Έχεις επιλέξει ΜΕ διαδικασία Επιτροπής. Μέχρι να ανεβάσεις το πόρισμα η δήλωση δεν μπορεί να επεξεργαστεί. Όταν ανεβάσεις το πόρισμα , μπορείς να κάνεις και τις διορθώσεις και το πρόστιμο επανυπολογίζεται .
    1 point
  13. Η δήλωση σε τι κατάσταση είναι ? Αν είναι σε οριστική την γυρνάς σε υπαγωγή με τις όποιες συνέπειες. Δες και το παρακάτω: Αν η δήλωση επιστρέψει σε «Υπαγωγή» και κατά την επανυποβολή της διαπιστωθεί ότι oι τροποποιήσεις επιφέρουν μεταβολή του προστίμου> 20% (αύξηση ή μείωση), θα απαιτηθεί η έγκριση από την αρμόδια Επιτροπή της παρ.2 του αρθ.2 της ΚΥΑ 27454/2631 http://portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE/MyTEE/auth4495/nomothesia/KYA%2027454-2631_14-11-17.pdf προκειμένου η δήλωση να επαναπροωθηθεί σε οριστική υπαγωγή. Η υποβολή του αιτήματος προς την επιτροπή για μεταβολή γίνεται από τον μηχανικό-διαχειριστή της δήλωσης. Πριν την υποβολή του αιτήματος επαναφοράς της δήλωσης σε προηγούμενη κατάσταση θα πρέπει ο μηχανικός να εκτυπώσει και να αποθηκεύσει στον υπολογιστή του την Αναφορά της δήλωσης (pdf), αφενός για να έχει διαθέσιμη την πρότερη κατάσταση της δήλωσης πριν τις όποιες τροποποιήσεις και αφετέρου για να την υποβάλει στην αρμόδια επιτροπή εφόσον αυτό απαιτηθεί. Δες και το Εγχειρίδιο χρήσης ηλεκτρονικών αιτημάτων ΤΕΕ
    1 point
  14. Έβαλες το παλιό πρόστιμο του 3843 στα πρόσθετα στοιχεία δήλωσης ?
    1 point
  15. 1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.