Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      11.648


  2. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      848


  3. Tasos P

    Tasos P

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      440


  4. Gp32

    Gp32

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      26


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/07/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. δεν συμπληρώνεις τίποτα στην καρτέλα (το αναφέρει και το ΤΕΕ στην σχετική ανακοίνωση που φαίνεται μόλις μπεις στο σύστημα "σύνδεσης" Το μοναδικό που πρέπει να προσέξεις είναι η περιγραφή του προς ηλεκτροδότηση χώρου. π.χ στην περίπτωση σου γράψε "πρόκειται για την ηλεκ/ση του υπογείου χώρου εμβ=... τ.μ Μον/φου κερ/πους οικοδομής μετά υπογείου"
    1 point
  2. Καλησπέρα. Αν η αιτία είναι η μακρόχρονη απουσία από το σπίτι κάλυψε τους συλλέκτες και γειά. Αν είναι όμως η υπερπαραγωγή των ηλιακών το λύνεις (συνήθως) με θερμοστατική βαλβίδα εκτροπής και ανάμιξης τύπου Brass Form, ή θερμοστατική βαλβίδα εκτροπής στη σερπαντίνα ενός μικρότερου εφεδρικού Boiler που θα τη ρυθμίσεις σε θερμοκρασία κατά τι μικρότερη των 60oC (55). Εναλλακτικά υδροστάτη με τρίοδη ηλεκτροβάνα by pass με παρόμοια ρύθμιση. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις δεν θες δεύτερο κυκλοφορητή.
    1 point
  3. Σε ευχαριστώ πολύ! Κατατοπιστικότατος
    1 point
  4. έκανα ένα copy/paste ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Του Συλλόγου Συνταξιούχων Νέοι Μηχανικοί Αθήνα, 18-07-2024 Με τη παρούσα, ενημερώνουμε τα μέλη μας ότι έχουν αρχίσει και εκδίδονται οι πρώτες αποφάσεις επί των ασκηθεισών προσφυγών που είχαν ως αίτημα την ακύρωση άλλως τροποποίηση των πράξεων απονομής σύνταξης ως προς το σκέλος του παράνομου υπολογισμού της ανταποδοτικής σύνταξης εκ της ειδικής προσαύξησης. Όπως αναμενόταν, μετά την απόφαση του Α΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, οι εν λόγω προσφυγές κρίθηκαν δεκτές από το Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών, χωρίς όμως τούτο να σημαίνει και την αίσια έκβαση της υπόθεσης, καθώς το Δικαστήριο, αφού προέβη στη διαπίστωση του μη νομίμου του υπολογισμού της παροχής της ειδικής προσαύξησης, ανέπεμψε την υπόθεση στον e-ΕΦΚΑ, προκειμένου σύμφωνα με το διατακτικό των αποφάσεων να υπολογίσει εκ νέου τη σύνταξη των προσφευγόντων, μη εφαρμοζομένων των διατάξεων της ανυπόστατης και ανίσχυρης, υπ΄ αριθμ. Φ.80000/οικ.9187/183/14.2.2018 απόφασης του Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Συνεπώς και με το δεδομένο πλέον ότι έχουν αρχίσει να δημοσιεύονται δικαστικές αποφάσεις επί των δικαιοδοτικών σχηματισμών ουσίας των Δικαστηρίων, είναι επιτακτική ανάγκη περισσότερο από ποτέ η Πολιτεία να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να νομοθετήσει εκ νέου και φυσικά επί τα βελτίω ως προς το σκέλος του υπολογισμού της ανταποδοτικής σύνταξης, απονέμοντας την εν λόγω ασφαλιστική παροχή προς την κατηγορία των ασφαλισμένων στο τ. ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ και ελεύθερων επαγγελματιών κατά τη διάρκεια του ενεργού ασφαλιστικού τους βίου, κατά τρόπο ισότιμο και δίκαιο, αντικαθιστώντας τη λίαν προβληματική διάταξη του άρθρου 94 παρ.4 του ν.4387/2016, όπως ισχύει με νέα διάταξη νόμου η οποία θα έχει σαφές και ευνοϊκό περιεχόμενο ως προς τον υπολογισμό της εν λόγω παροχής, χωρίς όπως έχουμε επανειλημμένα δηλώσει να θίγονται τα γεγενημένα δικαιώμτα άλλων ασφαλισμένων του ίδιου κλάδου σύνταξης. Τέλος ο Σύλλογός μας επιβεβαιώνεται ακόμα μια φορά, για τη πρωτοβουλία του να εκδώσει δελτίο τύπου, στο οποίο τοποθετηθήκαμε προς όλες τις πλευρές τόσο για την ορθή ερμηνεία της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας όσο και για το καθ΄ όλα δίκαιο και νόμιμο αίτημά μας για την άρδην αλλαγή του τρόπου υπολογισμού της ειδικής προσαύξησης στις καταβαλλόμενες συντάξεις μας, με τρόπο ευνοϊκό, δίκαιο και ισότιμο, ώστε να αποκατασταθεί η ζημία που παράνομα έχουν υποστεί οι ελεύθεροι επαγγελματίες, ασφαλισμένοι στο τ. ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ, που έλαβαν σύνταξη με τις διατάξεις του ν.4387/2016. Οι αναφορές μας στο λίαν προσφάτως εκδοθέν δελτίο τύπου μας, επιβεβαιώνονται πανηγυρικά από τις κρίσεις του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών, σημεία των οποίων παραθέτουμε με τη παρούσα, προκειμένου να γίνει κατανοητό και αντιληπτό τόσο στη Πολιτεία, Υπουργείο Εργασίας και e-ΕΦΚΑ όσο και σε άλλους φορείς που δραστηριοποιούνται στο κλάδο υπό σωματειακή μορφή, το μέγεθος της παρανομίας και αδικίας που έχει υποστεί η κατηγορία των ελεύθερων επαγγελματιών, ασφαλισμένων στο τ. ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ, που έλαβαν σύνταξη με τις διατάξεις του ν.4387/2016. Το Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών, έκρινε μεταξύ άλλων ότι «……..κατά την έννοια των ανωτέρω διατάξεων του ν. 3469/2006 που επιβάλλουν τη δημοσίευση των κανονιστικών πράξεων στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, οι οποίες δεν θίγονται από τις προπαρατεθείσες διατάξεις του ν. 3861/2010 περί υποχρεωτικής ανάρτησης πράξεων στο διαδίκτυο, κανονιστικές πράξεις, οι οποίες, ελλείψει ειδικής πρόβλεψης περί άλλου τρόπου δημοσίευσής τους, είναι δημοσιευτέες στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, αποκτούν νόμιμη υπόσταση μόνο με τη δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Συνεπώς, οι πράξεις αυτές, αν δεν δημοσιευθούν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, είναι ανυπόστατες. Ωστόσο, λόγω της φύσης και του περιεχομένου τους, αλλά και για λόγους ασφάλειας δικαίου, οι μη δημοσιευθείσες κανονιστικές πράξεις, αν και είναι ανυπόστατες, είναι ακυρωτέες προς αποφυγή του ενδεχομένου της εφαρμογής τους (ΣτΕ 136/2021, 2149/2019, 935/2018, 2649/2017 Ολομ., 1334/2017, 216/2016 Ολομ., 3297/2015, 3675/2014 7μ., 3112/2014, 2252, 1080/ 2013, 4754-5/2012 Ολομ., 87/2011 Ολομ. κ.ά.)…». Έκρινε επίσης ότι «…….Επειδή, με τα δεδομένα αυτά, με την 1742/28.12.2020 απόφαση του Διευθυντή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Σύνταξης – Ασφάλισης Μηχανικών/ Εργοληπτών Δημοσίων Έργων του e – ΕΦΚΑ περί απονομής σύνταξης λόγω γήρατος, η χορηγηθείσα στον προσφεύγοντα σύνταξη, υπολογίστηκε με βάση τις διατάξεις της Φ.80000/οικ.9187/183/14.2.2018 απόφασης του Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, όπως συνομολογείται και από το καθ’ου. Ωστόσο, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά, η τελευταία αυτή απόφαση εφόσον προβλέπει τον υπολογισμό της επιπλέον παροχής λόγω ειδικής προσαύξησης με διαφορετικό τρόπο απ’ ό,τι η ισχύουσα νομοθετική διάταξη, χωρίς να έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως συνιστά ανυπόστατη κανονιστική εγκύκλιο. Κατόπιν τούτου, το Δικαστήριο κρίνει ότι η ως άνω συνταξιοδοτική απόφαση είναι μη νόμιμη ως ερειδόμενη σε ανυπόστατη πράξη, ζήτημα που εξετάζεται αυτεπαγγέλτως από το Δικαστήριο, και ως εκ τούτου μη νομίμως η οικεία Διοικούσα Επιτροπή απέρριψε σιωπηρώς την ένσταση του προσφεύγοντος κατά αυτής και για το λόγο αυτό πρέπει να ακυρωθεί, κατ’ αποδοχή της κρινόμενης προσφυγής…….. Περαιτέρω, πρέπει να αναπεμφθεί η υπόθεση στον καθ’ου φορέα προκειμένου να υπολογιστεί εκ νέου η σύνταξη του προσφεύγοντος, μη εφαρμοζομένων των διατάξεων της Φ.80000/οικ.9187/183/14.2.2018 απόφασης του Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης….». Οι ανωτέρω κρίσεις του εν λόγω δικαστηρίου, είναι ακόμα ένα ράπισμα σε όσους επιμένουν να υποβαθμίζουν τη σημασία της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας. Σε ένα ευνομούμενο κράτος δικαίου, το οποίο ευαγγελίζονται οι ιθύνοντες ότι υπηρετούν και εργάζονται για την αναβάθμιση του, θα περιμέναμε ήδη από την έκδοση της απόφασης του ΣτΕ, την ανταπόκριση της Πολιτείας και την άμεση και εκ νέου νομοθέτηση επί τα βελτίω για την εν λόγω κατηγορία ασφαλισμένων στο τ. ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ. Δυστυχώς η Πολιτεία μέχρι και σήμερα αρνείται να εφαρμόσει στη περίπτωσή μας το Κράτος Δικαίου, την αρχή της χρηστής διοίκησης και της νομιμότητας, η οποία πρέπει να διέπει τη δράση της δημόσιας διοίκησης και συνεχίζει να εκδίδει και να καταβάλλει σε εμάς τους ελεύθερους επαγγελματίες, ασφαλισμένους στο τ. ΤΣΜΕΔΕ, παράνομα ποσά συντάξεων καταστρατηγώντας κάθε έννοια δικαίου. Παρά τη κατάθεση εκ μέρους μας πλήρους, μακροσκελέστατης και καθ΄ όλα εμπεριστατωμένης μελέτης με την οποία αποδεικνύεται σε όλη του την έκταση το νόμιμο και δίκαιο αίτημά μας της αλλαγής επί το ευνοϊκότερο του τρόπου υπολογισμού της παροχής της ειδικής προσαύξησης, παρά επίσης τις επανειλημμένες συναντήσεις μας με την ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας αλλά και τις συνεχείς οχλήσεις μας για το τι μέλλει γενέσθαι με τις συντάξεις, η Πολιτεία συνεχίζει και αδιαφορεί εκκωφαντικά στα αιτήματά μας, έχοντας προκαλέσει την οργή και την αγανάκτηση των χιλιάδων μελών του Συλλόγου μας. Καλούμε τη Πολιτεία για τελευταία φορά, μετά και την έκδοση των πρώτων αποφάσεων του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών επί ενδίκων βοηθημάτων που έχουν ασκήσει συνάδελφοί μας για το εν λόγω θέμα του υπολογισμού της ειδικής προσαύξησης, να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να σταματήσει να φέρεται με τρόπο τόσο απαξιωτικό στα χιλιάδες μέλη μας, επιστήμονες, ασφαλισμένοι στο πρώην ΤΣΜΕΔΕ, που έχουν προσφέρει πάρα πολλά με την εργασία τους στο Κράτος και ιδίως ως προς το σχηματισμό του ασφαλιστικού κεφαλαίο του εν λόγω Ταμείου με την καταβολή εκ μέρους τους υπέρογκων ποσών ασφαλιστικών εισφορών. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΝΕΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ H ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ζαχαρίας Στυλιανουδάκης Δανάη Νομικού
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.