Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/08/2024 σε όλες τις περιοχές
-
Καλησπέρα συνάδελφοι και Χρόνια Πολλά. Θα ήθελα την πολύτιμη γνώση σας για ενα θέμα που με εχει προβληματίσει. Σε ενα super market γνωστής αλυσίδας στον υπαίθριο χωρο θα τοποθετήσουν φορτιστές ηλ οχημάτων. Εκαναν αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ για παροχή Ν7 οπου και εγκρίθηκε και με κάλεσαν να συντάξω την ΥΔΕ. Συνέταξα την ΥΔΕ με δυο πρωτόκολλα ελέγχου ενα κατά ΕΛΟΤ HD384 (SUPER MARKET) και το άλλο κατά ΕΛΟΤ60364 για το κύκλωμα των φορτιστών Η/Ο. Εννοείται οτι δείχνω τον νεο αυτόματο ισχύος, το νέο παροχικο καλώδιο κλπ. Με βάση την ΥΑ 101195/8-10-2021 τικαρα τα πεδία ΕΚΤΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ (προσθήκη νέας κατηγορίας) ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ (το έργο θα γινει περίπου 15/9/2024 και μέχρι τοτε θα υπάρχει η παλαιά παροχή, αρα δεν ειμαι συνδεμένος με την νεα παροχή) ΜΗ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ (επειδή θα αλλάξουν τα μήκη των καλωδίων, θα εχω νέους βρόγχους σφάλματος οπου δεν μπορώ να τους μετρήσω τώρα, και στη νεα εγκατάσταση των φορτιστών θέλω την νεα παροχή για να υπολογίσω εκτός των αλλων και τις πτώσεις τάσης) Μου τηλεφωνήσανε απο τον ΔΕΔΔΗΕ και μου είπαν οτι πρέπει να τικαρω ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ και ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ (καθώς υπάρχει η παλαιά παροχή σε ισχύ, μέχρι να κάνουν το έργο, εγώ μπορώ να κανω ολες τις απαραίτητες μετρήσεις και να συμπληρώσω τα 2 πρωτόκολλα. Χωρίς αυτές τις αλλαγές δεν θα δεχθεί την ΥΔΕ ο προϊστάμενος). Ο ισχυρισμός μου οτι έτσι θα εκδώσω μια ψεύτικη ΥΔΕ με άλλο παροχικο καλώδιο απο αυτό που ειναι τώρα, με άλλο γενικο αυτόματο ισχύος απο αυτό που είναι τώρα, με μετρήσεις που δεν θα εχουν σχέση με την πραγματικότητα αφού δεν εχω την ηλεκτροδότηση απο την Ν7 δεν έπεισαν. Παρακαλώ τα σχόλια σας.1 point
-
Παίρνω ξανά τον λόγο για να βάλουμε, όλοι μαζί και προ διακοπών, μερικά πράγματα στη θέση τους. Αρχικά να επαναλάβω (γιατί πολλοί στέλνετε μήνυμα με το ίδιο ακόμη ερώτημα) ότι τα τελευταία αρχεία της έκδοσης 17 του ΝΟΚ είναι εκεί, στις προηγούμενες εκδόσεις και θα τα βρείτε αν δείτε τις αναλυτικές οδηγίες που έχω αναρτήσει στα σχόλια εδώ του αρχείου από την πρώτη στιγμή. Ανατρέξτε λοιπόν στην παλαιότερη έκδοση του αρχείου και κατεβάστε, όσοι ακόμη θέλετε, τα αρχεία χωρίς να κάνετε το λάθος της μη ελάχιστης έρευνας που οδήγησε και τον συνάδελφο NIANDR στην περεξήγηση. Θα παρακαλέσω όμως να μη συνεχίσει ο σχολιασμός εδώ πάνω στις παρεξηγήσεις και στην ανταλλαγή χαρακτηρισμών μεταξύ συναδέλφων γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ της διακοπής της κωδικοποίησης του νόμου. ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ από τα πολλαπλά άστοχα "πειράγματα" που τον οδήγησαν στην "αριστοτέλεια μη χρήση" δηλαδή ΣΤΗΝ ΑΧΡΗΣΤΙΑ. Αφορμή και τα τελευταία χτυπήματα όπως : "αρνήσεις αδειοδοτήσεων", "ακυρώσεις πράξεων", "αναρμόδια εντέλλεσθαι", "ημίμετρα θεραπευτικών διατάξεων", "φερετζέδες νομιμότητας", "κατεδαφίσεις ορόφων με έξοδα δημοσίου", "αμελέτητα κουρέματα της προεξέχουσας κόμης οικοδομών σε στυλ προ του '55", "αναστολές αδειών", "παζάρια του στυλ να το αφήσω στο 1μ.; είναι καλά;", "πολεοδομικοί ηγεμονίσκοι που ξεφυτρώνουν ερμηνεύοντας" κλπ. Όλα αυτά σε ένα περιβάλλον όπου : συνάδελφοι έχουν χωριστεί σε οπαδούς ΥΔΟΜ και αυτονομιστές, υποστηρικτές της προστασίας της προέγκρισης ή της Κατ.3 και ότι νάναι, οι απόψεις για κάθε άρθρο του νόμου είναι περισσότερες από τα γράμματα του άρθρου, δεν υπάρχουν δύο ΥΔΟΜ στη χώρα με την ίδια αντιμετώπιση της πολεοδομικής νομοθεσίας και μάλιστα η όποια άποψη ΥΔΟΜ δεν διαρκεί περισσότερο από μήνα, όταν γίνεται ερώτηση διευκρίνισης προφανώς κανείς δεν δίνει απάντηση κλπ... Έλεγχος ανύπαρκτος, προσωπικό επίσης, νομική ενημέρωση (τι είναι αυτό;) πουθενά, συλλογικά όργανα μαγαζάκια οργανωμένα κατά βαρύτητα συμφερόντων, ανομία και παρεούλες (για να μην πω κυκλώματα) σε κάθε επίπεδο και μέγεθος κλπ... Και το κύρος του μηχανικού στα τάρταρα, όταν προτιμάται : η τακτοποιησούλα από τη μελέτη ανέγερσης (καλά δεν λέω νομιμοποίησης...), η ξεπέτα με στατική μελέτη "χτυπημένη" στην Ινδία, το αλουμίνιο ως μέσο επίτευξης ενεργειακής εξοικονόμησης, η δόμηση χωρίς σχέδιο αντί για εφαρμογές οργανωμένης βιώσιμης δόμησης... Όλα τα παραπάνω ήταν η αφορμή. Όμως σήμερα σημασία έχει αυτό που φαίνεται περισσότερο και με τις παραπάνω παρεξηγήσεις στα σχόλια διαπίστωσα ότι η διακοπή της κωδικοποίησης τονιζόταν καθημερινά στη δραστηριότητα του forum, χωρίς όμως να φαίνεται κάπου Ο ΣΚΟΠΟΣ της διακοπής ... δηλαδή Η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ. Προτείνω λοιπόν στα εδώ σχόλια του αρχείου να γράφει πλέον όποιος θέλει την άποψή του για τον ίδιο τον ΝΟΚ και την κατάστασή του σήμερα ως διαμαρτυρία κατάντιας ή επικρότηση ... κάτι σαν δημοσκόπηση μεταξύ συναδέλφων. Με την κάθε συμμετοχή θα επανέρχεται το θέμα καθημερινά στην επιφάνεια ... Αν πάλι δεν θέλουμε, ας επαναλάβουμε ένα "moto διαμαρτυρίας" είναι και αυτό ένα άμεσο μέσο σήμερα. Εγώ σαν moto της διαμαρτυρίας μου αλλάζω την αρχική Αριστοτέλεια ρήση με την πιο πιασιάρικη Κουρκούλεια ρήση και επειδή : Ο ΝΟΚ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΕΙ ... το moto μου είναι : ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΩΡΕ ; ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ !!!1 point
-
Κάθε άλλο Απλώς είναι συνένοχοι (όπως και στην περίπτωση της Αττικα), εξαγοράζοντας τη μελλοντική πολιτική καριέρα τους.1 point
-
Σε όλες τις συνθέσεις, το άθροισμα των όγκων των επιμέρους ποσοτήτων των αδρανών είναι πάνω από 1m³, συχνά δε γύρω στο 1,35m³. Φυσικά όταν γίνει η ανάμιξη, τα λεπτόκοκκα γεμίζουν τα κενά μεταξύ των χονδόκοκκων και, μολονότι προστίθενται η κονία και το νερό, ο τελικός όγκος γίνεται 1m³. Αυτό εξαρτάται από το είδος της σύνθεσης και την καμπύλη συνθέσεως. Πχ στις ασυνεχείς συνθέσεις, το πλέον χονδρόκοκκο έχει όγκο σχεδόν 1m³. Κάτι έγραψες λάθος εδώ. Ούτε το φαινόμενο (ξηρό) βάρος μπορεί να είναι τόσο, ούτε το ειδικό βάρος (που δεν είναι ξηρό)...1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-