Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. AlexisPap

    AlexisPap

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.172


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      4.613


  3. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.881


  4. SKSBALIS

    SKSBALIS

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/08/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλησπέρα συνάδελφοι και Χρόνια Πολλά. Θα ήθελα την πολύτιμη γνώση σας για ενα θέμα που με εχει προβληματίσει. Σε ενα super market γνωστής αλυσίδας στον υπαίθριο χωρο θα τοποθετήσουν φορτιστές ηλ οχημάτων. Εκαναν αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ για παροχή Ν7 οπου και εγκρίθηκε και με κάλεσαν να συντάξω την ΥΔΕ. Συνέταξα την ΥΔΕ με δυο πρωτόκολλα ελέγχου ενα κατά ΕΛΟΤ HD384 (SUPER MARKET) και το άλλο κατά ΕΛΟΤ60364 για το κύκλωμα των φορτιστών Η/Ο. Εννοείται οτι δείχνω τον νεο αυτόματο ισχύος, το νέο παροχικο καλώδιο κλπ. Με βάση την ΥΑ 101195/8-10-2021 τικαρα τα πεδία ΕΚΤΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ (προσθήκη νέας κατηγορίας) ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ (το έργο θα γινει περίπου 15/9/2024 και μέχρι τοτε θα υπάρχει η παλαιά παροχή, αρα δεν ειμαι συνδεμένος με την νεα παροχή) ΜΗ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ (επειδή θα αλλάξουν τα μήκη των καλωδίων, θα εχω νέους βρόγχους σφάλματος οπου δεν μπορώ να τους μετρήσω τώρα, και στη νεα εγκατάσταση των φορτιστών θέλω την νεα παροχή για να υπολογίσω εκτός των αλλων και τις πτώσεις τάσης) Μου τηλεφωνήσανε απο τον ΔΕΔΔΗΕ και μου είπαν οτι πρέπει να τικαρω ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ και ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ (καθώς υπάρχει η παλαιά παροχή σε ισχύ, μέχρι να κάνουν το έργο, εγώ μπορώ να κανω ολες τις απαραίτητες μετρήσεις και να συμπληρώσω τα 2 πρωτόκολλα. Χωρίς αυτές τις αλλαγές δεν θα δεχθεί την ΥΔΕ ο προϊστάμενος). Ο ισχυρισμός μου οτι έτσι θα εκδώσω μια ψεύτικη ΥΔΕ με άλλο παροχικο καλώδιο απο αυτό που ειναι τώρα, με άλλο γενικο αυτόματο ισχύος απο αυτό που είναι τώρα, με μετρήσεις που δεν θα εχουν σχέση με την πραγματικότητα αφού δεν εχω την ηλεκτροδότηση απο την Ν7 δεν έπεισαν. Παρακαλώ τα σχόλια σας.
    1 point
  2. Παίρνω ξανά τον λόγο για να βάλουμε, όλοι μαζί και προ διακοπών, μερικά πράγματα στη θέση τους. Αρχικά να επαναλάβω (γιατί πολλοί στέλνετε μήνυμα με το ίδιο ακόμη ερώτημα) ότι τα τελευταία αρχεία της έκδοσης 17 του ΝΟΚ είναι εκεί, στις προηγούμενες εκδόσεις και θα τα βρείτε αν δείτε τις αναλυτικές οδηγίες που έχω αναρτήσει στα σχόλια εδώ του αρχείου από την πρώτη στιγμή. Ανατρέξτε λοιπόν στην παλαιότερη έκδοση του αρχείου και κατεβάστε, όσοι ακόμη θέλετε, τα αρχεία χωρίς να κάνετε το λάθος της μη ελάχιστης έρευνας που οδήγησε και τον συνάδελφο NIANDR στην περεξήγηση. Θα παρακαλέσω όμως να μη συνεχίσει ο σχολιασμός εδώ πάνω στις παρεξηγήσεις και στην ανταλλαγή χαρακτηρισμών μεταξύ συναδέλφων γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ της διακοπής της κωδικοποίησης του νόμου. ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ από τα πολλαπλά άστοχα "πειράγματα" που τον οδήγησαν στην "αριστοτέλεια μη χρήση" δηλαδή ΣΤΗΝ ΑΧΡΗΣΤΙΑ. Αφορμή και τα τελευταία χτυπήματα όπως : "αρνήσεις αδειοδοτήσεων", "ακυρώσεις πράξεων", "αναρμόδια εντέλλεσθαι", "ημίμετρα θεραπευτικών διατάξεων", "φερετζέδες νομιμότητας", "κατεδαφίσεις ορόφων με έξοδα δημοσίου", "αμελέτητα κουρέματα της προεξέχουσας κόμης οικοδομών σε στυλ προ του '55", "αναστολές αδειών", "παζάρια του στυλ να το αφήσω στο 1μ.; είναι καλά;", "πολεοδομικοί ηγεμονίσκοι που ξεφυτρώνουν ερμηνεύοντας" κλπ. Όλα αυτά σε ένα περιβάλλον όπου : συνάδελφοι έχουν χωριστεί σε οπαδούς ΥΔΟΜ και αυτονομιστές, υποστηρικτές της προστασίας της προέγκρισης ή της Κατ.3 και ότι νάναι, οι απόψεις για κάθε άρθρο του νόμου είναι περισσότερες από τα γράμματα του άρθρου, δεν υπάρχουν δύο ΥΔΟΜ στη χώρα με την ίδια αντιμετώπιση της πολεοδομικής νομοθεσίας και μάλιστα η όποια άποψη ΥΔΟΜ δεν διαρκεί περισσότερο από μήνα, όταν γίνεται ερώτηση διευκρίνισης προφανώς κανείς δεν δίνει απάντηση κλπ... Έλεγχος ανύπαρκτος, προσωπικό επίσης, νομική ενημέρωση (τι είναι αυτό;) πουθενά, συλλογικά όργανα μαγαζάκια οργανωμένα κατά βαρύτητα συμφερόντων, ανομία και παρεούλες (για να μην πω κυκλώματα) σε κάθε επίπεδο και μέγεθος κλπ... Και το κύρος του μηχανικού στα τάρταρα, όταν προτιμάται : η τακτοποιησούλα από τη μελέτη ανέγερσης (καλά δεν λέω νομιμοποίησης...), η ξεπέτα με στατική μελέτη "χτυπημένη" στην Ινδία, το αλουμίνιο ως μέσο επίτευξης ενεργειακής εξοικονόμησης, η δόμηση χωρίς σχέδιο αντί για εφαρμογές οργανωμένης βιώσιμης δόμησης... Όλα τα παραπάνω ήταν η αφορμή. Όμως σήμερα σημασία έχει αυτό που φαίνεται περισσότερο και με τις παραπάνω παρεξηγήσεις στα σχόλια διαπίστωσα ότι η διακοπή της κωδικοποίησης τονιζόταν καθημερινά στη δραστηριότητα του forum, χωρίς όμως να φαίνεται κάπου Ο ΣΚΟΠΟΣ της διακοπής ... δηλαδή Η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ. Προτείνω λοιπόν στα εδώ σχόλια του αρχείου να γράφει πλέον όποιος θέλει την άποψή του για τον ίδιο τον ΝΟΚ και την κατάστασή του σήμερα ως διαμαρτυρία κατάντιας ή επικρότηση ... κάτι σαν δημοσκόπηση μεταξύ συναδέλφων. Με την κάθε συμμετοχή θα επανέρχεται το θέμα καθημερινά στην επιφάνεια ... Αν πάλι δεν θέλουμε, ας επαναλάβουμε ένα "moto διαμαρτυρίας" είναι και αυτό ένα άμεσο μέσο σήμερα. Εγώ σαν moto της διαμαρτυρίας μου αλλάζω την αρχική Αριστοτέλεια ρήση με την πιο πιασιάρικη Κουρκούλεια ρήση και επειδή : Ο ΝΟΚ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΕΙ ... το moto μου είναι : ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΩΡΕ ; ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ !!!
    1 point
  3. Κάθε άλλο Απλώς είναι συνένοχοι (όπως και στην περίπτωση της Αττικα), εξαγοράζοντας τη μελλοντική πολιτική καριέρα τους.
    1 point
  4. Σε όλες τις συνθέσεις, το άθροισμα των όγκων των επιμέρους ποσοτήτων των αδρανών είναι πάνω από 1m³, συχνά δε γύρω στο 1,35m³. Φυσικά όταν γίνει η ανάμιξη, τα λεπτόκοκκα γεμίζουν τα κενά μεταξύ των χονδόκοκκων και, μολονότι προστίθενται η κονία και το νερό, ο τελικός όγκος γίνεται 1m³. Αυτό εξαρτάται από το είδος της σύνθεσης και την καμπύλη συνθέσεως. Πχ στις ασυνεχείς συνθέσεις, το πλέον χονδρόκοκκο έχει όγκο σχεδόν 1m³. Κάτι έγραψες λάθος εδώ. Ούτε το φαινόμενο (ξηρό) βάρος μπορεί να είναι τόσο, ούτε το ειδικό βάρος (που δεν είναι ξηρό)...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
        • Like
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.