Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/09/2024 σε όλες τις περιοχές
-
πρώτα απ όλα..... έκανες έδιτ εκ των υστέρων της δικής μου απάντησης και πρόσθεσες το "κλισέ απαντήσεις" αφού λοιπόν θεωρείς κλισέ τις δικές μου απαντήσεις περιττεύει κάθε δική μου προσπάθεια να συνδράμω σε ερωτήσεις σου.4 points
-
Απ' ότι κατάλαβα η οικοδομή ξεκίνησε το 2017, αλλά τον επιβλέποντα μηχανικό τον θυμήθηκαν το 2024 ... Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρώτα πρέπει να συνεννοηθούν με τον επιβλέποντα και μετά όλα τ' άλλα, ώστε αν δεν τους κάνει να συνεχίσουν με άλλον. Κάλλιο αργά παρά αργότερα.3 points
-
Χωρίς όλα τα δεδομένα δεν φαντάζομαι τίποτα..... Ο Μηχανικός που ήταν μελετητής ή και επιβλέποντας έχει όλα τα δεδομένα. Ενδεχόμενα ακόμα να μη είχε καν ενημερωθεί από τον τότε ιδιοκτήτη αν ξεκίνησε την κατασκευή ή τι προέβλεπαν όλες οι μελέτες της άδειες... Και οτιδήποτε άλλο. Μη πάτε με φαντασίες. Βήμα Α να βρει τον Μηχανικό. Αν δεν υπάρχει ή κάτι άλλο πάμε πλαν Β να αναθέσει σε άλλο μηχανικό γνώστη δομικών κατασκευών να αναλάβει τις όποιες διαδικασίες. Το μαντείο των Δελφών δεν λειτουργεί εδώ και αιώνες πια. Εδιτ Υ.Γ. Αν όμως αφορά υπόθεση που σκοπεύεις να αναλάβεις και ζητάς βοήθεια τι και πως για καλημέρα, αλλάζει η συζήτηση.3 points
-
εδω, στην αναλυση της παρ. 9 https://enotariat.gr/wp-content/uploads/2024/05/Εγκύκλιος-Συντονιστικής-16η-21.5.2024-ΟΡΘΗ-ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ-Περί-αυθαιρέτων-Ηλεκτρονική-Ταυτότητα-Ακινήτου-Προσάρτηση-πιστοποιητικού-πληρότητας.pdf Και εδω η παρ. 28, ισχυει αναλογικα ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΕΕ-6-2022.pdf2 points
-
1. Αυθαίρετο κτίριο για το οποίο έχει εκδοθεί Άδεια, ή όποια μάλιστα είναι εν ισχύ;;; 2. ΜΗΝ ρίχνετε τόσο εύκολα ευθύνες για θέμα για το οποίο ΔΕΝ έχετε ΑΜΕΣΗ ιδία γνώση. 3. Βήμα 1ο, ως ΟΡΘΩΣ ΗΔΗ ειπώθηκε: η επικοινωνία με τον Επιβλέποντα, τον οποίο, όπως και πάλι ΟΡΘΩΣ ΗΔΗ ειπώθηκε, θυμήθηκαν μετά από ΕΠΤΑ ΕΤΗ. 4. Βήμα 2ο: ερώτηση στην οικεία ΥΔΟΜ.2 points
-
Παιδιά μας έχουν πρήξει οι ελεγκτές...μόνο εγώ νομίζω ότι ταλαιπωρούμαι τρελά και κάνω δουλειά που δεν μου αναλογεί για 200 + φπα ? Σεντόνια οι παρατηρήσεις....2 points
-
Δεν μπορείς μέσω του Ν. 4495 να τροποποιήσεις εμπράγματο δικαίωμα. Η θέση της υπαίθριας στάθμευσης υπάρχει και δεν καταργήθηκε. Αν υπάρχει κάποια αυθαιρεσία σε αυτή, ίσως να είναι η επιχωμάτωση που δεν φαινόταν στο αρχικό δ. κάλυψης. Ο τρόπος πρόσβασης, που πλέον λόγω σκαλοπατιών δεν υπάρχει προς τη θέση αυτή, δεν αποτελεί αντικείμενο βεβαίωσης νομιμότητας. Άρα, αν πρέπει να γίνει τροποποίηση θέσεων θα χρειαστεί τροποποίηση σύστασης.1 point
-
Η απαίτηση για δύο εξόδους κινδύνου δεν επιβάλλεται μόνο από το ΠΔ 41/2018 αλλά και από το ΠΔ 455/1976 (άρθρο 6 παράγραφος 5). Είναι ένα από τα βασικά προβλήματα των παλαιών χώρων στάθμευσης σε οικοδομές, οπότε θέλει προσοχή.1 point
-
Εφόσον για την Ενεργητική πυροπροστασία εφαρμόζεται το ΠΔ 455/76 για το συγκεκριμένο χώρο ουσιαστικά δεν υφίσταται η η έννοια της ξεχωριστής μελέτης παθητικής πυροπροστασίας, όπως συμβαίνει σε όλα σχεδόν τα κτίρια που διαθέτουν ΟΑ πριν το 1989 και δε συντρέχουν οι προυποθέσεις εφαρμογής του ΠΔ 41/2018 ή του ΠΔ 71/1988. Προσοχή στις απαιτήσεις για αερισμό και τυχόν απαίτηση για σύστημα ανίχνευσης CO.1 point
-
Εάν κάποιος είναι μηχανικός, και εργάζεται ως μισθωτός μηχανικός, ο εργοδότης του τον ασφαλίζει με τον αντίστοιχο κωδικό των μισθωτών μηχανικών (και πληρώνει και εφάπαξ και επικουρικό). Εάν κάποιος είναι μηχανικός, και εργάζεται ως μισθωτός σε άλλο αντικείμενο, ο εργοδότης του τον ασφαλίζει με τον αντίστοιχο κωδικό του αντικειμένου (και δεν πληρώνει και εφάπαξ και επικουρικό, ανάλογα με την εργασία). Και φυσικά, υπάρχει και η περίπτωση που κάποιος να είναι μηχανικός, να εργάζεται ως μισθωτός μηχανικός, αλλά να είναι δηλωμένος ως πχ "υπάλληλος γραφείου", οπότε είναι ασφαλισμένος με άλλον κωδικό, άρα, δεν πληρώνει εφάπαξ κι επικουρικό.1 point
-
Aντιλαμβάνεσαι ότι με "τηλεγραφικού" τύπου ερωτήσεις σε ένα τόσο σύνθετο και σοβαρό θέμα, απαντήσεις δεν θα μπορέσουν να υπάρξουν. Θα πρέπει να ανεβάσεις τοπογραφικό διάγραμμα (σημερινό) και να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες. Το φλέγον ζήτημα σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να τεκμηριωθεί η οικοδομησιμότητα. Επιπλέον, όταν αναφέρεις "εκκρεμεί πράξη εφαρμογής" εννοείς ότι έχει ξεκινήσει η διαδικασία ανάρτησης ή δεν έχει καν ξεκινήσει;1 point
-
1 point
-
Αν παρακολουθήσεις τις σχετικές συζητήσεις στο φόρουμ, θα δεις ότι υπάρχει έντονη αντίδραη για τα προκάτ. Ο λόγος είναι απλός. Τα περισσότερα εξ αυτών είναι προβληματικά. Αυτό έχει προκύψει από την εμπειρία μας. Τελικά, ό,τι πληρώσεις παίρνεις...1 point
-
1 point
-
Ο φίλος σου και κληρονόμος καλεί τον επιβλέποντα Μηχανικό της Οικοδομικής Άδειας και βρίσκουν την λύση.1 point
-
Το θέμα κλειδώνεται μέχρι το μέλος να αναγνώσει και να συμμορφωθεί με τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos 331 point
-
από το καλοκαίρι του 23' στο e-paravolo πληρώνονται αθροιστικά με κωδικό [0201]: -Χαρτόσημο (επί Τ.Ε.Ε. και Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε.) 2,00 % -Παράβολο Νόμου 1041/80 άρθρου 77 Δαπάνη έργου x 0,20 % ελάχιστο ποσό 2,50 -Ο.Γ.Α. Χαρτοσήμου 20,00 % επί παραβόλου Σε οποιαδήποτε ΔΟΥ πληρώνονται: - ΕΙΣΦΟΡΑ ΚΗ’ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ - ΕΙΣΦΟΡΑ Τ.Ε.Ε - Παράβολο Δημοσίου 0,50 % μέγιστο ποσό 2,50 Τα του Δήμου και αν είναι διαφορετικό Δήμος με ΥΔΟΜ εξαρτάται από τον Δήμο της ΥΔΟΜ όπου μπορεί να δεχθούν όλο το ποσό και να το κανονήσουν εκείνοι μετά με τον Δήμο του έργου. Πλέον άλλαξε και η πληρωμή του Πράσινου Ταμείου όπου γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του https://greenpay.gr/ όπου κάνεις δήλωση οφειλής είτε αυτοπρόσωπη είτε για τρίτο και συμπληρώνεις στοιχεία και ποσό προϋπολογισμού και βγάζει μόνο του το ποσό οφειλής. Επίσης μετά από επικοινωνία μαζί τους σήμερα έχει βγει διευκρίνηση ότι η πληρωμή δεν γίνεται πλέον αθροιστικά για το 5% του Συμβατικού και το 0,5% του αναλυτικού αλλά μόνο για το ποσό το οποίο βγαίνει μεγαλύτερο άρα είτε το ένα είτε το άλλο1 point
-
@tetris, δεν νομίζω ότι το συγκεκριμένο είναι θέμα ραγιαδισμού, αλλά πραγματιστική αντιμετώπιση ήδη διαμορφωμένων συνθηκών. Μιλάμε για εναντίωση ιδιώτη σε ακύρωση άδειας. Εκεί, αν δεν θεωρηθεί ότι όλα είναι καλά, οι συνθήκες λένε ότι ο ιδιώτης ξεκινάει αγώνα κατά τις υπηρεσίας για να βρει το δίκιο του. Σε πολλά χρόνια και με μεγάλο κόστος το πολύ-πολύ να επιτύχει την omerta, γιατί αποζημίωση δεν θα πάρει ποτέ ... Τον ραγιαδισμό εγώ τον βλέπω περισσότερο σε μας, που ενώ γνωρίζουμε την όλη κατάσταση, αντί να παλεύουμε να γίνουμε καλύτεροι (ελεύθεροι και υπάλληλοι) τρέχουμε στις ΥΔΟΜ να διαπραγματευτούμε αν το μπάλωμα θα έχει χρώμα κόκκινο ή κοκκινωπό καφέ. Και με τους πελάτες μας να βλέπουν από τη γωνία το κύρος του μηχανικού να πέφτει ακόμη χαμηλότερα ...1 point
-
1 point
-
Ο συνάδελφος civilpablo αναφέρθηκε σε ιστορικό κέντρο. Αν εννοούσε ιστορικό τόπο (προστατευόμενο από τον ν.3028/02) και έκανε λάθος έχεις δίκιο. Αν όμως εννοούσε όντως ιστορικό κέντρο, τότε παραμένει στη δικαιοδοσία των ΥΠΕΝ-ΥΜΑΘ-κλπ και ακολουθεί κατευθείαν τη διαδικασία των παρ.2 και 3 του άρθρου 116. martha1, Πολλά από αυτά που λένε στα σεμινάρια είναι μόνο για τα σεμινάρια και όχι για τον πελάτη. Εκεί υπερισχύει ο νόμος ...1 point
-
Φαντάζεσαι εσύ καμία λύση; Οι κλισέ απαντήσεις δεν βοηθάνε. Αυτό που σκέφτομαι εγώ είναι η λύση της νομιμοποίησης αυθαίρετου μετά το 11 με πληρωμή του 20% του προστίμου. Αλλά ο επιβλέπων φέρει ευθύνη.-4 points
-
Καλημέρα. Όλα τα δεδομένα τα έχεις. Έχουμε μια οικοδομή που έγινε και δεν κλήθηκε ελεγκτής δόμησης. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση. Ιδανικά αν κάποιος ξέρει αν υπάρχει διάταξη σε κάποιο νόμο που να περιλαμβάνει την περίπτωση. Είναι αμαρτία να πάμε με νομιμοποίηση και να κυνηγάει τον μηχανικό για να πληρώσει το πρόστιμο, πειθαρχικά και ιστορίες. Μιλάμε για 170τμ αποθήκη, θα βγάλει 100000€ πρόστιμο ανέγερσης, 20000€ δεν είναι λίγα λεφτά για να ψάχνουμε ποιος θα τα πληρώσει. Δεδομένο είναι επίσης ότι φταίει ο μηχανικός. Ο νόμος λέει πως ο επιβλέπων μηχανικός είναι υπεύθυνος για να καλέσει ελεγκτή. Δεν υπάρχει το δεν με ενημέρωσαν. Έχεις αναλάβει οικοδομή, την επιβλέπεις, και ενδιαφέρεσαι για αυτήν. Δεν την παρατάς. Εδώ δεν είναι μεγαλούπολη, όταν βγάζω μια άδεια, την άλλη μέρα πάω και χαράζω και ξεκινάει. Σε μια βδομάδα καλώ ελεγκτή. Για τη δεύτερη να το καταλάβω. Για την πρώτη δεν υπάρχει δικαιολογία. Δεν είμαι ο πολίτης που κάνει ερώτηση σε ένα φόρουμ μηχανικών για να απαντήσεις πήγαινε στο μηχανικό που το ανέλαβε. Η ερώτηση ήταν πολύ σαφής και με όλα τα δεδομένα. Κακώς έγραψα το στορι της υπόθεσης. Θα μιλήσω με το ΤΕΕ-6 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-