Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      8.592


  2. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.043


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.552


  4. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.768


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/10/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    101.952 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Ποτέ δεν είπα ότι είμαι έμπειρος μελετητής... ούτε καν μελετητής! Με κατασκευές και εγκαταστάσεις έχω ασχοληθεί.... Θα σου πρότεινα, οι συντελεστές ασφαλείας που συνήθως μπαίνουν παντού, να είναι λίγο μεγαλύτεροι... Έτσι κι αλλιώς οι αποδόσεις που δίνουν οι κατασκευαστές, ισχύουν με κάποιες παραδοχές/συνθήκες, που ποτέ δεν ισχύουν ακριβώς στην πράξη.
    1 point
  3. Δεν είμαστε μαθηματικοί να ψάχνουμε την υποδιαστολή και τα δεκαδικά.... Μηχανικοί είμαστε! Κάνε μια παραδοχή και προχώρα...
    1 point
  4. Καλησπέρα, δεν έχει αλλάξει κάτι πάνω στις συγκεκριμένες εισφορές. Ισχύουν ακόμα.
    1 point
  5. Δηλαδή, μέσω της διαθήκης και ενώ δεν επιτρέπονταν άλλος όροφος, πέρασε στην αποδοχή αυτούσια η βούληση του διαθέτη και παρέμεινε από την εκ διαθήκης ΠΣΟΙ μελλοντικός όροφος με χιλιοστά επί του οποίου υπήρξε αυθαίρετο που ρυθμίστηκε πριν γίνει η πράξη αποδοχής;
    1 point
  6. @χαιδω Τα ζητήματα του ύψους και των κοινοχρήστων αντιμετωπίζονται πλημμελώς από τον νόμο για τη ρύθμιση των αυθαιρέτων. Για την υπερύψωση της οικοδομής ενώ παραμένουν σταθερά τα ύψη ορόφων και ο περιβάλλων χώρος έχει διαμορφωθεί σωστά, δεν υπάρχει σχετική διάταξη. Τακτοποίηση κοινοχρήστων προβλέπεται μαζί με ολόκληρο το κτίριο. Όταν οι δηλώσεις γίνονται ξεχωριστά για κάθε οριζόντια ιδιοκτησία, δεν υπάρχει πρόβλεψη για τα κοινόχρηστα. Αναγκαστικά, λοιπόν, καταφεύγουμε σε αλχημείες. Όσα προανέφερα ισχύουν γενικά, γιατί στην περίπτωση που εξετάζεις έχεις κατηγορία 1. Η αυθαιρεσία της υπερύψωσης θα περιγραφεί στη δήλωση του δευτέρου ορόφου, με ιδιαίτερη αναφορά στην υπέρβαση του επιτρεπόμενου ύψους, χωρίς επίπτωση στο πρόστιμο.
    1 point
  7. Δηλωση, που θα συμπεριλάβει όλες τις αυθαιρεσίες που βρίσκονται σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους... Στο είχα γράψει! Κι άσε το συμβολαιογράφο να μασάει ταραμά... Καληνύχτα! Βλεπω Παναθηναϊκό και μετά θα δω ξανά Παναθηναϊκό!!!
    1 point
  8. Σωστό. Όπως δεν μετράμε όγκο παταριού αλλά όγκο ορόφου ...
    1 point
  9. Την μόνωση σίγουρα την μετράμε, όπως μετράμε και τους πέτρινους τοίχους που δεν μετράνε στην δόμηση. Γενικά τα μετράμε όλα και αυτά που δεν μετράνε στην δόμηση. Το εξωτερικό τοίχο στο πατάρι, δεν τον μετράμε γιατί το πατάρι δεν είναι όροφος, και τον εξωτερικό τοίχο τον μετράμε μία φορά σε κάθε όροφο.
    1 point
  10. Αν πάτε να ρωτήσετε, οι περισσότερες ΥΔΟΜ στα φορολογικά θέλουν διαφορετικές στήλες επιφανειών στο ΔΚ που περιλαμβάνονται και δεν περιλαμβάνονται στο ΣΔ κατά ΝΟΚ. Μέσα και η θερμομόνωση ... ότι κατασκευάζεται. Αθροίζουν τα εμβαδά και θέλουν τα φορολογικά σε αυτές. Οι λεπτομέρειες της εφαρμογής στα λοιπά είναι όσες και οι υπάλληλοι που ελέγχουν. Έχουν και άλλες πιο ακραίες θέσεις αλλά ας μην επεκταθώ. Το συμπέρασμα είναι ότι δεν πρέπει να ελέγχουν φορολογικά. Μια μικροποσότητα κώδικα του συρμού (χωρίς ΑΙ) θέλει στο σύστημα των αδειών για να επανέλθουν όλα στις σύμφωνες με τους νόμους διατάξεις. Και να κλείσουν τα ΙΚΑ...
    1 point
  11. Αφού έχει διαμορφωθεί ο περιβάλλων χώρος σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην άδεια, όπως και το ύψος του ισογείου, τότε: Όχι, μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία.
    1 point
  12. Ξεκινας με ερευνα στο υποθ/κειο, που θα κανει δικηγορος. Αναλογα με τα "ευρηματα", θα γινουν επομενες κινησεις. [τι ψαχνεις;]
    1 point
  13. Το βασικό και απαραίτητο συστατικό του οποιοδήποτε ανεξαιρέτως θερμομονωτικού υλικού είναι ο παγιδευμένος - εγκλωβισμένος αέρας που περιέχει. Γιαυτό όλα ανεξαιρέτως τα θερμομονωτικά υλικά έχουν σπογγώδη - αφρώδη υφή. Δηλαδή θερμομόνωση πετυχαίνουμε μόνο όταν υπάρχει αέρας ακίνητος, που δεν μπορεί με την κίνησή του να μεταφέρει την θερμότητα. Όπως ξέρουμε όλοι, για μία αποτελεσματική θερμομόνωση κτιρίου, προκύπτει από τους υπολογισμούς μας ότι απαιτείται συνήθως, κάποιο πάχος μονωτικού (άρα και παγιδευμένου αέρα) της τάξης των 5 - 10 εκατοστών. Το οποιοδήποτε χρώμα, που έχει ελάχιστο πάχος, δεν προσφέρει καμμία θερμομόνωση άξια λόγου να μπεί σε υπολογισμούς (μηχανικοί είμαστε... δεν μας αρέσουν τα πολλά μηδενικά μετά την υποδιαστολή!!!) Μπορεί βέβαια να προσφέρει μεγαλύτερη ή μικρότερη απορρόφηση ή ανάκλαση της θερμικής ακτινοβολίας και εκεί είναι η μόνη συνεισφορά του στην μετάδοση θερμότητας από και προς το χώρο που εξετάζουμε.
    1 point
  14. @Ltam από την περιγραφή σου προκύπτει ότι έχει κατασκευασθεί ένας αυθαίρετος όροφος. Δηλαδή η πραγματοποιημένη οικοδομή είναι εξαώροφη επί pilotis αντί για εξαώροφη χωρίς pilotis. Η έκδοση ηλεκτρονικής ταυτότητας για τον τέταρτο όροφο δεν επηρεάζεται.
    1 point
  15. @freecat μπορείς να χρησιμοποιήσεις διαφορετικούς συντελεστές ύψους. Ο κάθε όροφος θα είναι σε ξεχωριστό φύλλο καταγραφής.
    1 point
  16. Στον κάθε όροφο αναλογεί ένα κλάσμα του συνολικού επιτρεπόμενου ύψους. Συγκρίνουμε αυτή την τιμή με το μεικτό ύψος κάθε ορόφου και βρίσκουμε την υπέρβαση για την κάθε ιδιοκτησία. Επιπρόσθετα, κατανέμουμε αναλογικά την υπερύψωση του κτιρίου. Στερείται νοήματος ο ακριβής προσδιορισμός του ποσοστού υπέρβασης αφού ξέρουμε ότι σίγουρα είναι μικρότερο του 20%. Επομένως ακολουθούμε τη διαδικασία της δημοσίευσης που απάντησε στο αρχικό σου ερώτημα, για κάθε μία ιδιοκτησία.
    1 point
  17. @janna Θα χρησιμοποιήσεις την επιλογή "μόνο υπέρβαση ύψους" που υπάρχει για τις περιπτώσεις υπέρβασης του επιτρεπόμενου ύψους χωρίς υπέρβαση δόμησης. Ποσοστό υπέρβασης <20%, τιμή συντελεστή=0,20.
    1 point
  18. @Roukat} Για την περίπτωση που δεν υπάρχει και υπέρβαση δόμησης είναι σαφές τι γίνεται. Αν η τελευταία σου δημοσίευση αναφέρεται σε προσθήκη καθ' ύψος, τότε αν δεν υπερβαίνεται το επιτρεπόμενο ύψος δεν λαμβάνουμε υπόψη μας τίποτα για το ύψος. Εάν δεν υπήρχε άδεια θα συγκρίναμε με το επιτρεπόμενο και αν το ύψος ήταν μικρότερο, θα θεωρούσαμε ότι δεν υπάρχει υπέρβαση ύψους. Άρα και στην περίπτωση της αυθαίρετης προσθήκης ισχύει ότι δεν υπάρχει παράβαση ύψους κάτω από το επιτρεπόμενο.
    1 point
  19. Έχεις απόλυτο δίκιο, διάβασα απρόσεκτα. Το ζήτημα του ποσοστού αυτού είναι ασαφές. Προσωπικά θα σύγκρινα πραγματοποιημένο με επιτρεπόμενο. Δεν έχει νόημα η σύγκριση με το ύψος της άδειας αφού κατασκευάστηκε άλλος ένας όροφος.
    1 point
  20. Ο συντελεστής υπέρβασης ύψους συμπληρώνεται μόνο σε φύλλο καταγραφής που έχει δηλωμένη επιφάνεια αυθαιρέτων,δηλαδή τ.μ.Όταν έχεις ένα φύλλο μόνο με λοιπές παραβάσεις δεν βάζεις συντελεστή υπέρβαση ύψους.Το "αναφέρεται η υπέρβαση" που έγραψα πριν,ήταν για την Τεχνική σου έκθεση,όπου αναφέρεις ότι "συντάσσεται αναλυτικός προϋπολογισμός για την κατασκευή της στέγης,η οποία στέγη (στην περίπτωση σου),υπερβαίνει κατά 60cm το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος στέγης της περιοχής το οποίο είναι 2,00μ.,και έχει κατασκευαστεί με ύψος 2,60μ. ενώ το κτίριο δεν υπερβαίνει το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος κτιρίου της περιοχής που είναι τα 11,00 μ.". -σημείωση:Ελέγχεις ότι επιτρέπεται η κατασκευή στέγης στην περιοχή που βρίσκεται το κτίριο,και δεν απαιτείται κάποια ειδική έγκριση κλπ κλπ,λόγω περιοχής.
    1 point
  21. Καλησπέρα,αν κάτω από τη στέγη δεν έχει δημιουργηθεί χώρος στον οποίο έχει εγκατασταθεί κάποια χρήση (για παράδειγμα αποθήκες),η στέγη σαν κατασκευή υπολογίζεται με αναλυτικό προϋπολογισμό,και αναφέρεται η υπέρβαση ύψους αυτής σε σχέση με το επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής.Αντιθέτως,εάν έχει εγκατασταθεί κάποια χρήση και υπολογίζεις αυθαίρετη δόμηση σε αυτήν ,θα υπολογίσεις συντελεστή υπέρβασης ύψους.
    1 point
  22. @sirkos81 Αν το ύψος είναι σωστό (έστω με την απόκλιση των λίγων εκατοστών που αναφέρεις) από το διαμορφωμένο έδαφος, θεωρώ πως δεν υπάρχει πρόβλημα.
    1 point
  23. Αναφέρομαι στο ύψος των ορόφων. Άλλο ζήτημα είναι η επίχωση του υπογείου.
    1 point
  24. Για το ζήτημα του ύψους, θα ήθελα να πω (καθαρά υποκειμενικά και χωρίς να υποδεικνύω κάτι σε κανένα συνάδελφο) ότι αν μου έλεγε ένας ιδιοκτήτης: "Μέτρησα το ύψος της διώροφης οικοδομής μου και το βρήκα 8 εκατοστά παραπάνω από της άδειας. Τι να κάνω;". Θα του απαντούσα (ανεξαρτήτως διατάξεων και ανοχών) να μην ασχοληθεί περαιτέρω.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.