Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Κομφούκιος

    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26


  2. Πρύτανης

    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      22


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.743


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.088


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/10/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Μπορεί να σε σταματήσει κατά τη διάρκεια της κατασκευής και να πάνε όλοι αυτόφωρο (ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι). Επίσης, πέραν της όποιας Πολεοδομικής παράβασης, έχεις και παραβίαση των διατάξεων του ΑΚ. 'Οπερ σημαίνει ότι μπορεί να σε ξετινάξει. Και για να γίνει κατανοητό: στις κάθετες (πιο σωστά κατακόρυφες) ιδιοκτησίες υπάρχει δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης και όχι αποκλειστικής κυριότητας. Ως προς την κυριότητα, υπάρχει συνιδιοκτησία επί του όλου γεωτεμαχίου. Γιαυτό δεν επιτρέπονται οι εσωτερικές περιφράξεις τους
    2 points
  2. Το ίδιο ισχύει... Ιδιοκτήτης είναι κι αυτός.
    1 point
  3. Σαν αρχη, διαβασε το αρθρο 16 του ν 5142/24 «α) Απαγορεύεται και είναι απολύτως άκυρη η μεταβίβαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή κατά την παράγραφο 1α του άρθρου 81, ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης κατά την παράγραφο 1β του άρθρου 81, ή έχει εκτελεστεί πολεοδομική παράβαση των περιπτώσεων β), γ), δ) της παραγράφου 3 του άρθρου 81. Στην ανωτέρω απαγόρευση εμπίπτουν και τα ακίνητα τα οποία εισφέρονται σε εταιρεία. Η ανωτέρω ακυρότητα των μεταβιβάσεων και των συστάσεων εμπράγματων δικαιωμάτων που έχουν πραγματοποιηθεί προ της 1ης.5.2024 αίρεται με μεταγενέστερη υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος των αυθαιρεσιών ή των ανωτέρω πολεοδομικών παραβάσεων που είχαν εγκατασταθεί προ των ανωτέρω πράξεων, εφόσον αυτή είναι επιτρεπτή, και υπό την προϋπόθεση σύνταξης Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου ή Αυτοτελούς Διηρημένης Ιδιοκτησίας του άρθρου 53. Σε περίπτωση που η συμβολαιογραφική πράξη που καταρτίστηκε κατά παράβαση του πρώτου εδαφίου χρήζει διόρθωσης ως προς τα στοιχεία του ακινήτου, αυτή δύναται να διορθωθεί από τον τελευταίο αποκτώντα το εμπράγματο δικαίωμα, μονομερώς, ενεργούντα για λογαριασμό του και για λογαριασμό του μεταβιβάζοντος, τεκμαιρομένου ότι ο αποκτών ενεργεί δυνάμει των διατάξεων των άρθρων 235, 223 και 726 του Αστικού Κώδικα (π.δ. 456/1984, Α’ 164). Κατά τη σχετική διόρθωση της οικείας πράξης προσαρτώνται μόνον το Πιστοποιητικό ΕΝΦΙΑ του τελευταίου αποκτώντος, το Πιστοποιητικό Πληρότητας Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου ή της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Αυτοτελούς Διηρημένης Ιδιοκτησίας της παρ. 3 του άρθρου 53, η βεβαίωση υπαγωγής, το σχεδιάγραμμα της κάτοψης, και το απόσπασμα κτηματολογικού διαγράμματος. Τυχόν απαιτούμενη δήλωση φόρου υποβάλλεται μονομερώς.» και αυτο. γκύκλιος ΣΕΣΣΕ 26η-10.10.2024-παροχή διευκρινίσεων αρθ.16 Ν.5142/2024 https://enotariat.gr/?p=14879
    1 point
  4. Εγώ θα έβαζα μόνο την αποθήκη με τα τ.μ. της....
    1 point
  5. μιλα με ΤΕΕ και στείλτου εξώδικο
    1 point
  6. Η ενημέρωση μπορεί να είναι μια αλλά μπορούν να είναι και Χ, καθώς ο κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να κάνει ενημέρωση για τη δική του ιδιοκτησία. Δες και το άρθρο 107 παρ 1 και 2 Ν 4495/17
    1 point
  7. Οι νόμοι των αυθαιρέτων δίνουν την δυνατότητα στον ιδιώτη να δηλώσει, μόνος του, τις αυθαιρεσίες του ακινήτου του και να καταβάλει πρόστιμο, σημαντικά χαμηλότερο από τα ισχύοντα για αυθαίρετα που εντοπίζονται κατόπιν καταγγελίας. Αν δεν το πράξει μόνος και τα αυθαίρετα διαπιστωθούν από αυτοψία της Πολεοδομίας, τότε τα πρόστιμα που επιβάλλονται είναι υψηλά βάσει νόμου. Όμως και μετά την αυτοψία της Πολεοδομίας ο ιδιώτης έχει δικαίωμα να καλέσει ιδιώτη Μηχανικό για να τα καταγράψει και να τα υποβάλει αυτός, έστω και "καθυστερημένα", στους νόμους των αυθαιρέτων όπου τα πρόστιμα είναι χαμηλότερα. Αφού γίνει η παραπάνω διαδικασία από τον ιδιώτη Μηχανικό και καταβληθεί κάποιο ποσοστό ή η πρώτη δόση των προστίμων από τον ιδιοκτήτη τότε προσκομίζεται το αποδεικτικό στην Πολεοδομία και διαγράφονται τα πρόστιμα που επεβλήθησαν και τα αυθαίρετα θεωρούνται τακτοποιημένα. Σημ.: Προσοχή στις προθεσμίες υποβολής του παραπάνω αποδεικτικού.
    1 point
  8. Κατανοητό αυτό που γράφεις (παρ' όλο που διαφωνώ), συνάδελφε. Θεωρείς, δηλαδή, ότι μπορεί να είναι κατάλληλη προς χρήση μια οικία που δεν μπορεί να δεχθεί πρόσθετο φορτίο ενός τόνου στην ταράτσα της.
    1 point
  9. Οι απαντήσεις σε ένα φόρουμ δίνονται για να βοηθήσουν, εκτός από τον ερωτώντα, και όσους άλλους αντιμετωπίζουν παρόμοια ζητήματα ή όποιον αναγνώστη (μηχανικό ή μη) ενδιαφέρεται για τέτοια θέματα. Αντί να σου ανταποδώσω την ειρωνεία, βρίσκω πιο χρήσιμο να σε ρωτήσω: με ποιο σημείο της σύντομης τοποθέτησής μου διαφωνείς;
    1 point
  10. Είναι σαφές και προφανές ότι δεν αναφέρθηκα ούτε στο συγκεκριμένο κτίριο ούτε στην κατάστασή του, συνάδελφε. Υπάρχει κάτι που να χρήζει διευκρίνησης στην, μόλις 38 λέξεων, τοποθέτησή μου;
    1 point
  11. Εάν η τοποθέτηση δεξαμενής χωρητικότητας 1000 λίτρων (βάρος ενός τόνου, όταν είναι γεμάτη νερό) στην ταράτσα ενός οικήματος δημιουργεί πρόβλημα —λόγω βαρύτητας, σεισμού ή οποιουδήποτε φυσικού φαινομένου— τότε το κτίριο είναι ακατάλληλο προς κατοίκηση και πρέπει να κατεδαφιστεί.
    1 point
  12. Φαντάζομαι ότι υπάρχουν πιο έμπειροι συνάδελφοι για αυτά τα θέματα, όμως η δική μου άποψη είναι ότι η βεβαίωση περί μη ύπαρξης αυθαιρεσιών δόμησης, κάλυψης και ύψους ισχύει. Η αλλαγή των τοίχων του ορόφου εσωτερικά δεν επηρρεάζει την δόμηση, την κάλυψη ή το ύψος, ούτε και το Διάγραμμα Κάλυψης. Η επιφάνεια και τα όρια ενός διαμερίσματος αναφέρονται μόνο στην σύσταση, στην Ο.Α. δεν αναφέρονται οι επιφάνειες των διαμερισμάτων για να γίνει σύγκριση, στην άδεια εμφανίζονται μόνο οι τοίχοι. Οπότε η διαφορά με τα σχεδία της άδειας, κατά την άποψή μου, αφορά παράλειψη ενημερώσης της άδειας για εσωτερικούς τοίχους, εφ' όσον η σύσταση συμπίπτει με την πραγματικότητα. Οπότε νομίζω ότι το πρόστιμο Δ.Δ. μπορεί να καταβληθεί οποιαδήποτε στιγμή χωρίς να επηρρεάζει το συμβόλαιο.
    1 point
  13. Έχεις δίκιο. Δεν απάντησα σε αυτό το ερώτημα. Μπορείς να δώσεις αυτό που επιθυμεί η συμβολαιογράφος, αφού προηγουμένως της εξηγήσεις την πραγματοποιημένη κατάσταση. Στα σχόλια θα γράψεις ότι η ηλεκτρονική ταυτότητα εκδίδεται για τροποποίηση σύστασης. Πρόσεξε στη νέα σύσταση να αναφέρεται η μικρότερη, μετά την αυθαίρετη επέκταση, μελλοντική δόμηση. Εάν το υπόλοιπο είναι μηδενικό ή αμελητέο πρέπει είτε να αφαιρεθεί το δικαίωμα επέκτασης είτε να περιγράφεται ως «μελλοντικό και ενδεχόμενο» για την περίπτωση που αυξηθεί ο συντελεστής δόμησης.
    1 point
  14. Δεν έγραψα ότι υλοποιήθηκε το δικαίωμα που περιγράφεται στη σύσταση, αλλά ότι «πλέον δεν υφίσταται δικαίωμα επέκτασης» αφού η επέκταση πραγματοποιήθηκε (χωρίς άδεια, δηλαδή αυθαίρετα). Είναι προφανές ότι η αυθαίρετη επέκταση δεν συνιστά εφαρμογή του δικαιώματος από τη σύσταση. Γι' αυτό μιλάμε για τακτοποίηση και μονομερή τροποποίηση.
    1 point
  15. @Alejandro_92 Σωστή είναι η αντιμετώπιση που περιγράφεις στη δεύτερη δημοσίευσή σου. Δηλαδή, πρώτα τακτοποίηση και μετά μονομερής τροποποίηση. Πώς διευκολύνεται η συμβολαιογράφος εάν η ηλεκτρονική ταυτότητα της επέκτασης είναι για αδόμητο; Εξήγησέ της ότι πλέον δεν υφίσταται δικαίωμα επέκτασης, αφού η επέκταση πραγματοποιήθηκε, και ότι στην τροποποιημένη σύσταση η οριζόντια ιδιοκτησία για το ισόγειο θα είναι, εκ των πραγμάτων, μία.
    1 point
  16. Το ζήτημα αφορά τον ΔΕΔΔΗΕ στον οποίο πρέπει να απευθυνθείς και να αιτηθείς διαχωρισμό παροχών.
    1 point
  17. αυτη η "θερμοπροσοψη", δεν επηρεαζει την κοινοχρηστη οψη της οικοδομης;;;. Δες το "ιθ" του αρθρου 29. Αυτο παραπεμπει στο αρθρο 3 του ΦΕΚ Β 1843 /20 Σε αυτο θα δεις την παρ. "στ" για την δηλωση συναινεσης.
    1 point
  18. @PhilCh Στην πρώτη περίπτωση θα ενημερωθεί ο ιδιοκτήτης ότι θα πληρώσει άλλο πρόστιμο. Στη δεύτερη περίπτωση πρέπει να ενημερωθεί ο συμβολαιογράφος για τη νέα κάτοψη. Και στις δύο περιπτώσεις είναι θέμα του συμβολαιογράφου τι χρειάζεται να διορθωθεί στο συμβόλαιο.
    1 point
  19. @Alfani Πρέπει να απευθυνθείς στη ΔΕΔΔΗΕ και για την αλλαγή της ηλεκτρικής εγκατάστασης που εξυπηρετείται από τον υπάρχοντα μετρητή και για νέα παροχή διαμερίσματος.
    1 point
  20. Μόνο το ΣΥΠΟΘΑ έχει αρμοδιότητα να κρίνει την ορθότητα της δήλωσης. ΚΑΝΕΙΣ άλλος. Επομένως συνιστώ αφενός στον φίλο μας που ρωτάει να κρατάει μικρό καλάθι για την κάθε άποψη που εκφέρει οποιοσδήποτε δεν γνωρίζει την υπόθεση (πχ ένας υπάλληλος πολεοδομίας), αφετέρου στους συναδέλφους που κρίνουν να κρατάνε μικρό καλάθι πριν καταδικάσουν κάποιον συναδελφο ο οποίος τελικά μπορεί και να είναι σωστός. Ενημερώνω ότι οι Πολεοδομιες ΔΕΝ γνωρίζουν τις διατάξεις των ρυθμίσεων αυθαίρετων, πόσο μάλλον τις ειδικές διατάξεις. Ούτε καν τους έχουν κοινοποιηθεί επίσημα. Δεν μπαίνουν καν στον κόπο να ελέγξουν ορθότητα ειδικών διατάξεων δεδομένου ότι την ευθύνη την έχει πάρει ιδιώτης μηχανικός. Ελέγχουν μόνο τα βασικά (επιφάνεια, χρήση, διαστάσεις, δασαρχείο κλπ) Αν τελικά η δήλωση δεν είναι σωστή, τότε ισχυουν όσα έχουν γραφτεί, συν το γεγονός ότι λύση μπορεί να δώσει και το ΤΕΕ στο φίλο μας. Καλό βραδυ
    1 point
  21. από που φίλε μου ΙΑΣΟΝΑ πηγάζουν όλα αυτά! (εγώ ανέφερα τις πηγές μου)
    1 point
  22. δηλαδή υπέβαλες άδεια αλλαγής χρήσης στην ΥΔΟΜ και η ΥΔΟΜ γνωμοδότησε τα παραπάνω ως λάθη της δήλωσης? Αν είναι έτσι από που έως που ο κάθε υπάλληλος της ΥΔΟΜ έχει αρμοδιότητα ελέγχου της δήλωσης, πέραν του ελέγχου 1. του εμβαδού (αν πράγματι είναι .... τ.μ σύμφωνα με τις διαστάσεις κλπ) 2. της περιγραφής (πατάρι κλπ) 3. της χρήσης (κατάστημα ή κατοικία κλπ) και 4 των τυχόν απαγορεύσεων ρύθμισης (μετά το 2011 -ρέμα κλπ) Αλίμονο αν μπορεί ο κάθε συνάδελφος (ακόμη και της ΥΔΟΜ) να λέει το μακρύ και το κοντό! Αυτά τα λέω όχι από κεφαλιού μου αλλά γιατί υπάρχουν 1. και 3-4 εγκύκλιοι και 2. η ΚΥΑ που ορίζουν πως θα ελεγχθούν!
    1 point
  23. Δε γίνεται σε καμία νομοθεσία ονομαστική διάκριση. Προκύπτει συνδυάζοντας το γνωστό σε όλους μας άρθρο 5 του ΠΔ270Δ/85 και την παρ. 6 της Εγκ-34844/5574/104/86 "Η τήρηση αποστάσεων από δασικές εκτάσεις κλπ. (Παρ.5γ αρθ. 2 ΠΔ270Δ/85) αποτελεί επί πλέον υποχρέωση των οικοδομούντων και όχι δικαίωμα τηρήσεως αποστάσεων από τα όρια μικρότερων των 15,00 μ. όταν από την Παρ.5α αρθ. 2 ΠΔ270Δ/85 (δηλ. 15μ) προκύπτει ανάλογη υποχρέωση". Πως προκύπτει τώρα θα μου πεις. Είναι πολύ απλό αν διαβάσεις το bold που έκανα στην παραπάνω παράγραφο της εγγυκλίου και εξηγώ: 1) Όταν έχω ιδιωτική δασική έκταση, τότε αυτή αποτελεί τμήμα του ενιαίου οικοπέδου και από το όριο της ιδιωτικής αυτής δασικής έκτασης δεν υπάρχει νομοθεσία που να λέει κάτι διαφορετικό για επιτρεπτές πλάγιες αποστάσεις-και πως να υπάρχει αφού αποτελεί οικόπεδό μου-εκτός από την παρ. 5γ του αρθ. 2 του ΠΔ270Δ/1985, οπότε αναγκαστικά πάω στο ελάχιστο επιτρεπτό όριο των 10μ. Στη ζώνη τώρα αυτή των 10μ απαγορεύεται οποιάδηποτε οικοδομική δραστηριότητα είτε μετράει είτε όχι σε δόμηση και κάλυψη. 2) Όταν έχω δημόσια δασική έκταση, τότε το όριο αυτής αποτελεί όριο ξένης ιδιοκτησίας. Όταν έχω όριο με ξένη ιδιοκτησία μπορώ να πάω αναλόγως το οικόπεδο (βάσει του άρθ. 5 του 270Δ/85) ή τη χρήση (υπόλοιπα άρθρα του 270Δ/1985) είτε στην υποχρεωτική απόσταση των 15μ (παρ. 5α αρθ. 2 ΠΔ270Δ/85) είτε με παρέκκλιση στα 2,5, 5, 7,5 ή 10 μ. Καί έρχεται ο νομοθέτης με την εγγύκλιο και σου λέει ότι αν υπάρχει δυνατότητα να οικοδομήσεις σε μικρότερη των 10 μ απόσταση, μόνο για την πλευρά που συνορεύεις με το δασικό θα πας υποχρεωτικά στα 10 μ (στις υπόλοιπες πας άνετα στη μικρότερη δυνατή απόσταση βάσει της παρέκκλιση που εμπίπτεις), ενώ αν δεν ισχύουν για το οικόπεδο σου πλάγιες αποστάσεις μικρότερες των 15μ, τότε και από το όριο με το δασικό πας υποχρεωτικά στα 15μ. Τότε μεταξύ 10μ και 15μ επιτρέπονται κατασκευές, που δε μετρούν εννοείται στη δόμηση ή στην κάλυψη(εκτός των ανοιχτών στεγασμένων parking νομίζω), ενώ στη ζώνη των 10μ - όπως και προηγουμένως ανέφερα με την ιδιωτική δασική - απαγορεύεται οποιάδηποτε οικοδομική δραστηριότητα. Πιστεύω να βοήθησα λίγο περισσότερο. Τα έχω "λουστεί" πολλές φορές αυτά που σου λέω, οπότε στα γράφω μετά απόλυτης βεβαιότητας.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.