Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      8.591


  2. Engineer

    Engineer

    Administrators


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      13.194


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.111


  4. zavi@tee.gr

    [email protected]

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.730


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/11/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Συνάδελφοι καλησπέρα. Ποστάρω μόνο για κοινωνικούς λόγους και για λίγο mentoring από την πλευρά μου, έχοντας φάει τις δικές μου φάπες αυτά τα 13 υπέροχα χρόνια της νομοθεσίας μεταβιβάσεων. Στα χρόνια του 4014 κοιτάζαμε μόνο υπερβάσεις δόμησης-κάλυψης-ύψους-χρήσης. Στα χρόνια του 4178 στο τσακίρ κέφι όσοι το είχαν πάρει χαμπάρι έβαζαν και κάνα παράθυρο στον αναλυτικό, όταν κατάλαβαν ότι συμψηφιζόταν με όλα. Στον 4014 αυτό ήθελε 500 ευρώ ανά παράθυρο. Στον 4178 όλα τα παράθυρα έκαναν 500. Στα αρχικά χρόνια του 4495 όλοι θεωρούσαν ότι το μόνο που άλλαξε ήταν ότι πάμε με τις ελάχιστες τιμές ζώνης που έχουν υπάρξει στη μεταπολίτευση, και ότι όλα τα παράθυρα και οι εξώστες τελειώνουν με 250 ευρώ. Στα επόμενα χρόνια του 4495 μετά τον covid το χόμπι είναι να αμφισβητούμε ο ένας τον άλλο, για ό,τι κατάλαβε ο καθένας σε ένα νόμο με καθαρό σκοπό την είσπραξη, και δευτερεύοντα σκοπό τη λειτουργικότητα του as built σχεδίου. Το οποίο as built για ιστορικούς λόγους αναφέρω ότι προϋπήρχε ως υποχρέωση από το θεσμό του ΦΑΥ. Εννοείται ότι παραβάσεις κτιριοδομικού δεν έχει ελέγξει ούτε μισός μηχανικός στην Ελλάδα σε αυτά τα 13 χρόνια, και αυτό γιατί κανείς από αυτούς που ήταν σε αυτή την αγορά δεν έχει ιδέα τί ακριβώς λέει ο κτιριοδομικός γιατί δεν τον διάβασε ποτέ, πόσο μάλλον να έχει ιδέα για την ύπαρξή του. Μέσα σε όλα αυτά, ο συμβολαιογραφικός σύλλογος θεώρησε ότι πρέπει να παίξει στα σοβαρά το λόγο ύπαρξής του, αντί να το βουλώσουν και να μεταβιβάζουν ό,τι μαλακία τελικά ήθελε ο νομοθέτης του 4014 να μεταβιβαστει. Με αποτέλεσμα το σημερινό έκτρωμα να είναι δημιούργημα μιας αρχικής εισπρακτικής πρόθεσης, που κάποιοι την πήραν στα πολύ σοβαρά (συμβ/κος σύλλογος) και εισηγήθηκαν να αλλάξει και να γίνει πολύ γαμάτος. Σήμερα ο καθένας μας ελέγχει ό,τι καταλαβαίνει, και αν βρεθεί σε συναλλαγή που υπάρχει μόνο ένας μηχανικός, τότε παίρνει την ευθύνη επάνω του, αν και το ΤΕΕ δεν τιμώρησε ποτέ κανένα που υποτίθεται ότι πήρε ευθύνες συναλλαγής επάνω του. Για το θέμα του 2%, ο ίδιος ο νομοθέτης δεν ξέρει μαθηματικά, επομένως δεν ξέρει τί να ορίσει ως προδιαγραφή. Γιατί αν σε ένα τετράγωνο έχω 2% απόκλιση ΜΗΚΟΥΣ στην οριζόντια πλευρά, και 2% ΜΗΚΟΥΣ στην κάθετη, τότε η συνολική επιτρεπόμενη ανοχή ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ είναι 1.02 χ 1.02 = 1.04 (δηλαδή 4%...) Παρόλα αυτά η πιπίλα του κάθε παπαγάλου είναι 2% ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ, χωρίς να το αναφέρει ΠΟΥΘΕΝΑ ο 4495 (ενώ αναφερόταν με σαφήνεια στον 4014, στη συνέχεια το έπνιξαν αυτό το φάντασμα του 2% της επιφάνειας), μέχρι τη γέννηση του 5142. Που ο 5142 ευθαρσώς μιλάει επιτέλους για 2% ΚΑΙ στην επιφάνεια, άρα γράφει στα παπάρια του κανόνες της φύσης και του σύμπαντος. Άρα και εμάς στα παπάρια μας, ό,τι πούν τα παιδιά του υπουργείου και οι συμβολαιογράφοι, τα βγάζουμε όλα άκυρα και κάνουμε νέα 4495 μέχρι το τέλος των εποχών. Παρεπιπτόντως, τα ίδια τα τζιμάνια του συμβ/κου συλλόγου τα έκαναν όλα πουτάνα στις διευκρινίσεις του 5142, καθώς ενώ αρχικά ήταν πανηγυρικές οι εισηγήσεις τους να τελειώσει το μαρτύριο αυτών των ταλαίπωρων ανθρώπων με τον 5142, κατάφεραν μέσα σε μία μόνο εβδομάδα να βγάζουν 2 εγκυκλίους που το μόνο που έσπειραν ήταν το χάος. Μέχρι που φτάνουμε στο σήμερα, να έχουν κάνει hold τα πάντα και να τάζουν manual διαχείρισης μαλακίας, ενώ κανείς δεν ξέρει τί ακριβώς τελικά διορθώθηκε με τον 5142. ΜΙΑ είναι η γενική οδηγία, η οποία είναι τόσο ασαφής, όσο χρειάζεται για να έχει κατάρτιση κάποιος για να λειτουργεί σε αυτό τον κλάδο: σκεφτόμαστε ώστε να νικήσουμε τον ανίκητο, όχι τον οποιονδήποτε νοήμονα. Επομένως δεν έχει νόημα να ρωτάτε. Αν έχετε βρεθεί σε θέση να χρειάζεται να ρωτήσετε, τότε ξεκινήστε απευθείας 4495, ή τεκμηριώστε με σαφήνεια για ποιό λόγο δεν απαιτείται 4495 στην υπόθεσή σας. Αυτά, εύχομαι καλή συνέχεια σε όλους.
    2 points
  2. 1100 και τα 2. Το 2ο που είναι στην Ξάνθη, αν βλέπει στην Καραολή & Δημητρίου τότς 1250 αντί 1100.
    2 points
  3. 33 downloads

    Απόφαση Υπ. Υποδομών και Μεταφορών 202261/17.10.2024 (ΦΕΚ 5966/29.10.2024 τεύχος Β') Έγκριση του νέου κανονισμού μελετών φωτισμού υπαίθριων οδικών έργων και σηράγγων με υποχρεωτική εφαρμογή σε όλα τα Δημόσια Έργα και Μελέτες.
    2 points
  4. Οπότε προσεγγίζεις στο περίπου σύμφωνα με την υποτυπώδη περιγραφή.
    1 point
  5. το ιδ οριζει: ιδ) κατασκευές, όπως σκάλες, κεκλιμένα επίπεδα (ράμπες), αντηρίδες και πεζούλια σε ακαλύπτους χώρους οικοπέδων και γηπέδων, Και βεβαια υπαρχει το ερωτημα τι ειδους οικοδομη ειναι αυτη, αν υπαρχουν και αλλοι συνιδιοκτητες. και απαιτουνται συναινεσεις..... Ούτε στο αρθρο 30 παρ.2 υπαρχει κατι, αρα χρειαζεσαι αδεια του αρθρου 30 παρ. 1. [ακη, μαζι γραφαμε...]
    1 point
  6. Καλησπέρα οι κατασκευές στις οποίες αναφέρεται το εν λόγω άρθρο, αφορούν κάλυψη υψομετρικών διαφορών εντός του ακαλύπτου χώρου. Εσύ έχεις κλίμακα που εξυπηρετεί ιδιοκτησίες άρα δεν υπάγεσαι εκεί.
    1 point
  7. Απαγορεύονται τα προστεγάσματα και οι εξώστες που εξυπηρετούν αποκλειστικά τη σκάλα Στην περίτωσή σου, εξυπηρετεί πρωτίστως και κυρίως το διαμέρισμα
    1 point
  8. Πρώτο και κύριο: Αγνοείς υπάρχοντα διαγράμματα (ας είναι κι από καθηγητή πολυτεχνείου) και κάνεις δική σου αποτύπωση Τα διαγράμματα πρέπει να έχουν εξάρτηση κατά ΕΓΣΑ '87. Σε πινακάκι φαίνονται οι συντεταγμένες των κορυφών και οι διαστάσεις (προαιρετικά) μεταξύ τους καθώς και ο τρόπος εξάρτησης. Στο διάγραμμα αποτυπώνονται (κι εμβαδομετρούνται) τα κτίσματα. Αν είσαι σε σχέδιο πόλεως, ελέγχεις και τα όμορα για την αρτιότητα του δικού σου Υποχρεωτική η δήλωση 651/77, και η αναφορά σε ειδικά ισχύοντα καθεστώτα στην περιοχή (Κτηματολόγιο, ΓΠΣ, ΣΧΟΟΑΠ, κλπ) Υποχρεωτική η αναφορά για δασικά και για ύπαρξη υδροληψίας Κατα τα λοιπά, σου στέλνω δείγμα με π.μ.
    1 point
  9. Συνάδελφε, ο ορισμός όπως πράγματι τον αναφέρεις είναι: Πέργκολα είναι η εξωτερική ασκεπής σταθερή κατασκευή, που προορίζεται για την αναρρίχηση των φυτών ή για την ηλιοπροστασία με την τοποθέτηση προσωρινών σκιάστρων από ύφασμα, προσωρινών σκιάστρων από καλαμωτή και κινητών στοιχείων, αποκλειομένων οποιωνδήποτε άλλων κατακόρυφων ή οριζόντιων στοιχείων πλήρωσης του φέροντα οργανισμού της κατασκευής. Για το σύνηθες σύστημα ηλιοπροστασίας τέντας πληρουνται νομίζω οι προϋποθέσεις του κειμένου που έχω κοκκινίσει. Δεν είναι σταθερά τα οριζόνται και κατακόρυφα φέροντα στοιχεία της; Δεν είναι εξωτερική κατασκευή; Δεν τοποθετείται προσωρινό σκίαστρο από ύφασμα; Που βλέπεις τη διαφορά; Ειλικρινά θα το εκτιμούσα να μου πεις που γίνεται το λάθος.
    1 point
  10. Ευχαριστώ για την απάντηση, θα επιμείνω όμως και θα ρωτήσω το εξής: ένα σύστημα τέντας συμβατικής μορφής (κατακόρυφα/οριζόντια μεταλλικά στοιχεία, ανασυρόμενο πανί) που αναμφισβήτητα νομίζω επιτρέπεται η τοποθέτησή του επί εξώστη και που αν το κτήριο είναι επί οικοδομικής/ρυμοτομικής γραμμής βρίσκεται εκτός ιδεατού στερεού, σε τι διαφέρει από μία πέργκολα με μεταλλικά ή άλλα στοιχεία κατακόρυφα/ορζόντια και ανασυρόμενο πανί ή κινητά σκίαστρα; Το ένα δεν είναι και το άλλο έιναι πέργκολα; Ο ορισμός είναι ταυτόσημος για τις δύο κατασκευές, υπάρχει κάποιος διαχωρισμός που να τα ξεχωρίζει; Το άρθρο 19 εξειδικεύεται σε δύο περιπτώσεις: κάτω και πάνω από το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος περιοχής και στην παράγραφο 2 αναφέρεται συγκεκριμένα σε τι μπορεί να κατασκευαστεί πάνω από το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής και μέσα στο ιδεατό στερεό και όχι πάνω από το πραγματοποιούμενο ύψος του κτηρίου που συνήθως είναι κάτι το διαφορετικό. Όσον αφορά την υπεύθυνη δήλωση της ΕΕΔΜΚ, αφορά διατύπωση-απαίτηση του ν. 4495/17 πριν αυτός να τροποποιηθεί στο συγκεκριμένο σημείο με τον ν. 4759/20 και επομένως αφορά πλέον τις περιπτώσεις που προβλέπονται από τον κανονισμό, όπως αυτός διαμορφώθηκε μετά την τροποποίηση .
    1 point
  11. Εμένα μου έχει τύχει σε άδεια που πέρασε πρόσφατα απο προέγκριση, κατα τον έλεγχο να μου ζητήσουν να αφαιρέσω το προστέγαστμα (ισόγειο κτίριο) επάνω απο τη σκάλα του υπογείου. Επειδή ο ιδιοκτήτης ήταν ανυπόμονος και ούτε εγώ είχα όρεξη για διαβουλεύσεις με την υπηρεσία, δεν το έψαξα απο που προκύπτει. Αντικατέστησα το προστέγασμα με μία πέργκολα και το πέρασαν.
    1 point
  12. Εγώ δεν θα το έκανα. Με περίπου στα ίδια "κοστολόγια" θα έκανα και extra δήλωση για τα κοινόχρηστα. Τους συμφέρει από κάθε άποψη. Συνιστώ και ιδιαίτερη προσοχή για την παλαιότητα της συγκεκριμένης αυθαιρεσίας... Στο Ε9 προφανώς δεν θ' αναφέρεται... Στη συνέχεια το γνωρίζουν ότι, απαιτείται τροποποίηση της ΣΟΙ;
    1 point
  13. Δεν υπάρχει κάποια αλλαγή στην περσινή μου απάντηση. https://www.michanikos.gr/forums/topic/16885-ικα-απδ-οικοδομοτεχνικών-έργων/?do=findComment&comment=1167584
    1 point
  14. Version 1.0.0

    34 downloads

    Σε συνέχεια της πλήρους έκδοσης της εφαρμογής που τρέχει μόνο σε Windows, η νέα (Lite) έκδοση προορίζεται για τις πλατφόρμες Android και Windows. Ο χρήστης μπορεί πλέον να εκδίδει παραστατικά (τιμολόγια/αποδείξεις) οπουδήποτε. Το αρχείο TimApp.exe αφορά την πλατφόρμα Windows ενώ το αρχείο TimApp.apk (που θα το κατεβάσετε εδώ) αφορά την πλατφόρμα Android. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αν κατά το πρώτο τρέξιμο της εφαρμογής Android κολήσει στην οθόνη φορτώματος κάντε το εξής: 1. Κλείστε την εφαρμογή 2. Ανοίξτε τις ρυθμίσεις/Εφαρμογές/Διαχείρηση εφαρμογών και επιλέξτε την εφαρμογή TimApp 3. Πατήστε "Εκκαθάριση δεδομένων" και κάντε "Εκκαθάριση όλων των δεδομένων" 4. τρέξτε πάλι την εφαρμογή που πλέον δεν θα κολήσει και συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τους κωδικούς σας ΥΓ. αυτή η έκδοση δεν υποστηρίζει αποθήκευση των παραστατικών σε PDF ώστε να μπορεί να τυπωθεί. Μελλοντικά θα υπάρξει συμπλήρωση που θα το κάνει και θα μπορεί να το στέλνει με eMail
    1 point
  15. στο ΦΕΚ Δ167/1993 εχει τις προδιαγραφες με υποδειγματα για τις ΘΣΑ
    1 point
  16. Overseer θεωρείς ότι η κατασκευή ενός επιπλέον λουτρού, δίπλα στο υφιστάμενο επιφέρει αλλαγή στα μηχανολογικα?
    1 point
  17. Version 1.0.0

    1.062 downloads

    Αίτηση απογραφής έργου στο ΙΚΑ σε μορφή excel
    1 point
  18. Λογικά έχεις χώρο στάθμευσης στην πυλωτή, οπότε θα καταχωρήσεις στις "θέσεις στάθμευσης"--> "στεγασμένες θέσεις στάθμευσης (τ.μ) " την επιφάνεια της αποκλειστικής χρήσης.
    1 point
  19. Προφανώς είναι κοινόχρηστος χώρος (ίσως και χώρος όμορης θέσης στάθμευσης - εσύ ξέρεις). Η επέκταση της ΘΣ σε αυτόν ρυθμίζεται ως Υπέρβαση Δόμησης Χώρου με μειωμένο συντελεστή (ίσως και ως Υπέρβαση Κάλυψης ταυτοχρόνως). Προφανώς απαιτείται η διόρθωση - τροποποίηση της ΣΟΙ για την προσμέτρηση του συγκεκριμένου χώρου στην κλειστή θέση στάθμευσης, με τη σύμφωνη γνώμη του 100% των συνιδιοκτητών του ακινήτου.
    -1 points
  20. Καλησπέρα. Ήθελα να ρωτήσω το εξής. Οι Μηχανικοί στους ΟΤΑ με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ΣΟΧ έχουν δικαίωμα υπογραφής;
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.