Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/11/2024 σε όλες τις περιοχές
-
Δεν δουλεύουμε έτσι (με p.m). Να την αναρτήσεις εδώ για να συμμετάσχουν όσοι συνάδελφοι επιθυμούν στη συζήτηση.2 points
-
@danko Όπως τα λέει ο συνάδελφος @antloukidis. To δικαίωμα υψούν αφορά μελλοντική ανοικοδόμηση, εφόσον επιτρέπεται από τους όρους δόμησης. Τις περισσότερες φορές αυτή δεν υλοποιείται λόγω είτε εξάντλησης συντελεστή δόμησης ,είτε αλλαγής όρων δόμησης με μικρότερο επιτρεπόμενο ύψος. Στην υποθετική περίπτωση που θα επιτρέπεται η μελλοντική ανοικοδόμηση καθ' ύψος, γίνεται τροποποίηση σύστασης ώστε το υφιστάμενο κοινόχρηστο δώμα (ταράτσα) να γίνει στην πλάκα οροφής μελλοντικού ορόφου. Μέχρι τότε ο χώρος είναι κοινόχρηστος και δικαιούνται οι συνιδιοκτήτες της οικοδομής να τον χρησιμοποιούν νομίμως.2 points
-
Άλλο το δικαίωμα υψούν και άλλο η χρήση της ταράτσας. Αν είναι κοινόχρηστη (το πιθανότερο) τότε έχουν δικαίωμα, όπως θα έχουν και στη νέα ταράτσα πάνω από αυτό που (αν και όταν) θα χτίσετε.2 points
-
Καλημέρα. Σε νέο κτίριο κατά ΚΕΝΑΚ πρέπει να έχεις την ΜΕΑ. Εκεί καταγράφονται αναλυτικά οι θερμογέφυρες. Μπορείς να τις αξιολογήσεις και είτε να τις δεχθείς όπως καταγράφονται (συνιστώμενο) είτε να τις απορρίψεις και να τις επαναυπολογίσεις. Αυτό περνάς στο xml στο ΣΨΙ. Δεν κάνεις προσαύξηση των U για νέα κτίρια. Δες την ΤΟΤΕΕ. Το γράφει ξεκάθαρα.2 points
-
2 points
-
Η δήλωση είναι σωστή. Έχεις από την Υ.Δ των 1,79 τμ Β.Χ μετά την εφαρμογή συντελεστών 7,44 Ευρώ και από την μια Λ.Π 1,40*250*1,10 (προστατευόμενη)=385 Ευρώ. 7,44+385=392,44 Ευρώ---> Λόγω υπαγωγής στο άρθρο 116 παίρνει επιπλέον μείωση 20% και πάει σε 392,44*0,80=313,96 Ευρώ με εφάπαξ καταβολή 313,96*0,8-250 (παράβολο που εξοφλήκε)=251,17-250=1,17 Ευρώ (ανεξόφλητο).1 point
-
Καλησπέρα. Παραθέτω μια ανάλογη απόφαση του Δ. Καλαμάτας ακινήτου με χρήση αντιπροσωπείας αυτοκινήτων-συνεργείου, επί δευτερεύουσας εθνικής οδού ΕΟ82 και ταυτόχρονα εντός σχεδίου. Από το κείμενο της απόφασης συνάγεται το συμπέρασμα ότι αν δεν υπήρχε η απαίτηση για την εξυπηρέτηση των μεγάλων οχημάτων μεταφοράς αυτοκινήτων, θα αρκούσε μια είσοδος-έξοδος με υποβιβασμό, αλλά όπως αναφέρεται, δημιουργείται επιπλέον μια έξοδος σε διαφορετική θέση από αυτή της εισόδου-εξόδου λόγω της μη δυνατότητας αναστροφής των μεγάλων οχημάτων μεταφοράς αυτοκινήτων εντός της ιδιοκτησίας. εγκριση εισόδου-εξοδου μεγάλων 1οχημάτων.pdf1 point
-
313,96*0.8=251,17 (τελικό συνολικό πρόστιμο λόγω έκπτωσης 20% εφαπαξ πληρωμης) Υπενθύμιση : το παράβολο ένταξης είναι ένα είδος προκαταβολής και αφαιρείται από το συνολικό πρόστιμο. Αρα : 251,17-250 (παράβολο) = 1,17 ( υπόλοιπο προστίμου προς εξοφληση.)1 point
-
Δεν πρέπει να σε προβληματίζει. Το ΣΑ έχει την αρμοδιότητα να ελέγχει "κάθε οικοδομική εργασία" εντός "αισθητικά προστατευόμενης" περιοχής, όπως οι παραπάνω (παραλίες, οδικοί άξονες με ευρεία θέαση προσώπων). Και όταν λέει "κάθε" εννοεί όλες. Αν εσύ έχεις περάσει κάποτε την όψη και τώρα θέλεις να τη βάψεις χρυσή με φυστικί βούλες, προφανώς έχει την αρμοδιότητα να το σταματήσει. Ακόμη και σε μικρή κλίμακα ή βεβαίωση του άρθρου 30.1 point
-
Επειδή η συνάδελφος (ας αλλάξει την ειδικότητα, μιας και είναι ακομη φοιτήτρια) ενδέχεται να μην καταλαβαίνει όρους της "πιάτσας", καλό θα ήταν να ανεβάσουμε κάποιο σκαρίφημα1 point
-
Καλό Απόγευμα. Εννοείς πρόβολο σε δοκό χωρίς συνέχεια πλάκας στην άλλη πλευρά της δοκού; Μια από τις πιο επικίνδυνες καταστάσεις αστοχίας που θέλει ισχυρή όπλιση περιμετρικά της δοκού στην οποία στηρίζεται, συνδετήρες φυσικά και ενιαίο σίδερο (τσερκοσίδερο) στον πρόβολο που καταλήγει σε τσέρκι στη δοκό με δύο τμήσεις στις δυο άνω γωνίες 45 μοίρες.1 point
-
Βάσει του παραπάνω σεμιναρίου των συμβολαιογράφων στις ανοχές άλλο πράγμα είναι το 2% στις διαστάσεις που δεν το εμφανίζει ο μηχανικός και άλλο πράγμα το 2% στο εμβαδόν που το εμφανίζει. Και έχουμε δρόμο ακόμα...1 point
-
Αυτή είναι η σωστή αντιμετώπιση. Εμένα πλέον όταν μου ζητάνε πελάτες να στείλω με mail τη δήλωση του 4495 στους συμβολαιογράφους τους ή των αγοραστών για να την "ελέγξουν", τους ζητάω να περάσουν από το ταμείο πρώτα. Μόνο αν τους εμπιστεύομαι 100% ότι θα πληρωθώ την αμοιβή ακόμα κι αν αρνηθώ τις παρεμβάσεις των συμβολαιογράφων μπορεί να κάνω εξαιρέσεις, σπάνια δηλαδή. Κι αυτό που λένε οι συμβολαιογράφοι ότι ο δικός τους μηχανικός θα το έκανε θυμίζει αυτά που λένε οι πελάτες ότι ο μηχανικός του γείτονα το έκανε στη μισή τιμή κτλ, τα οποία τις περισσότερες φορές είναι ψέματα..1 point
-
Και για να μη μπερδεύουμε τα ράσα με τα πράσα, ο στατικός και αντισεισμικός σχεδιασμός αφορούν στην ασφάλεια του κάθε έργου.1 point
-
Άσε τους λεβέντες τους συμβολαιογράφους να προσπαθούν να προστατεύσουν τον κ@λο τους! Εμείς ως λεβέντες μηχανικοί, σεβόμενοι το πτυχίο, τον εαυτό μας και την επιστήμη μας, θα κάνουμε αυτό ακριβώς που είμαστε υποχρεωμένοι από το νόμο να κάνουμε! Αν ζητήσουν οτιδήποτε περισσότερο, η φράση - κλειδί είναι "ας πάρουν το κουβαδάκι τους κι ας πάνε σε άλλη παραλία να παίξουν"!1 point
-
Δεν ανέφερα τίποτα σχετικό με το δικαίωμα υπογραφής, ούτε ανέπτυξα κάποια θεωρία. Απάντησα στην ερμηνεία νομοθετικής διάταξης βάσει άσχετου κειμένου. Όταν ξεκινούσα την σταδιοδρομία μου, άκουγα (και διάβαζα) προσεκτικά τι έλεγαν (ή έγραφαν) οι συνάδελφοί μου. Τι είναι για γέλια και τι δεν είναι θα το κρίνεις αργότερα.1 point
-
Δηλαδη ρε Αγιε, εχεις γκουγκλαρει ή εστω εψαξες εδω μεσα και δεν βρηκες απαντηση σε αυτο το ερωτημα? Καλη σταδιοδρομια!-1 points
-
Πάντως για να λέμε και "του στραβού το δίκιο", αν το δικό μου παιδί πήγαινε στην ίδια τάξη του Δημοτικού με ένα άλλο παιδάκι, του οποίου ο πατέρας (γνώριζε ότι, είμαι μηχανικός) και ήθελε να βγάλει μια άδεια για να κατασκευάσει ένα ακίνητο και δεν με προτιμούσε, θα τον έγραφα "στα παλιά μου τα παπούτσια", (το γράφω κομψά γιατί μας διαβάζουν και οι διαχειριστές) χωρίς περαιτέρω σχέσεις κ.λπ.-1 points
-
Οσο οι πολιτικοι μηχανικοι ειναι αρχιτεκτονες αλλο τοσο οι αρχιτεκτονες ειναι στατικοί.Παρα ταύτα τα <<ρασα δε κανουν τον παπα>>,όλα μαθαίνονται στη πράξη αρκεί να διαβάζεις και να ρωτας πολύ έμπειρους συναδέλφους.Τώρα περί στατικών μελετών δυστυχως το εχω δει λάιβ το έργο και τα βγάζει πια όλα το πρόγραμμα ,μάλιστα σχεδιάζει και ξυλότυπους!@!!!!!Ποια είναι αραγε η συμμετοχή ενός πολιτικού μηχανικού στον δομοστατικό σχεδιασμό όταν του βγάζει τα πάντα το κομπιούτερ???? Δυστυχώς έχει πέσει πάρα πολύ η ποιότητα των μηχανικών είτε υπογράφουν είτε όχι και αυτό φαίνεται από τα έργα.Μακάρι το κράτος να αποσαφηνίσει τα δικαιώματα και ο καθένας να πάει στα νερά του,όσο όμως υπάρχει αυτή η ασάφεια και ο μηχανικός κάνει τα πάντα δυστυχώς θα έχουμε κακής ποιότητας έργα .Το πως βγάζει ο καθένας το ψωμί του είναι δικό του θέμα.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-