Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/11/2024 σε όλες τις περιοχές
-
Είναι και η ερωτώσα ....είμαστε και εμείς...Αφού βλέπουμε ότι άκρη δεν βγαίνει, λέμε και ξαναλέμε. Παιδιά ας το πάρουμε απόφαση ότι άκρη δεν βγάζουμε και πάμε παρακάτω2 points
-
H κατηγορία 3 δεν επηρεάζεται από το προκήπιο. Όμως και πάλι δεν σώζεται λόγω της άλλης κατασκευής. Άσχετο αλλά εκείνοι οι κύλινδροι μέσα στο ψυγείο της coca cola τι είναι; Σαν μεμβράνες για τύλιγμα γύρου μου φαίνονται.1 point
-
Αν οι κατασκευές έγιναν μετά το 1983 λόγω του στεγάστρου σε πηγαίνει σε κατηγορία 5. Τώρα, αν θέλουν να το αποξηλώσουν τότε για την αποθήκη (κατηγορία 3) μπορεί να γίνει η υπαγωγή. Αν το ακίνητο είναι από πρόσφατη κληρονομιά δίνεται μια εξαίρεση για υπαγωγή στην κατηγορία 5.1 point
-
Ανέβηκε και το 2ο σεμινάριο για το Ν. 5142/2024 στο enotariat https://enotariat.gr/?p=149981 point
-
Η ανακαίνιση είναι πολύπλοκη (και δαπανηρή) υπόθεση. Ξεκινάς με μια επισκευή και, στην πορεία, προκύπτουν διάφορα προβλήματα που δεν μπορούν να επιλυθούν εξ αποστάσεως. Συνεπώς, πριν οπιαδήποτε εργασία, θα πρέπει να συμβουλευθείς μηχανικό ο οποίος θα αναλάβει την αδειοδότηση και επίβλεψη των εργασιών1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Σενάριο 1: (απίθανο, μπορεί να συμβεί μόνο όταν παρεμποδίζεται η στρεπτική παραμόρφωση της κύριας δοκού, πχ σε σύμμικτα δάπεδα) Θέσεις όπου τυπικά απαιτείται έλεγχος: Κορμός δοκού σε εκτός επιπέδου κάμψη * Κορμός δοκού σε ύβωση * Συγκόλληση σε κάμψη και διάτμηση (και αξονικό) Διατομή ελάσματος σε κάμψη και διάτμηση (και αξονικό)* Οπές ελάσματος σε σύνθλιψη άντυγος (κρίσιμη η κάτω δεξιά) Κοχλίες σε διάτμηση Οπές δοκού σε σύνθλιψη άντυγος (κρίσιμη η πάνω αριστερά) Σενάριο 2: (πιθανό, όταν η ευστρεψία της δοκού οδηγεί σε άρθρωση στον ΚΒ άξονα της)) Θέσεις όπου τυπικά απαιτείται έλεγχος: Κορμός δοκού σε ύβωση * Συγκόλληση σε διάτμηση (και αξονικό) Διατομή ελάσματος σε κάμψη και διάτμηση (και αξονικό)*, αλλά κρίσιμη είναι πλέον η διατομή με τις οπές. Οπές ελάσματος σε σύνθλιψη άντυγος (κρίσιμη η κάτω δεξιά), αλλά με την συνισταμένη δύναμη (τέμνουσα + ροπή) Κοχλίες σε διάτμηση, αλλά με την συνισταμένη δύναμη (τέμνουσα + ροπή) Οπές δοκού σε σύνθλιψη άντυγος (κρίσιμη η πάνω αριστερά), αλλά με την συνισταμένη δύναμη (τέμνουσα + ροπή) Όπου βλέπεις αστερίσκο, πρόκειται για έλεγχο που στο 99% των περιπτώσεων δεν γίνεται γιατί τα φορτία και οι διατομές είναι μικρά και δεν είναι πιθανές μορφές αστοχίας. Αν λύσεις μερικά παραδείγματα θα καταλάβεις... Μέσα σε παρένθεση γράφω (και αξονικό). Η σύνδεση αυτή γενικά δεν είναι ικανή να μεταβιβάσει αξονικό... Προσοχή, στις γέφυρες (και γενικά όπου υπάρχουν δυναμικά φορτία): οι συνδέσεις αυτές είναι ευπαθείς στην κόπωση.1 point
-
Μέσω layout Η διαδικασία του layout είναι πολύ απλή καθώς μπορώ και την κάνω εγώ που έχω μεσάνυχτα σχεδόν από κάντ. 1) Σχεδιάζεις κλασικά 1:1. 2) Πας layout και κάνεις page setup Bάζεις πχ χαρτί Α0, τον πλότερ σου, το πλότ στάιλ και ότι άλλο θες. 3) μετά βάζεις πάνω στο layout me copy paste μια πινακίδα σου σε 1:1. Το layout τυπώνει 1:1. Άρα ότι μετράς και βλέπεις θα τυπωθεί. 4) Η σωτήρια εντολή του layout ακούει στο όνομα mview(viewport). Mε αυτή κάνεις ένα παράθυρο που διαβάζει από το model. Το παράθυρο αυτό έχει properties. Αφού καλεί λοιπόν από το μόντελ πρέπει να δώσεις και κλίμακα. πας οπότε properties tou viewport και εκεί που λέει custom scale βάζεις την κλίμακα που επιθυμείς. Πχ 1/20 είναι 1000/20=50 άρα στο custom scale θα βάλεις 50. 5) Μπορείς να κάνεις όσα mview θες και να τα χωράς στο πχ Α0 χαρτί που έδωσες. Το καθένα του δίνεις άλλο custom scale. 6) Βασικό τα dimension properties kai text properties να αφορόυν στην κάθε κλίμακα που καλείς. Αν πχ έχεις 3 mview(viewports) τότε σε κάθε σχέδιο που δείχνει αυτό πρέπει τέξτ και διαστάσεις να αφορούν στην συγκεκριμένη κλίμακα που θα βάλεις το mview. 7) Στο layout βολεύει γιατί δίνεις 1 πινακίδα σε 1:1 και απλά κάθε φορά αλλάζεις χαρτί, κλίμακα στα viewports και πλοτ στάιλς, dimensions text & arrows ανάλογα με την κλίμακα του κάθε viewport. Αυτά από έναν σχεδόν πρωτόγονο με το autocad. Αν κάποιος άλλος είναι εμπειρότερος ας βοηθήσει.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
Engineer posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).
Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».
Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.
Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.
Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας-
- 4 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-