Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      4.618


  2. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      8.731


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.127


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.887


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/12/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. σωστό μεν κι αυτό ...... ΑΛΛΑ.... η προσωπική μου γνώμη για την "ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ" είναι ότι αναρτήθηκε για έναν και μόνο λόγο. Το αρμόδιο Κράτος, το αρμόδιο Υπουργείου, δεν ξέρει ακόμα τι να κάνει και αγοράζει χρόνο.... Ώστε μέχρι να περάσουν μήνες μέχρι να συντάξουν τις αναγκαίες νομοθετικές ρυθμίσεις να έχουν ΑΦΗΓΗΜΑ... και θα λένε περιμένουμε την διαβούλευση .... Έως ότου λοιπόν δεν υπάρξει γραπτή Απόφαση από ΣτΕ και γραπτή νομοθετική παρέμβαση από το κράτος... .. στην Ελλάδα στην πράξη δεν θα προχωρά σχεδόν καμία Οικοδομική Άδεια, ενδεχόμενα καμία αγορά Οικοπέδου, καμία αντιπαροχή ..... και καμία νέα κατασκευή.... αλλά έχουμε Διαβούλευση ..... το συζητάμε το θέμα.... (δεν το λύνουμε το θέμα) Υ.Γ. Το τραγικό είναι ότι κι ΕΜΕΙΣ οι Μηχανικοί το συζητάμε (και μόνο) το θέμα ... Πέρασε από το μυαλό ειδικά όσοι είναι μαχόμενοι Μηχανικοί και όχι μόνο του Δημοσίου, Δήμων κλπ να πουν έστω μια φορά στη ζωή τους.... κατεβάζουμε ρολά και εμείς σε ΟΛΑ. Καμία υπηρεσία Μηχανικού στην Δόμηση, αποτύπωση, τοπογραφικά, επιβλέψεις, αυθαίρετα, Ηλ. Ταυτότητες, κτηματολόγια κλπ σε όλη την Ελλάδα... στοίχημα πως όχι ...... οπότε ας το συζητάμε
    3 points
  2. Αυτό δεν μπορεί να σταθεί σε κανένα δικαστήριο. Ισχύει ό,τι αναγράφεται στους τίτλους. Όπως, λοιπόν, ο αγοραστής βάζει δικηγόρο να ελέγξει την "καθαρότητα" του ακινήτου, έτσι (πρέπει να) βάζει και μηχανικό για να ελέγξει το τεχνικό (και όχι μόνο) μέρος.
    2 points
  3. Είμαι περίεργος (λέμε τώρα) αν ο μπαλτάς θα περιλάβει και μεγάλα έργα ή μεγάλους παίχτες .... πχ Ελληνικό.... Που ναι μεν για πολλά από τα κτήρια έχουν λάβει ειδικές ρυθμίσεις .... αλλά ειδικές ρυθμίσεις που είχαν ως βάση τον ΝΟΚ... Τώρα όσα απ αυτά δεν έχουν ξεκινήσει η εργασίες οι Άδειες που είχαν έχουν ακύρωση όπως όλων των άλλων?
    2 points
  4. Η εφαρμογή μειωτικού συντελεστή 0,50 αφορά σε ισόγειους χώρους βοηθητικής χρήσης επιφάνειας μέχρι 50 τ.μ. Όμως η μείωση προστίμου δεν είναι το θέμα σου αλλά το ότι σου βγάζει κατηγορία 5.
    1 point
  5. Καλησπέρα σας. Σχετικά με το 2Dscanner. Το site είναι και στα ελληνικά. Το εργαλείο δεν είναι κινέζικο, είναι Made in Greece. Το 2dscanner κάνει ακριβώς ότι λέει και η τιμή του είναι 1100+ΦΠΑ χωρίς συνδρομές. Η ακρίβεια για μηχανικούς είναι εκπληκτική. Είμαι ο κατασκευαστής και έμαθα ότι στο forum συζητήθηκε και μπήκα να λύσω τις απορίες. Γενικά μπορείτε να κάνετε τις κατόψεις σας με ακρίβεια και ευκολία. Συνδυάζει και σαρώσεις, στήνεται και κάθετα. Δε χρειάζεται αλφάδιασμα και άλλα πολλά. Το παρουσιάσαμε και στην έκθεση Οικοδομή και στο the Architect Show και γενικά το έχει πάρει αρκετός κόσμος πλέον. Είναι η απλούστερη αλλά αποδοτική λύση που μπορείτε να αποκτήσετε σε πολύ καλή τιμή και να γλυτώσετε από τα παράγωνα και τις διπλοεπισκέψεις.
    1 point
  6. 43 χρόνια στο επάγγελμα πρώτη φορά ακούω για τετραγωνικά εσωτερικού χώρου σε αγορά,ανέγερση , πώληση κ.λ.π
    1 point
  7. Εδώ που φτάσαμε με τα δύσχρηστα συστήματα καταχωρήσεων και τις διαφορετικές απόψεις για πολλά θέματα σε τακτοποιήσεις και ΗΤΚ τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί απόλυτα ως λάθος. Προσωπικά ανέφερα ότι θα προτιμούσα την πρώτη αντιμετώπιση ως ίσως πιο σύντομη και πιο σαφή. Η δική σου πρόταση περιλαμβάνει αρνητικές επιφάνειες τις οποίες τις βάζουμε στο παράδειγμα του ΗΧ που έκλεισε και ρυθμίστηκε. Όμως, ό,τι και να επιλεγεί ως καταχώρηση σημασία έχει η περιγραφή στην τεχνική έκθεση και στα σχόλια των γραμμών όπου εκεί εξηγείται ο τρόπος καταχώρησης για να μπορεί ο χρήστης της ΗΤΚ να καταλάβει τι ακριβώς εννοούμε.
    1 point
  8. @JohnnyHoliday H δική μου εμπειρία από συνεταιριστικά ελαιοτριβεία είναι πολύ καλή αναφορικά με την ποιότητα του παραγόμενου ελαιολάδου. Εξαιρώ μόνο ένα από το οποίο βγήκε λάδι με πολλή μούργα και φυσικά δεν προτιμήθηκε δεύτερη φορά. Η διαφορά είναι αρκετή, ο μέσος όρος είναι στο 8% δικαίωμα στα συνεταιριστικά και πιθανώς στους συνεταιριστές να είναι ακόμη χαμηλότερο, ενώ στα μη συνεταιριστικά είναι στο ποσοστό που αναφέρεις. 4% διαφορά δεν την λες και λίγη. Σε ό,τι αφορά τώρα το φορολογικό σκέλος. Κατά την άποψή μου και πάλι σας συμφέρει. Έχεις ένα δικαίωμα λόγω της επαγγελματικής σου ιδιότητα να ενεργοποιήσεις φορολογικά το ειδικό καθεστώς ΦΠΑ ως αγρότης παράλληλα με την δουλειά του μηχανικού, ενώ δυστυχώς αν τηρείς βιβλία δεν σου επιτρέπεται παρά μόνο το κανονικό καθεστώς ΦΠΑ. Φορολογικά και για τα αγροτικά εισοδήματα θα φορολογείσαι με κλίμακα μισθωτών, με έσοδα-έξοδα, χωρίς υποχρέωση τήρησης βιβλίων, καταστάσεων ΦΠΑ ενώ θα δικαιούσαι και επιστροφή ΦΠΑ 6% από τα έξοδα που κάνεις (αγορά γεωργικών εφοδίων, λιπάσματα κλπ). Αν υποθέσουμε ότι βρίσκεσαι στην κλίμακα κάτω των 10.000 Ευρώ, έχεις φόρο 9%, δηλαδή μέγιστο φόρο κλίμακας 900 Ευρώ. Η επιδότηση αφορολόγητη. Με απλό λοιπόν τρόπο, ένας "φορτώνεται" τα έσοδα, και τα βρίσκει με πολύ απλό τρόπο (δεν χρειάζεται να τα αναφέρουμε εδώ) με τους άλλους δυο. Για μένα είναι κρίμα, αν έχετε αρκετά στρέμματα και μεγάλη παραγωγή (δεν συζητάμε για 300-500 κιλά λάδι) να μην επωφεληθείτε. Αναρτώ και ένα άλλο εγχειρίδιο φορολογίας αγροτών που αλίευσα από το διαδίκτυο. Χρηστικός_Οδηγός_Αγροτων.pdf
    1 point
  9. Ο κώδικας διοικητικής διαδικασίας έχει εφαρμογή στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Συνεπώς, η οποιαδήποτε υπηρεσία είναι υποχρεωμένη να απαντήσει στο οποιοδήποτε ερώτημα πολίτη που έχει έννομο ή μη, συμφέρον, εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος ("απαντήσει", ήτοι ενημερώσει για την εξέλιξη του ζητήματος και όχι απαραίτητα να "έχει διεκπεραιώσει"). Με μια αναζήτηση στο Google ως "κώδικας διοικητικής διαδικασίας δημόσιο", θα σας τον εμφανίσει. Το πώς ενεργοποιούνται τα αντανακλαστικά, νομίζω είναι ξεκάθαρο : Με απλές κοινοποιήσεις (Εφορεία Αρχαιοτήτων ; Κοινοποίηση σε ΓΔΑΠΚ, Γραφείο Γενικού Γραμματέα Πολιτισμού, Γραφείο Υπουργού και ούτω καθεξής...).
    1 point
  10. εχμ .... το έλεγα από την αρχή αυτό πριν 6 μέρες.... να δεις που το Ελληνικό ενδεχόμενα να δώσει λύση για τον νοκ... διότι εκεί είναι οι μεγάλοι παίχτες που ξέρουν .... οι μικροί (υπουργοι κλπ) θα μάθουν .... Ελληνικό και ΝΟΚ
    1 point
  11. Δεν αποφασίζει αυτός ποιες θίγονται και κυρίως δεν πληρώνει αυτός τα πολλά σπασμένα. Όχι μόνο μετά την έναρξη αλλά και πολύ πριν από αυτή ...
    1 point
  12. Όχι μόνο, υπάρχουν μέσα και πολλοί οργανωμένοι οπαδοί του δημοκρατικού δικαιωματισμού και στους ΟΚ... Σε λίγο θα μας βάλουν πριν την άδεια να προσκομίζουμε συναίνεση από τους γείτονες και να την καταθέτουμε για διαπραγμάτευση στο δημαρχιακό επίτροπο της ΥΔΟΜ.
    1 point
  13. Τα δεδομένα είναι μονοδιάστατα : - ο ΝΟΚ δεν υπάρχει πλέον, είναι αντισυνταγματικός σε πάρα πολλά άρθρα, - αν κάποιο κίνητρο δεν είναι αντισυνταγματικό στην τωρινή απόφαση, θα είναι στην επόμενη, - θα υπάρξει ένα μεγάλο χρονικό διάστημα (1-2 χρόνια) που θα υπάρχει ως πλαίσιο ένα άχρωμο κανονιστικό κείμενο, μάλλον μια ψαλιδισμένη έκδοση του υπάρχοντος (καλο-ψαλιδισμένη ή κακο-ψαλιδισμένη δεν έχει σημασία), - με το ίδιο κατασκεύασμα θα "διορθωθούν" όσες άδειες μπορούν και θέλουν να μην έχουν πάνω τους υποψία ή άγχος καταδίωξης, - η διαβούλευση μαζεύει την "κρίσιμη μάζα προβλημάτων" η οποία θα συνεκτιμηθεί στη διαχείριση των συνεπειών της αντισυνταγματικότητας (πολιτική συνήθεια απουσία πολιτικής στην εποχή των media), - ουσιαστικά μαζεύονται τα κουρέλια του νεκρού για να αποφασιστεί ποια θα πάνε μαζί του στο χώμα, - ανάμεσα στα τελευταία είναι και η δουλειά μηχανικών τουλάχιστον 2 χρόνια πριν αλλά και μετά την απόφαση του ΣτΕ, - στον ολικό παγετό αν δεν κινηθείς πεθαίνεις.
    1 point
  14. Πρώτη φορά βλέπω να αναγράφεται "εσωτερικού χώρου". Η εμβαδομέτρηση του διαμερίσματος γίνεται "εξωτερικά". Αυτή, άλλωστε, η επιφάνεια αναγράφεται στον πίνακα σύστασης οριζ. ιδιοκτησιών και αυτήν οφείλει να καταγράψει ο συμβ/φος χωρίς επιθετικό προσδιορισμό. Προφανώς, πρόκειται για λάθος του συμβ/φου.
    1 point
  15. Στα προβλήματα ΝΟΚ, ως προς την συσχέτιση του Ελληνικού με τη συνήθη οικοδομική δραστηριότητα στη χώρα, σημειώνω παρεμπιπτόντως τα εξής : 1- Το ΣτΕ δεν αποφάσισε στην ουσία των κινήτρων του ΝΟΚ αλλά στη διαδικασία (θεσμοθέτηση χωρίς μελέτη), 2- Βεβαίως και το Ελληνικό έχει περάσει τον έλεγχο του ΣτΕ με το ΠΔ του ΣΟΑ και μάλιστα είχε ΣΜΠΕ, 3- Παλιός δάσκαλος έλεγε ότι συνήθως η λύση του προβλήματος είναι πολύ κοντά στην αιτία που το δημιούργησε, 4- Ο ν.4062/2012 (Αξιοποίηση του πρώην Αεροδρομίου Ελληνικού ...) είναι πολύ κοντά στον ΝΟΚ, ακριβώς 5 νόμους πριν. Στο νόμο αυτό ορίστηκαν οι λεπτομέρειες οι οποίες όρισαν και το τίμημα (1,5 δις αν θυμάμαι καλά), αλλά το σημαντικότερο είναι ότι, εκεί ορίστηκε ότι "οι παρεκκλίσεις των όρων δόμησης θα εγκρίνονται με ΠΔ". Έκτοτε όμως ο ΝΟΚ χρησιμοποιήθηκε πολλές φορές σαν όχημα διατάξεων οι οποίες χορηγούσαν παρεκκλίσεις όρων δόμησης στα λεγόμενα "ψηλά ή ειδικής σχεδίασης" κτήρια με μια απλή απόφαση υπουργού. Πολλές είναι αυτές οι αποφάσεις που έδωσαν περεκκλίσεις ύψους, όγκου, ιδεατού στερεού κλπ. μετά από μια αντίστοιχη αλλαγή στον ΝΟΚ... Αντί λοιπόν ο υπουργός να αρχίζει σήμερα διαβούλευση για να του πουν οι πολίτες πότε θεωρείται ότι έχουμε "έναρξη εργασιών", μήπως καλύτερα να ρωτήσει τους νομικούς του συμβούλους το εκτιμώμενο ύψος των αποζημιώσεων, που θα επιδιώξουν ΟΛΟΙ μαζί όσοι υποστούν οικονομική επιβάρυνση, στο παρελθόν, παρόν αλλά και στο μέλλον από την πορεία του ΝΟΚ που επιλέχθηκε ; Οι δήμαρχοι είναι εδώ ... χθες το άρθρο 10 και τα πατάρια, σήμερα ο δημαρχιακός ορισμός της "έναρξης εργασιών", αύριο το άρθρο 17 και οι θερμομονώσεις (δεν λέω κάτι για τα λιθοσώματα γιατί εκεί θα συμφωνούσα μαζί τους), μεθαύριο κάποιες αναρμόδιες χορηγήσεις παρεκκλίσεων κατά ΝΟΚ ... και βλέπουμε. Για τον τεχνικό κόσμο, ο χρόνος έναρξης είναι αυτό που λένε οι δικοί μας νόμοι (π.χ. ο ν.4030/11 και οι διάδοχοί του), δηλαδή όταν αναρτάται η άδεια στο σύστημα. Οι νομικοί σύμβουλοι όμως του αρμόδιου υπουργείου μπορεί να βλέπουν και πιο πίσω στον χρόνο, σε άλλου είδους επιβαρύνσεις ή και έξω από τα σύνορα της χώρας ...
    1 point
  16. Επειδή όμως πολλοί συνάδελφοι έχουν μπλοκαρισμένες από άδειες κατεδάφισης έως άδειες ανέγερσης, στην Αθήνα, είμαστε στους 9 μήνες πλέον, επειδή υπάρχουν εργολαβικά, αγορές που έγιναν πριν εμφανιστούν οι απόψεις των γερόντων που αυτοικανοποιούνται ως Λουδοβίκοι ΙΔ, θα πρέπει είτε να τους κάνουμε ΙΣΤ, είτε να πάμε στο μισθοδικείο τους και να μας βγάλουν 6000 καθαρά τον μήνα να καθόμαστε όπως αυτοί και ας κάνουν και 10 χρόνια να βγάλουν ΤΠΣ και να αποφασίσουν για το φύλο των Αγγέλων. Κατά τα άλλα ο Τράμπ δίνει άδεια σε μια μέρα, αν κάνεις επένδυση άνω του 1 δις, αρκεί να περάσεις τις περιβαλλοντικές μελέτες που θα ελέγχονται κανονικά, ενώ το αμερικάνικο κανάλι κάνει βόλτες στα έρημα χωριά, που πίνεις ότι θέλεις και αφήνεις ότι έχεις ευχαρίστηση... https://www.naftemporiki.gr/finance/economy/1853846/cnbc-mia-apokosmi-matia-sto-mellon-tis-elladas-poy-apeileitai-apo-yparxiaki-katarreysi/ Η χώρα καταρρέει και οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι πολιτικοί, είναι στην κοσμάρα τους, στην μισθάρα τους και κλασσικά και διαχρονικά στο γρηγορόσημο τους (σαν την Χαλκιδική δεν έχει) και στην μίζα τους... Λυπάμαι όσους είναι ακόμα νέοι και είναι εδώ, χωρίς να μουτζώνουν τους λουδουβίκους και τις αντουανέτες. Και στο τέλος το πρόβλημα δεν είναι τα μπόνους. Είναι ότι δεν υπάρχει λογικό υπόβαθρο στον οποιονδήποτε έλεγχο, όταν υπάρχουν τόσοι πολλοί συντελεστές δόμησης που δημιουργούν περιουσίες. Ο κόσμος δεν μπορεί να συντηρήσει τα χρέπια του 30 του 40 του 50 και του 60 και του 70 που θέλουν στην ζεστή κλιματικά Αθήνα 500 λίτρα πετρέλαιο για να ζεστάνουν τις παγωμένες πέτρες και τα παγωμένα μπετά και τούβλα, ενώ η κωμωδία περί του εξοικονομώ έχει γίνει μία μπίζνα για λίγους και ημέτερους, χωρίς αντίκρυσμα, ενώ μόνο οι έχοντες μπορούν να μπουν, αφού θα μπορούν να πληρώσουν οι ίδιοι και να περιμένουν. Η ανέγερση νέων οικοδομών με μονώσεις και θέσεις στάθμευσης θα βοηθούσε την πόλη, αλλά αυτό έχει κόστος. Με την απόφαση αυτή, θα έχουμε πλέον νέα αύξηση στις τιμές πώλησης, που προφανώς πλέον θα αγοράζονται μόνο από ξένους, νέα μείωση της προσφοράς, αφού πολλές δουλειές θα ακυρωθούν, μια και το κόστος κατασκευής και η τιμή πώλησης σε πολλές περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, δεν θα υπάρχουν πελάτες για να το πληρώσουν, ενώ στις επαρχιακές πόλεις που δεν έχουν τουρισμό, δεν χτίζεται τίποτα έτσι και αλλιώς. Δύσκολες έννοιες αυτές όταν παίρνεις 6-8-10-20000 τον μήνα, αν είσαι δικαστής, βουλευτής, υπουργός, ευρωβουλευτής και κάπου εκεί μέσα αν είσαι δήμαρχος, χώρια οι "χορηγίες"... Πως το είπε εκείνος τότε το 2010...
    1 point
  17. Προφανώς οι αντιπαραθέσεις μεταξύ μας δεν μας βοηθούν και δεν μας τιμούν. Ας κοιτάξουμε λίγο έξω από το κάδρο στη συνολική εικόνα ... Την ανακοίνωση π.χ. του γραφείου τύπου του αρμόδιου υπουργού που στο χωρίο μου τη λένε win-win situation... 1. Σταματάνε τα πάντα μέχρι να παραδώσουν τα γραφεία τα ΤΧΣ, να πάρουμε τα λεφτά του πακέτου 2.0. 2. Τα ΤΧΣ θα μας ξαναδώσουν τα κίνητρα του ΝΟΚ με τον τρόπο που λέει το ΣτΕ εδώ και χρόνια. Μη σας πω και κάποια δόμηση εκτός σχεδίου με σχέδιο... 3. Μέχρι τότε όλο το τεχνικό δυναμικό της χώρας θα υποστηρίζει την εκτέλεση του ανεκτέλεστου των μεγάλων έργων, γιατί οι μεγάλοι θα πέσουν έξω και θα γίνουμε ρόμπα (αυτό ήταν στη σκέψη του γράφοντος το δελτίο τύπου). 4. Στο διάστημα αυτό θα επιστρέψουμε σιγά-σιγά τις ΥΔΟΜ στο υπουργείο γιατί βλέπετε τι μα...ες γίνονται στη Χαλκιδική. 5. Μέχρι να λειτουργήσουν αυτές στο υπουργείο δεν θα θέλουν και πολύ προσωπικό γιατί τα bots της AI που έχει ο πρώην δήμαρχος θα έχουν κάνει την AI ΚΥΔΟΜ που θα ελέγχει τα πάντα. 6. Δοξάστε με ! (αυτό ήταν επιθυμία του υπουργού)...
    1 point
  18. Συνάδελφε δεν το πας σωστά. Καλό θα ήταν τέτοιες μέρες να μην υπάρχει τοξικός λόγος. Διαφορετικά μάλλον δεν είμαστε συνάδελφοι. Δε γνωρίζεις ούτε το πλαίσιο της κάθε δουλειάς, ούτε την κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Μην αρχίζουμε τώρα με τις ευθύνες μεταξύ συναδέλφων. Οι εμπειρότεροι παρακαλώ να συνδράμετε ώστε ο διάλογος να μην παρεκτραπεί, διαφορετικά όλοι θα χάσουμε.
    1 point
  19. Δεν έχω καμία διάθεση να συζητάω με ανθρώπους που φαίνεται να μην έχουν καμία εμπειρία από χρόνους μελετών και έκδοσης εγκρίσεων αδειών. Τα υπονοούμενα να τα ρίχνετε στις ιδιωτικές σας συζητήσεις.
    1 point
  20. Θα έχουμε να συζητάμε τα Χριστούγεννα. Στο τυπικό, φαντάζομαι οποίος έχει ξεκινήσει κάτι, το πιθανότερο να έχει και μια φωτό από κινητό. Αυτή φέρει και μια χρόνο σφραγίδα. Ή οποιοδήποτε αντίστοιχο έγγραφο. Κοινώς να πάνε να χεστουν, είναι όπως τα αυθαίρετα που ψαχναν και καλά παλαιότητα αλλά κανείς δεν πρόκειται να το κοιτάξει. Προφανώς οι άδειες που είναι στο μετεχμιο πιστεύω ότι θα περάσουν, ενώ αυτές που δεν έχουν βγει/ θα ξεκίναγαν σε δύο μήνες θα έχουν θέμα. Γιατί βγάλανε και την πισίνα από την φύτευση...; Δηλαδή δεν τραβάει νερό από βροχή; δεν εκτελεί τον αντίστοιχο περιβαλλοντικό αποτύπωμα όπως και η φύτευση; Αντί για πράσινο είναι μπλε και τυπικά περιβαλλοντικά ωραίο. Δεν έχει επιστημονική λογική. Σαν να ακύρωσαν όλες τις πισίνες πλέον, δεν θα βγαίνουν με τίποτα. Δεν θέλουν λεφτά;
    1 point
  21. Το τέλος του χρόνου είναι από την σημερινή ανακοίνωση του ΣτΕ. Δεν προλαβαίνει να τρέξει κανείς ... Η κλήση του πρώτου ελεγκτή δεν είναι κριτήριο. Μπορεί να έχει δαπανηθει μια περιουσία μέχρι τότε. Υγ. Μαζί γράφαμε Δημήτρη... καλησπέρα. Η σημερινή ανακοίνωση έχει ακριβώς την έννοια του μπαλτά. Ακόμη και το ποιός την έκανε και το πότε ακριβώς έγινε, είναι προφανώς θέματα που έχουν συμφωνηθεί. Οπότε περιμένουμε έγγραφες οδηγίες για το τι θεωρείται έναρξη εργασιών και ποιός νόμος θα εφαρμόζεται στο εξής... Το πιο γρήγορο είναι να γυρίσουμε στον ΓΟΚ '85 ...
    1 point
  22. Version X6.2

    81.676 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  23. Οι λόγοι που σταμάτησα είναι γραμμένοι εδώ από την πρώτη στιγμή και αναλυτικότατα. Οπότε και καλά είμαι και προφανώς για τους ίδιους λόγους δεν θα ήθελα να συνεχίσει κάποιος άλλος ... βασιζόμενος στη δική μου δουλειά.
    1 point
  24. Άκη συμφωνώ στο ότι θα πρέπει να συνταχθεί κάτοψη αποτύπωσης η οποία να συνδεθεί με τον ηλ. κωδικό της δήλωσης (ταυτόσημο σχέδιο κλπ) ανεξαρτήτως του γεγονότος ότι βάσει των δικαιολογητικών Ν. 4495 δεν απαιτείται. Ανάλογη η περίπτωση αλλαγής εσωτερικής διαρρύθμισης. Κάτοψη αποτύπωσης, χωρίς διασύνδεση με κάποια διοικητική πράξη ή τακτοποίηση, μόνο στα προ 55. Εναλλακτικά, για τους υπομονετικούς, εξετάζεται και το ενδεχόμενο ενημέρωσης Ο.Α.
    1 point
  25. Version 1.0.0

    16.000 downloads

    Περιλαμβάνει τα παρακάτω αρχεία: Ιδιωτικό συμφωνητικό - ειδική συγγραφή υποχρεώσεων Ιδιωτικό συμφωνητικό - επιχρίσματα Ιδιωτικό συμφωνητικό - σκυροδέματα, τοιχοποιίες Ιδιωτικό συμφωνητικό - υδραυλικός Ιδιωτικό Συμφωνητικό (εργοδότης-εργολάβος) Ιδιωτικό συμφωνητικό ανάθεση εκπόνησης πλήρους μελέτης για την ανέγερση κτηρίου Ιδιωτικό συμφωνητικό κατασκευής οικοδομής Ιδιωτικό συμφωνητικό σύμβασης έργου σε εργολάβο (1) Ιδιωτικό συμφωνητικό σύμβασης έργου σε εργολάβο (2) Ιδιωτικό συμφωνητικό σύμβασης υπεργολαβίας Συμφωνητικό για ανάληψη μελέτης-επίβλεψης Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  26. Έχεις δει πολλά ηλεκτρόδια προσβάσιμα σε παλιά (και κάποια νέα) κτήρια;
    -1 points
  27. Τη δυνατότητα διάθεσης προς πώληση κατοικιών, ακόμα κι αν δεν έχουν ταυτότητα κτιρίου, δηλαδή χωρίς να έχουν ολοκληρώσει την πολεοδομική τους τακτοποίηση, εισάγουν στην ημερήσια διάταξη στελέχη της αγοράς ακινήτων, ως μια λύση στο ζήτημα της αύξησης της προσφοράς νέων ακινήτων στην αγορά, προκειμένου έτσι να συγκρατηθούν και οι τιμές πώλησης, ή ενδεχομένως να υπάρξει και μια ήπια διόρθωση. "Χρειάζεται να δώσουμε πολεοδομική αμνηστία, προκειμένου να διευκολυνθούν οι συναλλαγές, πολλές εκ των οποίων ακυρώνονται, ή καθυστερούν επί μήνες, λόγω της γραφειοκρατίας που συνοδεύει την κάθε πώληση. Αντί δηλαδή να λέμε στον πωλητή, βρες τα χαρτιά και τρέξε, να επιτρέπεται η άμεση πώληση του ακινήτου και στη συνέχεια ο αγοραστής να έχει στη διάθεση ένα διάστημα, π.χ. τριών ετών, ώστε να τακτοποιήσει πολεοδομικά το σπίτι του", αναφέρει ο κ. Ηλίας Παπαγεωργιάδης, επενδυτής και αναλυτής. Ο ίδιος κατέθεσε δημόσια την πρόταση αυτή στην πρόσφατη εκδήλωση που διοργάνωσε "Ελλάδα 2025. Επιχειρείν, Ακίνητα, Επενδύσεις", στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Πρόκειται για μια πρόταση που βρίσκει σύμφωνη και την ΠΟΜΙΔΑ. "Μέσα από αυτή την "Αμνηστία" δεν προτείνω να διαγράψουμε τα προβλήματα που υπάρχουν, αλλά να επιτρέψουμε στον πωλητή να πουλήσει το ακίνητό του. Έτσι θα ανοίξει η αγορά και θα μπορέσουν χιλιάδες πωλητές να πουλήσουν ακίνητα που σήμερα δεν έχουν τον χρόνο και τα χρήματα να τακτοποιήσουν πολεοδομικά", τονίζει ο κ. Παπαγεωργιάδης. Σύμφωνα με τον ίδιο, όταν σήμερα, είναι εγκλωβισμένα επί μήνες, ή ακόμα και χρόνια, δεκάδες χιλιάδες σπίτια που βρίσκονται στην κατοχή των τραπεζών και των εταιρειών διαχείρισης ακινήτων, ακριβώς λόγω των πολεοδομικών εκκρεμοτήτων που τα συνοδεύουν, η λύση της πολεοδομικής αμνηστίας θα πρέπει να βρίσκεται στο επίκεντρο. Το ζήτημα αυτό έχουν θέσει επανειλημμένα και οι ίδιες οι τράπεζες, αλλά και τα funds, που θα ήθελαν να επιταχύνουν την διαδικασία των πωλήσεων των κατοικιών που έχουν ανακτήσει από τους πλειστηριασμούς (REOs), που υπολογίζεται ότι ανέρχονται σε περίπου 20.000 κατοικίες. Είναι εμφανές ότι για να ξεμπλοκάρουν τα σπίτια αυτά και να μπορέσουν να μεταβιβαστούν, απαιτείται η δημιουργία πολυάριθμων ομάδων ανθρώπων (μηχανικών κτλ.), που να εργάζονται για το ζήτημα αυτό επί μήνες. Αν όμως, αυτό το βάρος μεταφερθεί στον αγοραστή, με το αντίστοιχο οικονομικό κίνητρο φυσικά, τότε θα πρόκειται για μια διαδικασία, από την οποία θα βγουν όλοι κερδισμένοι. Όπως μάλιστα φαίνεται, στην κυβέρνηση υπάρχουν "φωνές" που είναι υπέρ μιας τέτοιας λύσης και δεν αποκλείεται να υπάρξουν άμεσες εξελίξεις, στο πλαίσιο των ρυθμίσεων που θα ανακοινωθούν για το τραπεζικό σύστημα. Μιλώντας πριν από μερικές ημέρες στη Βουλή, ο πρωθυπουργός Κυρ. Μητσοτάκης, αναφέρθηκε σε "δάνεια που δεν δίνονται, υψηλές προμήθειες, χαμηλά επιτόκια καταθέσεων, αλλά και ακίνητα που δεν έχουν εκποιήσει για να μειωθούν οι τιμές στην αγορά". Ειδικά ως προς το τελευταίο αυτό θέμα, στην αγορά ακινήτων, αλλά και στην τραπεζική αγορά, προσδοκούν σε μια ρύθμιση, που θα επιτρέψει την πώληση, έναντι κάποιας έκπτωσης, κατοικιών που έχουν ανακτηθεί από πλειστηριασμό και απαιτούν πολεοδομικές τακτοποιήσεις για να μεταβιβαστούν. Αν δινόταν αυτή η δυνατότητα, εκτιμάται ότι θα αυξανόταν άμεσα ο αριθμός των προς πώληση κατοικιών, που αποτελεί και το βασικό ζητούμενο για να αυξηθεί η προσφορά και να πιεστούν οι τιμές πώλησης. Σύμφωνα με τον κ. Παπαγεωργιάδη, με την πρόταση αυτή, μπορούν οι αρμόδιοι να φέρουν μια ρεαλιστική ρύθμιση προς ψήφιση, ίσως εξαιρώντας κάποιες κατηγορίες ακινήτων, όπου τα προβλήματα είναι μη επιλύσιμα. "Σημασία έχει να προχωρήσουμε άμεσα στο να βγάλουμε στην αγορά τα ακίνητα που σήμερα παραμένουν εκτός, πριν εκραγεί το στεγαστικό πρόβλημα και πριν απαξιωθούν τα ίδια τα ακίνητα". Του Νίκου Ρουσάνογλου
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»: Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας εντάσσεται το έργο «Συστήματα θέρμανσης νερού από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας για νοικοκυριά». Το πρόγραμμα έχει συνολικό προϋπολογισμό 223,200 εκατ. ευρώ και εντάχθηκε στο Ταμείο Ανάκαμψης, έπειτα από απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών.

      Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα» και προωθεί την βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των νοικοκυριών, την αύξηση χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ), την εξοικονόμηση οικονομικών πόρων από τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, καθώς και τη μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

      Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

      Την επιδότηση αγοράς νέου ηλιακού θερμοσίφωνα σύγχρονης τεχνολογίας σε ποσοστό επιδότησης 50%. Τα ευάλωτα νοικοκυριά, με οικογενειακό εισόδημα έως 10.000 ευρώ (ή ατομικό 5.000 ευρώ), θα μπορούν να επωφεληθούν με επιδότηση 60%.


      Την επιδότηση αγοράς νέου συστήματος αντλίας θερμότητας θέρμανσης (συμπεριλαμβάνεται η εξωτερική μονάδα, fan coil, σωληνώσεις, δοχείο αποθήκευσης ζεστού νερού χρήσης), σε ποσοστό επιδότησης 50%.


      Την επιδότηση της δαπάνης για την εκτέλεση αναγκαίων συμπληρωματικών εργασιών τοποθέτησης επιλέξιμου εξοπλισμού (π.χ. κόστος μεταφοράς, αναλώσιμα και εξαρτήματα κ.λπ.), σε ποσοστά 50% και 60%, αντίστοιχα.
      • 0 απαντήσεις
    • Εξοικονομώ 2025: Η παρουσίαση του προγράμματος
      Εκδόθηκε η υπ΄ αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/140667/826 ΚΥΑ που αφορά την Προκήρυξη του Προγράμματος με τίτλο «Εξοικονομώ 2025», που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο της Δράσης του RePowerEU 16994 «Ενεργειακή απόδοση και προώθηση των ΑΠΕ για αυτοκατανάλωση» με την υποστήριξη του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

      Αντικείμενο του έργου είναι η βελτίωση της ενεργειακής κλάσης των νοικοκυριών -μέσω της ενεργειακής αναβάθμισής τους κατά τουλάχιστον τρεις ενεργειακές κατηγορίες- ώστε να επιτευχθεί εξοικονόμηση πρωτογενούς ενέργειας πάνω από 30% για κάθε δικαιούχο/κτίριο κατοικίας.
      • 3 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
        • Like
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.