Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/12/2024 σε όλες τις περιοχές
-
Ναι, για ένταξη στην Κατηγορία 4 είναι προαπαιτούμενο η ύπαρξη ΟΑ κ.λπ.2 points
-
Οι δικαστές γενικώς διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλον. Ερμηνεύουν τους νόμους συχνά με πολιτική ματιά, να μην πω με κομματική, αλλά και με προσωπικές εμμονές. Συνταξιούχοι έχουν κάνει ομάδα με κεφαλαιοκρατική αρωγή και το παίζουν αυτόκλητοι προστάτες του περιβάλλοντος, αυτό είναι ο ορισμός της ιδεοληπτικής εμμονής. Το ότι τους προβάλλουν τα μμε είναι περίεργο, ή και κάπως βαρύτερο. Ετσι λοιπόν ας δούμε κάποια σημεία που ενώ παρίσταναν ότι προστάτευαν το περιβάλλον, στην ουσία επέτρεψαν να εκλυθούν εκατομμύρια τόνοι ρύπων στην ατμόσφαιρα της Αθήνας. Περιφερειακή Υμηττού. Καθυστέρηση 5 τουλάχιστον χρόνων. Μεσογείων και Κηφισίας σε μόνιμο μποτιλιάρισμα. Επέκταση Λεωφόρου Κύμης. Είμαστε ήδη στον 2ο χρόνο για ένα έργο 3 χλμ που θα γίνει κατά το ήμισυ υπόγειο και οι λαϊκιστές δήμαρχοι, θέλουν να γίνει ολόκληρο για το οποίο δεν θα υπάρχουν λεφτά. Μέχρι τότε Αττική οδός, Περιφερειακή Υμηττού, Κηφισίας, Μαρούσι, Πεύκη, Χαλάνδρι, Αγία Παρασκευή, Γέρακας, Μελίσσια, Νέο Ηράκλειο και Νέα Ιωνία, επηρεάζονται από το μποτιλιάρισμα της Αττικής οδόύ που ξεκινάει από την Μεταμόρφωση, ενίοτε και από το Μενίδι στα δυτικά και φτάνει μέχρι τον Γέρακα, ενίοτε μέχρι το Πικέρμι στα ανατολικά και μέχρι τον κόμβο Αγίας Παρασκευής στην Περιφερειακή Υμηττού. Το ότι ανακάλυψαν έναν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ νόμο ως εντελώς αντισυνταγματικό 12 χρόνια μετά την ισχύ του, θα πρέπει αρχικά να βρεθεί τρόπος να γίνεται διαφορετικά ο "έλεγχος" συνταγματικότητας, ή ίσως να σοβαρευτούν τα κόμματα και να αλλάξουν αυτό το περιβόητο άρθρο 24 του Συντάγματος σε σαφή διάταξη που δεν θα επιτρέπει ερμηνείες και ιδεοληψίες τυχαίων υπαλλήλων, άντε λειτουργών για να μην αισθανθούν άσχημα... Δεν μπορεί η χώρα να είναι έρμαιο τέτοιων διαδικασιών. Εχουμε όμως κάποιες διαφοροποιήσεις σε σχέση με το παρελθόν, που θίγονταν οι γνωστοί κατασκευαστικοί όμιλοι των ΔΕ, γνωστοί όλοι μεταξύ τους, ή όπως είχε γίνει με τον ΓΟΚ/85 που επίσης είχε βγεί αντισυνταγματικός ως προς την θέση του κτιρίου στο οικόπεδο, που τότε την πλήρωναν διάφοροι μικρομεσαίοι κατασκευαστές που ήταν αδιάφοροι στο κύκλωμα της εξουσίας και ανήμποροι να αντιδράσουν. Τώρα θίγονται τεράστιοι όμιλοι του εξωτερικού, που προφανώς θα πάνε το ζήτημα για τις αποζημιώσεις στο εξωτερικό, υπάρχει περίπτωση να θιχτεί και το Ελληνικό και εκεί θα ήθελα να εμφανιστεί ένα κόμμα, που να ζητάει από όλη αυτή την παρέα που παίζει κοντρίτσες πάνω στην πλάτη μας, να πληρώσουν οι ίδιοι από την τσεπούλα τους το κόστος των αποζημιώσεων. Θα το ψηφίσουμε όλοι.2 points
-
Δεν υπάρχουν ευθύνες. Δεν υπήρχε ρίσκο, δεν γνωρίζαμε κανένα σκηνικό. Ίσως το μόνο σκηνικό ήταν, τρέχα να προλάβεις. Αυτό νοείται ως ρίσκο δηλαδή...; Ο μόνος υπαίτιος εδω είναι το Κράτος που θέσπισε ένα αντισυνταγματικό (κατά τα λεγόμενα) νόμο. Λογικές, φταιμε όλοι, όλοι μαζί τα φάγαμε δεν θα πρέπει να υπερισχυσουν. Απλά it is what it is. Όσο για το Κτηματολόγιο, προφανώς όταν ο υπουργός δίνει 300 παρατάσεις για τον εαυτό του και τους ανάδοχους είναι όλα καλά, μετά όμως οι ημερομηνίες λήξης ήταν γνωστές. Δηλαδή τι ρήτρες πρέπει να ζητήσουν οι πολίτες κανονικά από το κράτος/ανάδοχους για την καθυστέρηση, γιατί εγώ ήξερα 1χρονο (περίπου) συλλογή δηλώσεων και μετά σε ένα χρόνο ανάρτηση (και όχι σε 5). Μέσα σε 5 χρόνια έχω κάνει τις μεταβιβάσεις μου, γονικές παροχές κληρονομιές και ξανά πληρώνω τα 35ευρα. Γιατί; Όλα καλώς... για μερικούς.2 points
-
2 points
-
Απόσπασμα Ν.4495/2017: ".....δ) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4: Υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος και εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση, ...μπλα, μπλα, μπλα, .....δα) αυθαίρετες κατασκευές εφόσον δεν παραβιάζονται σε ποσοστό μεγαλύτερο .... μπλα, μπλα, μπλα, ..... κατά το χρόνο έκδοσης της οικοδομικής αδείας, κ.λπ.". Δηλαδή, εφόσον υφίσταται ΟΑ μπλα, μπλα, μπλα.....1 point
-
O νόμος είναι σαφής (έστω και από τα συμφραζόμενα) στο πως ορίζεται η Κατηγορία 4! Αυτόν εφαρμόζουμε! Αν κάποια εγκύκλιος ορίζει με τον ίδιο τρόπο, έχει καλώς. Αν ορίζει διαφορετικά, στον καιάδα....1 point
-
Προσωπικά εφαρμόζω το νόμο και τίποτα περισσότερο! Ούτε τις σαχλαμάρες των ερωταπαντήσεων, ούτε τις μπούρδες των εγκυκλίων! Ούτε οι μεν, ούτε οι δε τυγχάνουν νομικής στήριξης σε πολλά σημεία τους! Ο σκοπός ύπαρξής των είναι να επεξηγούν το νόμο!!! Όχι να νομοθετούν! Ακίνητο υφιστάμενο προ του 55 χωρίς ΟΑ, είναι ακίνητο χωρίς ΟΚ.1 point
-
1 point
-
Συνάδελφε kan62 Παρακολουθώ χρόνια τη δουλειά σου και ομολογώ ότι είναι ότι καλύτερο παρέχει εδώ το φόρουμ και σε ευχαριστούμε πολύ για αυτό. Είναι σίγουρο ότι πρέπει να αμειφθείς για τη δουλειά σου. Είτε από το φόρουμ, είτε από εμάς. Υπήρχε ένας κώδικας νομοθεσίας κάποτε, δεν ξέρω αν υπάρχει, κάνε κάτι ανάλογο. Θέλουμε να πληρώσουμε, για να έχουμε άμεση και επίκαιρη και συγκεντρωμένη γνώση σε όλα τα θέματα.1 point
-
1 point
-
Αν πάτε να ρωτήσετε, οι περισσότερες ΥΔΟΜ στα φορολογικά θέλουν διαφορετικές στήλες επιφανειών στο ΔΚ που περιλαμβάνονται και δεν περιλαμβάνονται στο ΣΔ κατά ΝΟΚ. Μέσα και η θερμομόνωση ... ότι κατασκευάζεται. Αθροίζουν τα εμβαδά και θέλουν τα φορολογικά σε αυτές. Οι λεπτομέρειες της εφαρμογής στα λοιπά είναι όσες και οι υπάλληλοι που ελέγχουν. Έχουν και άλλες πιο ακραίες θέσεις αλλά ας μην επεκταθώ. Το συμπέρασμα είναι ότι δεν πρέπει να ελέγχουν φορολογικά. Μια μικροποσότητα κώδικα του συρμού (χωρίς ΑΙ) θέλει στο σύστημα των αδειών για να επανέλθουν όλα στις σύμφωνες με τους νόμους διατάξεις. Και να κλείσουν τα ΙΚΑ...1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Τα προγράμματα επιδότησης για ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών για το 2025
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία των ελληνικών κατοικιών είναι παλιά κτίρια κατασκευασμένα πριν το 1990, που έχουν φθαρεί από το χρόνο και χρειάζονται άμεσα ανακαίνιση.
Όμως η πλειονότητα των ιδιοκτητών δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για να τα επισκευάσει και προσπαθεί να βρει τρόπους για να επιδοτηθεί για τις απαιτούμενες εργασίες. Αυτό μάλιστα δείχνει και το αυξημένο ενδιαφέρον των πολιτών για τα προγράμματά ανακαίνισης και «Εξ οικονομώ».
Η πολιτεία στα πλαίσια αυτά δίνει τη δυνατότητα σήμερα στους ιδιοκτήτες ακινήτων να επιδοτηθούν με διάφορους τρόπους για τις κατάλληλες εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης των κατοικιών τους.
Ποιοι είναι οι τρόποι επιδότησης κατοικίας για ανακαίνιση;
Οι τρόποι για να πετύχουμε ανακαίνιση με επιδότηση όπως ισχύουν σήμερα είναι οι εξής:
Α. Ένταξη στο πρόγραμμα «Eξ’Οικονομώ2025» για ανακαίνιση και εξοικονόμηση ενέργειας μέσω ενεργειακής αναβάθμισης
Β. Ένταξη στο πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»
Γ. «Ανακαινίζω – Νοικιάζω»
Δ. «Αναβαθμίζω το σπίτι μου»
Ε. Ενεργειακή αναβάθμιση και έκπτωση του προστίμου από τακτοποιήσεις για κτίσματα, τα οποία είναι αυθαίρετα ή έχουν αυθαίρετες προσθήκες.
Ποιες θεωρούνται ενεργειακές επεμβάσεις που επιδοτούνται;
Μόνωση της ταράτσας
Αν το νερό απειλεί εξωτερικούς χώρους του ακινήτου σας, όπως η ταράτσα, τότε πρέπει να γίνει μόνωση για να σταματήσετε την εισβολή της υγρασίας στις οροφές της κατοικίας. Αν δεν αντιμετωπίσετε την υγρασία στην πηγή της, δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε καμία εργασία ανακαίνισης στο εσωτερικό του σπιτιού.-
- 1 απάντηση
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΑΣΕΠ: 1Κ/2025- Η προκήρυξη για την πλήρωση 314 θέσεων στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ)- Ποιες ειδικότητες μηχανικών περιλαμβάνονται
GTnews posted μια είδηση in Επικαιρότητα,
Στο Εθνικό Τυπογραφείο βρίσκεται για δημοσίευση η 1Κ/2025 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ η οποία αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας τριακοσίων δεκατεσσάρων (314) θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α.), σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν.4765/2021.
Πιο συγκεκριμένα οι ειδικότητες Μηχανικών που θα ζητηθούν, άρα θα έχουν και το δικαίωμα να κάνουν αίτηση είναι οι παρακάτω:
ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Περιβάλλοντος
ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Ανάπτυξης
ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών
ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Χημικών Μηχανικών
ΠΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΠΕ Περιβάλλοντος
ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Ηλεκτρονικών
ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Μηχανολόγων Μηχανικών
ΤΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΤΕ Περιβάλλοντος
ΔΕ Τεχνικού Ειδ. ΔΕ Μηχανολόγων
Οι λεπτομέρειες που αφορούν τον αριθμό και τις θέσεις της Προκήρυξης έχουν καταχωρισθεί στο παρακάτω αρχείο: https://info.asep.gr/sites/default/files/2025-02/Πίνακες κατανομής θέσεων 1Κ_2025.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Παλαιό Φάληρο: Ανακαινίζεται το εμβληματικό κτίριο του Φλοίσβου
GTnews posted μια είδηση in Έργα-Υποδομές,
Το πιο εμβληματικό κτίριο του Παλαιού Φαλήρου, αλλά και από τα πιο εμβληματικά ολόκληρου του παραλιακού μετώπου, θα ανακαινιστεί πλήρως, ώστε να αποκτήσει και πάλι την αίγλη που του αρμόζει, ιδιαίτερα τώρα που αναδεικνύεται ολόκληρη η Αττική Ριβιέρα.
Πρόκειται για το «στρογγυλό» διώροφο κτίριο του Φλοίσβου και στόχος της δημοτικής Αρχής είναι να μετατραπεί σ’ έναν κόμβο πολιτισμού.
Το κτήριο του Φλοίσβου στο Παλαιό Φάληρο, όπως σχεδιάζεται να γίνει
«Προχωράμε σε μια σημαντική επένδυση για το Παλαιό Φάληρο, με την υπογραφή της σύμβασης για την ανακαίνιση του εμβληματικού τοπόσημου της πόλης μας, του στρογγυλού κτιρίου στον Φλοίσβο. Ένα έργο, που σηματοδοτεί την αναγέννηση ενός εμβληματικού κτιρίου και την ανάδειξη της Αττικής Ριβιέρας», ανέφερε ο δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου.
Το έργο είναι προϋπολογισμού 2,8 εκατομμυρίων ευρώ και χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από την Περιφέρεια Αττικής. Η σχετική σύμβαση υπεγράφη και η αποκατάσταση θα πραγματοποιηθεί διατηρώντας το κτίριο την αισθητική του και την ιστορική ταυτότητα. Θα αναπλαστεί και ο περιβάλλων χώρος, ώστε να γίνει φιλόξενος για τους επισκέπτες.
Το κτίριο ανεγέρθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα
Το κτίριο του Φλοίσβου ανεγέρθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα και αποτελεί σημείο αναφοράς για τους πολίτες του Παλαιού Φαλήρου και όχι μόνο. Το έργο ενσωματώνει σύγχρονες αρχιτεκτονικές λύσεις, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην εξασφάλιση της προσβασιμότητας για ΑΜΕΑ και εμποδιζόμενα άτομα.
Με την ολοκλήρωση της ανακαίνισης:
Το ισόγειο θα φιλοξενεί αίθουσα εκδηλώσεων και ομιλιών.
Ο όροφος θα χρησιμοποιείται ως Πολιτιστικό Κέντρο για εκθέσεις εικαστικών.
Ο περιβάλλων χώρος θα μετατραπεί σε έναν σύγχρονο, καλαίσθητο χώρο πρασίνου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
mysafetyplan.gov.gr: Σε λειτουργία η πλατφόρμα για προστασία από φυσικές καταστροφές
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοινώνει τη λειτουργία της νέας ψηφιακής πλατφόρμας mysafetyplan.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα εργαλείο ενημέρωσης και καθοδήγησης των πολιτών σε περιπτώσεις σεισμού και άλλων φυσικών καταστροφών και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών. Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, οι πολίτες μπορούν να εντοπίσουν ασφαλείς χώρους προσωρινής συγκέντρωσης (καταφύγια) σε όλη την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των νησιωτικών περιοχών.
Ο Διαδικτυακός Χάρτης Ασφαλών Χώρων είναι σχεδιασμένος με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίζεται:
Προσβασιμότητα: Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη διαδικτυακά, χωρίς να απαιτείται εγκατάσταση εφαρμογής. Αρκεί η επίσκεψη στην ιστοσελίδα mysafetyplan.gov.gr.
Πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο: Ο χάρτης εμφανίζει όλες τις εγκεκριμένες τοποθεσίες προσωρινής φιλοξενίας πολιτών (καταφύγια), όπως έχουν οριστεί από την Πολιτική Προστασία, τους Δήμους και τις Περιφέρειες.
Σταδιακή αναβάθμιση: Στο προσεχές διάστημα θα εμπλουτιστεί με πρόσθετες οδηγίες και ενημερωτικό υλικό για διάφορες κατηγορίες φυσικών καταστροφών.
-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-