Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.595


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.873


  3. tsx

    tsx

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.584


  4. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      8.880


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/04/2025 σε όλες τις περιοχές

  1. Δ 270/85 Άρθρο 3 Αντλητικές εγκαταστάσεις υδατοδεξαμενές -φρέατα 1. Η ανόρυξη φρεάτων, κατασκευή αντλητικών εγκαταστάσεων και υδατοδεξαμενών επιτρέπονται ανεξαρτήτως αρτιότητας γηπέδου με τους κάτωθι όρους και περιορισμούς δομήσεως: α) Τα κτίσματα για στέγαση των αντλητικών εγκαταστάσεων πρέπει να έχουν τις απολύτως απαραίτητες για το σκοπό αυτό διαστάσεις και μέγιστο ύψος 2,50 μέτρα. Στα ανωτέρω κτίρια δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρ.1 παρ.5 εδάφ.α του παρόντος. Τ` ανωτέρω εφόσον τα φρέατα δεν εμπίπτουν στις απαγορευτικές διατάξεις του Υπουργείου Γεωργίας. β) Το μέγιστο ύψος των υδατοδεξαμενών ορίζεται: Σε 2,50 μέτρα όταν κατασκευάζονται στο έδαφος και σε 11 μέτρα όταν κατασκευάζονται σε υποστυλώματα. Η απόφαση των υδατοδεξαμενών από τα όρια του γηπέδου ορίζεται σε 5 μέτρα. 2. Στις περιπτώσεις της προηγούμενης παρ.1 απαιτείται έγκριση της αρμόδιας υπηρεσίας της οικείας Νομαρχίας στην οποία βεβαιούται ότι: α) Στη συγκεγκριμένη περίπτωση είναι επιβεβλημένη η κατασκευή κτίσματος στεγάσεως αντλητικών εγκαταστάσεων ή και υδατοδεξαμενής
    1 point
  2. Βάσει του άρθρου 2 της ΥΑ 19409/1507 (ΦΕΚΒ1643/18) &γ δεν απαιτείται. Επιπλέον είναι βέβαιο ότι προκύπτει και μη απαίτηση από τις &ι και ια του ιδίου άρθρου
    1 point
  3. Καλησπέρα, γενικά σε τέτοιες περιπτώσεις μπαίνει ο διαχειριστής ή αν δεν υπάρχει, κάποιος εκπρόσωπος κατόπιν απόφασης των συνιδιοκτητών. Προσωπικά στο στέλεχος της ΕΕΔΜΚ θα έβαζα μόνο τον εκπρόσωπο, τα υπόλοιπα τα εξηγείς στην τεχνική έκθεση. Δεν χρειάζεται να βγει κάποιο ΑΦΜ, στο ΙΚΑ θα μπει ο εκπρόσωπος, παλιά ζητούσαν σε κάποια υποκ/τα και άνω του ενός συμβόλαια.
    1 point
  4. Καλημέρα. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά. Το ότι δεν αναγράφηκε στη σύσταση δεν λέει απολύτως τίποτα για την προΰπαρξη του κτίσματος. Για το επιτρεπτό της υπαγωγής θα χρειαστεί να λάβεις υπεύθυνη δήλωση ιδιοκτήτη ότι κατασκευάστηκε κατά το χρόνο ανέγερσης-κατασκευής της οικοδομής. Αυτός παίρνει την ευθύνη. Εσύ στην Τ.Ε αναφέρεις τη δήλωσή του. Για τα υπόλοιπα ισχύει ότι δεν θα μπορέσει να κάνει μονομερή τροποποίηση καθώς το κτίσμα βρίσκεται εκτός νομίμου όγκου. Δες αναλυτικά το άρθρο 98.
    1 point
  5. @spapako καλησπέρα, έχω κάνει το ίδιο αλλά με την περίπτωση 4α) αν ήσουν εκεί θα σου έλεγα ότι θέλει έκθεση αυτοψίας από την Υδομ σχετικά με στατικώς επικίνδυνο κτίριο. Επειδή όμως όπως λες εμπίπτεις στην περίπτωση 4γ θα έλεγα ότι αρκεί να ανεβάσεις την δήλωση του ν.4495/17 περαιωμένη και με όλα τα δικαιολογητικά ανεβασμένα.
    1 point
  6. Προσδοκάς να δεις μια απάντηση που θα σε ωθήσει σε αγορά. Τέτοια απάντηση χωρίς αυτοψία και μελέτη πολιτικού μηχανικού δεν μπορεί και δεν πρέπει να δοθεί από το ίντερνετ. Σε γενικές γραμμές ισχύει ότι αναφέρει ο συνάδελφος. Κτίρια με φέρουσα τοιχοποιία παλαιότερων δεκαετιών συνήθως έχουν προβλήματα. Ξεκινάμε από την γήρανση των υλικών . Όσοι έχουμε προσπαθήσει να ντιζάρουμε σε τούβλα τέτοιας εποχής συνήθως παιδευόμαστε γιατί σπάνε εύκολα και αναγκαζόμαστε με χημικά αγκύρια να κάνουμε τη δουλειά. Αν είσαι τυχερός και ο τότε χτίστης ήταν ψαγμένος μπορεί να δεις ένα σενάζ πάνω από τα παράθυρα και τις πόρτες. Αν όχι, χωρίς σενάζ. Η συμπεριφορά μιας τοιχοποιίας σε σεισμό δεν είναι όπως αυτή του οπλισμένου σκυροδέματος. Κάτι που σημαίνει ότι λειτουργεί ψαθυρά κοινώς ρηγματώνεται, αποδιοργανώνεται και γίνεται και κομμάτια αν τύχει. Επεμβάσεις του τύπου ανοίγω πόρτες και παράθυρα σε φέρουσα οπτοπλινθοδομή παλαιότερων δεκαετιών θα πρέπει να αποφεύγεται. Αν δεν μπορεί να γίνει αλλιώς και μόνο εφόσον κριθεί από τον μελετητή μηχανικό και γίνει μελέτη αποκατάστασης της απωλεσθείσας αντοχής και δυσκαμψίας των τοίχων τότε μπορεί να γίνει. Από μόνος σου να πας και να γκρεμίζεις ούτε για αστείο. Σε κάθε περίπτωση ξεχνάς την πρακτική της πιάτσας "παίρνω δυο μαστόρια με κομπρεσέρ και τα σπάω". Αδιατάρακτη κοπή και μόνο (αν όπως προανέφερα κριθεί από την μελέτη του πολιτικού μηχανικού ότι είναι ασφαλές να γίνει).
    1 point
  7. Δεν ρίχνεις κανέναν τοίχο και δεν πειράζεις κανέναν τοίχο. Για τα υπόλοιπα μια γενική εκτίμηση είναι ότι όπως το περιγράφεις δεν είναι το τοπ τοπ αντισεισμικό ως κτήριο.... Όμως το Α και το Ω για ελάχιστα σωστή γνωμάτευση αναθέτεις σε ΕΜΠΕΙΡΟ Πολιτικό Μηχανικό να κάνει πρώτα απ όλα μια αυτοψία και να σου γνωματεύσει αν έχει η όχι στατική επάρκεια και τι μπορεί να γίνει.
    1 point
  8. Καταρχάς αυτό που λες δεν ισχύει. Στο 3136Β/2018 που η ίδια αναφέρεις (το οποίο δεν καταργήθηκε αλλά συμπληρώθηκε από το 1049Β/2019) αναφέρει στο άρθρο 5 ότι για την αναθεώρηση για αλλαγή επιβλέποντος υποβάλλονται (μεταξύ άλλων) τα δικαιολογητικά που προβλέπονται στην παρ.9 του άρθρου 42 του ν.4495/2017, που είναι αυτά που σου έγραψα παραπάνω. Αλλαγή επιβλέποντος δεν μπορεί να γίνει χωρίς την παραίτηση του αρχικού μηχανικού.
    1 point
  9. Θα μπορούσε (το ενιαίο) να υπαχθεί στην παρέκκλιση της ζώνης, εάν προϋπήρχε (ως ενιαίο) της 24-4-77, και δεν έχει γίνει μεταγενέστερη κατάτμηση. ή Αν η αγορά των δύο, έγινε (από τον ίδιο ιδιοκτήτη) πριν την ανωτέρω ημερομηνία, και δεν υπήρξε μεταγενέστερη μεταβολή
    1 point
  10. Δυο μη άρτια οικόπεδα συνενωμένα δεν μπορούν να πληρούν την κατά παρέκκλιση αρτιότητα, παρά μόνο την κατά κανόνα. Αν δεν την πληρούν δεν μπορεί να γίνει η συνένωση αφού δημιουργείται μη άρτιο οικόπεδο. Οπότε πάμε στο άρθρο 25 για την οικοδομησιμότητά του. Η εφαρμογή του άρθρου 25 θεωρώ ότι θα πρέπει να γίνει με απομείωση σύμφωνα με την κατά κανόνα αρτιότητα . Έχεις διαφορά 50 τμ από τα 400 τμ, οπότε η διαφορά αρτιότητας είναι (400-350)/400=12,5 <20%, οπότε ο ΣΔ θα μειωθεί κατά 10 %,
    1 point
  11. Παρά το ότι υπάρχει αντίστοιχα άλλο θέμα, θα χρησιμοποιήσω το παρόν για να πω τι μου έκανε εντύπωση με το πρότυπο ΕΝ12831 προσφάτως: - Οι αναλυτικοί υπολογισμοί δομικών στοιχείων (και θερμογεφυρών) προς έδαφος, εξ. περιβάλλον και μθχ γίνονται όπως στον ΚΕΝΑΚ. Υπάρχει βέβαια και απλοποιημένη διαδικασία αλλά αν έχεις βγάλει τη ΜΕΑ τα στοιχεία είναι έτοιμα. - Σου δίνεται η δυνατότητα να υπολογίσεις απώλειες από δομικά στοιχεία προς θερμαινόμενους χώρους γειτονικού κτιρίου (διαφέρει εδώ αυτή η δυνατότητα θεώρησης με του ΚΕΝΑΚ όσον αφορά τα δομικά στοιχεία σου με άλλες ζώνες που θεωρούνται αδιαβατικά) σε περίπτωση που αυτοί οι χώροι θερμαίνονται περιστασιακά, με θερμοκρασία τη μέση ετήσια. Μικρές σχετικά οι απώλειες αλλά ανάλογα με την περίπτωση μπορεί να είναι υπολογίσιμες. - Τα n50 και nmin νομίζω ότι πρέπει να τα παίρνεις σύμφωνα με το πρότυπο. Σου λέει επίσης ότι αν ο όγκος του χώρου σου έχει υπολογιστεί με εξωτερικές διαστάσεις βάζεις nmin x 0,8. -Υπολογίζεις απώλειες αερισμού από χαραμάδες (2Χn50Χεixei) ακόμα και όταν έχεις τεχνητό αερισμό. - Η τιμή του n50 είναι θέμα εκτίμησης του μελετητή. Τα κουφώματα κατά ΚΕΝΑΚ δεν είναι high quality sealed. Εκεί θέλει προσοχή. - Στον τεχνητό αερισμό καθορίζεις εσύ τις παροχές αέρα εισερχόμενου και εξερχόμενου (προφανώς από την ΤΟΤΕΕ1 ανάλογα τον χώρο). - Θέλει πολύ μεγάλη προσοχή πως θα βάζεις τα Vex,Vsu και τις θερμοκρασίες θsu. Ειδικά αν έχεις χώρους που δεν προσάγεις αλλά μόνο απάγεις και ο αέρας αναπληρώνεται από διπλανό θερμαινόμενο χώρο. Το παραδειγματάκι του προτύπου βοηθάει. -Αν έχεις εναλλάκτη θερμότητας στον μηχανικό αερισμό τότε η θερμοκρασία θsu δεν είναι αυτή του εξωτερικού αέρα αλλά αυτή που δίνει ο εναλλάκτης στο χώρο, π.χ. όχι -10 αλλά 12C. Τη θερμοκρασία είτε την υπολογίζεις με βάση τον βαθμό απόδοσης και τις εξ. και εσ. θερμοκρασίες είτε στη δίνει ο κατασκευαστής. Υπολογίζεται δηλαδή στο σχεδιασμό του συστήματος ανά χώρο η επίδραση του εναλλάκτη και όχι μόνο στη διαστασιολόγηση του συστήματος παροχής θερμότητας. -Υπάρχει το θέμα της επαναθέρμανσης. Εκεί οι απώλειες μπορούν να αυξηθούν αρκετά. Θέλει όμως προσοχή για το πως και αν τη χρησιμοποιήσεις. Θέλει να υπάρχει συμφωνία με τον ιδιοκτήτη (μπαίνει μέσα και ο ανθρώπινος παράγοντας αν δεν κάνω λάθος) και το σύστημά σου πρέπει να είναι τέτοιο που να μπορεί να υφίσταται το <<setback>>. -Σου δίνει τη δυνατότητα να υπολογίσεις μια φορά τις απώλειες για κάθε χώρο και ξεχωριστά για όλο σου το κτίριο. Κατά πάσα πιθανότητα τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα των επιμέρους χώρων θα διαφέρουν από αυτά του συνολικού κτιρίου. Τα αποτελέσματα των επιμέρους χώρων είναι για να διαστασιολογήσεις π.χ. τα θερμαντικά σώματα ενώ το συνολικό του κτιρίου είναι για την διαστασιολόγηση του κεντρικού συστήματος παροχής θερμότητας. Λόγω ετεροχρονισμού θα είναι μικρότερο. Αυτό που με προβληματίζει λίγο είναι το πως χειριζόμαστε τα θsu όταν έχω ΚΚΜ που κάνει μίξη αέρα νωπού με επιστροφής, τον θερμαίνει και τον στέλνει σε επιμέρους χώρους. Εκεί υποθέτω ότι είναι η θερμοκρασία εξ. αέρα ή μετά τον ενναλάκτη θερμότητας .
    1 point
  12. Βάλε την περιγραφή στην διεύθυνση πχ. Μαρτίου 12 (κτήριο Κ1)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 19 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
    • Τα προγράμματα επιδότησης για ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών για το 2025
      Είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία των ελληνικών κατοικιών είναι παλιά κτίρια κατασκευασμένα πριν το 1990, που έχουν φθαρεί από το χρόνο και χρειάζονται άμεσα ανακαίνιση.

      Όμως η πλειονότητα των ιδιοκτητών δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για να τα επισκευάσει και προσπαθεί να βρει τρόπους για να επιδοτηθεί για τις απαιτούμενες εργασίες. Αυτό μάλιστα δείχνει και το αυξημένο ενδιαφέρον των πολιτών για τα προγράμματά ανακαίνισης και «Εξ οικονομώ».

      Η πολιτεία στα πλαίσια αυτά δίνει τη δυνατότητα σήμερα στους ιδιοκτήτες ακινήτων να επιδοτηθούν με διάφορους τρόπους για τις κατάλληλες εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης των κατοικιών τους.

      Ποιοι είναι οι τρόποι επιδότησης κατοικίας για ανακαίνιση;

      Οι τρόποι για να πετύχουμε ανακαίνιση με επιδότηση όπως ισχύουν σήμερα είναι οι εξής:

      Α. Ένταξη στο πρόγραμμα «Eξ’Οικονομώ2025» για ανακαίνιση και εξοικονόμηση ενέργειας μέσω ενεργειακής αναβάθμισης

      Β. Ένταξη στο πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»

      Γ. «Ανακαινίζω – Νοικιάζω»

      Δ. «Αναβαθμίζω το σπίτι μου»

      Ε. Ενεργειακή αναβάθμιση και έκπτωση του προστίμου από τακτοποιήσεις για κτίσματα, τα οποία είναι αυθαίρετα ή έχουν αυθαίρετες προσθήκες.

      Ποιες θεωρούνται ενεργειακές επεμβάσεις που επιδοτούνται;

      Μόνωση της ταράτσας




      Αν το νερό απειλεί εξωτερικούς χώρους του ακινήτου σας, όπως η ταράτσα, τότε πρέπει να γίνει μόνωση για να σταματήσετε την εισβολή της υγρασίας στις οροφές της κατοικίας. Αν δεν αντιμετωπίσετε την υγρασία στην πηγή της, δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε καμία εργασία ανακαίνισης στο εσωτερικό του σπιτιού.
      • 1 απάντηση
    • ΑΣΕΠ: 1Κ/2025- Η προκήρυξη για την πλήρωση 314 θέσεων στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ)- Ποιες ειδικότητες μηχανικών περιλαμβάνονται
      Στο Εθνικό Τυπογραφείο βρίσκεται για δημοσίευση η 1Κ/2025 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ η οποία αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας τριακοσίων δεκατεσσάρων (314) θέσεων προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α.), σύμφωνα με το άρθρο 28 του ν.4765/2021.

      Πιο συγκεκριμένα οι ειδικότητες Μηχανικών που θα ζητηθούν, άρα θα έχουν και το δικαίωμα να κάνουν αίτηση είναι οι παρακάτω: 

      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Περιβάλλοντος


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Ανάπτυξης


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών


      ΠΕ Μηχανικών Ειδ. ΠΕ Χημικών Μηχανικών


      ΠΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΠΕ Περιβάλλοντος


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Ηλεκτρονικών


      ΤΕ Μηχανικών Ειδ. ΤΕ Μηχανολόγων Μηχανικών


      ΤΕ Περιβάλλοντος Ειδ. ΤΕ Περιβάλλοντος


      ΔΕ Τεχνικού Ειδ. ΔΕ Μηχανολόγων




       

      Οι λεπτομέρειες που αφορούν τον αριθμό και τις θέσεις της Προκήρυξης έχουν καταχωρισθεί στο παρακάτω αρχείο: https://info.asep.gr/sites/default/files/2025-02/Πίνακες κατανομής θέσεων 1Κ_2025.pdf
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.