Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      73

    • Περιεχόμενα

      17.715


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      58

    • Περιεχόμενα

      6.623


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      47

    • Περιεχόμενα

      8.453


  4. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      36

    • Περιεχόμενα

      11.727


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη από 27/08/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. modigliani νομίζω πρέπει να ξεκαθαρίσεις κάποια πράγματα πρώτα για να μπορέσεις να δώσεις και πρακτικές λύσεις στα προβλήματά σου. Δεν το λέω με ειρωνεία, σε καμία περίπτωση, εντελώς συναδελφικά. Καταρχήν γιατί (;;;;;;;) το ένα ενιαίο σίδερο να έχει γάντζο και από τις δύο πλευρές;;; Όταν δεν είναι από ακραίο σε ακραίο κόμβο (δηλαδή όπως σου πρότεινα με τη διάταξη παραπάνω) αρκεί να έχει γάντζο στον ακραίο κόμβο, ενώ στο μεσαίο πάρε την αγκύρωση με ευθύγραμμο τμήμα. Επίσης δεν ξέρω πιο πρόγραμμα χρησιμοποιείς και πως διαστασιολογεί. Αλλά βρε συ Μηχανικοί είμαστε, άσε στην άκρη το πρόγραμμα, πάρε μόνο την περιβάλλουσα ροπών. Έχεις ροπές στήριξης, έχεις γνωστή διατομή δοκαριού, υπολόγισε με το χέρι, με χαρτί και μολύβι μsd, Μsd κτλ κτλ κτλ κτλ και δες τι οπλισμό θέλεις για την αριστερή στήριξη των 59 ΚΝΜ και έστω ότι θες 3Φ14 (τυχαία το γράφω). Κάνε τους ίδιους υπολογισμούς και για τη μεσαία στήριξη (αριστερή παρειά) που έχει 81 KMN. Υπολογίζεις πχ 5Φ14 (τυχαία το γράφω). Κάνεις το ίδιο και για το δεξιά άνοιγμα. Επομένως βάζεις ενιαία σίδερα 3Φ14 από αριστερό κόμβο μέχρι μεσαίο και περνάνε για αγκύρωση και στο δεξιό άνοιγμα. Όμως στην στήριξη μεσαία και αριστερά θέλεις 5Φ14, οπότε έχεις ήδη 3Φ14 που έρχονται από αριστερό άνοιγμα, συν 3Φ14 από δεξιό άνοιγμα σύνολο 6Φ14 στη στήριξη. Είσαι κομπλέ! Με αυτή τη φιλοσοφία σου πρότεινα το προηγούμενο σχήμα. Τι μπερδεύεις τώρα ματίσεις στο κέντρο, και πέριξ και δεξιά και αριστερά;;; Ποιος θα στα κάνει αυτά με ακρίβεια, είναι δυνατόν; Για 5 μέτρα δοκάρι θα κάνεις τρεις ματίσεις;;;;; Γιατί καταλαβαίνω ότι με email που μιλάτε προφανώς δεν είσαι απάνω καταπάνω στο έργο να επιβλέπεις (συγχώρεσέ με αν κάνω λάθος). Μπορείς να δώσεις δηλαδή λύση χωρίς να χρειάζεται να κάνεις καν ματίσεις. Η παράθεση για αύξηση του οπλισμού σε ένα σημείο δεν είναι ίδιο με την μάτιση για αύξηση μηκους. Σχεδίασε απλά και "χωριάτικα" που λεν και στο χωριό μ.........
    7 points
  2. πρώτα απ όλα..... έκανες έδιτ εκ των υστέρων της δικής μου απάντησης και πρόσθεσες το "κλισέ απαντήσεις" αφού λοιπόν θεωρείς κλισέ τις δικές μου απαντήσεις περιττεύει κάθε δική μου προσπάθεια να συνδράμω σε ερωτήσεις σου.
    5 points
  3. Παίρνω ξανά τον λόγο για να βάλουμε, όλοι μαζί και προ διακοπών, μερικά πράγματα στη θέση τους. Αρχικά να επαναλάβω (γιατί πολλοί στέλνετε μήνυμα με το ίδιο ακόμη ερώτημα) ότι τα τελευταία αρχεία της έκδοσης 17 του ΝΟΚ είναι εκεί, στις προηγούμενες εκδόσεις και θα τα βρείτε αν δείτε τις αναλυτικές οδηγίες που έχω αναρτήσει στα σχόλια εδώ του αρχείου από την πρώτη στιγμή. Ανατρέξτε λοιπόν στην παλαιότερη έκδοση του αρχείου και κατεβάστε, όσοι ακόμη θέλετε, τα αρχεία χωρίς να κάνετε το λάθος της μη ελάχιστης έρευνας που οδήγησε και τον συνάδελφο NIANDR στην περεξήγηση. Θα παρακαλέσω όμως να μη συνεχίσει ο σχολιασμός εδώ πάνω στις παρεξηγήσεις και στην ανταλλαγή χαρακτηρισμών μεταξύ συναδέλφων γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ της διακοπής της κωδικοποίησης του νόμου. ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ από τα πολλαπλά άστοχα "πειράγματα" που τον οδήγησαν στην "αριστοτέλεια μη χρήση" δηλαδή ΣΤΗΝ ΑΧΡΗΣΤΙΑ. Αφορμή και τα τελευταία χτυπήματα όπως : "αρνήσεις αδειοδοτήσεων", "ακυρώσεις πράξεων", "αναρμόδια εντέλλεσθαι", "ημίμετρα θεραπευτικών διατάξεων", "φερετζέδες νομιμότητας", "κατεδαφίσεις ορόφων με έξοδα δημοσίου", "αμελέτητα κουρέματα της προεξέχουσας κόμης οικοδομών σε στυλ προ του '55", "αναστολές αδειών", "παζάρια του στυλ να το αφήσω στο 1μ.; είναι καλά;", "πολεοδομικοί ηγεμονίσκοι που ξεφυτρώνουν ερμηνεύοντας" κλπ. Όλα αυτά σε ένα περιβάλλον όπου : συνάδελφοι έχουν χωριστεί σε οπαδούς ΥΔΟΜ και αυτονομιστές, υποστηρικτές της προστασίας της προέγκρισης ή της Κατ.3 και ότι νάναι, οι απόψεις για κάθε άρθρο του νόμου είναι περισσότερες από τα γράμματα του άρθρου, δεν υπάρχουν δύο ΥΔΟΜ στη χώρα με την ίδια αντιμετώπιση της πολεοδομικής νομοθεσίας και μάλιστα η όποια άποψη ΥΔΟΜ δεν διαρκεί περισσότερο από μήνα, όταν γίνεται ερώτηση διευκρίνισης προφανώς κανείς δεν δίνει απάντηση κλπ... Έλεγχος ανύπαρκτος, προσωπικό επίσης, νομική ενημέρωση (τι είναι αυτό;) πουθενά, συλλογικά όργανα μαγαζάκια οργανωμένα κατά βαρύτητα συμφερόντων, ανομία και παρεούλες (για να μην πω κυκλώματα) σε κάθε επίπεδο και μέγεθος κλπ... Και το κύρος του μηχανικού στα τάρταρα, όταν προτιμάται : η τακτοποιησούλα από τη μελέτη ανέγερσης (καλά δεν λέω νομιμοποίησης...), η ξεπέτα με στατική μελέτη "χτυπημένη" στην Ινδία, το αλουμίνιο ως μέσο επίτευξης ενεργειακής εξοικονόμησης, η δόμηση χωρίς σχέδιο αντί για εφαρμογές οργανωμένης βιώσιμης δόμησης... Όλα τα παραπάνω ήταν η αφορμή. Όμως σήμερα σημασία έχει αυτό που φαίνεται περισσότερο και με τις παραπάνω παρεξηγήσεις στα σχόλια διαπίστωσα ότι η διακοπή της κωδικοποίησης τονιζόταν καθημερινά στη δραστηριότητα του forum, χωρίς όμως να φαίνεται κάπου Ο ΣΚΟΠΟΣ της διακοπής ... δηλαδή Η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ. Προτείνω λοιπόν στα εδώ σχόλια του αρχείου να γράφει πλέον όποιος θέλει την άποψή του για τον ίδιο τον ΝΟΚ και την κατάστασή του σήμερα ως διαμαρτυρία κατάντιας ή επικρότηση ... κάτι σαν δημοσκόπηση μεταξύ συναδέλφων. Με την κάθε συμμετοχή θα επανέρχεται το θέμα καθημερινά στην επιφάνεια ... Αν πάλι δεν θέλουμε, ας επαναλάβουμε ένα "moto διαμαρτυρίας" είναι και αυτό ένα άμεσο μέσο σήμερα. Εγώ σαν moto της διαμαρτυρίας μου αλλάζω την αρχική Αριστοτέλεια ρήση με την πιο πιασιάρικη Κουρκούλεια ρήση και επειδή : Ο ΝΟΚ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΕΙ ... το moto μου είναι : ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΩΡΕ ; ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ !!!
    5 points
  4. Ντροπή μας και μόνο που καθόμαστε και συζητάμε για τις ηλίθιες παρατηρήσεις που μας κάνουν για το εξοικονομώ 2021! Ποιοι κάνουν τους ελέγχους? Ειναι μηχανικοί του ΤΕΕ αυτοί? Σπούδασαν να ζητάνε γελοιότητες? Εμείς έχουμε αξιοπρέπεια να ασχολούμαστε με αυτά για 200 ευρώ? Θα διαμαρτυρηθούμε στο ΤΕΕ? ΕΛΕΟΣ!
    4 points
  5. @CHRISTINE_VAS Ο προκαταβλητέος φόρος ΦΕΜ (10% ή 4% επί της αμοιβής) καταβάλλεται όταν η μελέτη θεωρείται ή εγκρίνεται από αρμόδια υπηρεσία. Όταν παρέχονται υπηρεσίες σε εταιρεία ή σε επαγγελματία, εάν δεν υπάρχει υποχρέωση ΦΕΜ, διενεργείται παρακράτηση φόρου 20%. Η παρακράτηση είναι υποχρεωτική για καθαρή αξία άνω των 300 ευρώ. Όταν εκδίδουμε παραστατικά προς συλλόγους ή άλλα νομικά πρόσωπα με ειδικά καθεστώτα είναι απαραίτητο να συνεννοούμαστε προηγουμένως. Στην προκειμένη περίπτωση, πρέπει να βεβαιωθείς κατά πόσον οφείλεται ΦΕΜ ή όχι. Η μελέτη που κατέθεσες εγκρίθηκε από κάποια τεχνική υπηρεσία; Μήπως απαιτείται από το πρόγραμμα απόδειξη πληρωμής του ΦΕΜ; Εάν υπάρχει υποχρέωση καταβολής ΦΕΜ, τότε κακώς παρακρατήθηκε το 20%. Δεν είναι έτσι. Στα παραστατικά προς ιδιώτες δεν γίνεται παρακράτηση 20%. Δεν είναι έτσι. Ο ΦΕΜ έχει προτεραιότητα. Όταν ο πελάτης είναι νομικό πρόσωπο και η αμοιβή υπόκειται σε ΦΕΜ, πληρώνεται ο προκαταβλητέος φόρος και δεν γίνεται παρακράτηση.
    3 points
  6. Αναρτήθηκε ο ΕΦΚΑς
    3 points
  7. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    99.568 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    3 points
  8. Μπήκε στη Βουλή ... https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=553eac79-acff-482c-b5f7-b1f2000fbce6 Στο άρθρο 16, παρ.3 : 3. Στην περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 82 του ν. 4495/2017 (Α’ 167), περί απαγόρευσης δικαιοπραξιών σε ακίνητα με αυθαίρετες κατασκευές ή πολεοδομικές παραβάσεις, προστίθενται εδάφια, τρίτο, τέταρτο, πέμπτο και έκτο, και η περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 82, κατόπιν νομοτεχνικών βελτιώσεων, διαμορφώνεται ως εξής: «α) Απαγορεύεται και είναι απολύτως άκυρη η μεταβίβαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή κατά την παράγραφο 1α του άρθρου 81, ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης κατά την παράγραφο 1β του άρθρου 81, ή έχει εκτελεστεί πολεοδομική παράβαση των περιπτώσεων β), γ), δ) της παραγράφου 3 του άρθρου 81. Στην ανωτέρω απαγόρευση εμπίπτουν και τα ακίνητα τα οποία εισφέρονται σε εταιρεία. Η ανωτέρω ακυρότητα των μεταβιβάσεων και των συστάσεων εμπράγματων δικαιωμάτων που έχουν πραγματοποιηθεί προ της 1ης.5.2024 αίρεται με μεταγενέστερη υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος των αυθαιρεσιών ή των ανωτέρω πολεοδομικών παραβάσεων που είχαν εγκατασταθεί προ των ανωτέρω πράξεων, εφόσον αυτή είναι επιτρεπτή, και υπό την προϋπόθεση σύνταξης Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου ή Αυτοτελούς Διηρημένης Ιδιοκτησίας του άρθρου 53. Σε περίπτωση που η συμβολαιογραφική πράξη που καταρτίστηκε κατά παράβαση του πρώτου εδαφίου χρήζει διόρθωσης ως προς τα στοιχεία του ακινήτου, αυτή δύναται να διορθωθεί από τον τελευταίο αποκτώντα το εμπράγματο δικαίωμα, μονομερώς, ενεργούντα για λογαριασμό του και για λογαριασμό του μεταβιβάζοντος, τεκμαιρομένου ότι ο αποκτών ενεργεί δυνάμει των διατάξεων των άρθρων 235, 223 και 726 του Αστικού Κώδικα (π.δ. 456/1984, Α’ 164). Κατά τη σχετική διόρθωση της οικείας πράξης προσαρτώνται μόνον το Πιστοποιητικό ΕΝΦΙΑ του τελευταίου αποκτώντος, το Πιστοποιητικό Πληρότητας Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου ή της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Αυτοτελούς Διηρημένης Ιδιοκτησίας της παρ. 3 του άρθρου 53, η βεβαίωση υπαγωγής, το σχεδιάγραμμα της κάτοψης, και το απόσπασμα κτηματολογικού διαγράμματος. Τυχόν απαιτούμενη δήλωση φόρου υποβάλλεται μονομερώς.». 12690878.pdf
    3 points
  9. αν επιλέξεις προ του 75 το πρόστιμο είναι σταθερό στα 250€ (όσα τ.μ και αν βάλεις) Λογικό είναι να το βάλεις ως υπόγειο με 0,50 για να μπει στο Ε9 ως βοηθητικός και υπόγειος χώρος
    3 points
  10. πολυ σωστα... ΣτΕ 2056/2014 7. Επειδή, ακολούθως, ο νόμος 1337/1983 (ΦΕΚ 33/Α/1983) καθιέρωσε νέο σύστημα για την πολεοδόμηση ορισμένης περιοχής. Το σύστημα αυτό χαρακτηρίζεται από τρία στάδια, από τα οποία διέρχεται η πολεοδόμηση της περιοχής, δηλαδή το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο, την πολεοδομική μελέτη και την εφαρμογή της. Το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο αποτελεί την γενική πρόταση πολεοδομικής οργανώσεως των πολεοδομικών ενοτήτων, που διατυπώνεται μετά από εκτίμηση των οικιστικών αναγκών και των προβλεπόμενων επιπτώσεων της πολεοδομικής ρυθμίσεως στο φυσικό και οικιστικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο περιλαμβάνει κατ' αρχήν γενικούς ορισμούς και κατευθύνσεις ως προς τα θέματα του πολεοδομικού σχεδιασμού, δημογραφικά, οικονομικά, ενεργειακά, κυκλοφοριακά κ.λ.π. (άρθρο 2 του νόμου 1337/1983). Η πολεοδομική μελέτη αποτελεί εξειδίκευση των προτάσεων και προγραμμάτων του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου. Η έγκρισή της έχει τις συνέπειες εγκρίσεως σχεδίου πόλεως κατά τις διατάξεις του από 17-07-1923 νομοθετικού διατάγματος. Κύρια χαρακτηριστικά της αποτελούν η ρυμοτομική διαρρύθμιση μιας περιοχής και ο καθορισμός των όρων και περιορισμών δομήσεως (άρθρο 6 του νόμου 1337/1983). Το τρίτο στάδιο της εφαρμογής περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την πραγμάτωση της πολεοδομικής μελέτης (καθορισμό τμημάτων που αφαιρούνται για εισφορά γης, τμημάτων που ρυμοτομούνται για κοινόχρηστους χώρους.
    3 points
  11. Κάλεσα σήμερα το 213 15 13 559 (Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) ΤΕΔΚ Νοτίου Ελλάδος) όπου απάντησε μια κυρία αρκετά εξυπηρετική και μου είπε πως δεν χρειάζεται να διυλίζουμε τον κώνωπα. Δεν απαγορεύει ο νόμος τον αρχικό έλεγχο σε μεταγενέστερο στάδιο της οικοδομής. Οπότε πρέπει ο επιβλέπων να καλέσει αρχικό έλεγχο, όπου ο ελεγκτής θα μετρήσει περίγραμμα και θέση, και θα σημειώσει ότι έγινε σε μεταγενέστερο στάδιο. Την άλλη μέρα θα κληθεί τελικός έλεγχος, και τα δυο πορίσματα θα πάνε στην ΥΔΟΜ για ΠΕΚ. Η υδομ εφόσον όλα είναι καλά, εκδίδει ΠΕΚ και στέλνει το αρχικό πόρισμα στο ΣΥΠΟΘΑ. Το ΣΥΠΟΘΑ στέλνει το θέμα στο σώμα ελεγκτών (αν θεωρεί ότι πρέπει να ασκηθούν κυρώσεις) και αυτό στο εποπτικό συμβούλιο (αν το κατάλαβα καλά) για κυρώσεις. Το συμβούλιο δεν έχει συσταθεί.
    3 points
  12. Απ' ότι κατάλαβα η οικοδομή ξεκίνησε το 2017, αλλά τον επιβλέποντα μηχανικό τον θυμήθηκαν το 2024 ... Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρώτα πρέπει να συνεννοηθούν με τον επιβλέποντα και μετά όλα τ' άλλα, ώστε αν δεν τους κάνει να συνεχίσουν με άλλον. Κάλλιο αργά παρά αργότερα.
    3 points
  13. Χωρίς όλα τα δεδομένα δεν φαντάζομαι τίποτα..... Ο Μηχανικός που ήταν μελετητής ή και επιβλέποντας έχει όλα τα δεδομένα. Ενδεχόμενα ακόμα να μη είχε καν ενημερωθεί από τον τότε ιδιοκτήτη αν ξεκίνησε την κατασκευή ή τι προέβλεπαν όλες οι μελέτες της άδειες... Και οτιδήποτε άλλο. Μη πάτε με φαντασίες. Βήμα Α να βρει τον Μηχανικό. Αν δεν υπάρχει ή κάτι άλλο πάμε πλαν Β να αναθέσει σε άλλο μηχανικό γνώστη δομικών κατασκευών να αναλάβει τις όποιες διαδικασίες. Το μαντείο των Δελφών δεν λειτουργεί εδώ και αιώνες πια. Εδιτ Υ.Γ. Αν όμως αφορά υπόθεση που σκοπεύεις να αναλάβεις και ζητάς βοήθεια τι και πως για καλημέρα, αλλάζει η συζήτηση.
    3 points
  14. Ρούφηξε 5 ευρώ αυτό το μήνα όντως, ενώ έχει ήδη ρουφήξει τεράστια προμήθεια για τη μία συναλλαγή που είχα κάνει. Άκρως απαράδεκτοι ληστές και πρέπει να βρούμε άμεσα αντικατάσταση.
    3 points
  15. Το θέμα κλειδώνεται μέχρι το μέλος να αναγνώσει και να συμμορφωθεί με τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos 33
    3 points
  16. Το ΦΕΜ για Οικοδομικές Άδειες είναι 10% (Τοπογραφικά 4% αν δεν κάνω λάθος) Για ιδιώτες Τιμολόγια κλπ 20%. Αν όλη σου η αμοιβή μπορούσες να ήταν για την όποια Οικοδομική Άδεια θα επαρκούσε το 10%
    2 points
  17. Γνωστή η ιστορία Θόδωρε. Ίσως να πρέπει να ανοίξει η κουβέντα για πλήρη κατάργηση του ΤΕΕ, καθώς εδώ και χρόνια δεν εξυπηρετεί τα δικαιώματα των μελών του.
    2 points
  18. Καλησπέρα. Αρχικά τοποθετείσαι σε λανθασμένη βάση. Ξεκινάς να αγοράσεις κατοικία και δεν έχεις αναθέσει σε μηχανικό τον τεχνικό της έλεγχο; Αν όχι θα πρέπει να το κάνεις. Δεν μπορείς να φανταστείς τι θέματα μπορεί να προκύψουν. Συνεπώς, και μόνο ότι παράθυρα όπως λες είναι κατασκευασμένα με υαλότουβλα, είναι ήδη ύποπτο. θα πρέπει να γίνει έλεγχος από μηχανικό για τη νομιμότητα της κατοικίας και μια και μιλάς για ανοίγματα, να ελεγχθούν και αυτά αν όντως είναι εγκεκριμένα και δεν διανοίχθησαν αυθαίρετα. Για το κόστος τοποθέτησης παραθύρων θα πάς να πάρεις προσφορές αναλόγως του τι θα τοποθετηθεί. Πχ αν θες να βάλεις αλουμίνια θα πάρεις προσφορές από αλουμινάδες κλπ.
    2 points
  19. Η αμιγής κατοικία δεν εμπίπτει στις περιπτώσεις της παρ. 5 του άρθρου 17. Συνεπώς, οι χρήσεις γης καθορίζονται βάσει του παλιού ΦΕΚ.
    2 points
  20. Περιορισμός καθαρού ύψους δεν υπάρχει. Το 1.20 ισχύει για όλα τα κτίρια
    2 points
  21. Version 1.0.0

    779 downloads

    AutoCAD Dynamic Blocks Pack με πληθώρα από dynamic blocks για αρχιτεκτονικό σχεδιασμό 2D, εξαιρετικά χρήσιμα και βοηθητικά, που μειώνουν σημαντικά τον χρόνο της αρχιτεκτονικής διαρρύθμισης. Τα dynamic blocks μπορούν αυτόματα και κατ' επιλογή του χρήστη να αλλάξουν παραμέτρους όπως μέγεθος, σχήμα, διάταξη κλπ, με κυριολεκτικά δύο κλίκ. Για εκδόσεις AutoCAD 2018 - 2023.
    2 points
  22. Η κατηγορία 3 δεν επηρεάζεται από την 5. Είναι ξεχωριστή. Ο νόμος δεν αναφέρει τίποτα για υποχρέωση ύπαρξης Ο.Α για ένταξή αποθήκης στην κατηγορία 3. Μπορείς να την κάνεις υπαγωγή στην κατηγορία 3.
    2 points
  23. @sissy_arch Το θέμα του μη άρτιου όμορου θα έπρεπε να έχει εμφανιστεί και αποσαφηνιστεί στο τοπογραφικό που κατατέθηκε. Αν το θέμα αποκρύφτηκε ή δεν είχε γίνει αντιληπτό τότε αυτό σίγουρα πρόσθεσε ένταση στην συναλλαγή με τον υπάλληλο. Σε κάθε περίπτωση αν το όμορο οικόπεδο δεν πληρεί τις προϋποθέσεις ούτε της κατά παρέκκλιση αρτιότητας, τότε ο Τοπογράφος, πριν την κατάθεση της άδειας, να ελέγξει: Αν είναι κατ' εξαίρεση οικοδομήσιμο με τις μεσοτοιχίες του Ν.696 Αν είναι κατ' εξαίρεση οικοδομήσιμο με το αρθ.25 του Ν.1337 Αν έχει προκύψει απο αυτοδίκαια άκυρη κατάτμηση Αν τα παραπάνω δεν ισχύουν, τότε το πρόβλημα παραμένει, και αν το δικό σας οικόπεδο δεν μπορεί να επιλύσει το θέμα της τακτοποίησής του όμορου (δηλαδή δεν μπορεί να διαθέσει επιφάνεια ή πρόσωπο) τότε μπορεί να ζητηθεί πρωτόκολλο αδυνάτου τακτοποίησης από την Πολεοδομία και να επιτραπεί η έκδοση άδειας.
    2 points
  24. Αγαπητέ @Geostavrak, διορθώνω το κείμενό σου για να είναι πιο κατανοητό στους νεώτερους συναδέλφους. Η σειρά είναι η εξής: Γ.Π.Σ. (Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο): Ορίζονται οι περιοχές προς επέκταση. Πολεοδομική μελέτη (ένταξη στο Σχέδιο Πόλεως): Υλοποιείται η επέκταση με έκδοση ΦΕΚ ένταξης στο Σχέδιο Πόλεως νέων περιοχών μέσω Πολεοδομικής μελέτης. Πράξη Εφαρμογής: Μετά το ΦΕΚ της ένταξης στο Σχέδιο Πόλεως εκπονείται η Π.Ε. για το ακριβή προσδιορισμό την Ο.Τ., των οικοπέδων, των οδών (μηκοτομές) και των εισφορών. Οπότε το κείμενο σου θα έπρεπε να είναι:
    2 points
  25. Δεν μπορεί να δοθεί απάντηση εξ αποστάσεως. Θα πρέπει να ελεγχθεί η οικοδομή από πολιτ. μηχανικό.
    2 points
  26. καλημέρα σας Αν το σπίτι σου είναι ισόγειο και αυτό είναι κολώνα τότε έχει δίκαιο ο συν/φος πιο πάνω
    2 points
  27. Σε αυτή την περίπτωση ας εξεταστεί η δυνατότητα αποζημίωσης του ιδιοκτήτη λόγω μείωσης αξίας του ακινήτου. Θα πρέπει, όμως, να είναι σίγουρο ότι, χωρίς τη δουλεία, θα ήταν σήμερα οικοδομήσιμο
    2 points
  28. Με απλά λόγια... τίποτα. Παιξατε και χάσατε όταν αγοράσατε το διαμέρισμα και δεν ελέγξατε τον πίνακα κατανομής χιλιοστών και δαπανών Με το που αγοράσατε, φυσικά τον αποδεχτήκατε (εν αγνοια σας βεβαια). Δυστυχως ανήκετε και εσεις στο 90% των ανθρώπων που αγοράζουν ακίνητο και δεν πληρώνουν τεχνικο σύμβουλο (μηχανικό) εορτής
    2 points
  29. άρθρο 46 4495 6. Αν κατά τον αρχικό ή ενδιάμεσο έλεγχο διαπιστωθεί ότι η κατασκευή βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εργασιών, ο Ελεγκτής Δόμησης διενεργεί τον έλεγχο και σημειώνει στις παρατηρήσεις του το στάδιο των οικοδομικών εργασιών (επισυνάπτεται και φωτογραφία του έργου), καθώς επίσης και τη μη έγκαιρη υποβολή αιτήματος για έλεγχο δόμησης από τον επιβλέποντα μηχανικό, προκειμένου να επιβληθούν κυρώσεις στον επιβλέποντα μηχανικό, σύμφωνα με το άρθρο 48, λαμβάνοντας υπόψη και το γεγονός της διαπίστωσης ή μη παραβάσεων. Σε περιπτώσεις έργων ιδιαίτερης περιβαλλοντικής και οικιστικής σημασίας ή και έργων που χρειάζονται ειδικό έλεγχο ως προς τους όρους δόμησης, η ανωτέρω διαδικασία ελέγχου γίνεται από ειδική επιτροπή που αποτελείται από δύο (2) Ελεγκτές Δόμησης, έναν (1) εκπρόσωπο του Τοπικού Παρατηρητηρίου και έναν (1) μηχανικό της αρμόδιας Υ.ΔΟΜ.. άρθρο 48 4495 Κυρώσεις 1.α) Αν οι υποβαλλόμενες μελέτες δεν εκπονήθηκαν σύμφωνα με τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις ή σύμφωνα με τα εγκεκριμένα στοιχεία του τοπογραφικού διαγράμματος και του διαγράμματος δόμησης, επιβάλλεται σε βάρος του μελετητή μηχανικού, η κύρωση της απαγόρευσης εκπόνησης και υπογραφής μελετών για την έκδοση οικοδομικής άδειας ή και η κύρωση της απαγόρευσης επίβλεψης οικοδομικών εργασιών από 1 έως 12 μήνες ανάλογα με τη βαρύτητα της παράβασης. β) Αν οι οικοδομικές εργασίες δεν εκτελέστηκαν σύμφωνα με τις μελέτες που υποβλήθηκαν ή σύμφωνα με τα εγκεκριμένα στοιχεία του τοπογραφικού διαγράμματος και του διαγράμματος δόμησης, επιβάλλεται σε βάρος του επιβλέποντος μηχανικού η κύρωση της απαγόρευσης εκπόνησης και υπογραφής μελετών για την έκδοση οικοδομικής άδειας και η κύρωση της απαγόρευσης επίβλεψης οικοδομικών εργασιών από 1 έως 12 μήνες, ανάλογα με τη βαρύτητα της παράβασης. 2. Κύρωση σε βάρος του επιβλέποντος μηχανικού δεν επιβάλλεται αν αυτές τελέστηκαν χωρίς την υπόδειξη ή εντολή του και ο ίδιος είχε ενημερώσει εγγράφως την αρμόδια υπηρεσία δόμησης για την τέλεση αυτών σε χρόνο προγενέστερο της διαπίστωσής τους. 3. Οι παραπάνω κυρώσεις επιβάλλονται από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ύστερα από εισήγηση του εποπτικού συμβουλίου του άρθρου 156 του ν. 4389/2016, με βάση τη διαδικασία που προβλέπεται στην παράγραφο 5 του παρόντος άρθρου, καταγράφονται στο μητρώο του άρθρου 49 και κοινοποιούνται στις Υ.ΔΟΜ., οι οποίες τηρούν μητρώο των μηχανικών, στους οποίους επιβάλλονται οι κυρώσεις της παρούσας παραγράφου και μεριμνούν για την εκτέλεσή τους. 4. Σε περίπτωση υποτροπής, καθώς και όταν οι παραπάνω παραβάσεις αφορούν οικοδομικές εργασίες σε παραδοσιακούς οικισμούς, αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους και μνημεία, περιοχές ιδιαίτερου φυσικού κάλλους και σε προστατευόμενη περιοχή του άρθρου 19 του ν.1650/1986 (Α΄ 160), όπως το άρθρο αυτό αντικαταστάθηκε με το άρθρο 5 του ν. 3937/2011 (Α΄ 60), τα όρια των κυρώσεων είναι από 12 έως 24 μήνες. 5. Οι αρμόδιοι Ελεγκτές Δόμησης και οι υπάλληλοι των υπηρεσιών δόμησης όταν διαπιστώσουν την τέλεση παραβάσεων του παρόντος άρθρου υποχρεούνται αμελλητί να ενημερώσουν εγγράφως το αρμόδιο Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων (ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α.) του άρθρου 20. Το ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. αφού εξετάσει την υπόθεση, βεβαιώνει τις παραβάσεις και διαβιβάζει το σχετικό φάκελο στο εποπτικό συμβούλιο του άρθρου 156 του ν. 4389/2016, προκειμένου αυτό να εισηγηθεί την επιβολή διοικητικών κυρώσεων. Το εποπτικό συμβούλιο, ύστερα από ακρόαση του ενδιαφερομένου, εισηγείται στον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας την επιβολή σε βάρος του μελετητή/επιβλέποντος μηχανικού των προβλεπόμενων κυρώσεων της παραγράφου 1. 6. Για μικρές παραβάσεις στη δόμηση, λαμβανομένων υπόψη των ειδικότερων συνθηκών τέλεσης της πράξης, των συνεπειών αυτής και του βαθμού του πταίσματος του μηχανικού, μπορεί να επιβληθεί σε βάρος του αντί των κυρώσεων της παραγράφου 1, έγγραφη σύσταση, εφόσον ο μηχανικός δεν έχει υποπέσει σε άλλη παράβαση στο παρελθόν. Επίσης σχετικό με τους Ε.Δ είναι και το άρθρο 44 ν 4495 (καθώς ισχύει παράλληλα με την ΚΥΑ Αριθμ. 299/ΦΕΚ 57β/16-1-2014)
    2 points
  30. Αυτό δεν είναι νόμιμο κι αποτελεί αυθαιρεσία! Προσέξτε το.... Ναι κι όχι μόνο αυτό, αλλά να σας δώσουν τη συναίνεση για τροποποίηση της Σύστασης Οριζόντιας Ιδιοκτησίας σε συμβολαιογράφο και την συμπερίληψη σε αυτή της νέας χρήσης (π.χ. αποθήκη Χ τ.μ. κ.λπ.) στο τμήμα αποκλειστικής χρήσης που έχετε... Στη συνέχεια βεβαίως να εκδώσετε, αν εκδίδεται, την ανάλογη οικοδομική άδεια από την οικεία πολεοδομία.
    2 points
  31. Συνάδελφε, ένα ένα τα ξεφουρνίζεις. Στο αρχικό σου ερώτημα δεν είχες μιλήσει για γραφείο. Το πνεύμα του νόμου στο άρθρο αυτό ήταν να βοηθήσει τις κτηνοτροφικές μονάδες να μην έχουν μεγάλο πρόστιμο γνωρίζοντας ότι σε τέτοιες μονάδες υπάρχουν αυθαίρετες επεκτάσεις μεγάλων εμβαδών. Αν τις πήγαινε ο νόμος με τις γενικές διατάξεις θα έβλεπες πρόστιμα της τάξης των πολλών χιλιάδων ευρώ. Άρα, σε ό,τι αφορά αυθαιρεσίες που συνάδουν με την λειτουργία της μονάδας, όλα μπαίνουν στο άρθρο 120 .Προφανώς και μια περίφραξη είναι σύνοδη κατασκευή της μονάδας και απαραίτητη. Οι μετατοπίσεις είναι αυθαιρεσίες της μονάδας. Το κτίσμα του γραφείου (αν όντως θέλεις να βάλεις χρήση γραφείου) δεν εντάσσεται στο άρθρο 120. Ο νόμος είναι σαφής. Σου λέει κατοικία (προφανώς εννοώντας -χωρίς να μας ενδιαφέρει-κατοικία αυτού που προσέχει τα ζώα το βράδυ και κοιμάται εκεί) μέχρι 50 τμ, μπαίνει και αυτή στο άρθρο 120.
    2 points
  32. Οποιαδήποτε αυθαιρεσία που αφορά την μονάδα θα υπαχθεί στη δήλωση του άρθρου 120. Δεν θα προσθέσεις επιπλέον πρόστιμο. Προτείνω όμως -παρά το ότι δεν το ζητάει ο νόμος-να συντάξεις ένα δ. κάλυψης (τοπογραφικό αποτύπωσης επί της ουσίας) και να το ανεβάσεις (στα προαιρετικά) στο σύστημα για να το έχει μετά ο ιδιοκτήτης όταν θα ζητηθεί σε κάποια πράξη.
    2 points
  33. Ποιά? Του ΤΕΕ? Γελάσαμε και σήμερα.... ΤΕΕ ακούει?????
    2 points
  34. @Alejandro_92 στην περίπτωση που θέλεις να συντάξεις Ηλεκτρονική ταυτότητα για ακίνητο που έχει υπαχθεί στον Ν. 4178/13 και είχε ΔΕΔΟΤΑ (κατοικίες), ελέγχεις την κατηγορία του ΔΕΔΟΤΑ... Αν είναι Υψηλή, τότε απαιτείται εκπόνηση ΜΣΕ υποχρεωτικά πριν την έκδοση του πιστοποιητικού. Διαφορετικά δεν απαιτείται ΜΣΕ, παρά μόνο καταχώρηση του αποτελέσματος στην ΗΛΤΑ
    2 points
  35. Αυτό που επισύναψες δεν είναι "Τεχνική Έκθεση Μηχανικού"!!! Κείμενο δηλαδή, που συνοδεύει Δήλωσης Υπαγωγής κ.λπ. Μόνο ως παραμύθι μπορείς να το λάβεις υπόψην σου!!! Συστήνω, αφού ο ιδιοκτήτης - πελάτης, σου έχει αναθέσει τη δημιουργία απλώς της ΗΤΑ και την έκδοση στη συνέχεια του Πιστοποιητικού ΗΤΑ, δηλαδή, μια εργασία η οποία μπορεί να σου αποφέρει στο σύνολό της π.χ. maximum 500 ευρώ, να την ..."κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια" και να του συστήσεις με τη σειρά σου ν' απευθυνθεί στον λεβέντη μηχανικό που του έκανε τη δήλωση υπαγωγής κ.λπ. Ο λόγος απλός: Όλα τα "προηγούμενα" του λεβέντη είναι ...."παραμύθια" και στερούνται της οποιασδήποτε νομιμότητας! Μην μπλέξεις κι ασ' τον να χωθεί βαθύτερα... Υ.Γ. Αν ο πελάτης σου απευθύνονταν σε εμένα, θα τον ενημέρωνα για τον ακριβή λόγο της μη ανάληψης της εργασίας του!
    2 points
  36. Σύμφωνα με το άρθ29 παρ 1γ του 4495 για: "εκσκαφές ή επιχώσεις μεγαλύτερες του συν/πλην 0,80 μέτρα, καθώς και επιστρώσεις, διαμορφώσεις οικοπέδων και γηπέδων με σκοπό τη δόμηση (????)" απαιτείται κανονικά οικοδομική άδεια. Θεωρητικά τέτοιες βάσεις προσμετρούν στον ΣΚ. (Δες πχ Γεφυροπλάστιιγγες)
    2 points
  37. 2 points
  38. Παιδιά μας έχουν πρήξει οι ελεγκτές...μόνο εγώ νομίζω ότι ταλαιπωρούμαι τρελά και κάνω δουλειά που δεν μου αναλογεί για 200 + φπα ? Σεντόνια οι παρατηρήσεις....
    2 points
  39. Από μια πρώτη "ανάγνωση" διαπίστωσα ότι στο τμήμα 3-4 το PST_KAEK παρουσιάζει πολύ μικρή απόκλιση (0.0001 μ) με το TOPO_PROP. Αν κάνεις ζουμ, θα το διαπιστώσεις Αυτό σημαίνει ότι κάπου σου έχουν ξεφύγει τα περιγράμματα, οπότε: - Στήσε το από την αρχή - Αν το πραγματικό περίγραμμα ταυτίζεται με αυτό του Κτηματολογίου (όπου), μην περνάς νέα περιγράμματα. Απλώς κάνε αντιγραφή (στο πλάϊ) του συγκεκριμένου περιγράμματος, μετονόμασέ το και μετάφερέ το ώστε να συμπεσει με το άλλο - Για να μη μπερδεύεσαι με άχρηστα, στο dxf, στοιχεία, κράτα μόνο τα layers που χρειάζονται. Δεν είναι απαραίτητο (στο dxf) να υπάρχουν όλα τα στοιχεία του τοπογραφικού διαγράμματος
    2 points
  40. Εάν είσαι επιβλέπων των στατικών, δε επιβλέπεις μόνο τα "σίδερα" αλλά και την επάρκεια του ξυλότυπου. Από τη φωτο που παραθέτεις, βλέπω ότι (κατ' αρχάς) γίνεται σωστή δουλειά τόσο ως προς το υλικό (εγχώριος σίδηρος) όσο και ως προς την τοποθέτηση. Οι κατακόρυφοι οπλισμοί δένονται στους συνδετήρες μόνο και μόνο για να παραμείνουν στη θέση τους κατά τη σκυροδέτηση. Συνεπώς (για τον ίδιο λόγο), οι οπλισμοί του ορόφου, δένονται στις αναμονές στα χαμηλά σημεία, και στους συνδετήρες στα ψηλά. Η σκέψη σου για συνεχόμενο (δύο ορόφων) κατακόρυφο οπλισμό είναι (κατ' αρχάς) σωστή, αλλά θα πρέπει: - Να εξασφαλίσεις το απαιτούμενο μήκος αναμονών. Αν έχεις καθαρό ύψος 3.00 μ, θέλεις αναμονή πέραν των 6.30 τουλάχιστον - να εξασφαλίσεις ότι δεν θα υπάρχουν μικρομετακινήσεις (κυρίως λόγω αέρα) κατά τη σκυροδέτηση (και για 24 ώρες τουλάχιστον), διότι χάνεται η συνάφεια - Η τοποθέτηση να γίνει με γερανό
    2 points
  41. Ποτέ μη λες ποτέ. Το ότι έχουμε διαφωνήσει (και μάλιστα χοντρά) δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν κοινές απόψεις. Σαφώς, γιαυτό κι επιμένω ότι, είτε θα πρέπει να καταστεί υποχρεωτική η πρακτική εξάσκηση πριν το δίπλωμα, είτε ότι θα πρέπει να εφαρμοστεί ο θεσμός του δόκιμου μηχανικού. Διότι, δεν μπορεί να σου ζητάνε τουλάχιστον 3ετή εμπειρία (ΜΕΚ) για κατασκευή ενός ισογείου 10 μ² και για μελέτη ενός μεγαθηρίου να επαρκεί ο τίτλος σπουδών. αυτά παθαίνουμε όταν έχουν μπλεχτεί τα γένη και δεν ξερουμε ποιός είναι ποιά...
    2 points
  42. Έχεις δοκιμάσει να βάζεις την μπούμα της πρέσας 1.5 μέτρο μέσα στον στύλο; Από που θα την κρατάς κατακόρυφη όταν πέφτει τσιμέντο. Οι οδηγίες έλεγαν να ανοιχτούν παραθυράκια στο πλαϊνά των ξυλοτυπων . Όλα αυτά είναι ωραία θεωρητικά (όπως και πολλές άλλες οδηγίες ή και κανονιστικά κείμενα) αλλά άντε να τα υλοποιήσεις. ΚΤΣ 2016 "Δ3.2 Απαιτήσεις κατά την εκτέλεση του έργου Για τα κατακόρυφα στοιχεία συνιστάται το ύψος της ελεύθερης πτώσης του σκυροδέματος να είναι το πολύ 1,5 m, για την αποφυγή απόμιξης. Σε περίπτωση κατακόρυφης σκυροδέτησης αντλητού σκυροδέματος, στοιχείων με πυκνό οπλισμό, ο χρήστης θα μεριμνά για την παραγγελία εγκεκριμένου από τονκατασκευαστή της αντλίας στομίου άντλησης κατάλληλης διαμέτρου που να είναι σε θέση να κατέβει μέσα στο στοιχείο. Δ3.2.1 Το ύψος της ελεύθερης πτώσης του σκυροδέματος πρέπει να περιορίζεται για μεν τις πλάκες, τις δοκούς και τις στέγες σε 1 μέτρο, για δε τα κατακόρυφα στοιχεία (υποστυλώματα, τοιχώματα) πρέπει να είναι κατά το δυνατόν μικρό και πάντως όχι μεγαλύτερο των 2,5 μέτρων. Αν αυτό δεν είναι δυνατόν λόγω μεγάλου ύψους υποστυλωμάτων ή τοιχίων και πυκνότητας οπλισμού, θα ανοίγονται θυρίδες στον ξυλότυπο στα κατάλληλα ύψη, ώστε να τηρούνται οι απαιτήσεις για το μέγιστο ύψος ελεύθερης πτώσης"
    2 points
  43. Η φράση "η τακτοποίηση μπορεί να γίνει με ΝΟΚ" δεν βγάζει νόημα. Στην τακτοποίηση συγκρίνεις υλοποιημένα μεγέθη με τα εγκεκριμένα/επιτρεπόμενα μεγέθη της ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ άδειας. Δεν έχει καμία σχέση ο ΝΟΚ.
    2 points
  44. Συνάδελφοι εάν μπορεί να στείλει και σε εμένα κάποιος το τελευταίο αρχείο. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!
    2 points
  45. @Civil Gangster τα βήματα είναι τα εξής: 1. Ανάθεση από τον ιδιοκτήτη με υπεύθυνη δήλωση και γνήσιο υπογραφής, αφού αποδεχτεί την προσφορά εργασίας. 2. Νέα αυτοψία στο ακίνητο. 3. πλατφόρμα ΤΕΕ >Ταυτότητα Κτιρίου > Μητρώο Ταυτότητας Κτιρίου - Εισαγωγή Καταχωρίσεων > Αναζήτηση και εύρεση ακινήτου > Επιλογή ακινήτου > Διαχείριση Ιδιοκτησιών Οικοπέδου/γηπέδου > Επιλογή ιδιοκτησίας > Δεξί κλικ > Δημιουργία τροποποιητικής καταχώρισης Ιδιοκτησίας 4. Εισαγωγή υπεύθυνης δήλωση εξουσιοδότησης. 5. Αλλαγή ημερομηνίας αυτοψίας και επιβεβαίωση στοιχείων ιδιοκτησίας και οικοπέδου. 6. Πληρωμή παραβόλου 20 euros 7. Έκδοση νέου πιστοποιητικού πληρότητας. Καλή απόλαυση !!! (Μα πότε πρόλαβε να λήξει? )
    2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.