Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      20

    • Περιεχόμενα

      17.686


  2. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      14

    • Περιεχόμενα

      11.709


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      14

    • Περιεχόμενα

      8.428


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      14

    • Περιεχόμενα

      6.608


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη από 11/09/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Ντροπή μας και μόνο που καθόμαστε και συζητάμε για τις ηλίθιες παρατηρήσεις που μας κάνουν για το εξοικονομώ 2021! Ποιοι κάνουν τους ελέγχους? Ειναι μηχανικοί του ΤΕΕ αυτοί? Σπούδασαν να ζητάνε γελοιότητες? Εμείς έχουμε αξιοπρέπεια να ασχολούμαστε με αυτά για 200 ευρώ? Θα διαμαρτυρηθούμε στο ΤΕΕ? ΕΛΕΟΣ!
    4 points
  2. αν επιλέξεις προ του 75 το πρόστιμο είναι σταθερό στα 250€ (όσα τ.μ και αν βάλεις) Λογικό είναι να το βάλεις ως υπόγειο με 0,50 για να μπει στο Ε9 ως βοηθητικός και υπόγειος χώρος
    3 points
  3. πολυ σωστα... ΣτΕ 2056/2014 7. Επειδή, ακολούθως, ο νόμος 1337/1983 (ΦΕΚ 33/Α/1983) καθιέρωσε νέο σύστημα για την πολεοδόμηση ορισμένης περιοχής. Το σύστημα αυτό χαρακτηρίζεται από τρία στάδια, από τα οποία διέρχεται η πολεοδόμηση της περιοχής, δηλαδή το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο, την πολεοδομική μελέτη και την εφαρμογή της. Το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο αποτελεί την γενική πρόταση πολεοδομικής οργανώσεως των πολεοδομικών ενοτήτων, που διατυπώνεται μετά από εκτίμηση των οικιστικών αναγκών και των προβλεπόμενων επιπτώσεων της πολεοδομικής ρυθμίσεως στο φυσικό και οικιστικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο περιλαμβάνει κατ' αρχήν γενικούς ορισμούς και κατευθύνσεις ως προς τα θέματα του πολεοδομικού σχεδιασμού, δημογραφικά, οικονομικά, ενεργειακά, κυκλοφοριακά κ.λ.π. (άρθρο 2 του νόμου 1337/1983). Η πολεοδομική μελέτη αποτελεί εξειδίκευση των προτάσεων και προγραμμάτων του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου. Η έγκρισή της έχει τις συνέπειες εγκρίσεως σχεδίου πόλεως κατά τις διατάξεις του από 17-07-1923 νομοθετικού διατάγματος. Κύρια χαρακτηριστικά της αποτελούν η ρυμοτομική διαρρύθμιση μιας περιοχής και ο καθορισμός των όρων και περιορισμών δομήσεως (άρθρο 6 του νόμου 1337/1983). Το τρίτο στάδιο της εφαρμογής περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την πραγμάτωση της πολεοδομικής μελέτης (καθορισμό τμημάτων που αφαιρούνται για εισφορά γης, τμημάτων που ρυμοτομούνται για κοινόχρηστους χώρους.
    3 points
  4. Η κατηγορία 3 δεν επηρεάζεται από την 5. Είναι ξεχωριστή. Ο νόμος δεν αναφέρει τίποτα για υποχρέωση ύπαρξης Ο.Α για ένταξή αποθήκης στην κατηγορία 3. Μπορείς να την κάνεις υπαγωγή στην κατηγορία 3.
    2 points
  5. Γίνεται, με τις εξής προϋποθέσεις: - Το απομένον να έχει την αρτιότητα του κανόνα και, αν υπάρχει οικοδομή, να τηρούνται οι όροι δόμησης (κάλυψη, δόμηση, π.α.). - Θα γίνει με ένα τίτλο (αποκοπή και προσθήκη στο όμορο) Στο συμβόλαιο θα συμβληθούν όλοι οι (εκατέρωθεν) ιδιοκτήτες
    2 points
  6. Αγαπητέ @Geostavrak, διορθώνω το κείμενό σου για να είναι πιο κατανοητό στους νεώτερους συναδέλφους. Η σειρά είναι η εξής: Γ.Π.Σ. (Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο): Ορίζονται οι περιοχές προς επέκταση. Πολεοδομική μελέτη (ένταξη στο Σχέδιο Πόλεως): Υλοποιείται η επέκταση με έκδοση ΦΕΚ ένταξης στο Σχέδιο Πόλεως νέων περιοχών μέσω Πολεοδομικής μελέτης. Πράξη Εφαρμογής: Μετά το ΦΕΚ της ένταξης στο Σχέδιο Πόλεως εκπονείται η Π.Ε. για το ακριβή προσδιορισμό την Ο.Τ., των οικοπέδων, των οδών (μηκοτομές) και των εισφορών. Οπότε το κείμενο σου θα έπρεπε να είναι:
    2 points
  7. Θεωρητικά μπορούν να γίνουν τα πάντα. Σε κάθε περίπτωση η διαδικασία έχει ως εξής: 1. Αποτίμηση υφιστάμενης κατάστασης: όλα όσα μας περιγράφεις πρέπει να τα δει κάποιος μηχανικός και με συγκριτική θεώρηση αρχικής μελέτης και πραγματικής κατάστασης να προσδιορίσει τις αντοχές των επιμέρους υλικών αλλά και του κτιρίου σαν σύνολο. Αν όλα βγουν καλά, σε πρώτη φάση θα έχεις μια επίσημα βεβαίωση στατικής επάρκειας με τυπική και ουσιαστική σημασία. 2. Πρόταση ενισχύσεων: τα παραπάνω μπορεί να αποδειχθούν ανεπαρκή ακόμα και για την τρέχουσα λειτουργία του κτιρίου (πχ λόγω επικαιροποιημένων κανονισμών) και να χρειαστούν κατευθείαν ενισχύσεις. Το ποιες θα είναι αυτές θα στο πει ο μηχανικός. Δεν υπάρχουν εκ των προτέρων τυποποιημένες λύσεις γιατί κάθε κτίριο είναι μοναδικό, ιδίως αν είναι και παλαιό, όλα όμως προκύπτουν με στατικές αναλύσεις, αντικειμενικά και τεκμηριωμένα. 3. Πρόταση προσθηκών: παράλληλα μπορεί να εισαχθεί το ζήτημα του β' ορόφου και αναλόγως να προκύψουν οι απαιτούμενες ενισχύσεις. 4. Απόφαση: όλα τα παραπάνω θα συγκριθούν με την επιλογή να κατεδαφιστούν τα πάντα (ή επιλέγοντας τα πιο προβληματικά) και να ξαναχτιστεί κάτι ή όλο από την αρχή. Εδώ θα παίξει ρόλο και ο συναισθηματικός παράγοντας, η διαθεσιμότητα κατάλληλων συνεργείων κλπ.
    2 points
  8. Δεν μπορεί να δοθεί απάντηση εξ αποστάσεως. Θα πρέπει να ελεγχθεί η οικοδομή από πολιτ. μηχανικό.
    2 points
  9. Καλησπέρα, στον Ν.4178/13 στην Εγκ. νομίζω, ανέφερε κάπου ότι αν τμήμα κτηρίου δεν κατασκευάστηκε, τότε αυτό δεν αποτελεί αυθαιρεσία. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το εν λόγω τμήμα θα πρέπει να αφαιρεθεί από οποιαδήποτε άλλη υπέρβαση σε επιφάνεια. Οπότε προσωπικά συμφωνώ μαζί σου ότι τα 10τμ δεν θα έπρεπε να αφαιρεθούν από τα αυθαίρετα 12τμ σε άλλο σημείο.
    2 points
  10. καλημέρα σας Αν το σπίτι σου είναι ισόγειο και αυτό είναι κολώνα τότε έχει δίκαιο ο συν/φος πιο πάνω
    2 points
  11. χρυσός κανόνας για κτίρια άνω των 70 ετών και με όροφο.... Δεν πειράζεις ΤΙΠΟΤΑ Δεν γκρεμίζεις ΤΙΠΟΤΑ ..... Ειδικά αν δεν το αναθέσεις να το μελετήσει έμπειρος Μηχανικός. Αν δεν βρεις..... δεν παίζεις με το κεφάλι σου και τα κεφάλια άλλων.... έτσι για να βολέψεις ένα έπιπλο.
    2 points
  12. Σε αυτή την περίπτωση ας εξεταστεί η δυνατότητα αποζημίωσης του ιδιοκτήτη λόγω μείωσης αξίας του ακινήτου. Θα πρέπει, όμως, να είναι σίγουρο ότι, χωρίς τη δουλεία, θα ήταν σήμερα οικοδομήσιμο
    2 points
  13. άνθρωπος που μάλωσε με τον α' και β' επιβλέποντα δεν αποκλείεται στην τελική προσπάθεια ηλεκτροδότησης του ακινήτου του ή μέσω ΠΕΚ μετά από τελικό έλεγχο από Ε.Δ (που τον καλεί ο επιβλέπων) ή μέσω Υ.Δ του β' επιβλέποντος, να περιπλέξει και σένα. Κάτσε λοιπόν στα αυγά σου και μην δελεάζεσαι από το χρήμα που μπορεί να σου βγει ξινό. Εξάλλου ο Ν 4495 προβλέπει ότι όταν υπάρχει σε ισχύ Ο.Α (και αυτή πράγματι είναι σε ισχύ, αντί έκδοσης Μ/Κ ενημερώνεται η Ο.Α
    2 points
  14. Με απλά λόγια... τίποτα. Παιξατε και χάσατε όταν αγοράσατε το διαμέρισμα και δεν ελέγξατε τον πίνακα κατανομής χιλιοστών και δαπανών Με το που αγοράσατε, φυσικά τον αποδεχτήκατε (εν αγνοια σας βεβαια). Δυστυχως ανήκετε και εσεις στο 90% των ανθρώπων που αγοράζουν ακίνητο και δεν πληρώνουν τεχνικο σύμβουλο (μηχανικό) εορτής
    2 points
  15. Κάλεσα σήμερα το 213 15 13 559 (Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) ΤΕΔΚ Νοτίου Ελλάδος) όπου απάντησε μια κυρία αρκετά εξυπηρετική και μου είπε πως δεν χρειάζεται να διυλίζουμε τον κώνωπα. Δεν απαγορεύει ο νόμος τον αρχικό έλεγχο σε μεταγενέστερο στάδιο της οικοδομής. Οπότε πρέπει ο επιβλέπων να καλέσει αρχικό έλεγχο, όπου ο ελεγκτής θα μετρήσει περίγραμμα και θέση, και θα σημειώσει ότι έγινε σε μεταγενέστερο στάδιο. Την άλλη μέρα θα κληθεί τελικός έλεγχος, και τα δυο πορίσματα θα πάνε στην ΥΔΟΜ για ΠΕΚ. Η υδομ εφόσον όλα είναι καλά, εκδίδει ΠΕΚ και στέλνει το αρχικό πόρισμα στο ΣΥΠΟΘΑ. Το ΣΥΠΟΘΑ στέλνει το θέμα στο σώμα ελεγκτών (αν θεωρεί ότι πρέπει να ασκηθούν κυρώσεις) και αυτό στο εποπτικό συμβούλιο (αν το κατάλαβα καλά) για κυρώσεις. Το συμβούλιο δεν έχει συσταθεί.
    2 points
  16. άρθρο 46 4495 6. Αν κατά τον αρχικό ή ενδιάμεσο έλεγχο διαπιστωθεί ότι η κατασκευή βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εργασιών, ο Ελεγκτής Δόμησης διενεργεί τον έλεγχο και σημειώνει στις παρατηρήσεις του το στάδιο των οικοδομικών εργασιών (επισυνάπτεται και φωτογραφία του έργου), καθώς επίσης και τη μη έγκαιρη υποβολή αιτήματος για έλεγχο δόμησης από τον επιβλέποντα μηχανικό, προκειμένου να επιβληθούν κυρώσεις στον επιβλέποντα μηχανικό, σύμφωνα με το άρθρο 48, λαμβάνοντας υπόψη και το γεγονός της διαπίστωσης ή μη παραβάσεων. Σε περιπτώσεις έργων ιδιαίτερης περιβαλλοντικής και οικιστικής σημασίας ή και έργων που χρειάζονται ειδικό έλεγχο ως προς τους όρους δόμησης, η ανωτέρω διαδικασία ελέγχου γίνεται από ειδική επιτροπή που αποτελείται από δύο (2) Ελεγκτές Δόμησης, έναν (1) εκπρόσωπο του Τοπικού Παρατηρητηρίου και έναν (1) μηχανικό της αρμόδιας Υ.ΔΟΜ.. άρθρο 48 4495 Κυρώσεις 1.α) Αν οι υποβαλλόμενες μελέτες δεν εκπονήθηκαν σύμφωνα με τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις ή σύμφωνα με τα εγκεκριμένα στοιχεία του τοπογραφικού διαγράμματος και του διαγράμματος δόμησης, επιβάλλεται σε βάρος του μελετητή μηχανικού, η κύρωση της απαγόρευσης εκπόνησης και υπογραφής μελετών για την έκδοση οικοδομικής άδειας ή και η κύρωση της απαγόρευσης επίβλεψης οικοδομικών εργασιών από 1 έως 12 μήνες ανάλογα με τη βαρύτητα της παράβασης. β) Αν οι οικοδομικές εργασίες δεν εκτελέστηκαν σύμφωνα με τις μελέτες που υποβλήθηκαν ή σύμφωνα με τα εγκεκριμένα στοιχεία του τοπογραφικού διαγράμματος και του διαγράμματος δόμησης, επιβάλλεται σε βάρος του επιβλέποντος μηχανικού η κύρωση της απαγόρευσης εκπόνησης και υπογραφής μελετών για την έκδοση οικοδομικής άδειας και η κύρωση της απαγόρευσης επίβλεψης οικοδομικών εργασιών από 1 έως 12 μήνες, ανάλογα με τη βαρύτητα της παράβασης. 2. Κύρωση σε βάρος του επιβλέποντος μηχανικού δεν επιβάλλεται αν αυτές τελέστηκαν χωρίς την υπόδειξη ή εντολή του και ο ίδιος είχε ενημερώσει εγγράφως την αρμόδια υπηρεσία δόμησης για την τέλεση αυτών σε χρόνο προγενέστερο της διαπίστωσής τους. 3. Οι παραπάνω κυρώσεις επιβάλλονται από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ύστερα από εισήγηση του εποπτικού συμβουλίου του άρθρου 156 του ν. 4389/2016, με βάση τη διαδικασία που προβλέπεται στην παράγραφο 5 του παρόντος άρθρου, καταγράφονται στο μητρώο του άρθρου 49 και κοινοποιούνται στις Υ.ΔΟΜ., οι οποίες τηρούν μητρώο των μηχανικών, στους οποίους επιβάλλονται οι κυρώσεις της παρούσας παραγράφου και μεριμνούν για την εκτέλεσή τους. 4. Σε περίπτωση υποτροπής, καθώς και όταν οι παραπάνω παραβάσεις αφορούν οικοδομικές εργασίες σε παραδοσιακούς οικισμούς, αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους και μνημεία, περιοχές ιδιαίτερου φυσικού κάλλους και σε προστατευόμενη περιοχή του άρθρου 19 του ν.1650/1986 (Α΄ 160), όπως το άρθρο αυτό αντικαταστάθηκε με το άρθρο 5 του ν. 3937/2011 (Α΄ 60), τα όρια των κυρώσεων είναι από 12 έως 24 μήνες. 5. Οι αρμόδιοι Ελεγκτές Δόμησης και οι υπάλληλοι των υπηρεσιών δόμησης όταν διαπιστώσουν την τέλεση παραβάσεων του παρόντος άρθρου υποχρεούνται αμελλητί να ενημερώσουν εγγράφως το αρμόδιο Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων (ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α.) του άρθρου 20. Το ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. αφού εξετάσει την υπόθεση, βεβαιώνει τις παραβάσεις και διαβιβάζει το σχετικό φάκελο στο εποπτικό συμβούλιο του άρθρου 156 του ν. 4389/2016, προκειμένου αυτό να εισηγηθεί την επιβολή διοικητικών κυρώσεων. Το εποπτικό συμβούλιο, ύστερα από ακρόαση του ενδιαφερομένου, εισηγείται στον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας την επιβολή σε βάρος του μελετητή/επιβλέποντος μηχανικού των προβλεπόμενων κυρώσεων της παραγράφου 1. 6. Για μικρές παραβάσεις στη δόμηση, λαμβανομένων υπόψη των ειδικότερων συνθηκών τέλεσης της πράξης, των συνεπειών αυτής και του βαθμού του πταίσματος του μηχανικού, μπορεί να επιβληθεί σε βάρος του αντί των κυρώσεων της παραγράφου 1, έγγραφη σύσταση, εφόσον ο μηχανικός δεν έχει υποπέσει σε άλλη παράβαση στο παρελθόν. Επίσης σχετικό με τους Ε.Δ είναι και το άρθρο 44 ν 4495 (καθώς ισχύει παράλληλα με την ΚΥΑ Αριθμ. 299/ΦΕΚ 57β/16-1-2014)
    2 points
  17. Ποιά? Του ΤΕΕ? Γελάσαμε και σήμερα.... ΤΕΕ ακούει?????
    2 points
  18. Εγώ πάντως δεν θα αποφάσιζα πριν μάθω που πήγαν αυτά τα 0,16 τ.μ. ...
    1 point
  19. Σωστά τα λέει το ΥΠΕΝ, σε ημιτελές κτήριο χωρίς κουφώματα, το σπίτι είναι σουρωτήρι απο αέρα. Μάλλον δεν σου έχει τύχει να βρεθείς σε τέτοια κατάσταση να δεις τι συνθήκες επικρατούν! Γιατί πετσοκόβεις το κτήριο, αν ο Α΄ ΠΕΑτζης δεν έχει λάβει μέτρα στη πλάκα οροφής και έχουν εφαρμοστεί στο ακέραιο όλες οι άλλες παρεμβάσεις που αναφέρονται στο Α' ΠΕΑ? Αν δεν βρήκες άλλες αστοχίες στις παρεμβάσεις, θα πρέπει να το βγάζεις τουλάχιστον στη δυνητική κατηγορία που γράφει το Α' ΠΕΑ, αφου έτσι έχει υπολογιστεί!
    1 point
  20. κατ΄αρχάς κάνεις λάθος. Για την οικοδομή με περατωμένο Φ.Ο και τοιχοποιίες δεν πας για επ' αόριστη παράταση αλλά για 4/ετή
    1 point
  21. Παραθέτω την περ. 28 εγκ. 3 Ν. 4178/13 ισχύουσα κατ' αναλογία "Παρ. Β. Κατηγορία 2 : Ως αυθαίρετη κατασκευή νοείται και η αυθαίρετη αλλαγή χρήσης. ∆εν προκύπτει υποχρέωση υπαγωγής αυθαίρετης αλλαγής χρήσης χώρων από κύρια χρήση (κατοικία, κατάστηµα) σε κύρια χρήση (κατοικία, κατάστηµα) προ 1.1.1983, δεδοµένου ότι η έννοια της αλλαγής χρήσης καθιερώθηκε µε το άρθρο 5 του ν. 1577/85. Εξαιρείται η εγκατάσταση αυθαίρετης αλλαγής χρήσης κύριων χώρων σε χρήση ειδικών κτιρίων υπολογιζοµένου του προστίµου σύµφωνα µε την παρ. 5β του άρθρου 18 του ν. 4178/13." Πιθανώς στο Ε9 και στην κατηγορία ακινήτου να έχει καταχωρηθεί με τον κωδικό "3" βλ. ΠΟΛ 1237/14) δηλαδή "επαγγελματική στέγη". Από φορολογικής καταχώρησης είναι σωστό. Τώρα, επειδή οι έννοιες τέτοιων χρήσεων, προ ΓΟΚ 85 είναι "αφηρημένες" ζήτημα πολεοδομικής τακτοποίησης δεν τίθεται. Μπορείς στην τεχνική σου έκθεση να μνημονεύσεις την παραπάνω εγκύκλιο και να γράψεις ότι η υφιστάμενη χρήση αφορά επαγγελματικό χώρο φορτοεκφόρτωσης οπωροκηπευτικών (επαγγελματική αποθήκη ή κατάστημα). Λάθος δεν είναι κανένα από τα δυο. Για εναρμόνιση (χωρίς να έχεις τέτοια υποχρέωση) με την περιγραφή τίτλου, μπορείς να αναφέρεις χρήση "επαγγελματικής αποθήκης". Βασικά στην περίπτωση αυτή, θεωρώ ότι είναι καλό να αναγραφεί μια χρήση (κατάστημα ή επαγγελματική αποθήκη) η οποία είναι και αυτή που υπάρχει αλλά και αυτή που θα έχει την μεγαλύτερη πιθανότητα να συνεχίσει την ύπαρξή της στο χώρο.
    1 point
  22. Ιάσωνα καλησπέρα διαφωνώ με την τοποθέτηση σου ότι πρέπει να αντιμετωπιστεί η αυθαίρετη μάντρα σαν κατασκευή κατηγορίας 5 σαν την πιο κοντινή τεκμηρίωση στην άποψη μου παραθέτω την γνωμοδότηση Αρ. 39 του κεντρικού συμβουλίου πολεοδομικών θεμάτων και αμφισβητήσεων η οποία δέχεται ότι μπορούν να υπαχθούν στην κατηγορία 4 αυθαίρετες κατασκευές εφόσον υπάρχει κτίσμα προ του 1955Πράξη-39-Προϋφιστάμενα-του-1955-κτίσματα-υπαγωγή-στο-ν-4495-2017 (1).pdf
    1 point
  23. Ναι, δεν απαιτείται μελέτη θερμομονωτικής επάρκειας γιατί ανήκει στις εξαιρέσεις του άρθρου 4 (?) του Ν. 4122/13.
    1 point
  24. Εσυ έγραψες παραπάνω ότι δεν μπορεις να κοιμηθεις απο τα νευρα σου..... Αφου εισαι ΟΚ με το πως ειναι ο πινακας ποιος ο λογος να ασχολεισαι ?
    1 point
  25. O ΥΠΟΛΟΓΙΜΟΣ ΤΟΥ ΚΗ' ΥΠΕΡ ΔΗΜΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 40% ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ. ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΝΑΛΟΓΩΣ. ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΑΤΕΙΣΤΕ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙΤΛΟ: "ΑΝΟΙΞΕ ΑΥΤΟ". ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ-ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ.accdb
    1 point
  26. Μη το εκλαμβάνεις ως ειρωνεία. Είναι μια συνηθισμένη περίπτωση η λαθεμένη εντύπωση που έχουν χιλιάδες ιδιώτες ιδιοκτήτες που τους παρασέρνει η φράση στους τίτλους «αποκλειστικής χρήσης», που όταν έκαναν την αγορά του ακινήτου τους είχαν επαφή μόνο με τον συμβολαιογράφο ή τον μεσίτη αλλά δεν είχαν και σύμβουλο Μηχανικό να τους καθοδηγήσει (όχι μόνο για αυτό αλλά και για ενδεχόμενα άλλα ζητήματα ή προβλήματα ή ατού). Έχουμε χιλιάδες ίδιες σχεδόν απορίες και από άλλους ιδιώτες ιδιοκτήτες για «αποκλειστικές χρήσεις» σε ακάλυπτους, δώματα κα…. και έχουν απαντηθεί Επικουρικά υπάρχουν και χιλιάδες δικαστήρια που έχουν γίνει για αυτό. Συνοπτικά είναι μια πονεμένη ιστορία…. (μπορείς να το ονομάσεις βλάβη, λάθος εντύπωση ή άλλο….)
    1 point
  27. - Το αρθρο 98/9Α αφορα "αυθαιρετη επεκταση ή απομειωση μιας ΟΙ". - Ηδη, μετα την διαβουλευση, προσθετονται νεες παραγραφοι στο αρθρο 98 και καποιες διαταξεις για επιτρεπτες αποκλισεις. [αρθρο 16, με 50 σχόλια....] http://www.opengov.gr/digitalandbrief/?p=3306 Θα ελεγα να περιμενεις την ψηφιση του Νομου.
    1 point
  28. Εφόσον τεκμηριώνεις ότι μπορεί για την εν λόγω αυθαίρετη κατασκευή, να εκδοθεί ΕΕΔΜΚ (π.χ δεν βρίσκεται εντός ζώνης 500 μ από την ακτή) τότε αυτή υπάγεται στις εξαιρέσεις του άρθρου 82 σε συνδυασμό με το άρθρο 81 και το ακίνητο δύναται να μεταβιβαστεί κατ' εξαίρεση χωρίς ρύθμιση αυθαιρεσιών. Σε αυτό όμως θα πρέπει να υπάρχει και η σύμφωνη γνώμη του αγοραστή. Εσύ σε κάθε περίπτωση θα πρέπει στην τεχνική ΄έκθεση της ΗΤΚ να το αναφέρεις. Αδόμητο=όχι. Τύπος βεβαίωσης αυτός με τις εξαιρέσεις. Δυστυχώς και να θέλεις να την τακτοποιήσεις δεν μπορείς αφού αν η περίφραξη έχει γίνει μετά το 1983, η κατηγορία αυθαιρεσιών είναι η 5 και η δήλωση δεν μπορεί να υποβληθεί.
    1 point
  29. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    99.135 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  30. Σύμφωνα με το άρθ29 παρ 1γ του 4495 για: "εκσκαφές ή επιχώσεις μεγαλύτερες του συν/πλην 0,80 μέτρα, καθώς και επιστρώσεις, διαμορφώσεις οικοπέδων και γηπέδων με σκοπό τη δόμηση (????)" απαιτείται κανονικά οικοδομική άδεια. Θεωρητικά τέτοιες βάσεις προσμετρούν στον ΣΚ. (Δες πχ Γεφυροπλάστιιγγες)
    1 point
  31. Εδώ υπήρχε στις παλιές...☺️
    1 point
  32. Προφανώς κάτι δε λέω εγώ σωστά. Η οικοδομή είναι τελειωμένη από το 2018. Δεν ξέρω πως δουλεύετε εκεί που είστε αλλά εδώ δουλεύουμε με τον πελάτη οι μηχανικοί και οι πελάτες με τον μηχανικό. Δεν δουλεύει ο καθένας μόνος του. Δεν το διευκρινίζω γιατί για μένα είναι δεδομένο. Τον γνωριζω λοιπόν τον επιβλέποντα και την επέβλεπε την οικοδομή, σκοπίμως ή από άγνοια δεν κάλεσε ελεγκτή με όλη την αφέλεια που τον διακατέχει, πιστεύοντας μαλλον πως δεν θα είναι αναγκαίο ( σε προσθήκη κατ επέκταση το ακίνητο εχει ήδη ρεύμα). Δεν είναι ΟΡΘΟ το ότι τον θυμήθηκαν μετά από επτά χρόνια. Ανέθεσαν σε έναν άνθρωπο να κάνει μια δουλειά και τον πλήρωσαν. Να μην βιαζόμαστε να αποποιηθούμε τις ευθύνες μας. Πληρωνόμαστε για μελέτη και επίβλεψη. Έχουμε στην ευθύνη μας εργοτάξιο με μέτρα ασφαλείας. Ακόμη κι αν ο πελάτης κατασκευάζει χωρίς να μας ενημερώσει αν δεν παραιτηθούμε με ενημέρωση της υδομ έχουμε την ευθύνη της οικοδομής. Προσέξτε. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί επιμένετε στην ιστορία και δεν απαντά κανείς στο ερώτημα. Τι γίνεται αν αποπερατώσω μια οικοδομή και δεν καλέσω ελεγκτή για αρχικό έλεγχο; Δεν καταλάβατε λοιπόν καλά γιατί μάλλον εγώ δεν το έκανα σαφές. Και για να γινόμαστε και πιο σαφείς, εκεί πάνω μπορεί να λέει μηχ μηχ αλλά δουλεύω στο τεχνικό γραφείο του πατέρα μου για 20 χρόνια, πλέον δικό μου και έχω συμμετάσχει σε πάνω από 1000 οικ. άδειες ανέγερσης. Συνήθως λύνω προβλήματα, δε ρωτάω. Το ότι ρωτάω εδώ είναι γιατί η κατάσταση μου φαίνεται αδιανόητη και δεν έχω βρει απάντηση ούτε από συναδέρφους ούτε από την πολεοδομία.
    1 point
  33. Καλημέρα. Όλα τα δεδομένα τα έχεις. Έχουμε μια οικοδομή που έγινε και δεν κλήθηκε ελεγκτής δόμησης. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση. Ιδανικά αν κάποιος ξέρει αν υπάρχει διάταξη σε κάποιο νόμο που να περιλαμβάνει την περίπτωση. Είναι αμαρτία να πάμε με νομιμοποίηση και να κυνηγάει τον μηχανικό για να πληρώσει το πρόστιμο, πειθαρχικά και ιστορίες. Μιλάμε για 170τμ αποθήκη, θα βγάλει 100000€ πρόστιμο ανέγερσης, 20000€ δεν είναι λίγα λεφτά για να ψάχνουμε ποιος θα τα πληρώσει. Δεδομένο είναι επίσης ότι φταίει ο μηχανικός. Ο νόμος λέει πως ο επιβλέπων μηχανικός είναι υπεύθυνος για να καλέσει ελεγκτή. Δεν υπάρχει το δεν με ενημέρωσαν. Έχεις αναλάβει οικοδομή, την επιβλέπεις, και ενδιαφέρεσαι για αυτήν. Δεν την παρατάς. Εδώ δεν είναι μεγαλούπολη, όταν βγάζω μια άδεια, την άλλη μέρα πάω και χαράζω και ξεκινάει. Σε μια βδομάδα καλώ ελεγκτή. Για τη δεύτερη να το καταλάβω. Για την πρώτη δεν υπάρχει δικαιολογία. Δεν είμαι ο πολίτης που κάνει ερώτηση σε ένα φόρουμ μηχανικών για να απαντήσεις πήγαινε στο μηχανικό που το ανέλαβε. Η ερώτηση ήταν πολύ σαφής και με όλα τα δεδομένα. Κακώς έγραψα το στορι της υπόθεσης. Θα μιλήσω με το ΤΕΕ
    1 point
  34. η ενημερωση που ειχαμε απο τν συναδελφο kan ηταν καλυτερη apo ayth toy TEE .....δυστυχως ειμαστε παρατημενοι χωρις κατάλληλη και αρμόδια ενημερωση για τα θεματα που μας αφορουν....
    1 point
  35. Κατέβασε το αρχείο και κάνε αποσυμπίεση σε ένα φάκελο. Κλείσε το πρόγραμμα ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ αν είναι ανοικτό. Μετέφερε το αποσυμπιεσμένο στον φάκελο program files x86 -> TEE -> TEE_KENAK_1_31 και αντικατέστησε το υπάρχον exe. 1597159179167_TEE-KENAK_only_executable_0.rar
    1 point
  36. @Civil Gangster τα βήματα είναι τα εξής: 1. Ανάθεση από τον ιδιοκτήτη με υπεύθυνη δήλωση και γνήσιο υπογραφής, αφού αποδεχτεί την προσφορά εργασίας. 2. Νέα αυτοψία στο ακίνητο. 3. πλατφόρμα ΤΕΕ >Ταυτότητα Κτιρίου > Μητρώο Ταυτότητας Κτιρίου - Εισαγωγή Καταχωρίσεων > Αναζήτηση και εύρεση ακινήτου > Επιλογή ακινήτου > Διαχείριση Ιδιοκτησιών Οικοπέδου/γηπέδου > Επιλογή ιδιοκτησίας > Δεξί κλικ > Δημιουργία τροποποιητικής καταχώρισης Ιδιοκτησίας 4. Εισαγωγή υπεύθυνης δήλωση εξουσιοδότησης. 5. Αλλαγή ημερομηνίας αυτοψίας και επιβεβαίωση στοιχείων ιδιοκτησίας και οικοπέδου. 6. Πληρωμή παραβόλου 20 euros 7. Έκδοση νέου πιστοποιητικού πληρότητας. Καλή απόλαυση !!! (Μα πότε πρόλαβε να λήξει? )
    1 point
  37. @Κανείς πρόκειται να κατεδαφιστεί αλλά μέχρι την υπογραφή του συμβολαίου δεν θα έχει κατεδαφισθεί οπότε η ΗΤΚ θα αφορά κτίριο. Άρα θέλει ΠΕΑ εκτός αν δεν έχει ολοκληρωμένο κέλυφος....
    1 point
  38. Συστημικό είναι το θέμα. Απλά πρέπει να καταχωρηθεί η τεχνική σου έκθεση που τεκμηριώνει την προΰπαρξη του κτιρίου από το 1955. Ημ/νια πράξης μπορείς να βάλεις π.χ την ημερομηνία του ΒΔ και για εκδούσα αρχή μηχανικός. Αναφέρεις και στα πρόσθετα στοιχεία την τεχνική έκθεση που έχεις. Ανεβάζω ένα παράδειγμα. ΠΡΟ 55.tif Ναι αν έχεις κάνει δήλωση για μεταγενέστερες του 1955 αυθαιρεσίες και στην Τ.Ε της δήλωσης (ως όφειλες) στοιχειοθετείς την προύπαρξη του προ 55 κτιρίου, τότε θα βάλεις την δήλωση υπαγωγής γιατί προφανώς θα πρέπει να δείξεις ότι οι αυθαιρεσίες έχουν τακτοποιηθεί.
    1 point
  39. Δεν είναι διαρρύθμιση για ΕΕΔΜΚ @sarcs. Είναι μικρής έκτασης διασκευή που δεν επηρεάζει τον φέροντα οργανισμό.
    1 point
  40. και που θα σε βοηθήσει κάτι τέτοιο χωρίς μελέτη? Τα πράγματα είναι απλά. Υπολογίζεις θεωρητικά το υγρομετρικό φορτίο απο το πρότυπο. Μετράς επί τόπου το υγρομετρικό φορτίο και κάνεις διορθώσεις ώστε να εντάξεις τα υλικά, τα κλιματολογικά και τα φορτία χρήσης. Υπολογίζεις το ποσοστό υγρασίας ισοστάθμισης. Η διαφορά είναι η περίσσεια υγρασία που θες να βγάλεις από τον όγκο. Υπολογίζεις τον ρυθμό αφύγρανσης στην μονάδα του χρόνου, υπολογίζεις την κατανάλωση ενέργειας με βάση το COP που απαιτείται και μετά καταλήγεις ή όχι σε μια μονάδα που μπορεί να έχει όσα ΕΝ θες. Τι γίνετε σήμερα στην Ελλάδα. Πάει η Στέλλα στο μαγαζί του Κινέζου και αγοράσει αφυγραντήρα με τα τμ. Το βάζει στην πρίζα, αδειάζει το νερό, ξανά αδειάζει το νερό, παίρνει την Κούλα και τις λέει για το επίτευγμα, της έρχεται ο λογαριασμός της ΔΕΗ και μετά ακούει Σφακιανάκη για την Στέλλα την Σμυρνιά μπας και ξεχρεώσει. Το αποτέλεσμα 37 εκ Ευρώ ετησίως δαπανιούνται χωρίς λόγο απο Στέλλες. τα έχω γράψει σε 209 σελίδες αναλυτικά.
    1 point
  41. Ο ρυθμός μείωσης λες δεν είναι γραμμικός...Δηλαδή άλλη πτώση έχει σε συνθήκες 80%-60% και άλλη σε 65%-45% ------- Προφανώς ένας μονοβάθμιος συμπιεστής δεν λειτουργεί διαφορετικά Απο την στιγμή που η πτώση δεν είναι γραμμική πως γίνεται να μας ενδιαφέρουν τα δεδομένα που δίνει ο κατασκευαστής αφού δεν ξέρουμε σε ποιες συνθήκες μιλάει, όπως λες στο γ; Εχω γράψει ειδικό άρθρο στο θέμα και ανοιχτά κατηγορώ τους κατασκευαστές (οχι όλους) για παραπληροφόρηση των καταναλωτών. Ακόμα περιμένω μηνύσεις αλλά τίποτα http://e-archimedes.gr/component/k2/item/6779- Στο δ λες αν θεωρήσουμε το ύψος σταθερό....Για πιο ύψος μιλάς; του κτηρίου ή του ορόφου για να βρούμε το όγκο και το υγρομετρικό φορτίο. Λευτέρη, οι αφυγραντήρες του εμπορίου είναι τεράστια μούφα. Οι σοβαροί κατασκευαστές δίνουν δυνατότητα υγροποίησης υπό συγκεκριμένες συνθήκες υγρασίας και θερμοκρασίας αλλά όχι σε βάση χρόνου. Το συγκεκριμένο έχει 4750 δολάρια http://www.hitachi-hk.com.hk/en/products/index_id_1758.html μ@@@@ς είναι που δεν λένε για τόσα κυβικά την ημέρα ? Βγαίνουν οι μαϊμούδες έμποροι στην Ελλάδα και εκμεταλλεύονται τον κόσμο που δεν έχει λεφτά ότι τάχα θα γλυτώσουν απο θέρμανση. Εγκλημα και φωνάζω καιρό να τους πέσει κανένας δικηγόρος ή εισαγγελέας αλλά τίποτα. Διάβασε το άρθρο και θα καταλάβεις. Τα στοιχεία μου είναι δημοσίως γνωστά. Άντε μπας και βγάλουμε και κανένα φράγκο απο καμία δίκη. Είναι και επισήμως μαύρα άνευ φόρου.
    1 point
  42. δέν καταλαβαίνω την συνεχόμενη απορία.Σίγουρα δεν είναι βουνίσια , είναι αυτή πού άμα σηκώσεις το τηλέφωνο και πάρεις οποιαδήποτε μάντρα στην Ελλάδα θα σου την φέρει και σίγουρα δεν θα παρανομήσει. ανέφερα ώς παράδειγμα την τσιμεντογωνία πού έχουμε 2cm άμμο θαλάσσης και όχι 3φτυαριές στην πρέσσα, και επίσης ανέφερα ότι αν το καλοκαίρι το νερό (το οποίο θα χρησιμοποιήσεις και στα κονιάματα) της αντίστοιχης ευδαπ αν πλύνεις μία αυλή παραθαλάσια θα γίνει κάτασπρη απο το αλάτι. Τί πρέπει να κανουμε να φέρουμε νερό από την ευδαπ; όμοια ανέφερα ότι οι κάποιες φτυαριές άμμο θαλάσσης μπήκαν μόνο στο μάρμαρο, έχει προηγηθεί πεταχτό με προσθήκη revinex , χονδρό με ίνες και revinexΓια αυτό λέω δέν πρέπει να κινδυνολογούμε και να γενικεύουμε αλλά να κοιτάμε την κάθε περίπτωση (τι ποσότητα είναι , ποιό είναι το αποτέλεσμα κτλ) ο κ.Περδίος συχνά αναφέρει ότι έχουμε καταντήσει μηχανικοί γκέι γιατί έχουμε χάσει την επαφή με το εργοτάξιο και την πιάτσα κάτι πού ίσως μάς αναγκάσει να ξαναβρούμε ο κενακ πέρα πολλών προβλημάτων που θα φέρει
    1 point
  43. βρήκα αυτό βοηθάει;;;; http://rapidshare.com/files/191701626/__919___924___917___929___927___923___927___915___921___927____924___917___932___929___937___925____.html ΦΕΚ 154/Β/19.3.1984 Αριθμ. 130646 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΕΤΡΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Εχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις του άρθρου 8 παρ.4 του Ν.1396/1983 "για τις υποχρεώσεις λήψης και τήρησης των μέτρων ασφάλειας στις οικοδομές και λοιπά ιδιωτικά τεχνικά έργα". 2. Τις διατάξεις του Ν.400/76 "περί Υπουργικού Συμβουλίου και Υπουργείων" όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε μεταγενέστερα. 3. Την από 29.2.1984 γνώμη του ΤΕΕ. 4. Την από 20.2.1984 γνώμη της ΓΣΕΕ, αποφασίζουμε: Καθορίζουμε τον τρόπο έκδοσης και θεώρησης, τον τύπο, τον τρόπο τήρησης και το περιεχόμενο του ημερολογίου μέτρων ασφαλείας ως κατωτέρω: Ι. Εκδοση - Θεώρηση Με την έκδοση της οικοδομικής άδειας, πριν την έναρξη των εργασιών, και εφόσον το έργο εμπίπτει στις διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 8 του Ν.1396, ο εργολάβος ή ο υπεργολάβος ολόκληρου του έργου ή όταν δεν υπάρχουν αυτοί ο κύριος του έργου υποχρεούται να προμηθευθεί ημερολόγιο μέτρων ασφαλείας. Το ημερολόγιο μέτρων ασφαλείας θεωρείται από τις κατά τόπους Διευθύνσεις, Τμήματα, ή Γραφεία Επιθεώρησης Εργασίας ΙΙ. Τύπος ημερολογίου μέτρων ασφαλείας Το ημερολόγιο μέτρων ασφαλείας έχει σχήμα ορθογώνιο και διαστάσεις σελίδας γραφομηχανής (DINA 4). Εχει 100 σελίδες αριθμημένες και φέρει τις παρακάτω ενδείξεις: 1. Στο εξώφυλλο α) Επάνω αριστερά, σε δύο στίχους ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ β) Στη μέση, σε ένα στίχο ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΕΤΡΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ γ) Κάτω και δεξιά ΕΤΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 2. Στη δεύτερη σελίδα του εξώφυλλου αναγράφονται οι παράγραφοι 1, 2 και 3 του άρθρου 8 του Ν.1396/83, η παράγραφος 1 του άρθρου 113 του Π.Δ. 1073/81 και η απόφαση αυτή. 3. Στην τρίτη σελίδα του ημερολογίου καταχωρίζονται κατά σειρά. α) Επάνω στο κέντρο της σελίδας και μέσα σε πλαίσιο ο αριθμός άδειας του έργου και η ημερομηνία έκδοσής της ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΔΕΙΑΣ: .................... β) Το ονοματεπώνυμο του ιδιοκτήτη ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: .................... γ) Το ονοματεπώνυμο του/των επιβλέποντα/ντων μηχανικού/κών ο αριθμός μητρώου του/τους στο Πολεοδομικό Γραφείο και η σφραγίδα του/τους. ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (Ειδικότητα): .................... ΑΡ.ΜΗΤΡΩΟΥ Π.Γ. Σφραγίδα ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (Ειδικότητα): .................... ΑΡ.ΜΗΤΡΩΟΥ Π.Γ. Σφραγίδα ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (Ειδικότητα): .................... ΑΡ.ΜΗΤΡΩΟΥ Π.Γ. Σφραγίδα δ) Το ονοματεπώνυμο και τα πλήρη στοιχεία (αριθμός δελτίου ταυτότητος) του εργολάβου ή υπεργολάβου ολόκληρου του έργου. * ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ/ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ: ........................................ Δ/νση Κατοικίας .................... Αρ.Δ.Τ. .................... ε) Το ονοματεπώνυμο και τα πλήρη στοιχεία (αριθμός δελτίου ταυτότητος) των εργολάβων ή υπεργολάβων κατά υπεργολαβίες με την ένδειξη της ημερομηνίας έναρξης και λήψης των σχετικών εργασιών ως εξής: * ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ/ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΕΩΝ: ........................................ Δ/νση Κατοικίας .................... Αρ.Δ.Τ. .................... Ημερομηνία έναρξης .................... λήξης .................... * ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ/ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΕΚΣΚΑΦΩΝ: ........................................ Δ/νση Κατοικίας .................... Αρ.Δ.Τ. .................... Ημερομηνία έναρξης .................... λήξης .................... * ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ/ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΥ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑΤΟΣ: ........................................ Δ/νση Κατοικίας .................... Αρ.Δ.Τ. .................... Ημερομηνία έναρξης .................... λήξης .................... * ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ/ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΔΟΜΙΚΩΝ: (ΧΤΙΣΙΜΑΤΑ) ........................................ Δ/νση Κατοικίας .................... Αρ.Δ.Τ. .................... Ημερομηνία έναρξης .................... λήξης .................... * ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ/ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΚΟΥΦΩΜΑΤΩΝ: ........................................ Δ/νση Κατοικίας .................... Αρ.Δ.Τ. .................... Ημερομηνία έναρξης .................... λήξης .................... * ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ/ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΑΜΜΟΚΟΝΙΑΜΑΤΩΝ (ΣΟΒΑΔΕΣ): ........................................ Δ/νση Κατοικίας .................... Αρ.Δ.Τ. .................... Ημερομηνία έναρξης .................... λήξης .................... * ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ/ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ - ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ: ........................................ Δ/νση Κατοικίας .................... Αρ.Δ.Τ. .................... Ημερομηνία έναρξης .................... λήξης .................... * ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ/ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ: ........................................ Δ/νση Κατοικίας .................... Αρ.Δ.Τ. .................... Ημερομηνία έναρξης .................... λήξης .................... * ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ/ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΔΑΠΕΔΩΝ: (ΜΑΡΜΑΡΑ, ΜΩΣΑΪΚΑ, ΞΥΛΙΝΑ ΠΑΤΩΜΑΤΑ Κ.ΛΠ.) ........................................ Δ/νση Κατοικίας .................... Αρ.Δ.Τ. .................... Ημερομηνία έναρξης .................... λήξης .................... * ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ/ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ: (ΠΛΑΚΑΚΙΑ, ΜΑΡΜΑΡΑ Κ.ΛΠ.) ........................................ Δ/νση Κατοικίας .................... Αρ.Δ.Τ. .................... Ημερομηνία έναρξης .................... λήξης .................... * ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ/ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΩΝ: ........................................ Δ/νση Κατοικίας .................... Αρ.Δ.Τ. .................... Ημερομηνία έναρξης .................... λήξης .................... (*) Διαγράψτε την ένδειξη που δεν ισχύει (αρθ.2 εδ.4, 5 του Ν.1396/83). 4. Ολες οι υπόλοιπες σελίδες του ημερολογίου μέτρων ασφάλειας χωρίζονται οριζοντίως στη μέση σε τρόπο ώστε να μπορούν να φέρουν δύο αναγραφές παρατηρήσεων. Στο αριστερό άκρο της σελίδας και στο 1/4 του πλάτους της χωρίζεται περιθώριο. Μέσα στο περιθώριο και σε καθένα από τα δύο τμήματα της σελίδας αναγράφεται η ημερομηνία και η ιδιότητα του ατόμου που κάνει την παρατήρηση (π.χ. επιβλέπων μηχανικός). Στο υπόλοιπο πλάτος της σελίδας και στα δύο τμήματά της αναγράφεται η λέξη "παρατήρηση" μέσα σε πλαίσιο και από κάτω από το πλαίσιο χωρίζεται χώρος στη μέση, ώστε να δημιουργηθούν δύο στήλες. Στην αριστερή στήλη γράφεται η ένδειξη "διαπίστωση" και στην δεξιά η ένδειξη "υπόδειξη". Στο κάτω δεξιό άκρο κάθε στήλης, η ένδειξη "υπογραφή". ΙΙΙ. Τρόπος τήρησης ημερολογίου - Περιεχόμενο Οι κατά την παράγραφο 2 του άρθρου 8 του Νόμου 1396/1983 υπόχρεοι για ενημέρωση του ημερολογίου μέτρων ασφαλείας συμπληρώνουν την ημερομηνία, την ιδιότητά τους στο εργοτάξιο και την διαπίστωση που προέκυψε από τον τακτικό ή έκτακτο έλεγχο που διενήργησαν. Προσθέτουν στην αντίστοιχη στήλη, όταν αυτό χρειάζεται, και την πρόταση για τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν. Εκτός από τις υποχρεωτικές αναγραφές των τακτικών ή εκτάκτων επιθεωρήσεων, που προβλέπονται από τη νομοθεσία οι υπόχρεοι μπορούν να αναγράφουν στο ημερολόγιο μέτρων ασφαλείας και οποιαδήποτε άλλη διαπίστωση ή πρότασή τους που υποβοηθά τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας στο εργοτάξιο. Στο τέλος κάθε διαπίστωσης και κάθε πρότασης ο συντάκτης υπογράφει. IV. Τρόπος χορήγησης αντιγράφων Καθένας που έχει έννομο συμφέρον μπορεί να ζητήσει, από τον εργολάβο ή υπεργολάβο ολόκληρου του έργου ή όταν αυτοί δεν υπάρχουν από τον κύριο του έργου, αντίγραφα από το ημερολόγιο μέτρων ασφαλείας. Το γνήσιο των αντιγράφων βεβαιούται από τη Διεύθυνση, Τμήμα ή Γραφείο Επιθεώρησης Εργασίας που έχει θεωρήσει το ημερολόγιο μέτρων ασφαλείας. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Αθήνα, 6 Μαρτίου 1984 Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 1 απάντηση
    • Φορέας Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων: Πώς υπολογίζεται το νοίκι. Ποιο το τίμημα επαναγοράς
      Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση με την οποία ρύθμιζονται τα τελευταία ζητήματα που αφορούν στον Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων στην Ελλάδα προκειμένου να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές και να ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία.

      Η διαδικασία είχε ξεκινήσει από το προηγούμενο έτος, ενώ από τον Ιανουάριο του 2024 βρίσκεται στο δεύτερο κύκλο του ανταγωνιστικού διαλόγου.  Οι βασικές αλλαγές με τις οποίες προχώρησε ο διάλογος με τους υποψήφιους επενδυτές, προέβλεπαν έκπτωση 30% στο τίμημα αγοράς ακινήτων από πλειστηριασμούς, αλλά και επαναγοράς από τον οφειλέτη, είσοδο εμπειρογνωμόνων εντός του ακινήτου για αυτοψία και φορολόγηση του Φορέα ανάλογη με αυτήν των εταιρειών επενδύσεων ακινήτων (REIC).

      Υπενθυμίζεται ότι οι φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία είναι οι: «Bain Capital Credit», «Christofferson, Robb & co, LLC», «Fortress Credit Corp.», Ένωση Εταιρειών «KAICAN Hellas – Beaumont Summit Financial DAC».

      Ο Φορέας Ακινήτων θα αγοράζει από τους πλειστηριασμούς τα ακίνητα των ευάλωτων οφειλετών και θα τους τα εκμισθώνει για περίοδο 12 ετών, προκειμένου να συνεχίσουν να παραμένουν στην κατοικία τους και να αποτραπούν έτσι οι εξώσεις. 
      • 0 απαντήσεις
    • Ο διαδραστικός χάρτης με όλα τα ενεργά σεισμικά ρήγματα της Ελλάδας
      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας (HeDBAF) είναι ένα εθνικό προϊόν συνεργασίας όλων των σχετικών με αυτό το αντικείμενο ακαδημαϊκών και ερευνητικών ιδρυμάτων της Ελλάδας υπό την αιγίδα του ΟΑΣΠ.

      Ο κύριος σκοπός της γεωβάσης είναι να παρέχει ουσιαστικές πληροφορίες στην επιστημονική κοινότητα και σε όποιον θέλει να έχει μια συνοπτική ή εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για τα ενεργά/σεισμικά ρήγματα της ευρύτερης περιοχής της Ελλάδας, καθώς και να χρησιμεύσει ως πλατφόρμα καθοδήγησης για γεωλόγους, μηχανικούς και την κεντρική και τοπική διοίκηση, για περαιτέρω εις βάθος μελετών.

      Η Βάση Δεδομένων Ενεργών Ρηγμάτων της Ελλάδας
      • 4 απαντήσεις
    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.