Μετάβαση στο περιεχόμενο

chris lin

Members
  • Περιεχόμενα

    12
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

1 Ακόλουθος

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

chris lin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Φήμη στην κοινότητα

  1. Απόστολε ξέρεις μήπως αν η συμπληρωμένη υπηρεσία είναι ένα εξάμηνο πχ η μπορεί να είναι και μια εβδομάδα η ένας μήνας ας πούμε. Θεωρείται αυτό συμπληρωμένη υπηρεσία ?
  2. Καλησπέρα παιδιά ! Σήμερα πέρασα και ρώτησα από την γραμματεία των μηχανικών στην σχολή ΑΕΝ και δεν έχουν ιδέα μου είπαν να πας να ρωτήσω στα μητρώα των μηχανικών λογικά εκεί στον Πειραιά ή μετά το επόμενο είναι στο Υπουργείο Ναυτιλίας για να πάρουμε μια σίγουρη απάντηση.
  3. Καλημέρα και καλό μήνα και από μένα παιδιά ! Καινούριος και γω σε αυτόν τον τομέα…. Μηχανολόγος Μηχανικός από ΤΕΙ, είπα και γω να μπαρκάρω να γίνω μηχανικός…. Σήμερα πήγα και πήρα το χαρτί για τα σωστικά και έκανα μια ερώτηση πως γίνεται η αντιστοιχία από μηχανολόγος ΤΕΙ να μπεις για δόκιμος μηχανικός αρχικά… Μου είπαν ότι δεν ξέρουν τι θα γίνει και το θέμα έχει πάει δικαστικά κάτι τέτοια και μπορεί να μην ισχύει το χαρτί του μηχανολόγου από ΤΕΙ για να ξεκινήσεις σαν δόκιμος κλπ. κλπ.… ΕΛΕΟΣ όμως δλδ …. Όλα αυτά για να βάλουν μόνο τους δικούς τους από ΑΕΝ… Κρίμα... Άμα έχει κάποιος κάτι νεότερο ας το αναφέρει ρε παιδιά να δούμε τι θα γίνει .. Γιατί τα παράβολα καλά ξέρουν και τα παίρνουν αλλά να σε πληροφορήσουν για κάτι δεν έχουν ιδέα….
  4. Πετρανθε για να μην σε βάζω και κάνεις υπολογισμούς αν θες πες μου αυτό το χοντρικά για να το κάνω εγώ. Κάποιος από αυτούς θα ήταν καλύτερος ? Ιδικά ο 800 Kw ? Όσο για τα χαρακτηρίστηκα της προπέλα θα τα έχω σύντομα μόλις μου τα στείλουν οι κατασκευαστές…
  5. Καλησπέρα και πάλι παιδιά, Λοιπόν μπορούμε μήπως τώρα να υπολογίσουμε την κατανάλωση αυτού εδώ του κινητήρα ?
  6. Η διάμετρος της σήραγγας είναι 3 μέτρα, όπως είναι και η διάμετρος της προπέλας. Το μήκος της σήραγγας είναι περίπου κι αυτό 3-4 μέτρα.
  7. Μπράβο ρε παιδιά τα 3 τελευταία μηνύματα, πάντα υποθετικά, βγάζουνε μια σκέψη για τον προσδιορισμό του κινητήρα ! Το αν είναι χαμηλής η μέσης τάσης δεν έχω ιδέα ποιο θα είναι το ιδανικό και ποια είναι τα κριτήρια επιλογής του ! Το τι θέλω να κάνω με τον κινητήρα είναι με λίγα λογικά: Ο κινητήρας να έχει στον άξονα του απευθείας την προπέλα απάνω και να την γυρνάει και έτσι θα παράγεται ο αέρας που θέλω, Αντί για αυτό που έχω τώρα το οποίο είναι Η ντιζελομηχανή η οποία καθώς κάνεις engage το pto / clutch δίνει την κίνηση σε ένα shaft και αυτό σε ένα gearbox με λόγο στροφών 1:1 και αυτό έχει γίνει γιατί η μηχανή δεν είναι στο ίδιο ακριβώς επίπεδο με την προπέλα. Για τα περισσότερα δεδομένα της εγκατάστασης Πέτρανθε την διάμετρο της φτερωτής θα την μετρήσω την παρασκευή και θα σου πω, η απαιτούμενη ταχύτητα στην σήραγγα είναι περίπου 200 km/h , σχέση κιβωτίου αν λέμε το ίδιο είναι 1:1 μια στροφή της μηχανής είναι μια στροφή της προπέλας, (4 πτερύγια έχει η προπέλα) . Τώρα για τις στροφές του άξονα στον κινητήρα μπορώ να σου πω χωρίς φορείο είναι γύρω στις 2000 rpm και υπό το φουλ φορτίο της προπέλας περίπου 1600 rpm. Άρα χάνουμε στην δεδομένη στιγμή έτσι όπως είναι η προπέλα περίπου 400 rpm αλλά σε αυτό παίζει ρόλο η κλίση της προπέλας και το torque της μηχανής που και αυτό πρέπει να το κοιτάξω πόσο είναι. *Αν θυμάται κάποιος πώς να υπολογίσουμε τον όγκο του αέρα που σπρώχνει η προπέλα στην ανεμοσύραγγα ας γράψει τον τύπο γιατί δεν τον θυμάμαι και θα πρέπει να ανοίξω κάποια βιβλία τα οποία έχω στην Ελλάδα. Σίγουρα χρειάζεται η διάμετρος της προπέλας , αριθμός πτερυγίων , κλίση, ταχύτητα περιστροφής της προπέλας , πλάτος πτερυγίων, ίσως θερμοκρασία αέρα και πυκνότητα αέρα και δεν θυμάμαι αν είναι κάτι άλλο. Αυτό ίσως βοηθήσει σε κάτι για τον υπολογισμό του κινητήρα, ίσως και για τον υπολογισμό της ροπής του κινητήρα.
  8. Παιδιά με έχετε στείλει 10 φορές στη δεδδηε. Για να μην με ξανά στείλετε θα σας πω ότι δεν είμαι στην Ελλάδα. Βρίσκομαι στο εξωτερικό. Ύστερα σαν μη καλός γνώστης για τους ηλεκτροκινητήρες έκανα μια ερώτηση για να έχω μια ιδέα τι τύπου θα πρέπει να είναι ! Να πας να τους πω γεια σας παιδιά θέλω να τραβήξω ρεύμα 710 kw. Θα μου πουν τι ρεύμα ? Γιατί χρήση ? Θα τους πω ααα παιδιά δεν έχω ιδέα τι θα είναι ο κινητήρας. Θα μου πουν πήγαινε παιδί μου κάνε μια μελέτη πρώτα και φερτή μας να δούμε αν μπορούμε να σου δώσουμε παροχή. Και μετρά θα κάνω την μελέτη. Αρα τώρα είμαστε στο στάδιο του να πάρω μια ιδέα για τον τύπο του ηλεκτροκινητήρα ! Εγώ δεν μίλησα στο τοπικ για γραφειοκρατικά καθόλου προς το παρόν ούτε για ΔΕΗ ούτε για τπτ. Τι να το κάνω αν η ΔΕΗ ας πούμε δεν μπορεί να μου δώσει ρεύμα για κινητήρα 710 kw και μπορεί να μου δώσει για 600 kw ? Εγώ θέλω το λιγότερο 710 kw ιπποδύναμη κινητήρα. Όσο για τα βιβλία που αναφέρεις θα προσπαθήσω να βρω κάτι να πάρω μια γνώμη. Για τον τρόπο ψύξης θα ερωτηθεί ο κατασκευαστής. Για το πόση ώρα θα λειτουργεί υπό φορτίο και χωρίς φορτίο αυτό το γνωρίζω.
  9. Ckiriako επειδή το πρόβλημα είναι υπαρκτό να σε ενημερώσω ότι έχω την κατασκευή έτσι όπως το είπες τώρα ! Diesel κινητήρα και συνδεδεμένη την προπέλα με pto και gearbox. Μην ρωτάς γιατί μπαίνω στη διαδικασία να μπλέξω με ηλεκτροκινητήρα. Μόλις καταλήξουμε κάπου θα δούμε τότε αν αξίζει η όχι ! Ο κινητήρας που ψάχνω για ακόμα μια φορά θα πρέπει να είναι (700-800 KW) παρακάτω δεν κάνει παραπάνω δεν χρειάζεται. Για να βγάλουμε το ρεζουμέ σιγά σιγά. Ας υποθέσουμε ότι θα κάνουμε επιλογή κινητήρα μέσα από το site http://www.valiadis.gr/ . Τι κινητήρα θα επιλέγατε εσείς ? ΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ότι ο κινητήρας πρέπει να είναι (710 kw), οι στροφές υπό το φουλ φορτίο δεν πρέπει να ξεπερνάνε τις 1700-1800 στρ/λεπτο , ο κινητήρας πρέπει να έχει μεταβλητές στροφές. Θα πρεπει να είναι τριφασικος ηψηλης τασης χαμιλης ? Τώρα για την επιλογή του torque οι κινητήρες που έχει είναι η 2000+ η 4500+ . Πιστεύω όσο πιο πολύ torque τόσο πιο ευκολά θα γυρίζει την είλκα .Στην έλικα που έχω υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής της κλήσης.) Αρα γι αυτό αν έχει αρκετό torque θα έχει και πιο πολύ δύναμη σε μεγαλύτερη κλίση της προπέλας , αλλά ας το αφήσουμε αυτό προς το
  10. Έχετε δίκιο δεν είναι σύνηθες φαινόμενο τέτοιες διαστάσεις κινητήρα. Ουσιαστικά 750-800 kw θεωρώ θα έκαναν την δουλειά μου. Μια σκέψη είναι να τροφοδοτηθεί με ηλεκτρογεννήτρια diesel τριφασική , η αλλιώς μετά από το δυτικό της ΔΕΗ. Αλλά ας αφήσουμε την ΔΕΗ προς το παρόν. Ας προσπαθήσουμε να βρούμε το είδος του ηλεκτροκινητήρα. Συμφωνούμε όλοι ότι πρέπει να είναι Ασύγχρονος για να μπορώ να μεταβάλλω της στροφές του ανά πασά στιγμή ? Η μπορεί να είναι και σύγχρονος και με κάποιο τρόπο να μεταβάλλω τις στροφές? Μετά πόσων πόλων πρέπει να είναι αν πάρουμε ως δεδομένο ότι δεν πρέπει να ξεπερνά τις 1700-1800 στροφές υπό φορτίο ?
  11. el Greco καλησπέρα, Η έλικα θα μπει απευθείας πάνω στον άξονα του κινητήρα και η εφαρμογή που το χρειάζομαι όπως είπα θα είναι να γυρνάει μια έλικα με 4 πτερύγια (για την παραγωγή κατευθυνόμενου ανέμου φανταστείτε όπως κάνουν στις ανεμοσύραγγες που τεστάρουν την αεροδυναμική διαφόρων αντικειμένων). ckiriako καλησπέρα και σε σένα, όχι δεν είναι άσκηση σχολής είναι πραγματικότητα, θα προσπαθήσω και γω με τις γνώσεις που έχω απ’ τη σχολή να βοηθήσω όσο μπορώ για να καταλήξουμε με κάποιες τελικές απαντήσεις για τον τύπο και τα χαρακτηρίστηκα του κινητήρα !
  12. Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους ! Θα ήθελα να με βοηθήσετε να επιλέξω έναν ηλεκτροκινητήρα τριφασικό (πιθανότατα) ασύγχρονου τύπου. Το δύσκολο είναι ότι δεν γνωρίζω όλα τα χαρακτηρίστηκα του οπότε ελπίζω να με βοηθήσετε σε αυτό. Αρχικά αυτό που γνωρίζω είναι ότι ο ηλεκτροκινητήρας θα πρέπει να είναι από (800-900 KW) δηλαδή περίπου (1000-1200 Ηorsepower) και να έχει την δυνατότητα μεταβαλλόμενων στροφών λογικά μέσο αλλαγής της συχνότητας από ένα χειριστήριο. Η δουλεία του ηλεκτροκινητήρα θα είναι να γυρίζει μια έλικα με 4 πτερύγια. Επίσης, υπό το πλήρη φορτίο του ηλεκτροκινητήρα που θα είναι η έλικα να γυρίζει, λόγω του ότι τα πτερύγια της έλικας δεν αντέχουν πάνω από 1600 rpm/min άρα και οι στροφές του ηλεκτροκινητήρα υπό το φορτίο της έλικας δεν θα πρέπει να ξεπερνάνε τις 2000 rpm/min. Αυτό ίσως βοηθήσει στην επιλογή των πόλων του κινητήρα.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.