Μετάβαση στο περιεχόμενο

SAKIS.NIKOLOP

Members
  • Περιεχόμενα

    7
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Φοιτητής
  • Ειδικότητα
    Ηλ/γος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

SAKIS.NIKOLOP's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Από τα λεγόμενα σας μου λέτε ότι για την παραπάνω σχέση αντί να πάω με τα cos και sin να υπολογίσω την πτώση τάση, να χρησιμοποιήσω τις γωνίες των ρευμάτων καθώς και την γωνία του καλωδίου ή κάνω λάθος ;
  2. JimakosR σε ευχάριστο και σένα για το χρόνο σου.
  3. Ναι αυτό ρωτώ αλλά εάν μπει κάποιο μείων θα πρέπει να είναι στο sinφ. Γιατί cos(-φ)= cos(φ) ενώ sin(-φ)=- sin(φ) εάν δεν κάνω λάθος. Εντάξει καταλαβαίνω ότι τα άεργα είτε χωρητικά είτε επαγωγικά φορτώνουν την γραμμή το λέω για την δεύτερη περίπτωση όταν cosφ=0,85 χωρητικό. Πάντως ευχαριστώ.
  4. Στην σχολή για την εύρεση της ΔVmax χρησιμοποιούμε τον παρακάτω τύπο: ΔV=R*I*cosφ+Χ*Ι*sinφ Δηλαδή εάν έχω 3 καταναλωτές με ΙΒ=35 Α cosφ=1 sinφ=0, ΙΓ=25 Α cosφ=0,85 sinφ=0,526 , ΙΔ=20 Α cosφ=0,9 sinφ=0,44 (επαγωγικά εκτός του πρώτου) Έστω πηγή (A)=400 V RMS Με απόστασης: A έως Β =75m , Β έως Γ=60m , Γ έως Δ=95m R καλωδιου=0,397Ω/km , X καλωδιου=0,279Ω/km Τότε ΔVmax=ΔVΑΒ+ ΔVΒΓ+ ΔVΓΔ ΔVΑΒ=0,397*0,075*(35+25*0,85+20*0,9)+ 0,279*0,075*(25*0,526+20*0,44)=2,67V ΔVΒΓ=0,397*0,060*(25*0,85+20*0,9)+ 0,279*0,060*(25*0,526+20*0,44) ΔVΓΔ=0,397*0,095*(20*0,9)+ 0,279*0,095*(20*0,44) Για να καταλήξω κάπου έστω για τον καταναλωτή Δ βάλουμε πυκνωτές και το cosφ γίνει χωρητικό τι αλλάζει συμφώνα με cosφ και το sinφ; Το ρεύμα είναι βέβαιο ότι θα μειωθεί καθώς και η ΔVmax. Πριν πυκνωτή PΔ=SQRT(3)*400*20*0,9=12.47Kw , QΔ= SQRT(3)*400*20*0,44=6,1kVar S= SQRT(PΔ^2+QΔ^2)=13,88kVA Έστω τώρα QC=10kVar Q’Δ= QΔ- QC=6,1-10=-3,9 kVar S= SQRT(PΔ^2+Q'Δ^2)= SQRT(12,4^2+(-3,9)^2)=13Kva I=S/ SQRT(3)*400=18,76A cosφ=P/S=12,47/13=0,96 και sin(cos-10,96)=0,28 (χωρητικά) εδώ είναι που έχω πρόβλημα ΔVΑΒ=0,397*0,075*(35+25*0,85+18,76*0,96)+0,279*0,075*(25*0,526+18,76*0,28)=2,596V Είναι σωστό; Ή εάν αυξήσω το QC=13,78kVar τότε Q’Δ=6,1-13,78=-7,68kVar S=SQRT(12,4^2+(-7,68)^2)=14,58KVA IΔ=21Α cosφ=0,85 sinφ=0,526 ΔVΑΒ=0,397*0,075*(35+25*0,85+21*0,85)+0,279*0,075*(25*0,526+21*0,526)=2,71V Αύξηση της ΔVAB πάνω στο καλώδιο μεγαλύτερη πτώση από αρχικά. Ευχαριστώ για οποίων απάντηση και συγγνώμη εάν κούρασα.
  5. Σε μια κοινωνία υπάρχουν τυπικοί και άτυποι θεσμοί, οι πρώτοι είναι το σύνολο των γραμμένων κανόνων, νόμων κτλ ενώ οι δεύτεροι είναι άγραφοι κανόνες συμπεριφοράς. Η αλληλεπίδραση των δύο είναι ενα σημαντικό ζήτημα στις κοινωνικές επιστήμες. Παραθέτω το παραπάνω και ερχομέ και ρωτώ σκεφτόμενος εάν ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός του Πανεπιστήμιου με απολυτήριο 6,5 αξίζει περισσότερο σεβασμό με αυτόν των ΤΕΙ με απολυτήριο 8,5-9. Μια άλλη σκέψη είναι ο έλεγχος και η γνώση στην τεχνική καταρτίσει τον πανεπιστημιακών μηχανικών. Δηλαδή πόσο έτοιμοι είναι στο να μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα σε μια βιομηχανία οπού καίρια ζητήματα είναι η βλάβες, χρόνος αποκατάστασης αυτών , η συντήρηση, καθώς και η εγκατάσταση καινούργιων μηχανημάτων. Με λίγα λόγια θα εμπιστευτούν έναν ηλεκτρολόγο του ΕΠΑΛ για την συντήρηση εγκατάσταση, ή έναν ηλεκτρολόγο του ΤΕΙ, εκτός, και δεν υπάρχει λόγος αμφιβολίας εάν εμπιστευτούν τον ίδιο τους τον εαυτό λόγο πείρας. Ακόμα παραπέρα όταν υπάρχει μια μελέτη και πρέπει να υλοποιηθεί πόσο καταρτισμένου είναι η απόφοιτοι του ΕΠΑΛ να την αφομοιώσουν και να την υλοποιήσουν. Εδώ μιλάμε ότι δεν ξέρουν την σημασία του μεταβατικού φαινομένου, καθώς και όταν μιλάμε για επαγωγικό φαινόμενο το μόνο που ξέρουν είναι ότι - εεε να βάλουμε πυκνωτές με τρεις το λαδί τρεις το ξύδι τόσοι και οι πυκνωτές. Τι είναι επαγωγή; Ποια η άεργος ισχύς; Γιατί υπαρχή; Πως δημιουργείτε; Γιατί πυκνωτές και όχι πηνία; Θέλω να πω ότι πάρα πολύ καλή και η εμπιρέστατομενη θεωρία και ανάλυση άλλα να έχει αντίκρισμα υλοποίησης και όχι να τυγχάνει λαθεμένης κατεύθυνσης λόγο αμάθειας ή ημιμάθειας. Αυτά προς απάντηση : <<Αντιθέτως τρέχουν μονίμως πίσω από τα πανεπιστήμια ως φτωχός συγγενής, με τους αποφοίτους τους να ταλαντεύονται κάπου μεταξύ επιστήμης και τεχνικής, χωρίς όμως να έχουν ξεκάθαρη ταυτότητα και ρόλο (τουλάχιστο στον τεχνικό χώρο).>> Και στο κάτω κάτω ότι μελέτη μπορούσε να γίνει στην Ελλάδα έγινε κακήν - καλός πλέων η πλεονάζουσα μορφή της τεχνικής κατάστασης είναι μόνο συντήρηση και μόνο συντήρηση. Πόσοι από τους Πανεπιστημιακούς Μηχανικούς είναι αξιοπρεπείς να πουν: ότι δεν μπαίνουμε στα χωράφια τον τεχνικών ζητημάτων γιατί δεν τα γνωρίζουμε, και πόσοι από αυτούς εξ ονόματος μισθώνουν ηλεκτρολόγους τεχνικών σχολών, ή ακόμα προσλαμβάνουν εμπειρικούς ηλεκτροτεχνίτες, χωρίς καν να έχουν τίτλο, ή αδεία για να υλοποιήσουν μια συντήρηση δημοσίου ή ακόμα χειρότερα ιδιωτικού τομέα, λόγο ότι οι ίδιοι Πανεπιστημιακοί που περνούν τέτοιες εργασίες είναι ανεπαρκής λόγο έλλειψη τεχνικών γνώσεων.
  6. Καλησπέρα είμαι σπουδαστής Στο ΤΕΙ Πάτρας στους Ηλεκτρολόγους. Θα ήθελα να μου λυθεί μια απορία. Για τον υπολογισμό της γενικής ασφάλειας σε μια εγκατάσταση με δυο κινητήρες και έναν ωμικό φορτίο. Το ολικό ρεύμα το υπολογίζουμε : IΟΛ=Ιον1x1,25xcos1-1φ+ Ιον2x1,25xcos2-1φ+ Ιον3 (Ιον1 και Ιον2 =κινητήρες, Ιον3 =ωμικό φορτίο) Δηλαδή για τους κινητήρες βάζουμε τον συντελεστή 1,25 για το ρεύμα εκκίνησης η οχι; Μιλάμε πάντα για την Γενική ασφάλεια.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.