Εγώ να προσθέσω και μια άλλη παράμετρο για την κατάργηση του οδικού τμήματος. Με το γεγονός ότι οι τράπεζες έχουν εγκρίνει τα δάνεια στις κατασκευαστικές εταιρείες σε εποχές προ κρίσης με ότι αυτό συνεπάγεται, ευκαιρία ψάχνουν για να περικόψουν ότι μπορούν.
Για όποιον ενδιαφέρεται ας δεί αυτό:
Το ότι δεν θα μπορέσει να αποσβεστεί το έργο είναι μια εύκολη δικαιολογία καθώς για όσους έχουν γνώση από τη σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Κόρινθος-Καλαμάτα, σε αυτή προβλέπεται ότι εάν ο κυκλοφοριακός φόρτος δεν προκύψει αυτός που έχει υπολογιστεί στη σύμβαση, τότε θα υπάρξει αποζημίωση από το κράτος.
Θέλω να πιστεύω ότι κάτι αντίστοιχο θα προβλέπεται και για το έργο Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα. Τελικά που είναι το επιχειρηματικό ρίσκο του "Ιδιωτικού Τομέα"!!!
Στο κάτω κάτω της γραφής όλοι αυτοί που βγαίνουν και κάνουνε μάθημα περί ανταγωνιστικότητας και ελεύθερης οικονομίας, όλα αυτά τα χρόνια είχαν για πελάτη το δημόσιο και τα δημόσια έργα-προμήθειες και έκαναν "επενδύσεις" με επιδοτήσεις. Γιατί όλοι κατηγορούμε τους δημοσίους υπαλλήλους αλλά τελικά οι μεγαλύτεροι δημόσιοι υπάλληλοι αποδεικνύονται οι επιχειρήσεις εκείνες που όλα αυτά τα χρόνια δούλευαν αποκλειστικά με το δημόσιο. Θέλω να μου απαντήσει κάποιος συνάδελφος εάν έχει εμπειρία απο το εξωτερικό, εάν υπάρχει σε άλλη προηγμένη χώρα το φαινόμενο να υπάρχουν εταιρείες και ειδικά κατασκευαστικές που να κάνουν μόνο δημόσια έργα!!