Μετάβαση στο περιεχόμενο

kre

Members
  • Περιεχόμενα

    6
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Τοποθεσία
    ΑΘήνα-Ζαχάρω
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kre's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

1

Φήμη στην κοινότητα

  1. Νομίζω ότι το κριτήριο για την υποβολή ΜΕΑ σε προσθήκη και κατ' επέκταση όλων των Η/Μ μελετών, είναι η ριζική ανακαίνιση. Στις FAQ του ΤΕΕ αναφέρεται: "Αν η προσθήκη (επέκταση) τμήματος κτηρίου (ανεξαρτήτου επιφάνειας) είναι λειτουργικά ενιαία με άλλο τμήμα ή όλο το κτήριο, τότε εξετάζεται η περίπτωση της ριζικής ανακαίνισης. Αν δεν υπόκειται στην περίπτωση της ριζικής ανακαίνισης, τότε δεν απαιτείται σύνταξη μελέτης ενεργειακής απόδοσης και ούτε η έκδοση Π.Ε.Α. Απαιτείται όμως μελέτη θερμικής επάρκειας για το τμήμα της προσθήκης." Άρα και κάτω των 50 τ.μ. μπορεί να απαιτείται ΜΕΑ κάτι το οποίο είναι και λογικό αφού αλλάζει η ενεργειακή συμπεριφορά όλου του κτηρίου όταν αυτό υπόκειται στη "Ριζική Ανακαίνιση"
  2. Συγνώμη αλλά νομίζω ότι το πιστοποιημένο λογισμικό απαιτείται για τους υπολογισμούς της ενεργειακής απόδοσης και της ενεργειακής κατάταξης μόνο. Από κει και πέρα για να κάνεις έλεγχο θερμομονωτικής επάρκειας (Δηλαδή ένας πίνακας του excel) ή να βρείς τις γωνίες σκιασμού και στη συνέχεια μέσα από τις ΤΟΤΕΕ να βρείς τους συντελεστές για παράδειγμα, τι το θες το πιστοποιημένο πρόγραμμα. Θα σου κάνει τη ζωή πιο εύκολη βέβαια, αλλά εάν δεν πάρεις "χαρτί και μολύβι", δεν θα μπορέσεις να είσαι σίγουρος οτι αυτά που σου βγάζει το πρόγραμμα είναι σωστά. Στο κάτω κάτω της γραφής στο ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ συμπληρώνεις συντελεστές και δεδομένα που δεν απαιτούν ανώτερα μαθηματικά. Στην τελική οι υπολογισμοί που απαιτούνται και οι οποίοι προκύπτουν απο τα διάφορα ΕΝ εμπεριέχονται στον αλγόριθμο του ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ.
  3. Διάβασε τη σχετική νομοθεσία. Νομίζω ότι σαν μηχανικός έστω και Τ.Ε. θα έπρεπε να ξέρεις πως να βρίσκεις μια πληροφορία θεσμικού χαρακτήρα. Δόξα το θεό με τόσα site που έχουν όλα τα ΦΕΚ και τα Π.Δ. που αφορούν τουλάχιστον αυτό το θέμα, νομίσω δεν υπάρχει δικαιολογία.!!!
  4. Εννοείς αυτοί που θα έχουν τις γνώσεις να επιθεωρήσουν λέβητες, καθότι ο νόμος δίνει σε όλες τις ειδικότητες τη δυνατότητα να κάνουν επιθεωρήσεις σε λέβητες/κλιματισμό.!!! Πιστεύω πάντως ότι η βαρύτητα θα δοθεί στις παλιές εγκαταστάσεις διότι αυτές είναι που είναι ενεργοβόρες ενώ για τις νέες θα υπάρξει ούτως η άλλως μια βελτίωση με την ύπαρξη αφενός της ΜΕΑ αφετέρου του ΠΕΑ με το πέρας της κατασκευής.
  5. Σε σημερινή επικοινωνία μου με το Help Desk του ΥΠΕΚΑ μου είπανε ότι αναμένεται εγκύκλιος η οποία θα θέτει ως προαπαιτούμενο την έκδοση ενεργειακού πιστοποιητικού για την εγκατάσταση θέρμανσης ή/και κλιματισμού προκειμένου να γίνει η έκδοση του ενεργειακού πιστοποιητικού του κτηρίου, με ξεχωριστή αμοιβή. Φανταστείτε τι έχει να λέει πάλι ο Παραδιάς για χαράτσια και τα σχετικά.
  6. Τελικά όταν πρόκειται για διαμέρισμα σε όροφο με πολλά διαμερίσματα ποιες επιφάνειες παίρνουμε στους υπολογισμούς (του ορόφου? μόνο του διαμερίσματος? του διαμερίσματος και του ΜΘΧ?) και πως αποδίδουμε την θέρμανση σε περίπτωση που έχουμε δισωλήνιο με πολλούς κλάδους να τροφοδοτούν το διαμέρισμα?
  7. Εγώ να προσθέσω και μια άλλη παράμετρο για την κατάργηση του οδικού τμήματος. Με το γεγονός ότι οι τράπεζες έχουν εγκρίνει τα δάνεια στις κατασκευαστικές εταιρείες σε εποχές προ κρίσης με ότι αυτό συνεπάγεται, ευκαιρία ψάχνουν για να περικόψουν ότι μπορούν. Για όποιον ενδιαφέρεται ας δεί αυτό: Το ότι δεν θα μπορέσει να αποσβεστεί το έργο είναι μια εύκολη δικαιολογία καθώς για όσους έχουν γνώση από τη σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Κόρινθος-Καλαμάτα, σε αυτή προβλέπεται ότι εάν ο κυκλοφοριακός φόρτος δεν προκύψει αυτός που έχει υπολογιστεί στη σύμβαση, τότε θα υπάρξει αποζημίωση από το κράτος. Θέλω να πιστεύω ότι κάτι αντίστοιχο θα προβλέπεται και για το έργο Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα. Τελικά που είναι το επιχειρηματικό ρίσκο του "Ιδιωτικού Τομέα"!!! Στο κάτω κάτω της γραφής όλοι αυτοί που βγαίνουν και κάνουνε μάθημα περί ανταγωνιστικότητας και ελεύθερης οικονομίας, όλα αυτά τα χρόνια είχαν για πελάτη το δημόσιο και τα δημόσια έργα-προμήθειες και έκαναν "επενδύσεις" με επιδοτήσεις. Γιατί όλοι κατηγορούμε τους δημοσίους υπαλλήλους αλλά τελικά οι μεγαλύτεροι δημόσιοι υπάλληλοι αποδεικνύονται οι επιχειρήσεις εκείνες που όλα αυτά τα χρόνια δούλευαν αποκλειστικά με το δημόσιο. Θέλω να μου απαντήσει κάποιος συνάδελφος εάν έχει εμπειρία απο το εξωτερικό, εάν υπάρχει σε άλλη προηγμένη χώρα το φαινόμενο να υπάρχουν εταιρείες και ειδικά κατασκευαστικές που να κάνουν μόνο δημόσια έργα!!
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.