Μετάβαση στο περιεχόμενο

energeia

Members
  • Περιεχόμενα

    19
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Πάτρα
  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

energeia's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Συγνώμη, αλλά πως γίνεται να παίρνω μεγαλύτερη ενέργεια από αυτή που καταναλώνω; edit: Άκυρο, το βρήκα. Υπάρχει εναλλαγή θερμότητας/ενέργειας και στην εξωτερική μονάδα που μπαίνει στο ισοζύγιο. Η απόδοση όμως μεταβάλεται με την εξωτερική θερμοκρασία. Δεν είναι πάντα σταθερή. Και όσο πέφτει η εξωτερική θερμοκρασία τόσο μειώνεται και η απόδοση του κλιματιστικού σε θέρμανση. Σωστά;
  2. Αυτό είναι ένα πολύ απλό εξαεριστικό. Συνήθως τοποθετείται στα υψηλότερο σημεία των σωληνώσεων και η λειτουργία του είναι να απελευθερώνει τον αέρα που υπάρχει μέσα στις σωλήνες, ώστε να δουλεύει καλύτερα το σύστημα και να μην ακούγεται το νερό όταν κυκλοφορεί.
  3. Στο pdf λένω πως η "έκλυση" της ενέργειας παίρνει τη μορφή κινητικής ενέργειας του νέφους.
  4. Ατμός δεν είναι. Το αναφέρουν και στο paper, πως η παρεχόμενη ενέργεια δε φτάνει για να ατμοποιήσει την ποσότητα του νερού. Είναι νερό το οποίο έχει χωριστεί σε πολύ πολύ μικρά σταγονίδια. Ναι, το "προϊόν" όπως λες θα έχει χαμηλότερη ενέργεια απ' ότι είχε πριν. Όταν όμως απορροφήσει ενέργεια από το περιβάλλον (π.χ ηλιακή) θα ξαναγίνει νερό, θα επανέλθει δηλαδή στην προηγούμενή του κατάσταση. Ναι αυτό εννοώ. Είναι το αποτέλεσμα της αφαίρεσης της ενέργειας που παρήγαγε το νέφος μείον την ηλεκτρική ενέργεια που δαπανήθηκε στο κύκλωμα. @CostasV: Ναι, 50 hp = 37kW αλλά το 1.34x10^8joule είναι σωστό, συνεπως και η ποσότητα του νερού σε λίτρα.
  5. Δε διαφωνώ, ούτε είπα να σταματήσει τα πειράματά του. Χαίρομαι ειλικρινά που καταπιάνεται με τέτοια πράγματα. Απλά έθεσα και μια άλλη οπτική γωνία (τη δική μου) στο πρόβλημα, κάτι που άλλωστε ζήτησε κι ο ίδιος.
  6. Από μια πρόχειρη ματιά που του έριξα, αναφέρεται πως δεν υπάρχει περίπτωση να συμβαίνει σπάσιμο των δεσμών του νερού, δηλαδή παραγωγή υδρογόνου και οξυγόνου. Η απαιτούμενη ενέργεια για κάτι τέτοιο ήταν πολύ μεγαλύτερη. Αυτοί έδωσαν 50joules και είδαν οτι δημιουργήθηκε νέφωμα 0.75g. Για να διασπαστεί μια τέτοια ποσότητα μάζας νερού σε οξυγόνο και υδρογόνο, για να σπάσουν οι δεσμοί του νερού δηλαδή, χρειάζεται ενέργεια 10Kj. Οπότε η διάσπαση βγαίνει έξω από το παιχνίδι. Αυτό που συμβαίνει δεν είναι χημική αλλαγή σύστασης αλλά αλλαγή στη φυσική κατάσταση του νερού (από υγρό γίνεται νέφος). Και εκεί είναι που βασίζουν την απόδωση της ενέργειας από το νερό κατά την εκνέφωση. Δηλαδή κάποιο κομμάτι της ενέργειας που είναι αποθηκευμένη μέσα στο κάθε μόριο του νερού (ενδομοριακή, ίσως δεσμός υδρογόνου ή ενέργεια δυναμική που συγκρατεί δίνει στο μόριο συγκεκριμένο σχήμα σε κανονικές συνθήκες) απελευθερώνεται. Αυτό που ήθελα να τονίσω όμως είναι πως το συνολικό ισοζύγιο εξακολουθεί να ισχύει. Δηλαδή, κατά την μετατροπή νερού σε νέφος με τη βοήθεια της ηλεκτρικής εκέννωσης έχουμε εκλυόμενη ενέργεια από το νερό στην υγρή του μορφή. Για να χρησιμοποιήσουμε κάτι τέτοιο για κίνηση θα πρέπει είτε να "γεμίζουμε" με νερό (απεσταγμένο) το ρεζερβουάρ, να παίρνουμε την ενέργεια εκ-νεφώνοντάς το στο περιβάλλον (κάτι που δε θα ήθελα να το σκέφτομαι, γιατί μετά δε θα έχουμε νερό να πιούμε) ή θα πρέπει με κάποιο τρόπο να ανακυκλώνουμε το νερό στη μηχανή μας, παρέχοντάς του μεγαλύτερο ποσό ενέργειας από αυτήν που θα μας δίνει για κίνηση. Με 3.5ml νερού και παροχή ενέργειας 40j παρήγαγαν ενέργεια από 32.98j έως 63.62j. Στα τρία από τα 8 πειράματα ουσιαστικά δεν παράχθηκε κάποια ενέργεια (η παραγόμενη ήταν κάτω από την παρεχόμενη) Επίσης, αν υποθέσουμε πως η σχέση μεταξύ της παραγόμενης ενέργειας και του όγκου του νερού που απαιτείται είναι γραμμική, τότε στην καλύτερη των περιπτώσεων (σύμφωνα με το πείραμα) από 3.5ml πήραμε ενέργεια 23.62J. Αν υποθέσουμε πως ένα αυτοκίνητο των 50hp, κινείται για μια ώρα σε λειτουργία μέγιστης ισχύος, τότε καταναλώνει ενέργεια 37.285kWh ή 1.34x10^8J. Άν έκανα σωστά τις πράξεις θα χρειαζόταν 19856lit νερού!!! Για να έχουμε και ένα μέτρο σύγκρισης της διαφοράς στην ποσότητα της ενέργειας, ας αναλογιστούμε πως ένα αυτοκίνητο που έχει μέση κατανάλωση 10lit/100κμ με μια τέτοια ποσότητα βενζίνης (19856lit) θα διανύσει 198560km... Ελπίζω να μην έχω κάνει κάπου λάθος στους υπολογισμούς.
  7. Προφανώς ο μάστορας βαριέται να σπάσει τα τούβλα και να δαπανήσει χρόνο για να κάνει σωστά τη δουλειά του. Ο πατέρας μου είναι χτίστης και τόσα χρόνια η τελευταία σειρά έμπαινε σφηνωτή. Σ'αυτό συμφωνούσαν και οι πολιτικοί μηχανικοί που είχαν κάνει τη μελέτη. Όσο για τη μόνωση, στα σημεία που υπάρχει τοιχοποιία από κολώνα σε κολώνα ο μάστορας επειδή χτίζει πρώτα τον εξωτερικό τοίχο βάζει και τη μόνωση σ'αυτόν (δε βολεύει να μπει στον εσωτερικό τοίχο). Για τα συρόμενα τα είπε ο agrafiot.
  8. Ναι, ήθελα να στο πω. Έχω διαβάσει όλο το θέμα από την αρχή, απλά το pdf δεν είναι διαθέσιμο από στη συγκεκριμένη σελίδα.
  9. Εγώ ξέρω πως η παροχή με την πίεση είναι αντιστρόφως ανάλογα. Δηλαδή έχουμε μια δεξαμενή και μια αντλία που είναι συνδεδεμένη με ένα λάστιχο σταθερής διατομής που καταλήγει σε μια βάνα. Με την βάνα τελείως ανοιχτή έχουμε μέγιστη παροχή και ελάχιστη δυνατή πίεση. Αν αρχίζουμε να κλείνουμε τη βάνα, τότε μειώνουμε την διατομή και αυξάνουμε την πίεση. Το διάγραμμα πίεσης και παροχής της αντλίας βοηθά για να καταλάβουμε τι γίνεται. Από εκεί και πέρα, εάν τα μπέκ για να ψεκάσουν το νερό σε δεδομένη απόσταση φαντάζομαι απαιτούν μια δεδομένη παροχή και πίεση. Αν η αντλία δε μπορεί να δώσει το σύνολο της παροχής των μπεκ στη συγκεκριμένη πίεση, χρειάζεται είτε να προστεθεί μια αντλία που να αυξάνει την πίεση (σε συγκεκριμένη παροχή, ίδια με αυτή της υπάρχουσας αντλίας) είτε να μπουν άλλα μπεκ που να δουλεύουν μέσα στα όρια τις αντλίας που υπάρχει ήδη.
  10. Ακόμα κι έτσι αν είναι, δηλαδή εάν το νερό στις συγκεκριμένες συνθήκες απορροφά ενέργεια και διασπάται σε οξυγόνο και υδρογόνο και στη συνέχεια ξαναγίνεται νερό αποδίδοντας ενέργεια, δεν κερδίζουμε κάτι. Το νερό είναι προϊόν κάυσης και δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν καύσιμο. Μπορεί όμως να χρησιμοποιηθεί σαν μέσο για μετατροπή μορφών ενέργειας (ηλεκτρική->χημική->ηλεκτρική/κινητική/θερμική), πάντα με απώλεια ενέργειας όμως. Δηλαδή αν έχουμε ηλεκτρική ενέργεια μπορούμε να υδρολύσουμε ή εν γένει να διασπάσουμε το νερό ώστε να πάρουμε υδρογόνο και οξυγόνο για καύση. Ενέργεια θα προέκυπτε μόνο εάν είχαμε διάσπαση του ατόμου του υδρογόνου ή του οξυγόνου.
  11. Οι κατηγορίες των μελετών, στις οποίες μπορούμε να αναλάβουμε μελέτες είναι: Μελέτες Βιομηχανιών Χημικές μελέτες και έρευνες Χημικοτεχνικές μελέτες Περιβαλλοντικές μελέτες Έχουμε δικαίωμα εγγραφής μόνο σε 2 κατηγορίες. Στις περιβαλλοντικές μελέτες έχουν δικαίωμα όλοι οι μηχανικοί. Επίσης μπορούμε να γίνουμε μελετητές και σε άλλες κατηγορίες έργων, αρκεί να υπάρχει αποδεδειγμένα εμπειρία ή σπουδές σχετικές με το αντικείμενο, κάτι το οποίο δεν ξέρω πως γίνεται. Τώρα όσον αφορά την κατασκευή έργων, εμείς μπορούμε να αναλάβουμε έργα: Βιομηχανικά - Ενεργειακά Έργα καθαρισμού και επεξεργασίας νερού και υγρών, στερών και αερίων αποβλήτων. Έργα χημικών βιομηχανιών. Αυτά αναφέρονται στον οδηγό του Τ.Ε.Ε για νέους μηχανικούς από τη σελίδα 67 και μετά.
  12. Γεια σου Vakis11. Κι εγώ χημικός μηχανικός είμαι και έχω βρει αυτά όσον αφορά τα επαγγελματικά δικαιώματά μας: http://portal.tee.gr/portal/page/portal/PROFESSIONAL_ISSUES/EPAGELMATIKA_DIKAIWMATA/XHMIKOI
  13. Καλή χρονιά κι από εμένα. Αν και δεν κατάλαβα και τίποτα από γιορτές, μιας και έχω αρκετό άγχος για το τι μέλι γενέσθαι σχετικά με τη δουλειά. Οι καιροί είναι δύσκολοι και τα έξοδα τρέχουν. Οι χημικοί μηχανικοί ναι, κυρίως απασχολούμαστε σε βιομηχανία, εργοστάσια κτλ. και το θέμα είναι, απ'όσο άκουγα δηλαδή στη σχολή, πως είναι πολύ λίγες οι θέσεις. Για παράδειγμα ένα εργοστάσιο μπορεί να χρειάζεται έναν ή δύο το πολύ χημικούς μηχανικούς, αλλά ίσως και κανέναν. Από τη στιγμή που θα κατασκευαστεί ένα εργοστάσιο, πολλές φορές τελειώνει και η δουλειά του. Γι' αυτό και πολλοί από εμάς καταλήγουν να κάνουν δουλειές είτε εντελώς άσχετες ή δουλειές άλλων μηχανικών. Απλά δεν έχω γνώση της αγοράς και δεν ξέρω αν αυτό ισχύει ή όχι. Ευτυχώς στρατό έχω πάει, είχα κόψει την αναβολή πριν τελειώσω τη σχολή γιατί ήταν 2-3 μαθήματα που με τραβούσαν πίσω. Στο ΤΕΕ δεν έχω γραφτεί ακόμα, περιμένω τις επόμενες εξετάσεις που θα διεξαχθούν. Οπότε θα κοιτάξω και αυτό που λέτε για το δελτίο του ΤΕΕ. Ήδη διαβάζω και μαθαίνω το Autocad, μιας και στη σχολή δεν κάναμε τίποτα. Γενικότερα όμως με τους υπολογιστές θεωρώ πως δεν υπάρχει κάτι που δε μπορώ να καταφέρω. Αλλά από εκεί και πέρα πως μπορώ να ξέρω τι είδους προβλήματα θα έχω σε μια δουλειά, ώστε να μπορώ να κάνω μια προεργασία από τώρα; Αλλά και πάλι το να συνεχίσω να κάνω αυτό που έκανα και τα προηγούμενα χρόνια χωρίς να έχω να ασχοληθώ με κάτι χειροπιαστό, μου φαίνεται λίγο άστοχο. Αλλιώς μπορείς να λύσεις ένα πρόβλημα όταν είναι υπαρκτό και αλλιώς όταν είναι θεωρητικό. Βέβαια πολύ θα ήθελα να ασχοληθώ με προβλήματα ενός μηχανικού που πιθανά ίσως κάνω την ίδια δουλειά με αυτόν. Δεν είχα ιδέα πάντως οτι υπάρχουν βιβλία για νέους μηχανικούς. Σίγουρα θα πάρω και θα διαβάσω μερικά. Ευχαριστώ για τις προτάσεις. Τα βιογραφικά είναι καλύτερα να τα στέλνω ηλεκτρονικώς ή με το ταχυδρομείο;
  14. Φέτος πήρα κι εγώ το πτυχίο μου και τα έχω εντελώς χαμένα σχετικά με το τι δουλειά μπορώ να κάνω και πως να τη βρώ. Δεν ξέρω πως γίνονται οι δουλειές, πως κινείται η αγορά κτλ. Γενικότερα γνωριμίες δεν υπάρχουν ώστε να προωθηθώ σε κάποια δουλειά και από το πανεπιστήμιο δεν είχα επαφές με καθηγητές κτλ. Έχω ψάξει σε αγγελίες στον τοπικο τύπο, και σε site όπως skywlaker.gr, έχω στείλει και μερικά 2-3 βιογραφικά σε αγγελίες, αλλά από εκεί και πέρα δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Ούτε για συνέντευξη δε με έχουν καλέσει ακόμη. Είμαι από ένα χωριό της φθιώτιδας και αφού ήρθα και σπούδασα Πάτρα, θα ήθελα να μείνω και να βρω δουλειά εδώ. Σκέφτομαι να πάω και Αθήνα αλλά απ'όσα διαβάζω ο μισθός θα μου φτάνει μόνο για να πληρώνω τα έξοδα και μέχρι εκεί. Εδώ τουλάχιστον και χρήματα να μην έχω, μια βόλτα στη θάλλασα θα την πάω. Διαβάζω διάφορα πράγματα εδώ μέσα για έργα ιδιωτικά/δημόσια και πραγματικά νοιώθω πως δε θα μπορούσα να τα καταφέρω. Μου φαντάζουν πολύ σύνθετα έργα και ακατόρθωτα. Από την άλλη αναρωτιέμαι πως τα έχουν καταφέρει οι υπόλοιποι. Ίσως αυτό που να μου λείπει είναι η αυτοπεποίθηση και η εμπειρία. Παρ' όλα αυτά ξέρω πως ήμουν εξυπνότερος και καλύτερος από μερικούς πρώην συμφοιτητές οι οποίοι έχουν ήδη βρει δουλειά, αλλά αποφεύγουν να μου δώσουν συμβουλές ή να μου εξηγήσουν πως βρήκαν δουλειά. Γενικότερα δεν έχω την ικανότητα να δικτυώνομαι και να αποκτώ γνωριμίες κτλ, και έχω φτάσει σε σημείο που πιστεύω πως άδικα σπούδασα τόσα χρόνια, μιας και δε βλέπω φως. Ίσως έχετε περάσει κι εσείς από το στάδιο που βρίσκομαι εγώ ή ίσως να είστε ακόμα, αλλά μου φαίνονται όλα βουνό και τα βλέπω πολύ απαισιόδοξα. Που αλλού θα μπορούσα να ψάξω για δουλειά; Θα μπορούσα να πάω το βιογραφικό μου σε εταιρείες, εργοστάσια ακόμα και ας μην έχω ακούσει να ζητούν άτομα, ή θα γελάνε μαζί μου; Τι προσόντα ζητά η αγορά; Με ποια κριτήρια επιλέγει κάποιος εργοδότης το ποιον μηχανικό θα προσλάβει; Είναι θέμα χαρτιών/πτυχίων ή το άν είσαι κατάλληλος για μια δουλειά; Και αν δεν δοκιμαστείς για το αν μπορείς να κάνεις μια δουλειά πως μπορεί να το καταλάβει από μια συνέντευξη και να επιλέξει τον έναν ή τον άλλο μηχανικό; Πως θα μπορούσα να κάνω μια λίστα των εταιρειών που βρίσκονται στη δυτική ελλάδα; Θα ήμουν ευγνώμων για οποιαδήποτε βοήθεια/συμβουλή.
  15. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά. Όχι δεν είμαι μηχανολόγος, χημικός μηχανικός είμαι. Βρήκα και την εξής ιστοσελίδα που έχει πολύ σημαντικές πληροφορίες και για διάφορους τύπους γραναζιών. http://www.pic-design.com/tech/gear_form/gear_form1.htm http://www.pic-design.com/PICSmartCAT/techdata/CompFrame.htm
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.