Σήμερα σταμάτησε ο εν λόγω κινητήρας με σφάλμα θερμικού.
Μία επαφή του θερμικού δεν έβγαζε έξοδο έχει, αλλοιωθεί εσωτερικά το διμεταλλικό στοιχείο.
Αυτό συνέβη από "κακή" επαφή του ακροδέκτη επάνω στον πόλο του θερμικού, λόγω ανύπαρκτης συντήρησης.
Τα καλώδια εισόδου στην κλεμμοσειρά του πίνακα από τον κινητήρα ήταν κοκκαλιασμένα.
Αφαίρεσα αρκετό μήκος έως ότου βρώ μαλακό λεπτοπολύκλωνο χαλκό, βλέπετε έχουν τοποθετηθεί "εύκαμπτα" καλώδια τύπου YSL και η μόνωσή τους αλλοιώνεται όσο περνά ο χρόνος όπως και η εσωτερική τους μόνωση έχει πάρει τη μορφή τσίχλας!
[Ναι] Είμαι αδειούχος ηλεκτρολόγος με παλιά άδεια κίνησης νυν εγκαταστάτης, καθώς και διπλωματούχος ηλεκτρολόγος/ηλεκτρονικός εμπορικού ναυτικού.
Πολλές φορές συναντώ πράγματα και θαύματα σε εγκαταστάσεις στη στεριά που για τα marine δεδομένα είναι απαγορευτικά.
Ίσως η ανοχή στην μη συντήρηση να οφείλεται και στην κακή οικονομική κατάσταση που υπάρχει σε πολλούς κλάδους αλλά μερικοί επιχειρηματίες δεν καταλαβαίνουν ότι η προληπτική συντήρηση σε οδηγεί σε πρόοδο και εν τέλει σε οικονομία της τσέπης σου!