Μετάβαση στο περιεχόμενο

Top_Top

Members
  • Περιεχόμενα

    16
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αγρονόμος & Τοπογράφος Μηχ/κός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

699 profile views

Top_Top's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Ο δρόμος είναι πλήρως διανοιγμένος, είναι στο παραλιακό μέτωπο του Πειραιά, όσο για το αν είναι προβλεπόμενος ανεβάζω το απόσπασμα. Το σχέδιο είναι του 1932. 010515FS000344-1932R.tif
  2. Καλημέρα, οικόπεδο άρτιο, εντός σχεδίου σε οικοδομικό τετράγωνο το οποίο βρίσκεται στο όριο του σχεδίου. Το οικόπεδο έχει πρόσωπο σε δρόμο και μετά είναι η θάλασσα. Απο την οικεία πολεοδομία με ενημέρωσαν οτι το οικόπεδο θεωρείται τυφλό, καθώς δεν έχει καθοριστεί απέναντι οικοδομική/ρυμοτομική γραμμή με συνέπεια να μην υπάρχει καθορισμένο πλάτος οδού. Ο δρόμος στο πρόσωπο του οικοπέδου αλλά και στην απέναντι πλευρά είναι διαμορφωμένος με πεζοδρόμια και κράσπεδα. Μετά τον δρόμο υπάρχει γραμμή αιγιαλού. Τα όμορα οικόπεδα καθώς και ολόκληρο το παραλιακό μέτωπο είναι δομημένο. Γνωρίζει κανείς πώς μπορώ να το αντιμετωπίσω?
  3. Καλησπέρα, η ερώτηση αφορά την λειτουργία του e-adeies. Προσπαθώ να κάνω ενημέρωση άδειας κατ.1 που έχει εκδοθεί ηλεκτρονικά μέσα στο 2022. Η ενημέρωση πρέπει να γίνει για επανυποβολή κάποιων σχεδίων με σωσtή μετατροπή σε pdf για την εμφάνιση του barcode.(έγινε προσπάθεια να γίνει κάποια επαναφορά στα crop αλλά ήταν άκαρπη, συνεπώς το ΤΕΕ συνέστησε ενημέρωση της άδειας) Στο σύστημα του ΤΕΕ, παρότι η αναζήτηση της εκδοθείσας πράξης έχει σαν αποτέλεσμα να εμφανιστούν τα στοιχεία στο δεξί πλαίσιο, δεν εμφανίζει καμία επιλογή στην "επιλογή πράξης προς έκδοση" Γνωρίζει κάποιος γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό? Ευχαριστώ
  4. Σε ευχαριστώ, θα το κοιτάξω γιατί είναι προβληματικό από όπου και να το πιάσεις...
  5. Έχεις δίκιο, παρέλειψα τα ισόγεια στο πρώτο post.Είναι δύο ιδιοκτησίες, σε όμορα οικόπεδα, καθεμία εκ των οποίων αναφέρεται ως διηρημένη οριζόντια ιδιοκτησία αποτελούμενη από Β υπόγειο, Α υπόγειο και ισόγειο. Στην μία οικοδομή δεν υλοποιήθηκε η προβλεπόμενη πρόσβαση από το ισόγειο στην ράμπα, και παράλληλα στην άλλη δεν υλοποιήθηκε η ράμπα πρόσβασης στα υπόγεια. Είναι συνενωμένα στο ισόγειο με τέτοιο τρόπο που μπαίνεις από την ιδιοκτησία Α, χρησιμοποιείς την ράμπα της ιδιοκτησίας Β, και κατεβαίνεις στα συνενωμένα υπόγεια.Για αυτό λέω ότι η πρόσβαση στο υπόγειο της ιδιοκτησίας Α γίνεται μόνο μέσα από την ιδιοκτησία Β και τούμπαλιν.
  6. Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Συμφωνώ με την διαδικασία τακτοποίησης της καθεμίας ξεχωριστά, με προβληματίζει ότι εάν αγοραστεί θα γίνει με σκοπό την αλλαγή χρήσης του συνόλου του σταθμού σε αποθήκη(ελπίζω να γίνομαι κατανοητός τώρα Δημήτρη). Για να γίνει αυτό θεωρώ ότι θα πρέπει να βγουν δύο ξεχωριστές οικοδομικές άδειες.Πώς όμως θα βγει άδεια σε οριζόντια ιδιοκτησία που έχει πρόσβαση στα υπόγειά της μόνο από άλλη ιδιοκτησία σε άλλο οικόπεδο;(υπενθυμίζω οτι η καθεμία είναι ιδιοκτησία αποτελούμενη από ισόγειο και δύο υπόγεια)
  7. Καλησπέρα, σε όμορες πολυόροφες πολυκατοικίες (σε διαφορετικά οικόπεδα) με άδειες του 1964, προβλέπονταν 2 υπόγειοι όροφοι ως σταθμοί αυτοκινήτων (στην καθεμία). Κατά την κατασκευή τα υπόγεια συνενώθηκαν (δεν υλοποιήθηκαν τοίχοι και προβλεπόμενη ράμπα του ενός) με αποτέλεσμα η είσοδος για τον ενιαίο πλέον σταθμό να γίνεται από την μία ιδιοκτησία, ενώ η ράμπα καθόδου - ανόδου βρίσκεται στην άλλη. Στις συστάσεις οριζοντίων καθώς και σε συμβόλαιο του 2000 όπου και αγοράστηκαν και τα δύο από έναν ιδιοκτήτη (οι σταθμοί μόνο), αναφέρονται το καθένα ως ανεξάρτητη οριζόντια ιδιοκτησία λειτουργικά συνενωμένη με την όμορη, χωρίς να φαίνεται η υφιστάμενη κατάσταση στα συνοδευτικά σχέδια.Ο πελάτης μου ενδιαφέρεται για αγορά του ενιαίου σταθμού και ύστερα διαδικασία αλλαγής χρήσης, αλλά δεν βλέπω πώς μπορεί να εκδωθεί βεβαίωση ή να γίνει τακτοποίηση μεταξύ διαφορετικών οικοπέδων (για αρχή)...δέχομαι συμβουλές!
  8. Συμφωνώ 100%. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
  9. Συνάδελφοι ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Σε επικοινωνία που είχα με τη συμβ/φο, μου μετέφερε ότι είναι απαίτηση του υποθηκοφυλακείου. Της είπα ότι: 1ον δεν προβλέπεται από πουθενά τέτοια δήλωση επι του τοπογραφικού, 2ον σε περίπτωση που περάσει το δίμηνο της βεβαίωσης και εγώ δεν είμαι διαθέσιμος να αλλάξω πάλι το τοπογραφικό για να προσθέσω τα στοιχεία της νέας βεβαίωσης που ίσως εκδώσει άλλος μηχανικός, δεν θα προχωρήσει το συμβόλαιο; Η απάντηση ήταν ότι είναι απαίτηση του υποθηκοφυλακείου....
  10. Καλησπέρα, σε τοπογραφικό διάγραμμα που για συμβολαιογραφική πράξη μεταβίβασης για την οποία θα χορηγηθεί και η βεβαίωση αδομήτου απαιτείται κάποια αναφορά επι του τοπογραφικού αυτού σε σχέση με τον Α/Α δήλωσης ή τον ηλεκτρονικό κωδικό ? Ευχαριστώ
  11. "Τα δύο σημεία κατατεθέν της Θεσσαλονίκης"....μέχρι εκεί κατάφερα να διαβάσω..
  12. Καλημέρα σας, για την έκδοση Ε.Ε.Δ.Μ.Κ., σε ποιες περιπτώσεις χρειάζεται υποβολή προϋπολογισμού εργασιών; Στο ΦΕΚ που περιγράφει την διαδικασία έγκρισης λέει 'όπου απαιτείται ,σύμφωνα με το άρθρο 29 του 4495', αλλά δεν βρίσκω κάτι συγκεκριμένο. Ευχαριστώ
  13. Συνάδελφοι καλημέρα, σε περίπτωση που το κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο 3όροφης πολυκατοικίας με άδεια και σύσταση έχει εκ κατασκευής καταπατήσει τμήμα διαμερίσματος, πώς εντάσσεται αυτό σε τακτοποίηση άλλων παραβάσεων του διαμερίσματος; Μπορώ να το θεωρήσω ως παράβαση κατηγορίας 3 λόγω αλλαγών στις εξωτερικές διαστάσεις;(η διάσταση που με αφορά είναι 5,30μ στην πραγματικότητα, 5,10μ στην άδεια, δηλαδή διαφορά <5%, και ασήμαντη διαφορά΄στο εμβαδό.). Η διαμερισμάτωση μπορεί να δικαιολογήσει περιπτώσεις ανταλλαγής τετραγωνικών μεταξύ Ο.Ι και κοινόχρηστου; Ευχαριστώ
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.