1. Κάνεις αίτημα διαχωρισμού στο ΔΕΔΔΗΕ.
2. Έρχεται επισκοπιστής να δει τι γίνεται και να προτείνει λύσεις.
3. Τη λύση που θα καταλήξετε προφορικά, θα την ετοιμάσει ο ΔΕΔΔΗΕ γραπτή προσφορά και θα την κοστολογήσει. Το κοστολόγιο αφορά τις εργασίες του ΔΕΔΔΗΕ, όχι του ηλεκτρολόγου. Προφανώς, αυτό βαρύνει τον ιδιοκτήτη.
4. Αυτά είναι δουλειά του ιδιοκτήτη. Εσύ, ως διεκπεραιωτής τα κοστολογείς για να τα κάνεις για λογαριασμό του.
Γενικά, το κάθε υποκατάστημα ΔΕΔΔΗΕ είναι "μαγαζάκι". Ο εργολάβος του ΔΕΔΔΗΕ είναι διαφορετικό "μαγαζάκι". Τρία πράγματα πρόσεξε:
1) Θα πρέπει να υπάρχει επαρκής χώρος εκεί που θα μπουν οι χελώνες. Εάν η χελώνα έχει ύψος 0,70m θέλεις περίπου άλλο τόσο για να χωρέσουν επαρκώς τα καλώδια. Άρα, καθαρό ελεύθερο ύψος 1,40 m.
2) Η ανάρτηση των χελώνων γίνεται σε "μπετό". Εάν είναι σε τοίχο (τούβλο), καλό είναι να σοβατιστεί με τσιμεντοσοβά πριν έρθει το συνεργείο.
3) Απαραίτητα βάλε το τηλέφωνο σου στο χώρο που θα γίνει η εγκατάσταση με τη σημείωση να σε καλέσει το συνεργείο όταν έρθει. Να ξέρεις το συνεργείο θα έρθει χωρίς ενημέρωση. Μπορεί να μην σε καλέσει καν. Εάν, όμως, σε καλέσει, πήγαινε. Η φυσική παρουσία θα σου λύσει τα χέρια, εάν βγει πρόβλημα.
Όλα αυτά, ξαναλέω, τα κοστολογείς. Τα έχω κάνει ως εργοδηγός σε κατασκευή. Για υφιστάμενο, κάτω από 500 μην ασχοληθείς καν, άσε τον ιδιοκτήτη.