Tasos P
Core Members-
Περιεχόμενα
443 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Profile Information
-
Επάγγελμα
Μηχανικός
-
Ειδικότητα
Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός
Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Tasos P's Achievements
-
από το ίδιο site του εφκα Ηλ. Υπηρεσίες --> Υποχρεώσεις Κοινωνικής Ασφάλισης --> Εισφορές scroll down Ιστορικό Εκδοθέντων Ειδοποιητηρίων από 1/1/2017 επιλέγεις Έτος δεξιά επιλέγεις Μήνα
-
Επικουρική Σύνταξη και ΕΦΑΠΑΞ με οφειλές_Καταχρηστική πρακτική ΕΦΚΑ
Tasos P replied to stathisK's θέμα in Ασφαλιστικά
@stathisK @teo2 μια ερώτηση να κάνω, αυτά τα ποσά είναι τελικά μαζί με την Εθνική Σύνταξη;;- 6 απαντήσεις
-
- εφαπαξ
- οφειλές για επικουρική
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
όντως ισχύει;;; οι μηχανικοί, μέλη του ΤΕΕ, οι οποίοι εργάζονται πχ σαν μισθωτοί υπάλληλοι γραφείου (όχι σε θέση μηχανικού αλλά εργάζονται σε τεχνική εταιρία), δεν πληρώνουν επικουρικό και εφάπαξ; είσαι σίγουρος;;
-
Σύνταξη Γήρατος 950€ (για 40 χρόνια εισφορών) !!!
Tasos P replied to antloukidis's θέμα in Ασφαλιστικά
έκανα ένα copy/paste ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Του Συλλόγου Συνταξιούχων Νέοι Μηχανικοί Αθήνα, 18-07-2024 Με τη παρούσα, ενημερώνουμε τα μέλη μας ότι έχουν αρχίσει και εκδίδονται οι πρώτες αποφάσεις επί των ασκηθεισών προσφυγών που είχαν ως αίτημα την ακύρωση άλλως τροποποίηση των πράξεων απονομής σύνταξης ως προς το σκέλος του παράνομου υπολογισμού της ανταποδοτικής σύνταξης εκ της ειδικής προσαύξησης. Όπως αναμενόταν, μετά την απόφαση του Α΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, οι εν λόγω προσφυγές κρίθηκαν δεκτές από το Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών, χωρίς όμως τούτο να σημαίνει και την αίσια έκβαση της υπόθεσης, καθώς το Δικαστήριο, αφού προέβη στη διαπίστωση του μη νομίμου του υπολογισμού της παροχής της ειδικής προσαύξησης, ανέπεμψε την υπόθεση στον e-ΕΦΚΑ, προκειμένου σύμφωνα με το διατακτικό των αποφάσεων να υπολογίσει εκ νέου τη σύνταξη των προσφευγόντων, μη εφαρμοζομένων των διατάξεων της ανυπόστατης και ανίσχυρης, υπ΄ αριθμ. Φ.80000/οικ.9187/183/14.2.2018 απόφασης του Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Συνεπώς και με το δεδομένο πλέον ότι έχουν αρχίσει να δημοσιεύονται δικαστικές αποφάσεις επί των δικαιοδοτικών σχηματισμών ουσίας των Δικαστηρίων, είναι επιτακτική ανάγκη περισσότερο από ποτέ η Πολιτεία να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να νομοθετήσει εκ νέου και φυσικά επί τα βελτίω ως προς το σκέλος του υπολογισμού της ανταποδοτικής σύνταξης, απονέμοντας την εν λόγω ασφαλιστική παροχή προς την κατηγορία των ασφαλισμένων στο τ. ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ και ελεύθερων επαγγελματιών κατά τη διάρκεια του ενεργού ασφαλιστικού τους βίου, κατά τρόπο ισότιμο και δίκαιο, αντικαθιστώντας τη λίαν προβληματική διάταξη του άρθρου 94 παρ.4 του ν.4387/2016, όπως ισχύει με νέα διάταξη νόμου η οποία θα έχει σαφές και ευνοϊκό περιεχόμενο ως προς τον υπολογισμό της εν λόγω παροχής, χωρίς όπως έχουμε επανειλημμένα δηλώσει να θίγονται τα γεγενημένα δικαιώμτα άλλων ασφαλισμένων του ίδιου κλάδου σύνταξης. Τέλος ο Σύλλογός μας επιβεβαιώνεται ακόμα μια φορά, για τη πρωτοβουλία του να εκδώσει δελτίο τύπου, στο οποίο τοποθετηθήκαμε προς όλες τις πλευρές τόσο για την ορθή ερμηνεία της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας όσο και για το καθ΄ όλα δίκαιο και νόμιμο αίτημά μας για την άρδην αλλαγή του τρόπου υπολογισμού της ειδικής προσαύξησης στις καταβαλλόμενες συντάξεις μας, με τρόπο ευνοϊκό, δίκαιο και ισότιμο, ώστε να αποκατασταθεί η ζημία που παράνομα έχουν υποστεί οι ελεύθεροι επαγγελματίες, ασφαλισμένοι στο τ. ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ, που έλαβαν σύνταξη με τις διατάξεις του ν.4387/2016. Οι αναφορές μας στο λίαν προσφάτως εκδοθέν δελτίο τύπου μας, επιβεβαιώνονται πανηγυρικά από τις κρίσεις του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών, σημεία των οποίων παραθέτουμε με τη παρούσα, προκειμένου να γίνει κατανοητό και αντιληπτό τόσο στη Πολιτεία, Υπουργείο Εργασίας και e-ΕΦΚΑ όσο και σε άλλους φορείς που δραστηριοποιούνται στο κλάδο υπό σωματειακή μορφή, το μέγεθος της παρανομίας και αδικίας που έχει υποστεί η κατηγορία των ελεύθερων επαγγελματιών, ασφαλισμένων στο τ. ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ, που έλαβαν σύνταξη με τις διατάξεις του ν.4387/2016. Το Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών, έκρινε μεταξύ άλλων ότι «……..κατά την έννοια των ανωτέρω διατάξεων του ν. 3469/2006 που επιβάλλουν τη δημοσίευση των κανονιστικών πράξεων στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, οι οποίες δεν θίγονται από τις προπαρατεθείσες διατάξεις του ν. 3861/2010 περί υποχρεωτικής ανάρτησης πράξεων στο διαδίκτυο, κανονιστικές πράξεις, οι οποίες, ελλείψει ειδικής πρόβλεψης περί άλλου τρόπου δημοσίευσής τους, είναι δημοσιευτέες στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, αποκτούν νόμιμη υπόσταση μόνο με τη δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Συνεπώς, οι πράξεις αυτές, αν δεν δημοσιευθούν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, είναι ανυπόστατες. Ωστόσο, λόγω της φύσης και του περιεχομένου τους, αλλά και για λόγους ασφάλειας δικαίου, οι μη δημοσιευθείσες κανονιστικές πράξεις, αν και είναι ανυπόστατες, είναι ακυρωτέες προς αποφυγή του ενδεχομένου της εφαρμογής τους (ΣτΕ 136/2021, 2149/2019, 935/2018, 2649/2017 Ολομ., 1334/2017, 216/2016 Ολομ., 3297/2015, 3675/2014 7μ., 3112/2014, 2252, 1080/ 2013, 4754-5/2012 Ολομ., 87/2011 Ολομ. κ.ά.)…». Έκρινε επίσης ότι «…….Επειδή, με τα δεδομένα αυτά, με την 1742/28.12.2020 απόφαση του Διευθυντή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Σύνταξης – Ασφάλισης Μηχανικών/ Εργοληπτών Δημοσίων Έργων του e – ΕΦΚΑ περί απονομής σύνταξης λόγω γήρατος, η χορηγηθείσα στον προσφεύγοντα σύνταξη, υπολογίστηκε με βάση τις διατάξεις της Φ.80000/οικ.9187/183/14.2.2018 απόφασης του Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, όπως συνομολογείται και από το καθ’ου. Ωστόσο, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά, η τελευταία αυτή απόφαση εφόσον προβλέπει τον υπολογισμό της επιπλέον παροχής λόγω ειδικής προσαύξησης με διαφορετικό τρόπο απ’ ό,τι η ισχύουσα νομοθετική διάταξη, χωρίς να έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως συνιστά ανυπόστατη κανονιστική εγκύκλιο. Κατόπιν τούτου, το Δικαστήριο κρίνει ότι η ως άνω συνταξιοδοτική απόφαση είναι μη νόμιμη ως ερειδόμενη σε ανυπόστατη πράξη, ζήτημα που εξετάζεται αυτεπαγγέλτως από το Δικαστήριο, και ως εκ τούτου μη νομίμως η οικεία Διοικούσα Επιτροπή απέρριψε σιωπηρώς την ένσταση του προσφεύγοντος κατά αυτής και για το λόγο αυτό πρέπει να ακυρωθεί, κατ’ αποδοχή της κρινόμενης προσφυγής…….. Περαιτέρω, πρέπει να αναπεμφθεί η υπόθεση στον καθ’ου φορέα προκειμένου να υπολογιστεί εκ νέου η σύνταξη του προσφεύγοντος, μη εφαρμοζομένων των διατάξεων της Φ.80000/οικ.9187/183/14.2.2018 απόφασης του Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης….». Οι ανωτέρω κρίσεις του εν λόγω δικαστηρίου, είναι ακόμα ένα ράπισμα σε όσους επιμένουν να υποβαθμίζουν τη σημασία της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας. Σε ένα ευνομούμενο κράτος δικαίου, το οποίο ευαγγελίζονται οι ιθύνοντες ότι υπηρετούν και εργάζονται για την αναβάθμιση του, θα περιμέναμε ήδη από την έκδοση της απόφασης του ΣτΕ, την ανταπόκριση της Πολιτείας και την άμεση και εκ νέου νομοθέτηση επί τα βελτίω για την εν λόγω κατηγορία ασφαλισμένων στο τ. ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ. Δυστυχώς η Πολιτεία μέχρι και σήμερα αρνείται να εφαρμόσει στη περίπτωσή μας το Κράτος Δικαίου, την αρχή της χρηστής διοίκησης και της νομιμότητας, η οποία πρέπει να διέπει τη δράση της δημόσιας διοίκησης και συνεχίζει να εκδίδει και να καταβάλλει σε εμάς τους ελεύθερους επαγγελματίες, ασφαλισμένους στο τ. ΤΣΜΕΔΕ, παράνομα ποσά συντάξεων καταστρατηγώντας κάθε έννοια δικαίου. Παρά τη κατάθεση εκ μέρους μας πλήρους, μακροσκελέστατης και καθ΄ όλα εμπεριστατωμένης μελέτης με την οποία αποδεικνύεται σε όλη του την έκταση το νόμιμο και δίκαιο αίτημά μας της αλλαγής επί το ευνοϊκότερο του τρόπου υπολογισμού της παροχής της ειδικής προσαύξησης, παρά επίσης τις επανειλημμένες συναντήσεις μας με την ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας αλλά και τις συνεχείς οχλήσεις μας για το τι μέλλει γενέσθαι με τις συντάξεις, η Πολιτεία συνεχίζει και αδιαφορεί εκκωφαντικά στα αιτήματά μας, έχοντας προκαλέσει την οργή και την αγανάκτηση των χιλιάδων μελών του Συλλόγου μας. Καλούμε τη Πολιτεία για τελευταία φορά, μετά και την έκδοση των πρώτων αποφάσεων του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών επί ενδίκων βοηθημάτων που έχουν ασκήσει συνάδελφοί μας για το εν λόγω θέμα του υπολογισμού της ειδικής προσαύξησης, να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να σταματήσει να φέρεται με τρόπο τόσο απαξιωτικό στα χιλιάδες μέλη μας, επιστήμονες, ασφαλισμένοι στο πρώην ΤΣΜΕΔΕ, που έχουν προσφέρει πάρα πολλά με την εργασία τους στο Κράτος και ιδίως ως προς το σχηματισμό του ασφαλιστικού κεφαλαίο του εν λόγω Ταμείου με την καταβολή εκ μέρους τους υπέρογκων ποσών ασφαλιστικών εισφορών. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΝΕΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ H ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ζαχαρίας Στυλιανουδάκης Δανάη Νομικού -
σωστά οπότε ας μιλήσουμε για τις εισφορές που έχει ένας Ελ. Επ. 1) 320 ευρώ/μήνα για Ασφάλιση στον ΕΦΚΑ σαν Ελ. Επ., Κατηγορία 1η 2) 500 ευρώ/έτος τέλος επιτηδεύματος 3) κάποια ετήσια συνδρομή στον Σύλλογο των Προγραμματιστών ή το ΤΕΕ, απαιτείται για συγκεκριμένους ΚΑΔ. 4) φορολογία 30% επί των καθαρών εσόδων από την άσκηση του Ελ. Επαγγέλματος.
-
@jturbo αυτά που λες δεν ενδιαφέρουν κανέναν, κανένας δεν ενδιαφέρεται για τις θυσίες που έκανε κάποιος για να φτάσει εκεί που είναι, στην κοινωνία είναι εντελώς αδιάφορο. Αν είχες τόσο μεγάλη επιθυμία να γίνεις ΔΥ και έδωσες 5 φορές εξετάσεις είναι δικό σου θέμα. Το ότι θέλεις να γίνεις και Ελ.Επ. είναι δικό σου θέμα επίσης. Αλλά Ελ.Επ. ήσουν, δούλευες στον Ιδιωτικό Τομέα και τα παράτησες για να δώσεις εξετάσεις στο ΑΣΕΠ; Γιατί το έκανες αυτό και δεν έμεινες να διαπρέψεις στο Ιδιωτικό Τομέα; Μήπως δεν τα κατάφερνες; Μήπως έχεις άσχημες εμπειρίες που σε έχουν επηρεάσει ψυχικά; Και εφ' όσον ο Ιδιωτικός Τομέας δεν σε κράτησε (τον εγκατέλειψες για να δώσεις 5 φορές εξετάσεις στο ΑΣΕΠ, έτσι δεν είπες;), με τι προοπτικές θα προσπαθήσεις να επανέλθεις σαν Ελ. Επ.; Έτσι και αλλιώς, ΔΥ είσαι, ένα σίγουρο μηνιάτικο το έχεις, θα κάνεις τις θυσίες και τις υποχωρήσεις που απαιτεί ο Ιδιωτικός Τομέας τώρα; Και γιατί δεν τις έκανες πριν παραιτηθείς για να δώσεις εξετάσεις στο ΑΣΕΠ Επίσης να σου πω ότι στο εξωτερικό σε αντιμετωπίζουν ανάλογα με την δική σου συμπεριφορά. Αλλά δεν είναι απαραίτητα ρατσιστικά τα κίνητρα, τις περισσότερες φορές είναι θέμα ανταγωνισμού, ζήλιας, κλπ, να πάρει προαγωγή εις βάρος του άλλου, και εδώ συμβαίνουν αυτά, μεταξύ των Ελλήνων. Και στο ΔΤ συμβαίνουν.
-
@JohnnyHoliday πχ Φυσικός, Καθηγητής μέσης εκπαίδευσης με ΜΤΣ στην Αστροφυσική θα λάβει ή όχι το επίδομα; Πριν την Οικονομική Κρίση ελάμβανε το επίδομα χωρίς όμως ο ΜΤΣ να είναι απαραίτητος για να διδάξει τα μαθήματα της φυσικής του Γυμνασίου. Κατά την διάρκεια της Κρίσης αυτό το επίδομα καταργήθηκε. υποθέτω ότι το υπηρεσιακό συμβούλιο ακολουθώντας την Νομοθεσία και τις Εγκυκλίους θα εγκρίνει την διαδικασία μόνο όταν το πρόγραμμα σπουδών έχει άμεση σχέση και άμεση εφαρμογή στην θέση που βρίσκεται ο ΔΥ στην υπηρεσία, δηλ. η υπηρεσία έχει ανάγκη κάποιον με αυτήν την εξειδίκευση.
-
τώρα εκτός από delusional αρχίσαν και τα ευχολόγια, αχ γιατί δεν είμαστε Νορβηγία που έχει τεράστια αποθέματα υδρογονανθράκων, αχ γιατί δεν είμαστε Κουβέιτ αχ γιατί δεν είμαι εγώ ο Πλανητάρχης Ο Δημόσιος Τομέας σε καμία πλούσια χώρα δεν είναι ο πυλώνας της Οικονομίας, η ιδιωτική πρωτοβουλία είναι η πραγματική οικονομία. Ο Δημόσιος Τομέας θα πρέπει να είναι πλήρως μηχανογραφημένος και να απασχολεί όσο το δυνατόν λιγότερους υπαλλήλους, δεν χρειάζεται να έχουν και μεγάλη επιστημονική κατάρτιση, πχ γιατί κάποιος που δουλεύει στην Εφορία θα πρέπει να έχει Master ή Διδακτορικό; και το Πτυχίο Ανώτερης Σχολής, ΤΕΙ ακόμα και το απολυτήριο Λυκείου είναι αρκετά. Σε Ιδιωτικές Εταιρίες υπάρχουν προϊστάμενοι Λογιστηρίων με πτυχίο ΤΕΙ και είναι ικανότατοι, "πιάνουν πουλιά στον αέρα". Τους ΔΥ όμως θα πρέπει να τους εκπαιδεύουν σχετικά με τις διαδικασίες της θέσης που θα αναλάβουν. Έχω την εντύπωση ότι έχετε στο μυαλό σας τον Δημόσιο Τομέα της δεκαετίας του 80, 90, 2000, τα πράγματα έχουν αλλάξει πάρα πολύ. Κατ' αρχήν δείτε πόσες ΔΟΥ έχουν συγχωνευθεί. Σχεδόν όλες οι διαδικασίες γίνονται πλέον ηλεκτρονικά. Οι υποθέσεις διεκπεραιώνονται πολύ πιο γρήγορα χωρίς να χρειάζεται ο πολίτης να έρθει σε φυσική επαφή με κάποιον ΔΥ. Αν πάτε σε μια ΔΟΥ θα δείτε άδεια δωμάτια και ελάχιστους υπαλλήλους γιατί οι περισσότερες διαδικασίες έχουν μεταφερθεί κεντρικά. Κάποτε ένας ΔΥ έπαιρνε επίδομα όταν είχε Μεταπτυχιακό τίτλο, τώρα θα πάρει επίδομα μόνο όταν η θέση που έχει απαιτεί μεταπτυχιακό τίτλο. Βασικά το δημόσιο μπορεί να λειτουργήσει τέλεια με εξωτερικούς συμβούλους και outsourcing αυτό εξ' άλλου γίνεται αρκετά χρόνια τώρα και θα επεκταθεί ακόμη περισσότερο.
-
δεν με ενδιαφέρει η επαγγελματική σας πορεία, εγώ μιλάω για κάποιον που προτιμάει να πάει στο εξωτερικό και κάποιον που επιλέγει να γίνει δυ, δεν καταλαβαίνετε τον διαχωρισμό; Να σας τον εξηγήσω εγώ, αυτός που φεύγει έχει μεγαλύτερες ικανότητες, μεγαλύτερες προσδοκίες. Επίσης όταν κάποιος έχει επιλέξει ένα πόστο σημαίνει ότι αποδέχεται το νομικό πλαίσιο που διέπει την λειτουργεία αυτού του πόστου και δεν έχει περιθώρια επιλογής και προτίμησης. η νομοθεσία πολλές φορές δημιουργεί ψευδαισθήσεις, η πράξη διαφέρει.
-
αυτά είναι τα αποτελέσματα των παχιών αγελάδων τις οποίες εσείς τόσο θαυμάζετε αλλά θα σας πω ότι προσωπικά δεν πιστεύω ότι οι παχιές αγελάδες φταίνε για την στασιμότητα, το θέμα είναι απλό και συμβαίνει σε πολλούς τομείς της Οικονομίας. Την δεκαετία του 80,90 υπήρξε ραγδαία αύξηση της ανοικοδόμησης, κτίστηκαν όλα τα οικόπεδα και από 2010 υπάρχει ύφεση. Αυτό θα συνέβαινε ακόμη και αν δεν είχε συμβεί η οικονομική κρίση της προηγούμενης δεκαετίας.