Μετάβαση στο περιεχόμενο

Νικόλαος Σπυρόπουλος

Μη μηχανικός
  • Περιεχόμενα

    25
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Νικόλαος Σπυρόπουλος last won the day on Ιανουάριος 12 2019

Νικόλαος Σπυρόπουλος had the most liked content!

Φήμη στην κοινότητα

5 Ουδέτερη

Contact Methods

  • Website
    www.i-spirit.gr

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Λογιστής

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

5.881 profile views
  1. Την εμφάνιση του έκανε σήμερα το συνοπτικό βιβλίο εγγραφών που θα ενημερώνεται αυτόματα από τα παραστατικά που εκδίδουν οι επιχειρήσεις μέσα από τις εφαρμογές τους από την 01/10/2020 με βάση την α/1138/2020. Το ηλεκτρονικό βιβλίο εγγραφών είναι όπως ακριβώς και το γνωστό βιβλίο εσόδων εξόδων στην σύγχρονη όμως μορφή του. Μέσα από την πλατφόρμα μπορείτε να δείτε το Συνοπτικό Βιβλίο της επιχείρησής σας, να επιλέξετε την αναζήτηση παραστατικών και να προβάλετε τα στοιχεία των τιμολογίων που έχουν διαβιβαστεί στην ΑΑΔΕ και αφορούν την επιχείρησή σας. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα γίνεται μέσα από το site της ΑΑΔΕ με τους κωδικούς της επιχείρησης σας. Για τα παραστατικά που αφορούν τον Α.Φ.Μ της επιχείρησής σας υπάρχουν αρκετά φίλτρα αναζήτησης (με ημερομηνία, ΜΑΡΚ, αν έχει χαρακτηριστεί, αν αφορά εκδότη - λήπτη κ.α) Η Α.Α.Δ.Ε έκανε πράξη τα ηλεκτρονικά βιβλία που θα προσφέρουν εξοικονόμηση κόστους στις επιχειρήσεις και στο δημόσιο καθώς και διαφάνεια σε όλες τις συναλλαγές. Τα ηλεκτρονικά βιβλία είναι το σημαντικότερο έργο που έχει δοθεί στις επιχειρήσεις και αφορά όλους τους Έλληνες. Τα ηλεκτρονικά βιβλία της Α.Α.Δ.Ε ενημερώνονται από τις εμπορικές εφαρμογές μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας myDATA. Η i-spirit Software, είναι έτοιμη για την ενημέρωση των ηλεκτρονικών βιβλίων, Έχει προσαρμόσει το λογισμικό της εδώ και μήνες και προσφέρει στις επιχειρήσεις την μέγιστη αυτονομία και ασφάλεια, κάνοντας την εφαρμογή ενημέρωσης ηλεκτρονικών βιβλίων την καλύτερη επιλογή σε σχέση κόστους και αποτελέσματος value for money. Εδώ μπορείτε να δείτε και τον τρόπο ενημέρωσης των ηλεκτρονικών βιβλίων μέσω της εφαρμογής i-spirit.
  2. Όλες οι εξελίξεις της απόφαση 11389/2020 λίγες μέρες πριν την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας. Ο Λογιστικός Σύλλογος Αθηνών, διοργανώνει επίκαιρο σεμινάριο για λογιστές, επαγγελματίες και επιχειρήσεις, με θέμα «Ενημέρωση των Ηλεκτρονικών -Φορολογικών -Λογιστικών Βιβλίων λίγο πριν την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας». Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν από το επιχειρησιακό στέλεχος της Α.Α.Δ.Ε κ. Αντώνη Ντίνο για όλες τις τελευταίες εξελίξεις ενόψει λειτουργίας της πλατφόρμας σύμφωνα με την απόφαση 1138/2020 (Δείτε την απόφαση εδώ). «Περιεχόμενο Σεμιναρίου» Αντώνης Ντίνος, επιχειρησιακό στέλεχος της Α.Α.Δ.Ε. Αναλυτική παρουσίαση των ηλεκτρονικών βιβλίων Α.1138/2020,τρόπος διαβίβασης παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA από τους εκδότες. Κρίσιμες ημερομηνίες διαβίβασης 4ου τρίμηνου 2020- Χρόνος χαρακτηρισμού αγορών και δαπανών από Λ/Φ. Πως θα γίνει η διαβίβαση 1ου 2ου και 3ου Τριμήνου 2020 στην πλατφόρμα. Σπυρόπουλος Νικόλαος, προγραμματιστής - Αναλυτής Διαβίβαση παραστατικών από τον εκδότη, σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα myDATA. Λίστα παραστατικών που διαβιβάζει στην Α.Α.Δ.Ε ο εκδότης. Τι ενημερώνεται με την αποστολή του παραστατικού που εκδόθηκε κατά την αποστολή του στην πλατφόρμα myDATA (Χαρακτηρισμοί- ποσά - λοιπές πληροφορίες). Αντιλογισμός - Ακύρωση Παραστατικού στην πλατφόρμα και τα βιβλία μας, τι πρέπει να προσέξουμε. Αξιοποίηση της πληροφορίας των παραστατικών που έχει διαβιβάσει ο εκδότης στην Α.Α.Δ.Ε, από τον λογιστή. Καλαμαράς Νικόλαος, εισηγητής Ανάλυση των τιμών απαλλαγής Φ.Π.,Α στην πλατφόρμα myDATA. Παρακράτηση Φόρου εισοδήματος άρθρα και myDATA. Δηλώστε συμμετοχή Πληροφορίες στο:2105138289 Λογιστικός Σύλλογος Αθηνών Υπεύθυνη κα Κομηνού Σοφία Χορηγός επικοινωνίας i-spirit Software www.i-spirit.gr
  3. Την Παρασκευή 12/06/2020 η Α.Α.Δ.Ε ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας για την πλατφόρμα #myDATA δηλαδή την ενημέρωση των ηλεκτρονικών βιβλίων από όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτου μεγέθους και νομικής μορφής. Δείτε το δελτίο τύπου της .Α.Α.Δ.Ε εδώ Οι επιχειρήσεις που εκδίδουν τα παραστατικά τους (Αποδείξεις και Τιμολόγια) από εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης ή χειρόγραφα, η υποχρέωση της διαβίβασης αυτών ξεκινάει την 01/10/2020. Οι επιχειρήσεις που εκδίδουν στοιχεία λιανικής είτε χειρόγραφα είτε μέσα από εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης και εξαιρούνται από την υποχρεωτική χρήση του φορολογικού μηχανισμού όπως είναι οι Ιατροί, οι δικηγόροι, οι Μηχανικοί-Αρχιτέκτονες και γενικότερα ο κλάδος των υπηρεσιών, θα ενημερώνουν την Α.Α.Δ.Ε από την 01/10/2020 έως την 31/12/2020 συγκεντρωτικά για τις πωλήσεις τους ενώ από την 01/01/2021 ανά απόδειξη. Ειδικά για την περίπτωση των επιχειρήσεων που εκδίδουν χειρόγραφα παραστατικά είναι καλό να εξοικειωθούν με μια εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης διότι η καταχωριτική φόρμα έχει περιορισμούς σε πλήθος παραστατικών και σε τζίρο ενώ παράλληλα ελλοχεύει κινδύνους λαθών. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι όσον αφορά την αποστολή των πωλήσεων στην Α.Α.Δ.Ε είναι υπεύθυνος ο εκδότης των παραστατικών (δηλαδή η επιχείρηση). Ο χαρακτηρισμός των δαπανών υποχρεωτικά πρέπει να γίνεται από εξουσιοδοτημένο λογιστή. Οι ταμειακές μηχανές σε άλλες περιπτώσεις θα αποστέλλουν στην πλατφόρμα #myDATA τις πωλήσεις τους απόδειξη - απόδειξη σε πραγματικό χρόνο (on line) και σε άλλες περιπτώσεις θα ενημερώνουν την πλατφόρμα των ηλεκτρονικών βιβλίων συγκεντρωτικά, (ανάλογα με τον κλάδο και την επικινδυνότητα της απόκρυψης των στοιχείων από την επιχείρηση). Η εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης i-spirit, είναι #myDATA ready. Η i-spirit Software #hybrid technology προσφέρει πλήθος λύσεων όπως : 1. Απευθείας ενημέρωση των ηλεκτρονικών βιβλίων στην πλατφόρμα #myDATA 2. Αποστολή δεδομένων με την χρήση φορολογικού μηχανισμού τύπου Β 3. Αποστολή δεδομένων σε εξουσιοδοτημένο πάροχο 4. Αποστολή των παραστατικών σας στον λογιστή σας με ένα click και ανέξοδα 5. Διασύνδεση με λογιστικά πακέτα απλογραφικών (Β κατηγορίας βιβλία) 6. Διασύνδεση με λογιστικά πακέτα διπλογραφικών (Γ κατηγορίας βιβλία). To κόστος της εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης και εμπορικής διαχείρισης i-spirit ξεκινάει από 149€/έτος, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση για την εγκατάσταση, προσαρμογή, εκπαίδευση και λοιπές εργασίες (σύνδεση με φορολογικό μηχανισμό κοκ). Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται οι αναβαθμίσεις και η τηλεφωνική υποστήριξη. Σε περίπτωση που δεν ανανεώσετε την συνδρομή σας η i-spirit Software, χάρη στην υβριδική της τεχνολογία #hybrid technology, δεν σας διακόπτει την πρόσβαση στην εφαρμογή και τις αναβαθμίσεις. Η i-spirit Software με την υβριδική της καινοτομία και δεν έχει πρόσβαση στα επιχειρησιακά σας δεδομένα. Η εφαρμογή διατίθεται με δωρεάν δοκιμή Δωρεάν δοκιμή
  4. Η ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο από τις ταμειακές μηχανές και τους φορολογικούς μηχανισμούς προσδιορίζονται στις συμπληρωματικές τεχνικές προδιαγραφές που αναφέρει το Φ.Ε.Κ 317/06/02/2020. Μετά την δημοσίευση του Φ.Ε.Κ, κλείνει και ο κύκλος που σηματοδοτεί το τέλος των χειρόγραφων βιβλίων και παραστατικών (Αποδείξεις και τιμολόγια). Τα βιβλία εσόδων εξόδων καταργούνται εντός του 2020. Οι φορολογικοί μηχανισμοί και οι ταμειακές μηχανές γίνονται τα βασικά και υποχρεωτικά εργαλεία για την ταυτοποίηση των παραστατικών, σε όλο το φάσμα της λιανικής (B2C), ακόμα και στους κλάδους υπηρεσιών, που δεν ήταν υποχρεωτική η χρήση τους. Το qrcode ενσωματώνεται στις διαδικασίες του φορολογικού ελέγχου και η ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ επιχειρήσεων και λογιστηρίων γίνεται εύκολη υπόθεση. To Φ.Ε.Κ με τις τεχνικές προδιαγραφές μπορείτε να το δείτε εδώ. Η i-spirit Software έχει ενσωματώσει τις νέες ψηφιακές απαιτήσεις στην εφαρμογή της, χωρίς πολυπλοκότητα και με χαμηλό κόστος. Δωρεάν δοκιμή
  5. Η ανανέωση για 5 έτη του Γ.Γ.Δ.Ε κου Πιτσιλή στην Α.Α.Δ.Ε, σηματοδοτεί και την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της πλατφόρμας #myDATA. H μεταρρύθμιση των ψηφιακών αλλαγών είναι εφικτό να ολοκληρωθούν το προσεχές τρίμηνο και η online σύνδεση των ταμειακών μηχανών με το taxis τον Ιούνιο του 2020. Εξαιρέσεις οντοτήτων από την αποστολή στην πλατφόρμα myDATA: Οι Ιερές μονές του Αγίου όρους Το δημόσιο για τις πράξεις που πραγματοποιούν ως δημόσια εξουσία, εφόσον οι πράξεις αυτές δεν υπόκεινται σε Φ.Π.Α Τα δεδομένα που θα διαβιβάζον οι επιχειρήσεις και οι ελ. επαγγελματίες, ανά στοιχείο (απόδειξη ή τιμολόγιο): Στοιχεία αντισυμβαλλομένων (εσωτερικού- εξωτερικού) Α.Φ.Μ, χώρα Είδος παραστατικού (Τιμολόγιο, απόδειξη κα) Στοιχεία παραστατικού (Ημερομηνία/σειρά/αριθμός/αριθμός εγκατάστασης Συνολική αξία παραστατικού = Καθαρή αξία, +Φ.Π.Α, -Παρακρατήσεις, +Λοιποί φόροι, +Λοιπά τέλη, - Κρατήσεις υπέρ λοιπών φορέων δημοσίου Τα στοιχεία λιανικής που εκδίδονται με Φ.Η.Μ (ΦΤΜ, Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ, Α.ΔΗ.Μ.Ε) θα διαβιβάζονται συγκεντρωτικά έως την ενεργοποίηση της απευθείας διασύνδεσης . Δείτε ποιες ταμειακές μηχανές αποσύρονται έως την 31/05/2020 εδώ Χρόνος ενημέρωσης των ηλεκτρονικών βιβλίων Η ηλεκτρονική αποστολή των λιανικών πωλήσεων, (b2c), θα γίνεται ανά απόδειξη και σε πραγματικό χρόνο, μόλις ολοκληρωθεί η διασύνδεση των ταμειακών και φορολογικών μηχανισμών Έως την διασύνδεση των ταμειακών οι λιανικές πωλήσεις θα διαβιβάζονται συγκεντρωτικά έως την 20η ημέρα του επόμενου μήνα. Η ηλεκτρονική αποστολή των χονδρικών πωλήσεων, (b2b), θα διαβιβάζονται συγκεντρωτικά έως την 20η ημέρα του επόμενου μήνα Η ηλεκτρονική αποστολή των αμοιβών πρακτόρων μεσιτών, ασφαλιστών, πρακτορείων ΠΡΟΠΟ, έως την 20η ημέρα του μεθεπόμενου της εκκαθάρισης μήνα. Εγγραφές μισθοδοσίας έως την υποβολή δήλωσης απόδοσης των παρακρατούμενων φόρων. Εγγραφές τακτοποίησης εσόδων εξόδων έως την υποβολή της δήλωσης Ποιός θα μπορεί να διαβιβάζει τα δεδομένα Ο εξουσιοδοτημένος λογιστής Ο εκδότης Ο λήπτης σε περίπτωση αυτοτιμολόγησης Η ίδια η οντότητα. Οι οντότητες κατά τον χρόνο διαβίβασης οφείλουν να χαρακτηρίζουν τις συναλλαγές (εσόδων και εξόδων). Σε περίπτωση που προκύψουν αποκλίσεις, λάθη ή παραλείψεις από την διαβίβαση η Α.Α.Δ.Ε θα αποστέλλει ηλεκτρονικό μήνυμα για την τακτοποίηση της διαφωνίας εντός διμήνου. Τα στοιχεία που έχουν εκδοθεί από τις επιχειρήσεις από την 01/01/2020 μέχρι την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της πλατφόρμας ηλεκτρονικών βιβλίων myDATA θα τα διαβιβάσουν μαζικά μέχρι την καταληκτική ημερομηνία που θα μας ορίσει η Α.Α.Δ.Ε. Η i-spirit Software, θα διαθέσει δωρεάν γραμμή επικοινωνίας στους συνεργάτες λογιστές και στους χρήστες της εφαρμογής μας, ώστε να διασφαλίσει την σωστή προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα της ψηφιακής λογιστικής. Η παραπάνω αναφορά είναι η άποψη του επιστημονικού μας συνεργάτη Σπυρόπουλου Νικόλαου. πηγή www.i-spirit.gr
  6. georgios_m Η δοκιμαστική χρήση έχει demo δεδομένα και ο ρόλος της είναι να εξοικειωθείτε με τη εφαρμογή χωρίς να φοβηθείτε το λάθος.Οι 20 ημέρες είναι αρκετές για να κάνετε δοκιμές. Δεν δίνεται η δοκιμαστική χρήση για πραγματικά παραστατικά και δεν λειτουργούν οι συγκεντρωτικές, τα αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας , η αποστολή παραστατικού με μοναδικό σύνδεσμο κοκ. Μόλις προβείτε στην αγορά της εφαρμογής, τα δοκιμαστικά δεδομένα διαγράφονται αυτόματα και η εφαρμογή σας επιτρέπει να βάλετε το λογότυπό σας κοκ. Για την δοκιμαστική λειτουργία σας παρέχουμε τηλεφωνική υποστήριξη βοήθειας. Επίσης μπορείτε να δείτε και τα video της εφαρμογής από την σελίδα μας που βρίσκονται στην ενότητα υποστήριξη και στην πρώτη σελίδα. Δεν χρειάζεται να προβείτε σε ακύρωση των χειρόγραφων παραστατικών σας, μόλις ξεκινήσετε την εφαρμογή τα αφήνετε στην άκρη για ειδική περίπτωση (πχ βλάβη υπολογιστή). Η εφαρμογή σας παρέχει την δυνατότητα καταχώρησής των χειρογράφων αν παραστεί ανάγκη. πχ αν ξεκινήσει κάποιος τώρα και θέλει να έχει όλα τα δεδομένα του 2019 στην εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικης τιμολόγησης i-spirit υπάρχει η δυνατοτητα. Για τους συνομιλητές του chat, θα ήθελα να κάνω μια ειδική προσφορά, την έκδοση business από 399/έτος στα 199/έτος με δέσμευση τιμής ανανέωσης για 6 έτη. Το email μου είναι [email protected]
  7. Το κόστος χρήσης και συντήρησης είναι: 199 € πλέον Φ.Π.Α/έτος για την έκδοση πωλήσεων 399€ πλέον Φ.Π.Α /έτος για την πλήρη έκδοση που περιλαμβάνει επιπλέον από την παραπάνω και τις ενότητες των αγορών, δαπανών και λογιστικής. Στο παραπάνω κόστος περιλαμβάνονται: η εγκατάσταση, η παραμετροποίηση, η σύνδεση με φορολογικό μηχανισμό (αν απαιτείται) οι αναβαθμίσεις η τηλεφωνική υποστήριξη. Τα δεδομένα σας ανήκουν για πάντα Δεν σταματάει ποτέ η πρόσβαση στην εφαρμογή ακόμα και να μην ανανεώσετε την συνδρομή σας. Δεν διαγράφουμε ποτέ τα δεδομένα σας, δεν έχουμε πρόσβαση σε αυτά. Δωρεάν δοκιμή για 20 ημέρες μπορείτε να κάνετε από ΕΔΩ
  8. Έχουμε μια σκέψη να δώσουμε δωρεάν την εφαρμογή για 1 πελάτη και 12 τιμολόγια τον χρόνο, χωρίς τηλεφωνική υποστήριξη, ώστε να εξυπηρετηθεί και η ομάδα αυτή georgios_m
  9. Καλημέρα σε όλους, Θα ήθελα να απαντήσω σε όλους με αυτήν την ανάρτηση για να βοηθήσω και το λογισμικό μας αλλά και να επιλύσω τις απορίες σας. Η επιστημονική μας ομάδα έχει ασχοληθεί και με το νομοσχέδιο αλλά και με την λειτουργικότητα που παρέχει η εφαρμογή μας, η οποία είναι κατάλληλη για τον κλάδο των κατασκευών. Επίσης ήδη εφαρμόζεται από τα πρατήρια καυσίμων κατά το ήμισυ (μεταφορές βυτία κοκ) και την 1/3/2019 θα εφαρμοστεί καθολικά. Για του λοιπούς κλάδους βγαίνουν οι ερμηνευτικές εντός του 2/19 Ο νόμος 4446 του στο άρθρο 69 αναφέρει :«1. Τα υποκείμενα σε φόρο φυσικά και νομικά πρόσωπα των άρθρων 3 και 45 αντίστοιχα του ν. 4172/2013 (Α' 167) υποχρεούνται να διαβιβάζουν ηλεκτρονικά σε βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, τα δεδομένα των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων - στοιχείων, ανεξαρτήτως της μεθόδου έκδοσης αυτών.» Το 2018 βγήκαν οι ΠΟΛ 1166, ΠΟΛ 1167, ΠΟΛ 1218 που καθορίζουν το νομικό πλαίσιο όσον αφορά την αποστολή από τις ταμειακές μηχανές και φορολογικούς μηχανισμούς των πωλήσεων μέσα από εμπορική εφαρμογή και αναμένεται η διάταξη για τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγηση Στα μέσα του 12 -2018 η Α.Α.Δ.Ε έδωσε παράστημα για τα ηλεκτρονικά βιβλία και την ηλεκτρονική τιμολόγηση ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΏΝ ΑΡΧΕΙΩΝ Α.Α.Δ.Ε. 1.ΥΠΟΧΡΕΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ (αφορά όλους ακόμα και τους αγρότες με το ειδικό καθεστώς - μπλοκάκια κοκ) 2. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ Οι Υπόχρεες οντότητες δύνανται να αποστέλλουν τα λογιστικά τους αρχεία με τους κάτωθι τρόπους, ήτοι μέσω: α) παρόχων ηλεκτρονικής τιμολόγησης β) εταιριών λογισμικών προγραμμάτων (εμπορικό – λογιστικό) γ) Φ.Τ.Μ .δ) καταχωρητικών εγγραφών απευθείας στην Εφαρμογή ενημερώνοντας τη σύνοψη των «Πρότυπων Παραστατικών Α.Α.Δ.Ε.». Διευκρινίζεται ότι η περίπτωση δ) αναφέρεται κυρίως στις οντότητες που εκδίδουν ετήσια ολιγάριθμα παραστατικά.* ** Σχόλιο i-spirit:Όσον αφορά αυτούς που έχουν μπλοκάκι και εκδίδουν ένα παραστατικό τον μήνα ή το τρίμηνο επί της ουσίας αντιμετωπίζονται ως μισθωτοί (εισφορές φόρος κοκ) και όχι ως επιτηδευματίες οπότε συμφωνώ πως δεν έχει νόημα να έχουν εφαρμογή. * Όσον αφορά το Δ που έχετε αναφέρει και παραπάνω, δηλαδή την χειρόγραφη καταχώρηση σας λέω ότι θα μπορούσατε να το δοκιμάσετε και τώρα κάνοντας login με τα credentials του taxis σας στον παρακάτω σύνδεσμο https://www1.gsis.gr/tameiakes/myweb/esend.php?FUNCTION=7 Να πω εν ολίγοις τι αλλάζει με απλά λόγια 1)Τα έσοδα (πωλήσεις) θα δηλώνονται όλα από όλους αυτόματα με παραστατικά που έχουν αντίκρισμα (δηλαδή δεν θα μεταβάλλονται). Είναι σημαντικό να υπάρχει εφαρμογή που δημιουργεί αυτόματα τα ακυρωτικά και τα πιστωτικά με μετασχηματισμό που κρατάει αρχείο ώστε να υπάρχει ιστορικότητα και να μην διπλο πληρώνουμε ΦΠΑ γιατί βεβαιώνονται αυτόματα. 2)Θα αποδεχόμαστε τα παραστατικά αγορών από αυτούς που τα δήλωσαν ώς λήπτες μέσα από την Α.Α.Δ.Ε και θα τα αντικρίζουμε στην εμπορική μας διαδικασία(Ο λογιστής μας) 3)Θα δηλώνουμε λιανικές, αποσβέσεις κλπ παραστατικά που διαμορφώνουν το λογιστικό μας αποτέλεσμα (Ο λογιστής μας) 4)Οι δηλώσει ΦΠΑ θα συμπληρώνονται αυτόματα Είναι επίσης καλό για όσους έχουν κάποια κίνηση παραστατικών να κάνουν χρήση μιας εφαρμογής όπως είναι το i-spirit ώστε να έχουν καθολική εικόνα των ΦΠΑ και φόρων που έχουν να αποδώσουν. Υπάρχουν όμως και πολλά πλεονεκτήματα από το μέτρο αυτό. Καταλαβαίνω ότι οι αλλαγές τρομάζουν αλλά αλλάζουνε και οι εποχές και πρέπει να σκεφτούμε διαφορετικά. Η ομάδα υποστήριξης της i-spirit software, είναι στην διάθεσή σας έτοιμη να σας λύσει οποιαδήποτε απορία το email μας είναι [email protected] Ελπίζω να βοήθησα. Σπυρόπουλος Νικόλαος Τα πράγματα αλλάζουν και πρέπει όλοι να σκεφτούμε λίγο διαφορετικά.
  10. Δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ η Εκτελεστική Απόφαση (ΕΕ) 2017/1870 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η δημοσίευση των στοιχείων αναφοράς του ευρωπαϊκού προτύπου έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων και του καταλόγου των συντακτικών δομών αυτού σύμφωνα με την Οδηγία 2014/55/ΕΕ με τελική ημερομηνία για την έναρξη ισχύος των εθνικών μέτρων εφαρμογής όσον αφορά την προσαρμογή των αναθετουσών αρχών την 18η Απριλίου 2019. Δείτε το φύλλο της εφημερίδας εδώ. Πλήθος από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και οι ελεύθεροι, πρέπει έως την 14η Απριλίου του 2019, να προσαρμοστούν και να αποστέλλουν ηλεκτρονικό τιμολόγιο για τις συναλλαγές τους με το δημόσιο, που θα είναι το μόνο αποδεκτό μέσο για την επικαιροποίηση της συναλλαγής, είτε είναι υπηρεσία είτε είναι εμπορεύματα. Με απλά λόγια για να πληρωθούν επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες από το δημόσιο θα πρέπει να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης. *Ηλεκτρονικό τιμολόγιο δεν σημαίνει η αποστολή ενός τιμολογίου σε PDF. Ηλεκτρονικό τιμολόγιο είναι η ηλεκτρονική αποστολή ενός δομημένου τιμολογίου, που είναι μοναδικό, αρχειοθετείται ηλεκτρονικά και προσφέρει την δυνατότητα στον εκδότη, τον λήπτης και στις ελεγκτικές αρχές, να το ανακαλέσει ανά πάσα στιγμή. Tο ηλεκτρονικό τιμολόγιο πρέπει να ενσωματώνει τις δομημένες πληροφορίες του, όπως ορίζεται στα σχήματα XML 16B SCRDM CII. (Μήνυμα XML διεπαγγελματικού τιμολoγίου UN/CEFACT Cross Industry Invoice σε xml). Ο χρόνος για την προσαρμογή των μικρών επιχειρήσεων και των ελευθέρων επαγγελματιών. Αφαιρώντας τις αργίες και τις διακοπές δεν απομένουν ούτε 10 μήνες για την προσαρμογή των επιχειρήσεων που σε πρώτη φάση είναι αυτές που συναλλάσσονται με το δημόσιο. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η προσαρμογή, δεν αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις που διαθέτουν επώνυμα συστήματα μηχανογράφησης και εξοικειωμένους χρήστες αλλά τις μικρές επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες που κάνουν χρήση των χειρόγραφων τιμολογίων και αποδείξεων. Η δεύτερη κατηγορία θα πρέπει από τώρα να ξεκινήσει την ενημέρωση της σε πρώτη φάση στα παρακάτω κομβικά θέματα: Πόσο κοστίζει η ηλεκτρονική τιμολόγηση που πληροί τις προδιαγραφές για την χρήση και την υποστήριξη της τον μήνα ; Πόσο χρόνο χρειάζεται η εγκατάσταση και η προσαρμογή μιας εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης; Πόσο καιρό πριν πρέπει να ξεκινήσουν την χρήση μιας εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης ; Τι θα αλλάξει με την χρήση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην καθημερινή επιχειρηματική τους δραστηριότητα Τι πρέπει να προσέξουν για την ομαλή μετάβαση τους από τα χειρόγραφα παραστατικά στο ηλεκτρονικό τιμολόγιο Πως θα εκπαιδευτούν δωρεάν στην χρήση της εφαρμογής
  11. Δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ η Εκτελεστική Απόφαση (ΕΕ) 2017/1870 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η δημοσίευση των στοιχείων αναφοράς του ευρωπαϊκού προτύπου έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων και του καταλόγου των συντακτικών δομών αυτού σύμφωνα με την Οδηγία 2014/55/ΕΕ με τελική ημερομηνία για την έναρξη ισχύος των εθνικών μέτρων εφαρμογής όσον αφορά την προσαρμογή των αναθετουσών αρχών την 18η Απριλίου 2019. Δείτε το φύλλο της εφημερίδας εδώ. Πλήθος από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και οι ελεύθεροι, πρέπει έως την 14η Απριλίου του 2019, να προσαρμοστούν και να αποστέλλουν ηλεκτρονικό τιμολόγιο για τις συναλλαγές τους με το δημόσιο, που θα είναι το μόνο αποδεκτό μέσο για την επικαιροποίηση της συναλλαγής, είτε είναι υπηρεσία είτε είναι εμπορεύματα. Με απλά λόγια για να πληρωθούν επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες από το δημόσιο θα πρέπει να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης. *Ηλεκτρονικό τιμολόγιο δεν σημαίνει η αποστολή ενός τιμολογίου σε PDF. Ηλεκτρονικό τιμολόγιο είναι η ηλεκτρονική αποστολή ενός δομημένου τιμολογίου, που είναι μοναδικό, αρχειοθετείται ηλεκτρονικά και προσφέρει την δυνατότητα στον εκδότη, τον λήπτης και στις ελεγκτικές αρχές, να το ανακαλέσει ανά πάσα στιγμή. Tο ηλεκτρονικό τιμολόγιο πρέπει να ενσωματώνει τις δομημένες πληροφορίες του, όπως ορίζεται στα σχήματα XML 16B SCRDM CII. (Μήνυμα XML διεπαγγελματικού τιμολoγίου UN/CEFACT Cross Industry Invoice σε xml). Ο χρόνος για την προσαρμογή των μικρών επιχειρήσεων και των ελευθέρων επαγγελματιών. Αφαιρώντας τις αργίες και τις διακοπές δεν απομένουν ούτε 10 μήνες για την προσαρμογή των επιχειρήσεων που σε πρώτη φάση είναι αυτές που συναλλάσσονται με το δημόσιο. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η προσαρμογή, δεν αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις που διαθέτουν επώνυμα συστήματα μηχανογράφησης και εξοικειωμένους χρήστες αλλά τις μικρές επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες που κάνουν χρήση των χειρόγραφων τιμολογίων και αποδείξεων. Η δεύτερη κατηγορία θα πρέπει από τώρα να ξεκινήσει την ενημέρωση της σε πρώτη φάση στα παρακάτω κομβικά θέματα: Πόσο κοστίζει η ηλεκτρονική τιμολόγηση που πληροί τις προδιαγραφές για την χρήση και την υποστήριξη της τον μήνα ; Πόσο χρόνο χρειάζεται η εγκατάσταση και η προσαρμογή μιας εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης; Πόσο καιρό πριν πρέπει να ξεκινήσουν την χρήση μιας εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης ; Τι θα αλλάξει με την χρήση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην καθημερινή επιχειρηματική τους δραστηριότητα Τι πρέπει να προσέξουν για την ομαλή μετάβαση τους από τα χειρόγραφα παραστατικά στο ηλεκτρονικό τιμολόγιο Πως θα εκπαιδευτούν δωρεάν στην χρήση της εφαρμογής View full είδηση
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.