Μετάβαση στο περιεχόμενο

CitizenX

Members
  • Περιεχόμενα

    33
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχ/κος ΗΥ & Πληροφορικής

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

CitizenX's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Helpful Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Σε ευχαριστώ για την απάντηση, ναι λογικό.
  2. Δήμος Αθηναίων είναι. Επομένως είναι ρίσκο να αγοράσει κάποιος ένα τέτοιο ακίνητο εάν δεν έχει ήδη έγκριση. Προφανώς θα πρέπει να τα δει μηχανικός.
  3. @tetris Σε ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση. Ναι θα πρέπει να βρω κάποιον αρχιτέκτονα ή πολ. μηχανικό, γιατί πρόκειται για επικείμενη αγορά. Αλλά να ρωτήσω για αρχή το εξής με παράδειγμα. Για παράδειγμα εγώ θέλω να ανοίξω ένα κατάστημα για υπηρεσίες αυτοκινήτων πχ τοποθέτηση ηχοσυστημάτων αυτοκινήτων και έχω βρει ένα κατάστημα σαν και αυτό που δεν το απαγορεύει ο κανονισμός (σημείωση: η γειτονιά είναι γεμάτη συνεργεία αυτοκινήτων). Η πολυκατοικία έχει ανεξάρτητη είσοδο για τα διαμερίσματα. Καταλαβαίνω πως δεν σημαίνει σίγουρα πως θα μπορώ να πάρω την άδεια ώστε να μπορούν να μπαίνουν και να βγαίνουν αυτοκίνητα, σωστά;
  4. @tetris Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Επομένως, εάν καταλαβαίνω σωστά, αν δεν το απαγορεύει ο κανονισμός της πολυκατοικίας για μια συγκεκριμένη χρήση, θεωρητικά θα κάνει κάποιος την αίτηση με αυτή τη διαδικασία και θα πάρει την έγκριση. Μπορεί να υπάρξει κάποιο άλλο κόλλημα σε αυτό; Για παράδειγμα, εάν επιτρέπεται η χρήση για συνεργείο αυτοκινήτων δεν μπορεί κάποιος να μην πάρει άδεια, σωστά;
  5. Καλημέρα, επίσης θα ήθελα να ξερω αν αυτό εξαρτάται και από τον κανονισμό της πολυκατοκίας.
  6. Καλησπέρα σε όλους, Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιο ισόγειο κατάστημα, το οποίο στην πρόσοψή του έχει μπροστά πεζοδρόμιο, μπορεί κάποιος να το χρησιμοποιήσει ως χώρο στάθμευσης. Να μπορεί δλδ να βάζει και να βγάζει ένα αυτοκίνητο νόμιμα. Εάν ναι, χρειάζεται κάποια άδεια ώστε να μπορεί να δεσμεύσει τον χώρο κάτω από το πεζοδρόμιο ώστε να μην παρκάρει κάποιος (όπως για παράδειγμα κάνει ένα συνεργείο); Ή εξαρτάται από την αρχική του άδεια; Δεν είμαι σχετικός. Βάζω τυχαία φωτογραφία ως παράδειγμα. Ευχαριστώ.
  7. Καλησπέρα και καλή χρονιά, Επειδή δεν είμαι σχετικός θα ήθελα κάποια επεξήγηση σχετικά με το υψούν (ή δικαίωμα επέκτασης), για να δω αν έχω καταλάβει καλά. Έχουμε μονοκατοικία που αποτελείται από: Ισόγειο 2 οριζόντιες ιδιοκτησίες (κατοικία και αποθήκη) ανήκουν στον Α + κοινόχρηστο χώρο (για μελλοντική είσοδο και κλιμακοστάσιο), σύνολο 160τμ. 1ο όροφο κατοικία ανήκει στον Β + φωταγωγός για μελλοντικό κλιμακοστάσιο, ανελκυστήρα, σύνολο 160τμ. Δικαίωμα υψούν 20% στον Α και άλλα 20% στον Β εξ αδιαιρέτου. Έστω το οικόπεδο 450τμ, ισόγειο 160τμ, 1ος 160τμ (συμπεριλαμβανομένων των κοινόχρηστων χώρων), συντελεστής δόμησης 1,4. Θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής: Σύμφωνα με τον συντελεστή δόμησης μπορούν να χτιστούν συνολικά 450x1,4=630τμ. Έχουν ήδη κτιστεί 320τμ (μαζί με τους κοινόχρηστους χώρους), επομένως περισσεύουν 310τμ. Από αυτά τα 310τμ μπορεί να χτίσει το 20% (310x0.2=62τμ) ο Α και άλλα τόσα ο Β? Είναι σωστός ο υπολογισμός; Μετράνε και οι κοινόχρηστοι χώροι στον υπολογισμό; Αυτά τα τετραγωνικά μπορούν να χτιστούν σε οποιαδήποτε μορφή; Δλδ ένας όροφος από πανω με 124 τμ ή 2 όροφοι από 62τμ ο καθένας; Θα μπορούσε να γίνει και επέκταση στο πλάι αντί για νέος όροφος; Αν μιλάμε για 2 ορόφους, πρέπει να τηρηθεί κάποια σειρά; Ή όποιος αποφασίσει πρώτος απο τους δυο ιδιοκτήτες μπορεί να ξεκινήσει να κτίζει; Ο ιδιοκτήτης του 1ου ορόφου πχ, πρέπει να χτίσει ακριβως απο πανω του; Ο ιδιοκτήτης που θέλει να χτίσει θα πρέπει να πάρει κάποια άδεια από τον άλλον; Μπορεί ο δεύτερος να αρνηθεί στον άλλον να χτίσει για οποιονδήποτε λόγο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.
  8. Δεν βλέπω που έχει προκύψει διαφορετική ερμηνεία. Στην 2η περίπτωση έγραψα κατά λέξη τι αναφέρεται στον κανονισμό. Υπάρχουν 2 τμήματα στην ταράτσα, το αποκλειστικής χρήσης και το υπόλοιπο. Δεν μπορώ να παραθέσω ολόκληρο τον κανονισμό, αλλά τα αποσπάσματα δεν είναι τυχαία, είναι αυτά που έχουν την ουσία. Η βασική μου ερώτηση αν στο τμήμα αποκλειστικής χρήσης πρέπει να χρεωθούν το κόστος στεγανοποίησης και οι υπόλοιποι με την λογική ότι από κάτω βρίσκεται η πλάκα του δώματος, και επίσης αν ισχύει το ίδιο και με τα κάγκελα. Θεωρώ ότι στο συγκεκριμένο τμήμα που δεν έχουν πρόσβαση οι υπόλοιποι δεν θα πρέπει τουλάχιστον να χρεωθούν τα νέα κάγκελα, αλλα μπορεί να κάνω και λάθος. Γι αυτό ζητάω τα φώτα σας.
  9. Επανέρχομαι στο θέμα μετά την γενική συνέλευση. Στο θέμα επισκευής της ταράτσας ο έχων αποκλειστική χρήση και κάποιοι άλλοι ιδιοκτήτες υποστηρίζουν ότι η ταράτσα. λόγω της πλάκας πρέπει να πληρωθεί από όλους. Ο κανονισμός στην παράγραφο "Κοινόκτητα πράγματα της πολυκατοικίας" ορίζει ως κοινόκτητα κατά λέξη "..., αι θεμελιώσεις ο εκ σιδηροπαγούς σκυροδέματος της οικοδομής μετά των πλακών των ορόφων, το κοινόχρηστον τμήμα του δώματος (καθοριζόμενον κατωτέρω), η κεντρική είσοδος ... κλπ.. κλπ..." "Η δαπάνη συντηρήσεως και επισκευής των άνω πραγμάτων βαρύνει τους συνιδιοκτήτας κατά την κατωτέρω οριζομένην αναλογίαν." Επομένως 1) το κόστος για το τμήμα της ταράτσας με αποκλειστική χρήση ποιον επιβαρύνει τελικά; 2) Οι πλάκες των ορόφων περιλαμβάνουν και την πλάκα του δώματος ; 3) Το κόστος αντικατάστσσης καγκέλων στο τμήμα αποκλειστικής χρήσης ποιον επιβαρύνει;
  10. Αυτά ψάχνω τώρα και θα επανέλθω. Ευχαριστώ.
  11. Θα ανοίξω ένα άλλο topic κάποια στιγμή για να μην μπερδεύω το παρόν. Πρόκειται για μια περίπτωση που στην σύσταση-κανονισμό ορίζονται διαφορετές αποκλειστικές χρήσεις στα πάρκινγκ πιλωτής (δηλαδή αντιστοιχούν άλλες θέσεις στάθμευσης στα διαμερίσματα) από αυτές που ορίζονται στα συμβόλαια αγοράς. Έχω εκεί την απορία ποιο υπερισχύει. Αλλά θα ανοιχθεί άλλο θέμα.
  12. Ακόμα και στην περίπτωση που διαφωνεί με ένα συμβόλαιο πώλησης;
  13. Ο κανονισμός στην παράγραφο "Κοινόκτητα πράγματα της πολυκατοικίας" αναφερει το τμήμα αυτό της ταράτσας, ότι ανήκει σε αποκλειστική χρήση κάποιων, και αναφέρει επίσης ότι "οι δαπάνες για συντηρηση-επισκευη για το κοινόχρηστο τμήμα του δώματος (δλδ το υπόλοιπο, το ξεχωρίζει παρακάτω) επιβαρύνουν τους συνιδιοκτήτες". Επίσης αναφέρει ότι "κάθε ιδιοκτήτης πρέπει να επισκευάζει οποιαδήποτε βλάβη στην ιδιοκτησία του επηρεάζει τη λειτουργία των κοινοχρήστων πραγμάτων". Από αυτό καταλαβαίνω ότι για το τμήμα αποκλειστικής χρήσης επιβαρύνεται τη δαπάνη ο έχων την αποκλειστική χρήση. Απλά δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος νόμος που το αναιρεί.
  14. Αν εχει καποιος απαντηση θα βοηθουσε πολυ.
  15. Γεια σας, η ταράτσα της πολυκατοικίας μας χρειάζεται μόνωση και επισκευή/αντικατάσταση στα κάγκελα περιμετρικά. Ένα τμήμα της ταράτσας (η μισή) είναι σε αποκλειστική χρήση ενός διαμερίσματος, του οποίου ο ιδιοκτήτης το έχει φράξει για να μην έχουν πρόσβαση άλλοι ένοικοι. Η ταράτσα πρέπει να μονωθεί ολόκληρη και τα κάγκελα πρέπει να επισκευαστούν και στα 2 τμήματα προφανώς. Η ερώτηση είναι: Το κόστος επισκευής του τμήματος αποκλειστικής χρήσης, α) επιβαρύνει μόνο εκείνον τον ιδιοκτήτη (βάσει κάπου νόμου;) ή β) εξαρτάται από το τι αναφέρεται στον κανονισμό της πολυκατοικίας; Αν είναι το α) έχει κάποιος να με παραπέμψει στη σχετική νομοθεσία; Ευχαριστώ.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.