Έχουμε μόνο την παρουσίαση και όχι το περιεχόμενο της μελέτης, αλλά οι συγκοινωνιακές μελέτες περιλαμβάνουν εκτιμήσεις (ανάλογα με στατιστικά φόρτου των αρτηριών κυκλοφορίας) του πως θα ανακατανεμηθεί η κυκλοφορία πεζών,αυτοκινήτων κλπ, εάν σε επιλεγμένες αρτηρίες αποδωθεί χώρος του δρόμου σε πεζοδρόμους ή άλλες χρήσεις. Επίσης συμπεριλαμβάνουν το ισοζύγιο μακροπρόθεσμου κέρδους/κόστους προς την πολιτεία βάσει της απώλειας ανθρωπίνων εργάσιμων ωρών από την εκτροπή της κίνησης, ή την αποφυγή ατυχημάτων, ή την αύξηση της εμπορικής κυκλόφορίας σε καταστήματα της περιοχής (βλ. για παράδειγμα πεζοδρόμηση της Ερμού).
Άν ο δήμος είναι πολύ λάρτζ και αποφασίσει να χωρίσει τον δρόμο από το πεζόδρομιο με μασίφ χρυσό κυκλίδωμα ή με πλαστικούς προσωρινούς κώνους, αυτό δεν το έχει προτείνει η συγκοινωνιακή μελέτη. Είναι καθαρά επιλογή του Δήμου και συνέπεια του πελατειακού καθεστώτος που επικρατεί στους διαγωνισμούς με τους ιδιώτες που συμμετέχουν σε αυτούς.