Μετάβαση στο περιεχόμενο

Elec Sakis

Members
  • Περιεχόμενα

    89
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Ηλ/γος Μηχ/κός & Μηχ/κός Υπ/στων

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Elec Sakis's Achievements

Apprentice

Apprentice (2/15)

  • Helpful Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

49

Φήμη στην κοινότητα

  1. Η απαίτηση για δύο εξόδους κινδύνου δεν επιβάλλεται μόνο από το ΠΔ 41/2018 αλλά και από το ΠΔ 455/1976 (άρθρο 6 παράγραφος 5). Είναι ένα από τα βασικά προβλήματα των παλαιών χώρων στάθμευσης σε οικοδομές, οπότε θέλει προσοχή.
  2. Για ρίξε μια ματιά σε αυτά: https://interstatebrick.com/wp-content/uploads/2021/06/fire-endurance-rating-clay-brick-masonry-wscpa.pdf https://littlehamptonbrick.com.au/wp-content/uploads/2018/09/tb-manual-5-2018-web.pdf https://www.gobrick.com/media/file/16-fire-resistance-of-brick-masonry.pdf
  3. Καλημέρα Άκη Σύμφωνα με το Π.Δ. 455/1976, άρθρο 6, παράγραφος 5, σε κάθε όροφο απαιτούνται δύο τουλάχιστον οδεύσεις διαφυγής. Είναι το βασικό πρόβλημα των υπόγειων σταθμών.
  4. Υπάρχει και αυτό το έγγραφο από την ΑΑΔΕ (ΑΔΑ:788Λ46ΜΠ3Ζ-ΨΞΖ) που αφορά την παρακράτηση στις αμοιβές των ελεγκτών δόμησης.
  5. Ή ο προϊστάμενος τα έχει μπερδέψει ή δεν κατάλαβε τι τον ρώτησες. Οι ΠΠΔ συνοδεύουν την αντίστοιχη άδεια (βεβαίωση ή γνωστοποίηση) λειτουργίας και έχουν την χρονική ισχύ αυτής (εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων). Σύμφωνα με την εγκύκλιο που παραθέτεις αλλά και με την εγκύκλιο του 2023 (ΑΔΑ: Ψ62Ρ465ΧΘΞ-ΕΜΚ) και εφόσον δεν έχει επέλθει καμία αλλαγή στην εγκατάσταση, δεν χρειάζεται να γίνει νέα γνωστοποίηση. Καλό θα ήταν να πας με τις δύο εγκυκλίους στο Μεταφορών και να ζητήσεις από τον προϊστάμενο να σου εξηγήσει από που προκύπτουν αυτά που ζητάει. Που ξέρεις, μπορεί και εμένα να μου διαφεύγει κάτι και να μάθω κάτι καινούριο 😀
  6. Οι πυράντοχες θύρες αποτελούν τμήμα του πυροπροστατευμένου κλιμακοστασίου, συνεπώς λαμβάνουν τον Δ.Π. αυτού. Άρα Δ.Π. = 120 - 30 = 90min. Θα ακολουθούσαν τον Δ.Π. του πυροδιαμερίσματος της κατοικίας εάν αυτός ήταν δυσμενέστερος.
  7. Γνωστοποίηση Συνεργείων : ΦΕΚ 5272/Β/12-11-2021. Στο άρθρο 4 (δικαιολογητικά φακέλου) αναφέρει τι απαιτείται για τα έγγραφα πολεοδομικής νομιμότητας.
  8. Για να αναφέρεσαι σε είσοδο-έξοδο σε επαρχιακό οδικό δίκτυο νήσου, μάλλον ενδιαφέρεσαι για συνεργείο οχημάτων. Νομοθεσία: Π.Δ.118/2006 (ΦΕΚ 119/Α) Έχε υπόψιν σου ότι κάθε τεχνική υπηρεσία ζητάει διαφορετικά πράγματα (από απλή αναγραφή ''είσοδος-έξοδος πλάτους τάδε μέτρων'' έως σήμανση (πινακίδες), σύστημα απορροής ομβρίων υδάτων της ιδιοκτησίας σου, κ.λ.π.)
  9. Στην παράγραφο 3 του άρθρου 6 αναφέρει τις περιοχές που επιτρέπεται η εγκατάσταση συνεργείων βαρέων οχημάτων. Αλλά επειδή έχει εκδοθεί και το Π.Δ. 59/2018 για τις χρήσεις γης θα πρέπει μάλλον να τα συνδυάσεις. Προφανώς το καλύτερο είναι να ενημερωθείς από τον τοπογράφο της αρμόδιας πολεοδομίας.
  10. Για τα συνεργεία πρέπει να διαβάσεις τα: ΦΕΚ 5272/Β/2021 (Γνωστοποίηση) ΑΔΑ: 650Β465ΧΘΞ-2Ν4 (Ερμηνευτική)
  11. Για δες και εδώ: https://oaedhlectrologoi.blogspot.com/2017/05/blog-post_22.html
  12. Ούτως ή άλλως στο πρωτόκολλο ελέγχου με τον ΕΛΟΤ HD384 δεν υπάρχει ως έλεγχος η επιλογή και εγκατάσταση SPD's (στο 60364 προφανώς υπάρχει).
  13. Το ΕΛΟΤ HD384 δεν πραγματεύεται τα συστήματα αντικεραυνικής προστασίας. Η τοποθέτηση ή μη SPD καθορίζεται από το 62305 (ή το BS7671 σύμφωνα με το εγχειρίδιο της ΕΛΜΚΟ). Μου φαίνεται περίεργο ενώ επιβάλλεται (?) εξωτερικό ΣΑΠ στην εγκατάσταση, να μην απαιτούνται SPD's στους πίνακες.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.