Καλησπέρα συνάδελφοι και χρόνια πολλά!!
Θέλω τη γνώμη σας διότι στα τηλέφωνα του Εξοικονομώ , δε βγάζω γραμμή , ούτε απαντούνε με email..
Έχω το εξής πρόβλημα..
Είμαι σύ,βουλος έργου .
Οπελάτης μου ενώ έχει υπογράψει δανειακή σύμβαση και είναι εντάξει με την τράπεζα , του είπανε ότι αρχές Απριλίου θα έμπαινε
στον λογαριασμό του η προκαταβολή για να μπορέσει να προχωρήσει στην υλοποίηση εργασιών.
Έχει περάσει ένας μήνας από τότε και δεν έγινε τίποτε.
Οι προμηθευτές δεν προχωράνε χωρίς προκαταβολή.
Με την τράπεζα που επικοινωνει καθημερινά , του είπανε ότι από αυτούς είναι όλα εντάξει κι ότι είναι πρόβλημα του Εξοικονομώ.
Στην πλατφόρμα του Εξοικονομώ, βρίσκεται σε κατάσταση υλοποίησης παρεμβάσεων.
Εγώ τί πρέπει να κάνω τώρα?
Να του πω να προχωρήσει μόνος του , χωρίς να έχει κατατεθεί η προκαταβολή από το πρόγραμμα?
Ωστόσο, οι μέρες περνούν και η προθεσμία υλοποίησης εργασιών είναι σε 2 μήνες.
Πείτε μου πώς να προχωρήσω διότι φοβάμαι ότι θα χάσει τις προθεσμίες.